Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 22  Volgende

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 15, 2011 23:13 

Jalf schreef:
Duffie schreef:
@Jalf: Ik vond Queen of the Damned echt super! De film dan. Anne Rice haar boeken... Daar ben ik ooit aan begonnen, maar heb die nooit uitgelezen :P

Ik denk dat QotD op zich wel leuk is als je de boeken niet van te voren hebt gelezen. Toegegeven, de film ziet d'r allemaal wel heel erg gelikt uit en als je het verhaal niet kent is het allemaal wel spannend enzo. Ik had echter daarvoor de 2 boeken waarop de film gebasseerd is gelezen (The Vampire Lestat en Queen of the Damned) en dan kijk je d'r toch wel anders naar. Ik zag gewoon voornamelijk heel veel dingen die niet klopte of miste. (bvb, Marius die Lestat gemaakt heeft en heeft hem alles over het vampier bestaan geleerd, in de boeken is Lestat gemaakt door Magnus, die vervolgens direct zelfmoord pleegde en Lestat aan z'n lot overliet, wat nogal kind of a big deal is in de boeken.)

Ik denk dat je wel kunt zeggen dat Queen of the Damned een leuke film zou kunnen zijn, maar het is gewoon een slechte verfilming. Daar zit wel een verschil tussen, vind ik.

Ik heb hem jaren geleden ook gezien toen ik net klaar was met het boek.
Ik moet zeggen - dat boek is bijna onmogelijk om te verfilmen. Er zit gewoon TE. VEEL. IN. Ik kon het ze niet kwalijk nemen dat ze allerlei fouten hadden, al was het wel irritant. Vooral dat punt dat jij maakte, dat was wel een wtf-momentje.D De sfeer die in het boek zit kwam ook niet echt naar voren, maar again - dat boek is onmogelijk om goed te verfilmen.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: ma maart 28, 2011 16:46 

The Mechanic
Ik vond het een goede film, en yay Jason Statham speelt er in! (: Alleen, echt een hele grote fout: Je ziet steeds de microfoon in beeld komen. Dat is echt weird... :'D En ook wel eens een vlek op de camera, in het midden boven in beeld.

The Tourist
Yay for Angelina Jolie en Johnny Depp! Twee favorieten van mij. (: Ik vond het wel een leuke film maar ik weet het niet, dat was het ook wel. Ik had er meer van verwacht tbh.

edit: Zojuist The Book of Eli gekeken. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden eigenlijk, haha.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 02, 2011 15:52 

Gisteren heb ik voor de zoveelste keer Troy gekeken. Ik hou echt van deze film, het is een heerlijke mythe en met heerlijke acteurs (Orlando, Brad Pitt, Eric Bana). Om verliefd op te worden. Helaas zitten er in deze film, zoals in vele films, een aantal foutjes in het verhaal, bijvoorbeeld: Ajax wordt in de film vermoord door Hektor, terwijl hij in het echt zelfmoord pleegde. Maarja, dat terzijde.
Bovendien heb ik pasgeleden Shakespeare in Love gekeken. Ook zooo leuk! Colin Firth is echt een van mijn favo acteurs! Ook vond ik het heel grappig dat Geoffrey Rush in deze film constant loopt te zeuren om een verhaal over piraten en een aantal jaar later speelt hij zelf een piraat. Hoe ironisch. :D

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: za apr 02, 2011 17:21 

Gister heb ik Jurassic Park weer eens gezien. Hij was toevallig op de tv, ik had vrij en een luie dag, dus ging ik hem maar weer eens kijken. Ik hou over het algemeen niet zo van deze films, maar hij is wel vermakelijk voor als je niets te doen hebt. Ook vind ik de film, voor de tijd waarin hij uitgebracht is, erg goed gemaakt qua special effects en dergelijken. (:

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: zo apr 03, 2011 21:03 

@Cho Troy is gewoon een film waar je niet anders kan dan er verliefd op worden :love:

Ik heb eergisteren me nog eens gewaagd aan Ella Enchanted. Ik weet niet. Die film heeft iets dat ik toch echt wel adoreer. <3 Het verhaal is leuk, net zoals de personages en er wordt goed in geacteerd. Ik zou ook best wel graag het boek willen lezen : D Maar heb geen idee waar ik die zou kunnen vinden, dus dat zal waarschijnlijk een zoekwerkje worden (zeker aangezien mijn moeder het niet altijd zo fijn vind om via bol.com te bestellen). Dus... :') Maar het is een geweldige film <3

Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: do apr 07, 2011 22:34 

Heel corny om hier te melden, maar het is toch echt hp:$

Begon vorige week donderdag met deel 1, iemand wilde die graag zien, en ja dan blijf je hangen haha...

Morgen krijg ik eindelijk deel 7.1:D zolang op gewacht, op naar 15 july!!!!

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 07, 2011 23:46 

Ik heb als laatste Northern Lights gezien. Dat was verre van hoogstaand, maar op zich was het wel een lekker ''tussendoor'' filmpje. Ik keek hem dan ook midden in de nacht, dus ik wilde ook niets ultraspannends of ingewikkelds xD En ik vond de titel wel leuk klinken, dus ik ging hem maar kijken.
Dat vrouwelijke hoofdpersonage doet haar best om heel sexy te zijn, maar ik vond het een beetje sneu overkomen en erg lachwekkend :') Erg lang duurt hij ook niet en das maar goed ook xD Maar desalniettemin heb ik hem wel rond 3 uur 's nachts afgekeken en als ik hem echt stom had gevonden, dan had ik dat niet gedaan. Ik wilde toch weten wie de dader was. Want ik verwachtte iets heel voorspelbaars, maar ik werd toch een paar keer op het verkeerde pad gebracht.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 08, 2011 7:17 

De laatste film die ik heb gezien was van Twilight, ik heb de boeken en films nooit willen zien omdat ik dacht dat ze toch bagger zouden zijn (geen idee waarom ik dat dacht, het was gewoon zo) maar nadat iemand weer tegen me had gezegd dat ik de boeken toch echt moest gaan lezen heb ik het gedaan, en ik moet zeggen, na de eerste helft in het eerste boek was ik verkocht, en heb ik alles in een sneltreinvaart gelezen, en heb ik afgelopen zaterdag en zondag alle drie de films gekeken, ze waren zo mooi! :love:

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 08, 2011 12:28 

Adolescence of Utena
De OVA van Shoujo Kakumei Utena. Kheb m voor t eerst gezien toen ik een jaar of 16 was, en ik heb m ook echt al jaren op dvd en kijk m zo nu en dan. Het is gewoon zoooo ongelofelijk mooi getekend en geanimeerd <3. Het verhaal zelf is een beetje een slap aftreksel van het verhaal van de serie, en de characters komen voor een groot deel ook niet overeen qua persoonlijkheid met die in de serie. De symboliek is ook echt in iedere vierkante millimeter te vinden, en ondanks ik over de jaren steeds meer ben gaan snappen van die symboliek, heb ik het idee dat ik het nog niet helemaal vat. xD

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 11:21 

Ik heb net Black Rock Shooter gezien. Misschien niet echt een film, het is een OVA. Ik had hem nog nooit eerder gezien, maar wel heel veel icons en fanart ervan, ik werd er een beetje nieuwsschierig van. @@

Het was heel anders dan ik had verwacht, maar zeker niet teleurstellend. Het was een heel simpel verhaal en dat maakt het wel leuk, het is wat anders, niet zo ingewikkeld. Ik snap wel waarom het zo successvol is op het net.

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 21:00 

Gisteren Machete gekeken op aanraden van wat jongens.
Veel bloed en nep-actie, maar ook hilarische scenes! Mijn innerlijke jongen vond het geweldig xD

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 16:00 

Ik heb gisteren Tron gezien in HD. Ik wou dat ik hem in 3D had gezien in de bios! Ik ben niet echt heel erg weg van 3D, maar deze film moet er waanzinnig uit hebben gezien in 3D..!

Ik vind het echt een hele leuke film. Gewoon een simpele, maar toch doorbedachte plot, actie en veel special effects. Ja, daar hou ik wel van @@ zeker een film die ik ooit een keer op blue-ray wil kopen!

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2011 10:15 

Jesus Christ Superstar
Op Goede Vrijdag gekeken. Vroeger kwam ie altijd op tv op Goede Vrijdag en toen keek ik m altijd met mn ouders. Had er toen een ontiegelijke hekel aan, vooral omdat mijn vader dan de rest van de week constant die nummers liep te zingen xD (niet dat mijn vader niet kan zingen, maar als kind schaam je je nou eenmaal voor je ouders xD)
Nu vind ik het een ontzettend mooie musical met fijne nummers, en het is gewoon traditie om m te kijken op Goede Vrijdag. Ookal ben ik dan een raging atheist @@

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2011 11:41 

Blackbeard

xD
Die was gisteren op tv. Beetje langdradig, maar ik vind dat soort films altijd wel leuk om te zien. Ze hebben het op zich best mooi gemaakt en zo, maar ik had me Blackbeard altijd wat... meer evil ingebeeld. En dat viel dus wel een beetje tegen.

Maar goed, hij was wel cool. :P

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2011 11:45 

Tangled

Op Tumblr zag ik plots een link naar allemaal Disneyfilms die je online kon bekijken, ik zag Tangled erbij staan en omdat ik er zoveel goede dingen over had gehoord en ik besloot hem gisterenavond te bekijken. Had niet gedacht dat hij zo goed ging zijn! Vond hem echt superleuk! <3 En ook veel onverwachte dingen die gebeuren doorheen de film wat opzich ook goed was, heb het niet graag als er voorspelbare dingen gebeuren. Zou hem zeker nog een keertje willen zien! : D

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 322 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 22  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: