Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende

Bij wat voor team hoor jij?
Team Stefan 20%  20%  [ 5 ]
Team Damon 72%  72%  [ 18 ]
Ze zijn allebei awesome 8%  8%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 25

6e jaars

BerichtGeplaatst: za mei 14, 2011 10:17 

Spoiler:
Ik ben het eens met Eva en Shirley over het feit dat Damon niet dood zou gaan. (: En gelukkig ook niet.
Ik zat echt met tranen in mijn ogen toen Elena Damon ging kussen. <3
Was een goede finale! Jammer dat Elijah er niet meer is, maar wie weet... (:
Ben wel benieuwd naar season 3, hoe zal alles nou af gaan lopen? Hmmm. Jammer dat we weer zo lang moeten wachten, maar aan de andere kant is het het wachten waard.
Maar Vicki, en Anna?! Ik was net blij dat ze weg waren haha. Maar goed had je kunnen verwachten.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo mei 15, 2011 14:10 

Nou moeten we weer tot september wachten voor een nieuw seizoen. *huilt* Poor us.

Season 2 finale
Spoiler:
Stiekem hoop ik dat Stefan of Damon die staak uit Elijah trekt om hem vervolgens weer de volgende wereld in te helpen. Bah, ik hou niet van backstabbers. :P

En eigenlijk vind ik evil!Stefan helemaal niet zo boeiend. Vond het wel heel vet dat hij dat allemaal over had voor zijn broer omdat hij zich schuldig voelt en zo, maar zijn nieuwe verhaallijn is niet echt mijn ding. Doe mij maar lieve hero!Stefan of zo.

Jeremy kan dubbeldodevampiers zien. Superawesomeness, maar ook niet echt een cliffhanger waardoor ik op het puntje van mijn stoel zat.

All in all was het wel een hele leuke episode, maar ik vond het niet echt Finalewaardig, om het zo maar even te zeggen.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 10:38 

@Michelle
Spoiler:
Nee inderdaad dat vond ik ook, de vorige episodes waren zelfs beter.

Evil Stefan boeit mij ook niet echt, als hij lief is is hij ook veel leuker. Past totaal niet bij hem!

Ook hoop ik met je mee wat betreft Elijah!

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 14:52 

@Michelle & Shiralee
Spoiler:
Dat komt omdat de ep voor de season finale zo spannend was. In verhouding valt dan deze aflevering tegen. Aangezien hij gewoon niet spannend was, maar deze laatste ep was wel nodig. Er waren gewoon bepaalde verhaallijnen die nog afgerond moesten worden. Ze hadden vorige week niet kunnen stoppen. Daarbij moeten ze natuurlijk de verhaallijnen voor seizoen 3 ook nog introduceren en ik vind dat ze dat wel knap gedaan hebben. TVD is altijd erg sterk met cliffhangers en opzich heeft deze ep wel grote cliffhangers. Maar inderdaad deze aflevering wat niet uberspannend ofzo. Voornamelijk niet omdat iedereen wel na kon gaan dat Damon niet dood zou gaan.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 22, 2011 19:59 

Ik liep heel erg achter, omdat ik TVD aan de kant had geschoven voor LOST. Maar ik heb nu alles gezien.

Spoilers einde seizoen 2
Spoiler:
OMG I cried my eyes out. Ik wist wel dat Damon niet dood zou gaan, maar de emoties waren zo prachtig en het was een super mooie scene.
En dan Jenna die dood ging. En Jeremy die dood ging en weer tot leven kwam en toen ineens Vicky en Anna =O Veeeeet. Ik vond Jeremy altijd wel een leuk personage, maar ik vind het heel gaaf dat ze hem nu zo belangrijk maken.

Verder ben ik helemaal gek op Evil!Stefan. Jaaa <3 Dat vind ik veel leuker dan de hero en het zal allemaal wel spannend worden in seizoen 3 over hoe het verder gaat met Stefan en Klaus.

Damon blijft echt mijn favoriet, maar ik vind Alaric ook wel cool. Maar Damon is gewoon zo'n prachtig personage. Eigenlijk doet hij me een beetje denken aan Dracula. Hun verhaal gaat niet over bloed en horror, maar over liefde. En hoe ze ermee omgaan. En bij Dracula zowel als Damon is er ineens iemand die op hun vorige liefde lijkt en die hebben allebei een andere vriend/verloofde en dan gaat ie het er tegen opnemen enzo. Damon is gewoon zo interessant en badass en zijn acties zijn soms zo gaaf. (Elena bloed laten drinken!) Maar soms zijn zijn acties dan weer zo lief (Zoals de scene op het bed tussen Damon en Elena).

En nooooz Elijah! Ik vind Elijah leuk. Hij is schattig :') Stomme Klaus @@ Ik hoop ECHT dat iemand die staak uit zijn borst rukt! Ook al verdient ie het niet. Vuile backstabber dat het is. Maar goed, Klaus kan gewoon heel goed manipuleren en het laat ook wel weer een menselijk deel van hem zien.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er echt weer in moest komen en dat de overload aan drama me even irriteerde, maar daarna was het echt weer fantastisch :D Ik wacht ongeduldig op season 3!

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 6:38 

Het is een hele goeie serie en ga m zeker kopen, het zal vast ook wel dat ik m dan verder kijk. Aangezien ik nog steeds bij einde deel 1 ben waar we eindelijk Evil elena zien! Want volgens mij gaat het niet meer uitgezonden worden?

Ik heb iedergeval 1 boek en dat is zo verschillend van de serie zeg! Maar wel erg goed geschreven en spannend.
Ik ben iedergeval fan van de evil broer, en hoe ze die op 2 manieren hebben gedaan is super. En de teams of liefdesverhouding zo verleidelijk en veranderlijk.

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: zo jul 17, 2011 14:48 

Tot nu toe heb ik alle afleveringen gezien, en mensen...
wat is dit een geweldige serie!
Daarbij heb ik trouwens ook de boeken gelezen, maar die zijn
toch wel een heeel stuk anders dan de serie!
Zowel de boeken als de tv- serie zijn gewoon helemaal te gek,
maar ik was toch wel heel blij toen ik het gezicht van Damon Salvatore zag.
Volgens mij kreeg mijn laptop toen last van kortsluiting door al het kwijl dat uit mijn mond droop xD

Ik vind de verhaallijn echt heel erg goed. Personages zijn nooit perfect (alleen Elena vind ik een beetje Mary Sue..) en iedereen heeft wel iets.
Ze houden de spanning erin, het verhaal wordt gewoon steeds beter naarmate de serie vordert. De laatste aflevering heb ik helaas al gezien... en vind het zonde dat het ophoudt :( Het had van mij nog wel oneindig door mogen gaan :P

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 17, 2011 14:57 

Janice1993 schreef:
De laatste aflevering heb ik helaas al gezien... en vind het zonde dat het ophoudt :( Het had van mij nog wel oneindig door mogen gaan :P

Don't worry. 15 september start het derde seizoen, dus dan kunnen we allemaal weer volop genieten van The Vampire Diaries.

Ik ben zelf heeeel erg benieuwd hoe het verder gaat. Nog even wat seizoen2 finale spoilers:
Spoiler:
Ik heb gisteren Jenna's dood weer gezien op Youtube en my god... het was weer zo zielig T_T
Ik ben echt heel erg benieuwd naar seizoen 3. En of Alaric een nieuwe love interest krijgt. Ik ben echt gek op Alaric en ik gun hem alle liefde, maar hij en Jenna waren gewoon zo schattig <3
En sowieso Vicky en Anna. IK WIL SEIZOEN 3!!! =D

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 23, 2011 10:41 

Hieronder is de promo voor seizoen 3 van The Vampire Diaries die, zoals Jessica al zei, op 15 september weer van start gaat. Deze promo is nu uitgekomen omdat Comic Con dit weekend is. Ze hebben daar namelijk deze promo laten zien. Ik zet hem onder spoilertags voor de mensen die nog niet helemaal seizoen 2 gezien hebben.

Spoiler:

ZOMG DELENA!!! <3 En crazy Stefan! Ik ben echt benieuwd hoe seizoen 3 gaat worden. Ik ben benieuwd of ze weer voor elkaar gaan krijgen dat dit seizoen weer superspannend word. Ik vind het namelijk superknap dat TVD gewoon nog steeds spannend en interessant blijft.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 14, 2011 18:22 

Morgen begint het derde seizoen van TVD. Wie is er allemaal van plan te kijken?

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 14, 2011 18:29 

Genner schreef:

Ik natuurlijk! Ik kijk al maanden uit naar het nieuwe seizoen. Ik kan niet wachten totdat wij vrijdag de ep kunnen zien! Ik heb de afgelopen week alle afleveringen van seizoen 2 weer gezien dus ik ben weer helemaal up to date. Ik ben echt benieuwd naar seizoen 3.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 14, 2011 18:30 

Jaaaaa =D Ik ga zeker weer kijken. Ik hoop dat ik de episode kan downloaden voor vrijdagavond, want ik ga het weekend weg en dan kan ik hem in het bungalowhuisje kijken. Want vrijdag overdag ben ik de hele dag aan het werk.

Ik ben echt zo benieuwd hoe het verder gaat! Yum Ian Somerhalder weer aanschouwen ;)

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 14, 2011 19:03 

Ik zal toch Wikipedia ofzo nog eens moeten nalezen om weer helemaal mee te zijn. Staat eigenlijk al vast hoeveel seizoenen er komen van TVD?

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 14, 2011 19:26 

Genner schreef:
Ik zal toch Wikipedia ofzo nog eens moeten nalezen om weer helemaal mee te zijn. Staat eigenlijk al vast hoeveel seizoenen er komen van TVD?

Volgens mij kijken ze gewoon per seizoen of ze het gaan verlengen Dat is meestal zo. Aangezien ze kijken naar de kijkcijfers enzo. Volgens mij kan het zelfs zo zijn dat ze het in het midden van het seizoen stop zetten als de kijkcijfers slecht zijn.

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 15, 2011 9:22 

Eva schreef:
Genner schreef:

Ik natuurlijk! Ik kijk al maanden uit naar het nieuwe seizoen. Ik kan niet wachten totdat wij vrijdag de ep kunnen zien! Ik heb de afgelopen week alle afleveringen van seizoen 2 weer gezien dus ik ben weer helemaal up to date. Ik ben echt benieuwd naar seizoen 3.

Wat zij zei, ik ga totally kijken. :'D Ben echt blij dat het wachten eindelijk voorbij is.

Eigenlijk was ik ook nog wel van plan om in ieder geval de laatste twee afleveringen voor morgen te kijken, maar mijn week zat nogal vol, dus ik vrees dat het niet meer zal lukken. xD Achja, als je weer begint met kijken zit je er meestal zo weer in.

Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 161 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: