Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Volgende

Wie is je favoriete personage?
Rachel 9%  9%  [ 3 ]
Kurt 26%  26%  [ 9 ]
Finn 3%  3%  [ 1 ]
Quinn 9%  9%  [ 3 ]
Sue 12%  12%  [ 4 ]
Will 3%  3%  [ 1 ]
Artie 0%  0%  [ 0 ]
Emma 0%  0%  [ 0 ]
Mercedes 0%  0%  [ 0 ]
Santana 21%  21%  [ 7 ]
Brittany 15%  15%  [ 5 ]
Puck 3%  3%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 34

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 18:52 

Hehe, eindelijk weer bij. Ik had zo weinig met ep 2.05 dat ik tot een paar dagen terug was gestopt met kijken. Maar heb er geen spijt van dat ik opnieuw verder ben gaan kijken.

Spoilers ep 2.14
Spoiler:
Hahahaha epic xD. Dat ze uberhaupt wegkomen met die drunken performance. En Will in de bar, die na afloop moet worden thuisgebracht. En dat feestje. Ik heb het zoo gemist.

@ Pottergirl: I agree, "Yep, I'm gay" was grappig xDD. En dat Rachel dan ook nog í¼berblij is dat ze er nieuw songwriting-materiaal door heeft enzo *plat*.

@ Charlie: ja, grijze kots indeed. Zonde, zo nep. Of ze wilden het niet al te gross maken voor eventuele kleine kindjes die Glee kijken ofzo. En ik ben het eens dat Kurt terug moet naar New Directions.

- Noohz, niet twee weken wachten T_T

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 20:02 

2x14

Spoiler:
Over dat grijze kots... Ik dacht dat het kwam doordat ze die mix van Rachel hadden gedronken. Daar zat volgens mij echt veel zooi in en dat zag er ook een beetje grijzig uit...

Omg, I loved this episode SO much! Die van vorige week vond ik niet zo heel erg leuk, maar deze heeft het weer helemaal goed gemaakt.

- Ik ben echt verliefd op Darren Cris (one of the many, haha). Wat is hij schattig!
- Brittany is de afgelopen episodes echt een van mijn favoriete personages geworden, she's made of awesome.
- LOL @ al die verschillende soorten drunks. Was met een vriendin al aan het speculeren was voor type wij zouden zijn. Ik denk dat ik een happy drunk ben, net als Tina en Mercedes.
- Burt is zo lief. Z'n hoofd toen hij Blaine in Kurt's bed zag liggen - I died laughing. Maar wel een beetje overdreven hoe hij reageerde. Als Kurt het niet had gevraagd, was Blaine misschien wel zelf naar huis gereden, had een ongeluk veroorzaakt en in de gevangenis beland ofzo XD
- Will's drunk dial naar Sue was geweldig. Ik moest zo hard lachen dat m'n moeder vroeg of het allemaal wel goed ging.

Ik vergeet vast nog iets, maar ik kan zo snel niks meer bedenken. Als er volgende week geen nieuwe ep komt ga ik deze gewoon nog een keer kijken : D Waarom komt er eigenlijk geen nieuwe? *pouts*

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 18:53 

2x14
Spoiler:
AAAAh deze was echt vet!
-Coach beiste was echt geniaal in haar cowboy pakje en haar zingen was gewoon echt like a man, maar ik vind haar echt fantastisch!
-Blaine's and rachel's kiss vond ik best erg voor Kurt , en het geen er op volgde ook, maar dat stukje waar Rachel dan Blaine kust op het einde en hij zegt, "I'm gay" was echt geniaal ^^
-En Brittany is echt hilarisch, echt een zeer goede actrice vind ik persoonlijk
- Enja Will's call nar sue, en haar gemeen gedoe daarmee was gewoon echt hilarisch.

-Maarrr ik wil meer Mercedes en Quinn, en nog een beetje Emma ook please @@

En ik wil geen week wachten xP

"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 23:16 

2.14

Spoiler:
OMG, ik hou van deze episode. Ik heb zitten wachten tot hij online werd uitgezonden, rofl. Het was vooral grappig om live die reacties te lezen. Iedereen die ging raden wie Will had gebeld enzo. Maar natuurlijk moest het Sue zijn.
Ik hou van Brittany. Die cover van Tik Tok was echt awesome! En ik vind Figgins steeds grappiger. Ke dollarsign ha. Oh my God.
Ik vond het zo sad voor Kurt toen Blaine en Rachel gingen zoenen, maar gelukkig kwam het weer goed ^w^

Volgende ep wil ik Klaine.

Spoiler:
Ik las dat er Brittana komt, trouwens? En Gwyneth komt terug. Ik vond haar de vorige keer niet zo leuk. Was eerder irritant, eigenlijk. De titel van de episode voorspelt ook niet zoveel goeds.

Ik heb zin in woensdag. Ik ga niet weer de hele nacht wachten tot Glee live wordt uitgezonden op de Amerikaanse tv. Dan zit je echt tot 3 uur s' nachts te wachten, ofzo.. Dus het wordt woensdag voor mij, ipv dinsdag.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 14:29 

2x15 Sexy

Spoiler:
- Blaine, you are ADORABLE. Ik vond het zo lief dat hij naar Burt ging, dat liet zien dat hij echt om Kurt geeft. Hij heeft zelf blijkbaar geen erg prettige coming-out gehad m.b.t. z'n vader en wil dat het bij Kurt zo vlekkeloos mogelijk gaat. Zo lief <3 En hoe Burt op Blaine reageerde vond ik echt geweldig :')
- Animal was leuk (: Ik vind dat nummer sowieso tof. Wel jammer dat ze de autotune er zo dik bovenop lag, dat was helemaal niet nodig. De Warblers zijn HOT HOT HOT. En ik vond het zoooooo grappig dat Kurt probeerde sexy te zijn :') Chris, you amazing human being, you <3 Dat Blaine hem daarna ging helpen was zo mogelijk nog grappiger.
- Gwyneth Paltrow rocks my socks. Ik vind haar echt leuk en als ze haar een tijdje mee laten draaien als love interest voor Will hoor je mij niet klagen. Ik vind Will/Holly veeeeeel leuker dan Will/Emma. Daarom baal ik ook dat Emma zo goed als toegaf dat ze Will nog steeds leuk vind. MAKE UP YOUR MIND.
- BRITTANA. Ooooh de tranen! Zooooo goed geacteerd. Naya Rivera is echt geweldig. Ik vond Santana sowieso een leuk personage maar ze wordt er alleen maar beter op. Ik hoop echt dat Brittany inziet dat Brittana end game is en dat ze dus Artie moet dumpen. Sneu voor Artie en ik vind Artie/Brittany ook erg schattig, maar Brittana vind ik leuker <3333
- Lauren en Puck zijn echt mijn OTP. Hééééérlijk. No words.

Ik vond het echt een hele leuke episode (:

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 15:38 

2x15

Spoiler:
Hmm. Ik vond deze aflevering niet zo leuk als de vorige en het eerste dat ik echt super vind is natuurlijk Brittana. Santana is echt een leuk personage en dit maakt haar er, inderdaad, alleen maar leuker op. Echt super dat je nu ook haar zachtere kant te zien krijgt.
Ikzelf heb het niet zo met Artie/Brittany dus ik zou het echt awesome vinden moest het wat worden tussen Brittany en Santana <3 Zoals Pottergirl hierboven al zei; dit was gewoon super goed geacteerd!

Verder. Aaaaaaaaaw. Burt die met Kurt praat. Dat vond ik ook zo lief. Ik denk niet dat je zo veel vaders gaat vinden die er met jou zo over willen praten (ook al had hij min of meer aansporing nodig van Blaine. GO BLAINE!)...

Dat liedje van de Warblers (toch?) vond ik echt... niets. Misschien als ik het nog eens luister zo meteen dat het dan beter wordt, maar naja... De koppen die Kurt bleef trekken vond ik dan wel weer super. xD Of dat Blaine hem wil proberen te helpen met zijn sexy gezichtsuitdrukkingen. Hilarisch xD

KISS. VAN. PRINCE. OMG. Ik was echt zo vrolijk toen ik hoorde dat ze deze zouden gaan zingen en ik ben nu helemaal door aan het draaien. Hoe ze het hebben ingezongen is super, maar die scí¨ne tussen Holly en Will? Can you say HOT? Sheesh <3 Ik ben altijd een groot Bambi Eyes/Will (m.a.w. Emma/Will) voorstander geweest, maar Holly en Will zou gewoon mindblowing zijn.

En Finn en Quinn. Yuk. Kom op. Ik vind hem leuker met Rachel. Natuurlijk was Rachel leuker met Jesse, maar kooom ooop. Ik wil geen Finn/Quinn meer. ):

Van Lauren en Puck weet ik het zo nog altijd niet wat ik er precies van moet vinden. Ze lijken me wel grappig, maar Puck blijft zo grof tegen haar doen... Ik denk niet dat ik blij zou zijn als mijn vriendje me zo zou behandelen...

Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 18:51 

2x15

Spoiler:
OMG OMG OMG OMG. XD
WAAAAH. Oke, ik vond sommige dingen in de episode niet zo heel fijn enzo, maar dat wordt allemaal gecompenseerd door KURT en BRITANNA.

• ZOOOO cool dat Blaine naar Burt stapt en bladieblaaa. En zo grappig dat Kurt er niet veel vanaf weet ofzo en dat in hij into romance is xD. EN OMG ZIJN SEXY FACES. CHRIS COLFER <3. Srsly, ik heb voor het eerst echt mijn scherm geaaid ofzo O.O Creepy much maar ahjaaaaaa. :') KURT KURT KURT :') WHII. Hij was lekker WEL ZO F*CKING SEXY :'D. You don't need any lessons, Chris :'). Oeh oeh. *insert verder gehyper over Kurt's sexyheid ofzo* I NEED .GIFS :'D
  • BRITANNA! HELL YEAH. Srsly. Dit. Vond. Ik. Zo. Mooi. De rest van de episode boeit me echt niet, maar dit was echt mooi. Ik hield al van Santana, maar nu nog tien keer meer. Naya acteerde dat echt heel mooi en dat liedje dat ze samen zongen vond ik geweldig en is mijn favoriet van de aflevering. I totally ship Britanna. WHIII.

Zoals ik dus zeg, de rest van de ep boeit me helemaal niet, maar dus vooral OMGYAY!CHRISCOLFER!KURT!SEXYHEID en BRITANNA!NAYA!WHII! :'D (oh en what's up met Sam's biseksuele hints de laatste tijd?)

Srsly, I need .gifsssss.

Profiel  

6e jaars

Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 23:27 

2x15
Spoiler:
ik vind deze aflevering erg leuk, niet zo leuk als vorige afl. maar wat wil ik graag ruilen met gweneth :p
wat ik erg mooi von is de santana scene! erg goed gespeeld.
snap alleen de emma scenes niet in so1 vond ik haar leuk en nu vind ik haar heel vervelend :( \
ik hou van de klaine scenes en de gezichten van kurt waren echt epic :D
ik kijk uit naar de volgende afleveing want dat zijn dan de regionals!!!
Overall leuke epp

What else can I say?
We'll
never turn our back on you,

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 12:01 

2x15
Spoiler:
Ik vond hem eigenlijk echt niet zo leuk, zeker niet in vergelijking met de vorige ep.
Oke toch even de goede dingetjes op een rijtje:
-Kurt was echt fantastisch met zijn sexy blikken, en dat Blaine dan Burt aanspoorde om met Kurt te praten vond ik wel super tof :)
-Britanna,hmmm ik weet eigenlijk niet of ik dit we leuk vind. Santana is awesome en Britanny ook, maar ik vind ze niet echt samen passen sorry. Al was het wel super goed geacteerd van Naya , heb ik wel bewondering voor!
-KISS was AWESOME!! ik hou van dat liedje en hoe ze het gebracht hebben aaaaah super goed! En Will/holly jeuj ^^. Al vind ik Will/emma nog steeds een goed idee, maar ik vond Emma echt stom in de ze aflevering!

Hopelijk volgende week een leukere ep...

"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 8:04 

2x15

Spoiler:
Ik las overal dat mensen de ep tegen vonden vallen, maar ik vond dat het reuze meeviel. Wel vond ik het een beetje lecturing en dan vooral Holly die over STD's gaat praten etc. Meer alsof ze de Amerikaanse jeugd wat willen bijbrengen in plaats van de characters xD

Anyway:
- I LOVED Naya. Wat een prachtige vrouw en ze deed het echt prachtig. I'm SO on Team Brittana, ze zijn echt ultiem schattig samen! En ik vond het liedje dat ze samen met Holly zongen echt het beste van de hele ep.
- Wat Puck in Lauren ziet is mij nog steeds een raadsel, ik vind haar echt vreselijk. Ze is niet aardig, ze kan niet goed zingen. Dan heb ik nog liever dat Beiste, Sam, Tina of Mercedes haar screentime krijgen.
- Ik vind het echt erg om dit te zeggen, maar The Warblers vind ik een beetje saai worden .__. Blaine zingt de lead (en dat doet 'ie heerlijk, daar niet van) en Kurt probeert zijn aandacht te trekken, terwijl de rest erachter staat te dansen. Beetje jammer.
- Kurt's sexy faces waren wel MADE of AWESOME. Ik moest zo hard lachen :') En Blaine was lief toen hij met Burt kwam praten. Burt is echt heerlijk, die droge opmerkingen altijd.
- Ik weet niet wat ik van Wil/Holly moet vinden.
- Yay voor Quinn/Finn! Ik ben echt een Quinn fan! Niet echt lief van Finn, maar hij is altijd al een beetje een kneusje geweest. Valt me wel op dat ook hij tegenwoordig minder screentime heeft... En ik kan niet wachten tot Rachel erachter komt, muwhaha.

Volgende week Regionals! : D Als er dan geen Klaine Kiss is, wordt ik helemaal gek!

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 11:02 

2x16

Spoiler:
- Nooo! Pavarotti is dood. RIP, little bird.
- Lol. Word War Sue <3
- Eindelijk. De Warblers komen erachter dat het saai is om Blaine alles te laten zingen. Volgens mij luisteren ze naar de fans!
- Original songs, yay!
- Santana's lied voor Sam is echt epic. Ik hou van haar stem. Ik vind haar de beste zangeres van heel New Directions.
- 'Whow, scary Quinn. Okay...'
- BLAINE/KUUURTTTTTTT <3
- Candles is een van mijn favoriete nummers van Hey Monday, dus ik ben zeer tevreden met de keuze. Alleen het hoge gedeelte van Kurt... Auw :S
- Wanneer treedt er nou eens een nieuwe jongen van de Warblers naar voren?! Ik dacht dat het hele idee ervan was om anderen meer te laten zingen. Wie heeft er nu weer de solo? Juist ja. Blaine.
- SUE FTW.

Ik ben zéér gelukkig met deze aflevering.

Profiel  

6e jaars

Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 12:57 

Crap kan de nieuwe glee nog niet kijken! Ik moet me zo inhouden om niet op de spoiler tags te drukken, ik wordt er helemaal gek van!!

What else can I say?
We'll
never turn our back on you,

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 14:47 

2x16
Spoiler:
Leuk dat er een uitlegje komt waarom Blaine zoveel zingt and all. Ik denk dat er geen nieuwe naar voren werd geschoven naast Kurt, omdat de Warblers er nu toch uitliggen. En ik vond zijn regionalssolo heel leuk, dus het geeft ook niet.
Yay Blaine/Kurt! Werd wel tijd ook, zeg.

Ik vond de liedjes van New Directions echt nice. Vooral Mercedes, haha. Rachel heeft weer solo, maar dat mag ook wel. Ik vind haar zo mooi zingen, ze verdiende er wel weer eens eentje hoor :) En Finn heeft ook al heel lang niks meer gezongen, dus het is wel okee opzich.

En wtf @ Rachel: hoe weet ze dat haar moeder Beth geadopteerd heeft? Ik wist niet dat zij dat ook wisten.

I liked the ep. Ooh en lol:
Sue: 'World War Sue.'

Will: 'What's your favorite song?'
Brittanny: 'My headband.'

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 15:41 

2x16

Spoiler:
Oh, de Klaine kiss was heel mooi. Het is mooi gebracht en zo.
Pavarotti, RIP. Ik vond het lied dat Kurt zong voor Pavarotti heel mooi. Sowieso vond ik het leuk om Kurt weer een keer goed en wel te horen zingen. En ook nog een duet met Blaine later.

De orginele nummers. Haha. Die van Santana en Puck. :') En die van Mercedes vond ik ook echt erg leuk. Dat was een leuk energiek nummer. De orginele nummers voor de regionals vond ik ook allebei goed. Ik vond het niet zo erg dat Rachel veel te zingen kreeg daar.

Will: What's your favorite song?
Brittany: My headband.

En Sue. Sue blijft geweldig met haar uitspraken en vreemde dingetjes. De dirt in de kluisjes van Santana en Brittany. LOL. Ow en natuurlijk..

Afbeelding

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 15:54 

Ik heb hier nog niet gecomment, maar deze ep was het echt waard! Mijn favoriet tot nu toe.

2x16

Spoiler:
Het nummer waarmee ze deze ep begonnen was gewoon... bagger. Goed gezongen en alles, maar stom lied.

TOP PUNTEN:

- Kurt's nummer was echt heel mooi gezongen.
- Klaine! Het was super schattig en ik vond het ook wel eens tijd worden.
- World War Sue :'); met name dat ze stokjes naar Mercedes gooide, dat was funneh.
- Quinn = Bitch. I dislike her more every episode.
- Santana's nummer was hilarious. Sam moet eruit, boeeeee!
- Puck en Mercedes nummers waren awesome.
- Brittany :')
- Regionals was leuk, maar alleen New Directions dan. Kurt/Blaine's nummer was VALS en het tweede nummer was mwa. Wel leuk om mee te swingen.
- De twee originele nummers waren top, vooral Rachel's nummer. Vond het helemaal niet erg dat ze twee keer zong, want het was goed gedaan.
- De speech was heel lief.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 273 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: