Bios.
-House of gucci
De trailer is een goeie advertentie voor de film misleiding is een kunst, want als je het eenmaal ziet stelt het geen ruk voor.
Voor dit gewoonlijke huiselijke problemen duurt de film echt veel te lang, Lady gaga is intens en de focus ligt teveel bij haar. Niet dat het veel uitmaakt want blijkbaar wist men niet goed voor welke genre en toon ze wilden gaan bij ieder van deze top acteurs. /
-Sing 2 - een aanrader.
Zo naar uitgekeken en heeft me zeker niet teleurgesteld, beetje dezelfde concept als de eerste film maar toch anders. Heerlijk komisch op momenten net als spannende dingen, maar ook weer emotioneel geladen en mooi gezongen. Nu wordt je ook helemaal overdonderd door prachtige kleuren en effecten. Ben van plan weer te gaan en hoop zo op een deel 3. k
-Encanto
Deze film gaat eigenlijk over een disfunctionele familie met een ouder lid die haar weg kwijt is, maar dit alles wordt verborgen door magie en krachten. En de enige normale in de familie kan ze weer helen. Het ziet er heel mooi uit en leuk gezongen, leuk dat er voor deze etnische groep is gekozen is ook weer eens wat anders. Ja leuk gedaan disney ipv een sprookje voor familie te kiezen en niks verborgen te laten. k
-West side story
Prima film en zeker een eerbetoon aan het origineel het is niet beter of slechter, maar er zit toch een nieuw jasje omheen kwa filmwijs, toon en sfeer. Al weet ik niet helemaal zeker of hoofdpersoon acteur ‘’Elgort’’ de juiste keuze was. k
-Way down
Prima film en goeie cast, hoewel de film een op de duizend is over gerelateerde inbraak is het toch nog best interessant. Beetje geschiedenis en een systeem dat heel uniek is om iets te bewaren. k
-Don’t look up
De film is het tegenovergestelde van de film ‘’Armageddon’’ en samen een combinatie van de film ‘’Idiocrazy’’ Die was nog enigszins humorvol en bizar denk ik niet dat je het over deze kan zeggen, is toch eerder dat het huilen je bij staat want de toon en sfeer komt net zo over als nu met de corona epidemie. Een depressieve satire maar iedereen zal het anders zien. t
-Spider-man: no way home imax 3d – een aanrader en een pareltje
Wat een heerlijke verrassing was deze film echt een kerst cadeau.
Echt een film die levert met de hoge verwachtingen die het merendeel van de mensen had. Als je de tekenfilms series van vroeger kent waarmee je opgegroeid bent waar wel alles kon gebeuren en de zogenaamde cross-overs, dat is wat je kan verwachten ik had ieder geval een deja vu naar bepaalde afleveringen. Net als ’Marvel’s Avengers endgame’ is het monumentaal, fenomenaal, fantastische, geweldig en ongeloofelijk dit is grootsheid!
Het breekt zoveel nieuwe verschillende mogelijkheden open met allerlei nieuwe soorten films. Maar waar het in die film het overbezet druk was aan een celebs, snel en minder goed te volgen vaak in de actie etc.. De balans in deze film is precies goed gedaan, de timing is geweldig in actie als met genoeg rust zodat het goed uit de verf komt. Het is ontroerend en emotioneel intiem na alles wat je met ze hebt meegemaakt, het is daarom heel respectvol gedaan.
Spidey biedt het allerbeste want in deze film is voor mij ’Tom holland’ spiderman geworden, dat was eerder niet zo hij was het niet voor mij.
Ik meen het als dit niet het ware nerd fan (wet dream) (service) gevoel is weet ik het ook niet meer! Ik wil meer van dit niveau zien! Ik laat het hierbij er is teveel over te zeggen.
Grappig ’house of gucci’ trailer lokte je en uiteindelijk was het ‘meh’, de trailer van spidey hadden ze gemanipuleerd dus extra verassend was het toen je die scenes zag en het was anders. Als je dit ziet na ghostbusters: afterlife heeft die film op bepaalde dingen gefaald hoe goed ie ook was.
-Captain nova
Een redelijke film met een simpel concept, maar dat is het verder ook wel simpel en heeft niet echt veel onder de voeten, een achtervolging op z’n laagste niveau. t