Uuuuugh, deze episode. Regina is mijn favoriete personage uit de serie en ik had het wel zwaar met haar te doen. Vooral op dat moment dat Emma Henry ging ophalen bij de schoolbus. En Cora verdiend wel echt een award voor de beste moeder. xD Regina had wel hele leuke quotes in deze aflevering. "Go take yourself for a walk" tegen Ruby :')
Wat ik wel een beetje lame vond. Archie had nergens een verwonding of iets dergelijks, maar toch waren ze er meteen van overtuigd dat hij vermoord was. xD Idk dat soort dingen zijn er wel vaker, maar het klopte hier gewoon niet helemaal. En dat met die dromenvanger. Uiteindelijk voerde Mr Gold toch magie uit op het ding. En de houding van Charming aan het begin. Toen Emma en Snow weg waren was hij best vriendelijk tov Regina, maar nu was hij weer helemaal tegen. Oké, later was het wel logischer, maar hij heeft gezien dat Regina probeerde beter te worden.
Enn ik ben blij dat Archie nog leeft. Ik vind hem wel een fijn personage. Ik ben ook wel benieuwd wat Regina gaat doen als ze merkt dat haar moeder er is. Ze is nu zo gebroken, dat ze eigenlijk wel gaat doen wat Cora wilt. Aan haar kant staan. I mean. Ze is alleen, beschuldigend van moord. In zo'n geval ben je wel extra gevoelig voor degene die wel aardig doet, denk ik.
Ik ben wel benieuwd hoe iedereen gaat reageren als ze er achter komen dat Regina niet de moordenaar van Archie was. :') En naar hoe Gold gaat reageren op Hook én Cora in Storybrooke.