Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 18:43 

Je moet idd niks maar wil je een beetje wat kunnen doen kan je wel betalen voor speciale dingen in spellen. Het is dan misschien niet van Facebook zelf zijn maar ze promoten het wel en daardoor vind ik het wel weer commercieel.

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 18:47 

nirphania schreef:
facebook is ook comercieel......


Ik heb ook nooit beweerd dat het niet zo is, Hyves is gewoon alleen veel commercieler dan Facebook, vandaar het gebruik van het woord "retecommercieel", want met een beetje commercie is natuurlijk niets mis. Zoals Genner hierboven al aangaf, bij Hyves moet je betalen voor speciale features. Op Facebook heb je die features niet (Sowieso heeft Facebook al geen Smilies, of bezoekersstatistieken ect.) en hebben alle leden dezelfde features. Het is niet dat je als betaler meer mag, wat bij Hyves wel het geval is. Alleen bij de spelletjes dan, maar daar heeft Facebook zelf niets mee te maken.

Facebook heeft inderdaad wel reclame in de zijbalk (Ze moeten immers ergens hun kosten vandaan halen), maar dat is echt niets vergeleken met al die reclame op Hyves.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 0:49 

Lol dat dat ene zinnetje dat terweeg brengt dat had ik niet verwacht, te grappig dat de rest geen reactie kreeg. Namelijk wel bij anderen die vonden het heel droog klink dat ik zei ik heb mijn oom gevonden op Facebook, de ander "was je die kwijt dan" maar ik snap jullie punt ook wel. In dat opzicht is Hyves wel comercieeler

_________________
Gryffindor...
Bold, Brave,
Loyal, True,

What else can I say?
We'll
never turn our back on you,


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: St. Vladimir's Academy
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 13:34 

Eva schreef:
Op zich is een YouTube wel een sociale media website. Sommige hebben een heel uitgebreid/interessant profiel waar vaak op gereageerd word. Mensen reageren vaak op andere profielen en mensen reageren op filmpjes. Daarbij zijn vlogs inderdaad hetzelfde idee als blogs. Dus waarom zou een tumblr/livejournal e.d. wel sociale media zijn en YouTube niet? Het is maar net hoe je de website gebruikt.


Ben ik het mee eens. Je zou ervan verschieten hoeveel persoonlijke meningen zo worden overgebracht.

Ikzelf heb een Twitter, Facebook, heb ooit Hyves gehad, heb ooit Netlog gehad en heb een YouTube-account (waar ik eigenlijk nooit filmpjes opzet of zo). Ik vind hier op zich eigenlijk niets mis mee, zolang je maar uitkijkt wat je precies allemaal op het internet zet over jezelf. Een leerkracht van mij, bijvoorbeeld, houdt een blog bij en zet daar een heleboel persoonlijke dingen op. Natuurlijk krijg je dan commentaar van je leerlingen, lijkt me logisch... Oppassen dus :')

Sophie Weasley schreef:
@Jaali Het is me ook al opgevallen dat veel mensen hun Netlog verwijderen, ik denk dat het vooral te maken heeft met de populariteit van Facebook. Tegenwoordig hebben heel veel mensen daar een profiel, ik denk dat het daar wel leuker is dan op Netlog. Ik ben zelf ook aan het overwegen om van Netlog af te stappen, vind het maar een saaie boel daar. :/ Ik heb het eigelijk gewoon voor in contact te kunnen houden met vrienden IRL maar die kan ik ook toevoegen op FB natuurlijk.


Mensen verwijderen hun Netlog, inderdaad, vaak omdat het er gewoon zo'n dode boel is geworden. Ook is het er gewoon, sorry voor de Netloggers hier, enorm kinderachtig geworden, vind ik. Ik heb er gewoon absoluut niets meer mee. Ook Netlog blijft haar uiterlijk zo vaak veranderen en op een gegeven moment leek het echt net een tweede Facebook. Dat is dan ook het moment dat ik eraf ben gestapt. Eén keer een fb-account hebben was al meer dan genoeg voor mij, dank je zeer :')

Maar natuurlijk zit ik ook nog op HPF <3 Ik heb ook ooit op WZ gezeten, maar daar vond ik eigenlijk niets aan :P

_________________
.
Men are natural warriors, but a woman in battle is truly bloodthirsty.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 21:36 

Ik heb Hyves en Livejournal. Met Livejournal ben ik gestopt met weblogs schrijven maar ik lees af en toe nog wel iets. Hyves is heel rustig geworden.
Voor de rest heb ik o.a. geen Twitter en Facebook, omdat iedereen ze heeft. De verleiding is dan groot om ook iedereen te volgen, terwijl er een hoop mensen zijn waar ik juist afstand van moet nemen (o.a. familieleden waar ik nogal een crappy band mee heb ).

Ik heb wel een YouTube account. Ik volg een aantal channels en dat vind ik ontzettend leuk om te doen. Het lijkt mij geweldig om ook zelf filmpjes te maken, maar voorlopig heb ik geen inspiratie/het lef niet/er geen vertrouwen in dat ik dat behoorlijk kan.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 22:55 

Sweet Hermione schreef:
De verleiding is dan groot om ook iedereen te volgen, terwijl er een hoop mensen zijn waar ik juist afstand van moet nemen (o.a. familieleden waar ik nogal een crappy band mee heb).



Oh, ik druk altijd heel brutaal op "ignore" als mensen waarvan ik niks hoef te weten, mij friend'en op facebook [a] Zelfs familieleden soms, haha. Ze merken het toch niet.

Ik hebbbbb facebook, tumblr, LJ, een Youtube-account, en dat is het eigenlijk wel. Oh en hyves! Maar daar ga ik echt letterlijk nooit meer op. De enige reden dat ik dat nog niet heb verwijderd, is omdat ik 't zonde vind van alle krabbels en foto's =') Maar binnenkort zal ik me daar toch los van moeten maken, haha. Facebook is toch veel leuker en minder kinderachtig, vind ik.

LJ gebruik ik nog relatief regelmatig - maar dan vooral om dingen niet te vergeten, zeg maar. Ik ben sowieso heel erg descriptief in het vertellen van mijn dagen (mijn vrienden zullen dat erg goed weten [a] Als ze vragen "hoe was je dag?", krijgen ze gelijk een heel verhaal, haha.), maar juist daarom heb ik altijd het idee dat er VERSCHRIKKELIJK veel gebeurt in 1 week. En ik wil dat niet vergeten, dus als ik tijd heb tik ik altijd toch wel alles neer op Livejournal.

Youtube is gewoon handig voor het volgen van leuke channels, en het opslaan van favoriete filmpjes. Zeker als ik geen tijd heb om ze op dat moment te bekijken, kan ik ze bewaren voor later : D

En tumblr is awesome.

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 20:43 

Laatst werd er bij mij op de opleiding een discussie gehouden over sociale media. Of je werkelijk kon spreken van vrienden die je bij dit soort netwerken hebt toegevoegd en in hoeverre dit leidde tot een vermindering van sociale contacten.
Daarbij blijkt dus wel weer wat voor tweedeling er is. Mensen die elkaar hebben leren kennen via internet, in elkaar facebook of iets dergelijks staan en elkaar dan ook werkelijk ontmoeten. Op die manier kunnen dus vriendschappen ontstaan.
Aan de andere kant de mensen die je real life al kende en dan alsnog wil toevoegen op een medium om ze nog beter te leren kennen.

Ik vond het wel geinig toen een klasgenoot van mij de ergens terechte opmerking maakte dat hij vrienden niet zo snel zou toevoegen. Wat is er immers het nut van als je elkaar toch in de kroeg kunt spreken?
Dat kan ik me wel voorstellen, want het onttrekt je er toch van om even bij te kletsen. Aan de andere kant leidt het ook weer tot discussies. Iemand zegt iets en bij het volgende gesprek kun je daar toch mooi op inhaken, een onderwerp dat je interesseert of omdat je iemand even sterkte wilt wensen.
Naar mijn idee kun je soms net even een opmerking maken om iemand op te vrolijken of een hart onder de riem te steken. Of gewoon om ze een fijne verjaardag te wensen.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 22:27 

Ik vind vooral je eerste deel wel interessant, Ellen. Vooral als je dit bekijkt vanuit onze situatie. Op het sociale medium waarop wij ons nu bevinden, HPF, heb ik heel veel mensen leren kennen. Hieraan heb ik een aantal zeer hechte vrienden overgehouden, waarvan ik er een aantal niet alleen via het forum of MSN spreek. Dus ja, volgens mij kan je wel degelijk vrienden maken via sociale media, of het een Harry Potterforum is of een groter netwerk als Livejournal of Facebook.

Verder ben ik het ook met het tweede deel van Ellens post wel eens. Ik vind sociale media geen verarming van je contacten. Zelfs als mensen ervoor zouden kiezen om elkaar te spreken via digitale media in plaats van in de kroeg, wat maakt dat eigenlijk uit? Het is gewoon dat men niet gewend is dat het zo gebeurt. Hetzelfde dat een boek lezen wel geaccepteerd wordt, terwijl een andere niet erg sociale (althans, voor je fysieke omgeving) activiteit, urenlang achter de computer hangen vaak moeilijker geaccepteerd wordt.
Persoonlijk leef ik volgens een tussenweg. Ik hou van internet, de snelheid, de onbeperkte grenzen, maar uiteindelijk zie ik mijn vrienden toch het liefst 'in het echt'.




Ik vind ook dat we moeten uitkijken dat de sociale media niet teveel macht krijgen. In het afgelopen half jaar dat ik in London heb geleefd, heb ik me echt verbaasd over de gigantische rol die Facebook speelt in de UK. Werkelijk álles gaat via Facebook. Geen enkele study society had een eigen website - alleen een Facebook. Zelfs grote merken geven in commercials regelmatig niet hun eigen website op, maar hun Facebook. En dat is iets dat ik echt te ver vind gaan: een samenleving die volkomen afhankelijk is van een bepaald sociaal medium, waarachter één enkel bedrijf schuilt. Gelukkig is Facebook tot nog toe tamelijk te vertrouwen gebleken met alle privégegevens.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Best
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 0:48 

Heb ook bijna alle sociale netwerken (Hyves, Facebook, Twitter & Google+). Vindt het erg leuk om van kennissen op de hoogte te blijven en door een kleine reactie laat je makkelijk merken dat je nog interesse toont! Het is erg leuk voor ernaast. Je moet ook wel normaal contact blijven onderhouden. Alleen social networks is niet echt geweldig vind ik. Dan mis je toch wel de gezelligheid van een echt gesprek...


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 15:59 

Ik heb nu sinds een paar maanden ook een tumblr-account. In het begin vond ik het nogal vaag en gebruikte ik het helemaal niet, maar op de één of andere manier is dat ergens in juni veranderd.

Het is nu m'n favoriete sociale medium en ik zit eigenlijk amper nog op Facebook. Ik vind tumblr aangenamer omdat je echt helemaal zelf bepaalt wat je te zien krijgt. Als je de juiste mensen volgt, krijg je ook heel snel nieuws. Bovendien is het handig om vanalles te delen en goede accounts te vinden via de tags.

Ik gebruik nu ook iets meer Twitter. Ik gebruik het wel nog steeds vooral om bekende mensen te volgen en te zien waar zij mee bezig zijn.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 18, 2011 1:05 

Neville schreef:
Ik vind ook dat we moeten uitkijken dat de sociale media niet teveel macht krijgen. In het afgelopen half jaar dat ik in London heb geleefd, heb ik me echt verbaasd over de gigantische rol die Facebook speelt in de UK. Werkelijk álles gaat via Facebook. Geen enkele study society had een eigen website - alleen een Facebook. Zelfs grote merken geven in commercials regelmatig niet hun eigen website op, maar hun Facebook. En dat is iets dat ik echt te ver vind gaan: een samenleving die volkomen afhankelijk is van een bepaald sociaal medium, waarachter één enkel bedrijf schuilt. Gelukkig is Facebook tot nog toe tamelijk te vertrouwen gebleken met alle privégegevens.


Nou Pim, daar zeg je wat. Ik heb nog steeds geen Facebookaccount en ik wil dat graag zou houden. Ik merk echter wel dat sommige dingen totaal langs mij heen gaan. En ik kan niet even iemands profiel uitgebreid bekijken, nee, ik moet een mail ontvangen met vers getypte woorden en bijgevoegde foto's. Feestjes opzoeken gaat ook al via Facebook, maar ook daar kan ik niet alles zien. Verjaardagen moet ik gewoon vragen en in mijn agenda schrijven, want nu ik ook geen Hyves meer heb doe ik het weer ouderwets. En dan de reacties! Beledigd zijn als ik een verjaardag vergeet van iemand die al een jaar niet meer heb gezien, want tja, iedereen heeft toch Facebook? En als ik dan al een berichtje stuur via de account van mijn moeder, geldt het niet als ''echt'' contact en krijg ik boze reacties dat ik geen genoeg contact met die-en-die heb onderhouden. De mafste reactie was dat een meisje van het Internet geen contact meer met mij wilde, omdat ze het ''raar en verdacht'' vond dat ik geen Facebook had. Ik denk dat ik binnekort gedwongen het zal moeten aanmaken, want hoe lang gaat het inderdaad nog duren voordat ook scholen ermee aan de haal gaan?

Ik vind het maar lastig. Ik communiceer voornamelijk via e-mail, sms, brief en IRL. Wat mij betreft is het prima. Maar wat, heb je geen Whatsapp? Kan je niet pingen? Geen Twitter, geen Facebook of Tumblr? Hoe communicéér jij dan? Misschien lig ik inderdaad onder een steen, maar ik heb er gewoon geen zin in!


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Best
BerichtGeplaatst: do aug 18, 2011 6:56 

Sweet Hermione schreef:
Neville schreef:
Ik vind ook dat we moeten uitkijken dat de sociale media niet teveel macht krijgen. In het afgelopen half jaar dat ik in London heb geleefd, heb ik me echt verbaasd over de gigantische rol die Facebook speelt in de UK. Werkelijk álles gaat via Facebook. Geen enkele study society had een eigen website - alleen een Facebook. Zelfs grote merken geven in commercials regelmatig niet hun eigen website op, maar hun Facebook. En dat is iets dat ik echt te ver vind gaan: een samenleving die volkomen afhankelijk is van een bepaald sociaal medium, waarachter één enkel bedrijf schuilt. Gelukkig is Facebook tot nog toe tamelijk te vertrouwen gebleken met alle privégegevens.


Nou Pim, daar zeg je wat. Ik heb nog steeds geen Facebookaccount en ik wil dat graag zou houden. Ik merk echter wel dat sommige dingen totaal langs mij heen gaan. En ik kan niet even iemands profiel uitgebreid bekijken, nee, ik moet een mail ontvangen met vers getypte woorden en bijgevoegde foto's. Feestjes opzoeken gaat ook al via Facebook, maar ook daar kan ik niet alles zien. Verjaardagen moet ik gewoon vragen en in mijn agenda schrijven, want nu ik ook geen Hyves meer heb doe ik het weer ouderwets. En dan de reacties! Beledigd zijn als ik een verjaardag vergeet van iemand die al een jaar niet meer heb gezien, want tja, iedereen heeft toch Facebook? En als ik dan al een berichtje stuur via de account van mijn moeder, geldt het niet als ''echt'' contact en krijg ik boze reacties dat ik geen genoeg contact met die-en-die heb onderhouden. De mafste reactie was dat een meisje van het Internet geen contact meer met mij wilde, omdat ze het ''raar en verdacht'' vond dat ik geen Facebook had. Ik denk dat ik binnekort gedwongen het zal moeten aanmaken, want hoe lang gaat het inderdaad nog duren voordat ook scholen ermee aan de haal gaan?

Ik vind het maar lastig. Ik communiceer voornamelijk via e-mail, sms, brief en IRL. Wat mij betreft is het prima. Maar wat, heb je geen Whatsapp? Kan je niet pingen? Geen Twitter, geen Facebook of Tumblr? Hoe communicéér jij dan? Misschien lig ik inderdaad onder een steen, maar ik heb er gewoon geen zin in!


Ik vind het juist een prachtige nieuwe manier van communiceren... Je komt er ook mensen tegen van vroeger die je al heel lang niet meer hebt gesproken! En dat mensen boos worden snap ik best... Je kan nu idd ieders verjaardag makkelijk onthouden via de social media! Als je ze niet hebt, kies je daarvoor... Maar dan moet je de verjaardagskalender wel heel goed bijhouden! Ik snap dat jullie het eng vinden, maar ik ben echt fan van deze nieuwe manier van communiceren... Vooral Facebook zit erg goed in elkaar... Dat "Liken" is echt heel leuk bedacht en daardoor loopt het ook zo goed! Echt leuke internetdingetjes...


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 18, 2011 10:19 

Ik gebruik nog steeds alleen Twitter. Dat is echt mijn favoriete sociale media website. Ik heb mijn hyves al een paar maand geleden gedeactiveerd aangezien ik er toch niks mee deed. Ik heb mijn Facebook weer geactiveerd omdat Taylor Lautner een facebook account kreeg en ik wel benieuwd was naar wat hij zou plaatsen (aangezien Taylor namelijk geen Twitter account heeft en tja je moet toch wat xD)

Ik doe alleen niks met Facebook. Ik heb niks geplaatst. Geen berichten, geen foto's en geen informatie. Toen ik mijn facebook weer naar jaren geactiveerd had kreeg ik opeens te zien dat mijn nicht en tante mij toe wouden voegen en de mensen die ik sinds de middelbare school niet meer gezien heb. En dat is dus de reden waarom ik een hekel heb aan Facebook want ik wil juist NIET dat zij weten wat ik doe. Met Twitter kan je nog op zekere hoogte anoniem zijn. Niemand op mijn werk/familie weet ook mijn Twitter account. Ik kan nu openlijk zeggen wat ik van mijn familie/werk e.d. vind. En dat vind ik juist prettig. Facebook is daarentegen zo open. Ik weet dat je mensen kunt negeren en dat heb ik ook gedaan, maar toch krijg je nog van die "ken je ook deze mensen" berichten te zien. Ik vind dat echt irritant.

Ik denk dat ik mijn Facebook ook weer ga verwijderen. Voornamelijk omdat ik hem nergens voor gebruik. Het is nu alleen handig omdat het soms nog wel eens voorkomt dat iemand een link post die je alleen kunt zien als je een facebook account hebt. Voor de rest gebruik ik het niet.

Ik ben ook nog niet overgestapt naar Tumblr. Er zijn wel wat tumblr profielen waar ik regelmatig opkijk en waar ik info e.d. vanaf haal, maar ik doe er zelf niks mee.

Het valt trouwens wel op dat Nederland (ik weet niet hoe het zit met België) steeds meer met Twitter en/of Facebook doet. Ben ik de enige of zijn er hier meer mensen die dat op zekere hoogte irritant vinden? Aangezien het wel eens voorkomt dat andere mensen mij de les gaan voorlezen over Twitter terwijl ze zelf nog maar een paar maand van Twitter afweten bij wijze van. Het lijkt nu net of iedereen helemaal into Twitter/Facebook is terwijl vorig jaar de meeste mensen niet eens wisten wat Twitter/Facebook was, want de meesten zaten op hyves. Het is allemaal wel heel snel gegaan vind ik. Dus ik snap Plot/SH ook wel dat als je geen Twitter/Facebook oid hebt dat je dan wel een idee hebt dat je wat mist. Omdat het nu zo gehyped word. Het was er opeens en iedereen vind het opeens raar als je er niet aan meedoet.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 21, 2011 11:44 

Ik ben redelijk verslaafd aan Facebook. Er staat altijd een tab open met FB zodat ik het direct zie als ik een notificatie heb. En omdat ik - als ik achter de computer zit - iedere 10 minuten ofzo wel even kijk wat mensen te melden hebben. Ik post vrijwel dagelijks een status, wat ik vroeger op Hyves niet deed. Ik heb dus ook een Hyves en jawel, die bestaat nog terwijl ik er niks mee doe. Ik vind het gewoon geen prettig idee om hem weg te doen. Ik hou ervan om iets achter de hand te hebben mocht ik iemand willen opzoeken/stalken. @@ xD Maarrr. Hyves, daar begon ik aan omdat het destijds de enige manier was om te communiceren met m'n beste vriendin en dat was dan ook het enige dat ik deed op Hyves.
Met Facebook is dat dus veranderd. Zelf posten en reageren op anderen, helemaal up to date blijven over alles, foto's kijken enzo... allemaal leuk.

En dat is alles dat ik heb. Ik heb geen zin in nog meer dingen die ik moet bijhouden/onderhouden. Ik zit al op verschrikkelijk veel fora, kan het allemaal niet meer bijhouden als ik eens een dagje geen zin heb en tegenwoordig heb ik ook veel minder tijd. Dus ik moet keuzes maken. Ik kom ook al jaren niet meer echt op msn en via FB krijg ik toch alles mee en kan ik reageren wanneer ik dat zelf wil, dat vind ik er zo fijn aan.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zuid-Holland
BerichtGeplaatst: za sep 03, 2011 23:28 

Ik was eigenlijk bést wel een Social Media addict, maar het is 't afgelopen jaar wel verminderd omdat ik toch maar eens ben na gaan denken over de privacy. Ik had té veel zichtbaar staan voor anderen. Daarnaast ben ik ook een beetje social media moe aan het worden. Er lijken steeds méér dingen bij te komen, en iedereen gebruikt weer liever iets anders. Over een tijdje is Google Plus voor iedereen beschikbaar, en ik ben benieuwd of dat ook weer een hype met zich mee gaat brengen, of niet.

Soms wil ik Hyves, Facebook en Twitter wel eens verwijderen, maar ik ben bang dat ik dan té veel mis. Mijn grootste hobby is muziek, en alle laatste nieuwtjes gaan via de social media. (meeste Twitter en Facebook) Social Media is in de muziekwereld gewoon een hele grote rol gaan spelen. Daarnaast wil ik toch 'bereikbaar zijn', en geen contacten kwijtraken met mensen die gewoon té ver van me vandaan wonen. Mail zou dan de enige optie zijn, aangezien ik zelden op MSN te vinden ben. ;)

Hyves heb ik puur voor de mensen waar ik wel contact mee wil behouden, maar geen facebook hebben, haha. Die gaat over een tijdje als eerste weg. :)


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme