Ik las overal dat mensen de ep tegen vonden vallen, maar ik vond dat het reuze meeviel. Wel vond ik het een beetje lecturing en dan vooral Holly die over STD's gaat praten etc. Meer alsof ze de Amerikaanse jeugd wat willen bijbrengen in plaats van de characters xD
Anyway:
- I LOVED Naya. Wat een prachtige vrouw en ze deed het echt prachtig. I'm SO on Team Brittana, ze zijn echt ultiem schattig samen! En ik vond het liedje dat ze samen met Holly zongen echt het beste van de hele ep.
- Wat Puck in Lauren ziet is mij nog steeds een raadsel, ik vind haar echt vreselijk. Ze is niet aardig, ze kan niet goed zingen. Dan heb ik nog liever dat Beiste, Sam, Tina of Mercedes haar screentime krijgen.
- Ik vind het echt erg om dit te zeggen, maar The Warblers vind ik een beetje saai worden .__. Blaine zingt de lead (en dat doet 'ie heerlijk, daar niet van) en Kurt probeert zijn aandacht te trekken, terwijl de rest erachter staat te dansen. Beetje jammer.
- Kurt's sexy faces waren wel MADE of AWESOME. Ik moest zo hard lachen :') En Blaine was lief toen hij met Burt kwam praten. Burt is echt heerlijk, die droge opmerkingen altijd.
- Ik weet niet wat ik van Wil/Holly moet vinden.
- Yay voor Quinn/Finn! Ik ben echt een Quinn fan! Niet echt lief van Finn, maar hij is altijd al een beetje een kneusje geweest. Valt me wel op dat ook hij tegenwoordig minder screentime heeft... En ik kan niet wachten tot Rachel erachter komt, muwhaha.
Volgende week Regionals! : D Als er dan geen Klaine Kiss is, wordt ik helemaal gek!