Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende

Bij wat voor team hoor jij?
Team Stefan 20%  20%  [ 5 ]
Team Damon 72%  72%  [ 18 ]
Ze zijn allebei awesome 8%  8%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 25

6e jaars

BerichtGeplaatst: vr feb 25, 2011 16:21 

2x16

Spoiler:
Um... Wow! Er is zoveel gebeurd in deze episode. :') Ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen.

Ik ben het eens met Shirley wat betreft Luca en Jonas. Ik hecht er niet zoveel waarde aan.

Jeremy/Bonnie is echt cute, en hoe Elena het op nam vond ik ook super tof.
Dat Caroline ging zingen voor Matt vond ik ook wel lief, alleen ik ben een Tyler/Caroline shipper dus dat is wat minder. xD
Maar aan het einde met dat gebeuren van Matt/Caroline vond ik wel te verwachten, logische reactie van Matt. ^^

Dan komen we nu bij Alaric/Jenna OMFG. Ik vond het zo sad. :') En ik mag Isobel echt niet, haha. xD Net als "Uncle John".

En dan nu moeten we nog wachten ook. Ik wens dat ik nooit bij was met de serie. :')

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 14:46 

Ik heb eindelijk S02E15 en S02E16 kunnen kijken.

Spoiler:
S02E14 was niet veel soeps, maar hebben ze dat goed gemaakt!

Jonas en Luka dood, tjah, jammer maar niet heus. Ze bleven een beetje steken in hetzelfde verhaal.

Yay voor Katherine en Isobel! Echt mijn favoriete personages. Vooral Isobel. Ik kan niet wachten op Jenna's reactie! Hopelijk dumpt ze Ric nu. Ik vind Jenna/Ric echt niet leuk.

Net als Matt/Caroline. Ik was al helemaal vergeten dat Vicky z'n zus was :roll: Iig, net als Shiralee ben ik een Tyler/Caroline-shipper, maar ook wel Stefan/Caroline. Zelfs vampire!Matt zal ik waarschijnlijk niet erg hip vinden.

Wel jammer dat Elijah nu dood is. Ik vond hem wel nog wat hebben.

& once again - <3 Isobel.

Nog een maand :(

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 08, 2011 8:44 

Yay eindelijk weer een nieuwe ep! Ik heb TVD echt gemist!

S2EP17
Spoiler:
NOOOOHZ Isobel is dood! Ik vind haar echt uberhip. Echt jammer dat ze nu dood is en niet meer weer terug komt. *zie hieronder een uberkleine boekspoiler* Het zou handiger zijn om een spoiler in een spoiler te kunnen zetten xD

Maar ZOMG Matt en Sheriff Forbes weten dus (weer) dat Caroline een vampire is. Eindelijk heeft Matt weer een interessante verhaallijn. Ik ben benieuwd hoe dat afloopt.

En waarschijnlijk ben ik de enige die niet erg zou vinden als Bonnie dood zou gaan. xD Ik vind haar gewoon geen leuk personage. Ik ben wel benieuwd of zij dan uiteindelijk de persoon word die Klaus gaat vermoorden. Waarschijnlijk loopt het toch anders en blijft Bonnie uiteindelijk wel leven.

Ik hoop ook echt dat Katherine blijft leven. Ze mogen niet Isobel EN Katherine vermoorden. Dat zou gewoon te lame zijn. Katherine is ook awesomesauce. Ook hip dat we eindelijk Klaus zien.` Maar ja hij heeft toch opzich niks aan Katherine, want ze is toch een vampire? Was dat niet de hele reden waarom hij achter Elena zat? Elena moet uiteindelijk de sacrifice worden.

Wat ik overigens niet snapte in deze ep is dat Damon en Stefan niet wisten in wat voor huis Isobel woonde. Was Damon in het verleden in seizoen 1 niet een keer bij haar op bezoek geweest? Dat was toch hetzelfde huis? Het leek namelijk wel op hetzelfde huis. xD

En waarschijnlijk ben ik nu nog heel veel punten vergeten, dus ik kom denk ik later nog wel terug. xD

Een boekspoiler die iedereen opzich wel mag lezen want het zegt niks over het plot van de serie,maar ik zet het voor de zekerheid onder spoilers voor de mensen die echt niks over de boeken willen weten.
Spoiler:
Wel raar dat Isobel in vlammen opging zeg maar. In het boek zou ze gewoon dood moeten gaan. Net zoals ieder ander mens dood zou gaan. Je gaat pas in vlammen op in het boek als je echt al heel lang een vampire bent geweest en aangezien Isobel nog maar een paar jaar een vampire is zou ze gewoon nu een lijk moeten zijn. Kijk maar eens naar Katherine en hoe zij haar in scene heeft gezet.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 08, 2011 20:21 

S02E17

Spoiler:
Net als Eva vind ik het enorm jammer dat Isobel dood is :/ Ik vond haar echt één van de hipste personages. Als ze nu nog Katherine vermoorden ook, dan zou dat toch te lame voor woorden zijn? Die Elena/Katherine scí¨nes waarin Elena zo zit te zuchten en met haar ogen te draaien vond ik best grappig ^^

En OMG dat Ric Klaus zou zijn had ik dus noooooit zien aankomen. Toen ik hem op de stoel herkende twijfelde ik of ze hem recent ontvoerd hadden en hem aan het beí¯nvloeden waren of dat hij al de hele tijd voor hen werkte. Maar toen die andere man dus die buiging maakte had ik door dat ie Klaus was en dat is zo f*cking geniaal gewoon! Ik krijg er haast zin van om naar alle eps terug te gaan kijken vanaf het moment dat Ric meedoet. Dus dat hele gedoe van Isobel die zo geobseerd was door vampiers en hij die er niets van moest weten - en zijn hele vampire hunter act - en nog zoveel dingen.

En Matt is stom. Ik vond hem al een sukkel, maar nu helemaal. Hij mag dood van mij, dat zou ik niet zo erg vinden. Dan gaat hij zeggen dat al z'n vrienden liars zijn, maar hij is zelf geen haar beter.

Bonnie/Jeremy is zo fout en ze zijn beiden ook boring. Bonnie moet niet meteen dood, maar ik zou het niet erg vinden als ze weer al haar powers verliest en dus niet meer belangrijk is voor het verhaal [a]

Ook ik vergeet waarschijnlijk heel veel, maar wat een ep weer!

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 08, 2011 20:38 

@Genner

Spoiler:
Alaric is geen Klaus. Klaus neemt zijn lichaam over. Hij possesed Alaric, maar Alaric is geen Klaus. Dus opzich is er geen character development voor Alaric. Er is namelijk al een andere acteur die Klaus speelt.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 08, 2011 22:28 

@Eva

Spoiler:
Oh, zo. Best wel jammer, eigenlijk ^^ Want het zou best wel hip geweest zijn als Alaric Klaus was ^^

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 09, 2011 19:32 

S2 Ep17:

Spoiler:
Oh bah, waarom moest Isobel nu dood. =\ Lame indeed. Maarja er zaten drie doden aan te komen in de serie las ik ergens, dus het zat erin dat daar hippe personages tussen zouden zitten. :'(

Al zou ik het trouwens niet echt leuk vinden als Bonnie dood ging, ik vind haar wel oké. Al denk ik ook niet dat ze zomaar dood gaat, daar zullen ze vast wel weer iets op vinden.

En inderdaad, Alaric is niet Klaus. xD Daar is iemand anders voor gecast, dus het lijkt mij ook dat Klaus gewoon bezit heeft genomen van hem. Al snap ik dan ook weer niet helemaal waar dat goed voor is. ^^" Misschien omdat Klaus het nog te risky vindt om zelf tevoorschijn te komen.

@Eva: Het is inderdaad waar dat Klaus technisch gezien geen bal aan Katherine heeft om die curse te breken, maar hij zoekt wel nog altijd wraak. Dus daarom denk ik dat ie Katherine nu even belangrijker vond, en haar eerst te pakken wilde krijgen voor ze weer weg was. Immers, zolang Elena veilig is kan hij altijd Elena nog te pakken nemen en de curse breken.

Wat ik alleen nog niet helemaal snapte is waarom die moeder van Caroline nu toch nog wist dat Caroline een vampire was. =\ Caroline had toch haar geheugen gewist? Waarom zou ze dan Matt op Caroline afsturen om haar uit te horen? Ze wist dus nog dat haar dochter een vampire was. Of heb ik nu iets gemist? xD

Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 09, 2011 21:43 

@Shirley
Spoiler:
Caroline's moeder wist dat Caroline een vampire was omdat Matt dat haar verteld had. Hij ging naar sheriff Forbes toe om te vragen of hij Vicky's files ook mocht zien omdat hij dacht dat ze vermoord was door de vampires. Toen heeft hij haar alles uitgelegd en gezegd dat Caroline een vampire was. Blijkbaar hebben ze toen samen afgesproken dat Matt net zou doen of hij van de gedachten af wou. Ik denk niet dat Caroline's moeder nog kon herinneren dat haar dochter een vampire was. Dat zou namelijk weird zijn want Caroline heeft haar gedachten in het verleden gewist en ze had geen verveine in haar bloed toen. Zij wist het dus gewoon omdat Matt het de avond ervoor haar verteld had.

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 09, 2011 21:47 

Eva schreef:
@Shirley
Spoiler:
Caroline's moeder wist dat Caroline een vampire was omdat Matt dat haar verteld had. Hij ging naar sheriff Forbes toe om te vragen of hij Vicky's files ook mocht zien omdat hij dacht dat ze vermoord was door de vampires. Toen heeft hij haar alles uitgelegd en gezegd dat Caroline een vampire was. Blijkbaar hebben ze toen samen afgesproken dat Matt net zou doen of hij van de gedachten af wou. Ik denk niet dat Caroline's moeder nog kon herinneren dat haar dochter een vampire was. Dat zou namelijk weird zijn want Caroline heeft haar gedachten in het verleden gewist en ze had geen verveine in haar bloed toen. Zij wist het dus gewoon omdat Matt het de avond ervoor haar verteld had.

Oja, natuurlijk! xD Ja dat is eigenlijk ook wel logisch. :p Het leek me ook al zo vreemd dat ze het zich nog zou herinneren. :p Ik zat gewoon niet op te letten, natuurlijk vertelde Matt dat. *slaat zichzelf* Maarja, als ze dat niet letterlijk laten zien ben ik natuurlijk weer te suf om daar aan te denken. :p

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 21:03 

Ik was ooit begonnen aan TVD, maar op een gegeven moment heb ik al die mooie mannen verwaarloosd! :O

Ik heb laatst alle eps vanaf S1E1 gedownload dus ik ga een minimarathon houden en dan kan ik hier wat meer komen spammen :cool:

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 15, 2011 10:08 

Deze ep was echt o.O LIKE ZOMG! Het zal voor mij altijd een raadsel blijven waarom mensen deze serie niet leuk vinden. Het blijft altijd zo gigantisch spannend!

S02EP18
Spoiler:
LIKE ZOMFG!!!!! Ik dacht dus ook dat Bonnie dood was. Ik had echt niet verwacht dat ze uiteindelijk nog zou leven. Hoe verzinnen ze het ook steeds weer dat het steeds spannend blijft. Ik wist wel dat Klaus zou blijven leven omdat we de dude die Klaus speelt nog steeds niet gezien hebben. xD En omdat de volgende ep "Klaus" heet. xD

Ik zal helemaal te flippen toen ze Alaric uitnodigde bij "Elena's huis". Hadden ze zoveel moeite gedaan en dan kan Klaus nog binnenkomen. Like ZOMFG! xD

Sowieso zat ik ook helemaal met een o.O NOOOOHZ gezicht toen Elena het mes uit Elijah haalde. NOOOHZ nu komt hij weer terug! Ik weet niet wat ik hier van moet vinden.

Ik ben trouwens ook benieuwd hoe het verder gaat met Caroline en Matt enzo. Ik denk wel dat Caroline er snel achterkomt dat Matt alles wel weet. Sowieso nu Bonnie weg is, want dat moet ook iedereen wel doorhebben. Sowieso gaat sheriff Forbes daar wel wat aan doen.

Alle Delena momentjes waren gewoon te schattig in deze ep. <3 Damon is sowieso awesomesauce. xD

Ik wil overigens echt niet dat Katherine dood gaat. Laat haar alsjeblieft nog in leven! *big puppyeyes*

Ugh omdat ik dus volgende week met vakantie ga moet ik dus 2 keer TVD missen :(

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 15, 2011 18:43 

S2 Ep18:

Spoiler:
Jeez, wat een aflevering weer. Wat Eva zei, ik kan ook niet begrijpen dat er mensen zijn die deze serie niet leuk vinden, ze houden de spanning er echt gewoon de hele tijd in. Ik dacht ook serieus dat Bonnie dood was, en BAM, dan leeft ze toch nog, dat zag ik echt niet aankomen. xD

Al vraag ik me wel heel erg af wat Elena in godsnaam van plan is met Elijah. o_O Goed, ik snap dat ze alles wil doen om Bonnie te sparen, maar hoe denkt ze in godsnaam dat ze Elijah aan haar kant kan krijgen. =\ Want seriously, Elijah kan best nuttig zijn in de strijd tegen Klaus als ie aan de goede kant staat, maar ik zie nu nog even niet in waarom hij dat ooit zou doen. ^^" Al wilde hij natuurlijk ook Klaus dood hebben... Bovendien heeft Elena op deze manier wel soort van Elijah's 'leven' gered, dus nouja, wie weet...

Afwachten maar weer, baaaaaaah, een week duurt lang. D:

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 15, 2011 18:45 

@Shirley
Spoiler:
Nou opzich heeft Elena inderdaad zijn leven gered, dus hij moet haar dankbaar zijn. Daarbij sprak Klaus ook niet positief over Elijah dus het zou inderdaad kunnen dat Elijah echt aan hun kant staat. Ik ben dus ook benieuwd hoe ze dat gaan doen. En Elena heeft natuurlijk altijd het mes nog dus ze kan hem gewoon weer steken als ze dat wil doen. xD

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr apr 15, 2011 20:52 

2x19 [ja, die van volgende week]
Spoiler:
Ik heb promofoto's gezien waarin we een paar honderd jaar terug in de tijd gaan naar (Ni)Klaus, Elijah en Katherine. Ze lijken daarop nog allemaal heel gezellig saampjes.

Elijah in deze ep: "I believe the term you're looking for is "OMFG".
I love it! xD

2x18
Spoiler:
OMFG. Ik hou van deze serie. Het eerste seizoen was nog een beetje blah, maar the plot thickens! Ik vind dat ze er iets heel moois van hebben gemaakt, heel spannend.
Ik ben wel benieuwd wat ze uiteindelijk met Katherine gaan doen. Klaus zei dat hij haar langzaam ging laten lijden, maar dan wordt de kans natuurlijk wel steeds groter dan ze ontsnapt.

Ik had trouwens ook niet gedacht dat Bonnie echt dood zou gaan. De geruchten dat er belangrijke personages gaan sterven dit seizoen maakten het wel een beetje aannemelijk, maar toen ze op 35 minuten al dood was, geloofde ik het niet meer. xD Dat soort dingen gebeuren altijd in de 40e minuut ofzo, hehe.
Op zich best een slim plan trouwens... gewoon een spreukje doen zodat je niet dood kan. Immortality! :cowboy:

Ik ben wel benieuwd hoe het zit met Matt en Caroline. Ik vind ze zo schattig samen. Als hij gewoon even over zijn issues heen komt (hij weet nu immers de waarheid) dan komt het wel goed. Sheriff Forbes moet ook niet zo moeilijk doen. 't Is haar dochter. Je vermoordt je dochter niet wanneer ze geen vlieg kwaad doet en alleen de stad beschermt. Gewoon... niet.

En Elena... wat een dramakoningin. Laat je gewoon even in een vampier veranderen en get it over with. Dan kunnen ze met een minder groot doodsrisico achter Klaus aan. xD

Damon was weer leuk in deze episode. "No more lies."
"Sure, Elena."
En wat doet ie...? :P

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 23, 2011 7:17 

Spoilers S2 Ep19

Spoiler:
Yay, goede aflevering weer! Zoals meestal. xD

Anyway, ik vond het wel leuk om er eindelijk achter te komen hoe het nu zat met Klaus en Elijah enzo. Dat Klaus en Elijah broers zijn vond ik niet zo heel schokkend, aangezien het me ergens al wel aannemelijk leek dat the Originals familie waren, op de een of andere manier. Heel dat verhaal van de curse, en met Klaus die half vampire/half weerwolf is zag ik dan weer niet aankomen, en ik vind het wel goed gevonden. Bummer dat die dolk nu dus niet werkt, though. Maar dat zat erin, dat zou te makkelijk zijn geweest. :p

@Michelle: Haha, ja die quote van Elijah was hilarisch. "I believe the term you're looking for is "OMG". Lol! :'D

By the way, voor Jenna was dit wel één grote FML episode. :'D I do feel sorry for her.

Nouja, maar weer een weekje wachten nu, hé...

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 161 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: