Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31

Welk boek lees je momenteel?
A Game of Thrones 50%  50%  [ 6 ]
A Clash of Kings 8%  8%  [ 1 ]
A Storm of Swords 33%  33%  [ 4 ]
A Feast for Crows 0%  0%  [ 0 ]
A Dance with Dragons 8%  8%  [ 1 ]
Geen 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 12

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma sep 05, 2011 19:52 

Ik heb SoS nu ook uit (:

Spoiler:
En ik ben het eigenlijk helemaal eens met Catie's reaction post XD Het was echt een fantastisch boek waarin zo belachelijk veel gebeurde dat het bijna onmogelijk is om alles op te noemen.

Ik wil nog wel even zeggen dat ik het supervet vind dat Dany een eigen leger aan het aanleggen is en langzaamaan al die steden aan het veroveren is. Wel slim van d'r dat ze nu even op één plek blijft, denk ik. Ik vond het zo lelijk dat Ser Jorah uiteindelijk toch een traitor bleek te zijn - ik had het wel verwacht maar ik had gehoopt dat hij eerder was opgehouden vanwege zijn liefde voor Dany, maar dat hij zelfs vanuit Qarth nog een report heeft gestuurd viel me zwaar van 'm tegen.

Ik vond het ook tof dat Samwell z'n eigen hoofdstukken kreeg in dit boek. Ik vind hem echt heel erg leuk en hoe hij zich ontwikkelt spreekt me heel erg aan. En dat Jon uiteindelijk tot Lord Commander werd gekozen mede doordat Sam Cotter Pyke en Denys Mallister tegen elkaar uitspeelde vond ik ook supergaaf.

Oh en yay voor Petyr die Lysa uit the Moon Door duwde XD Ik had zo'n hekel aan Lysa en ik ben blij dat ze weg is XD

On to A Feast For Crows! (:

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma sep 05, 2011 19:55 

Spoiler:
Ik vind het een beetje shocking dat nog niemand iets heeft gezegd over dat gevecht tussen the Mountain en the Red Viper. @@
Ik had echt zoiets van WHUUUUUUT bij dat stuk

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma sep 05, 2011 20:36 

SoS spoilers
Spoiler:
Oh yeah dat gevecht tussen the Mountain & the Red Viper was zo friggin awesome. I hated the ending though x.x Gewoon door het feit dat hij eigenljik voor Tyrion opkwam en hoe hij the Mountain probeerde zover te krijgen het te zeggen. Ik vond 't gaaf en eigenljik wilde ik dat the Red Viper won x.x
Het had wel een bepaalde randomness over zich heen, maar ik vond 't wel cool :')

En ja, dat van Ser Jorah vond ik echt vreselijk. Waarom moest ie Dany nou verraden? En verder gewoon awesome dat Dany een leger maakt. Ik hou van Dany.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma sep 05, 2011 21:19 

SoS

Spoiler:
Dat is het probleem met SoS, er gebeuren zoveel dingen dat je de helft vergeet XD Maar het gevecht tussen the Mountain en the Red Viper was inderdaad helemaal awesome. Vooral omdat het RV eigenlijk alleen maar om wraak ging (dat hij daarmee mogelijk Tyrion zou vrijpleiten maakte hem volgens mij niet zoveel uit) en inderdaad, vooral dat hij telkens hetzelfde bleef zeggen. Die herhaling vond ik heel erg sterk, en ik was ook blij dat Gregor niet al te snel toegaf (maar dat hij, toen hij toegaf, ook GOED toegaf, haha).

Badass scene is badass.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 06, 2011 9:46 

GRRM heeft een casting bekend gemaakt:

Spoiler:
Anthony Morris voor the Tickler. Heb nog geen foto gevonden.

edit: here we go;
Afbeelding

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 455 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31

Keer terug naar Media
Ga naar: