Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: vr sep 30, 2011 8:32 

Zijn wij (Eva&Ik) de enige die cycle 17 volgen? Weird ^^''

Cycle 17 - All Star - 2&3
Spoiler:
Ik was vorige week vergeten te posten, oops ^^'' Ik was 't zo niet eens met de eliminatie. Come one, Sheena was not the worst. En Lisa was niet de beste, vond ik dan. Ik vond die woorden overigens ook vaag, vooral bij Kayla & Sheena. Free & Unexpected? Hoe ga je dat uitdragen? En daarnaast vond ik 't wel wat beledigend hebben toen die man zij dat Gay zijn 5 jaar geleden was. Whut? De make-over... yeah, wat valt er te zeggen?

Alexandria was zoals gewoonlijk zwaar over-the-top. En ik vind 't ook niet mooi bij haar. Dat van Kayla vind ik wel awesome, het is niet dat vuurrood wat het was, maar het is wel weer roder. En Allison is gewoon blond, dat is fijn. Ik vond Bre overreacting op haar korte haar. Je hebt het al eens meegemaakt, je weet heus wel dat ze het eraf gaan halen.


En dan episode 3. Ik hou van Allison, echt absuloot. Die 'booty tooch' was echt grappig XD En ze won de challenge en de photoshoot <3 Ik vond het raar dat er maar 6 meiden konden afvallen, maar ik was wel blij dta Kayla veilig was. Ik hoop echt dat ze 'beter' wordt. Alexandria en Lisa waren deze episode beide overdreven.

De photoshoot was cool. Maar weer Bre die zat te kloten XD Straks gaat het nog normaal worden... En Alexandria die zat te klooien met die stelten, overdrijven is een kunst. Mister Jay was niet blij met haar. Dat Isis naar heus ging vond ik niet erg, ik heb echt niets met Isis, nooit gehad.

Ik ben benieuwd naar volgende week (:

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: vr sep 30, 2011 9:50 

Nee hoor, ik kijk het ook

Algemene opmerkingen over cycle 17

Spoiler:
Okay, een ieder die nog denkt dat ANTM nog maar iets met modellenwerk te maken wordt dit seizoen keihard wakker geschud, want dit is duidelijk een wedstrijdje hoe blijf ik zo lang mogelijk in beeld. XD

Ik vind de eliminaties tot nu toe ook best wel bullshit. Brittany is altijd één van mijn favoriete geweest, Sheena vond ik ook een leuk mens en het spijt me voor de fans, maar Isis is 1000 keer een betere rolemodel dan Angelae... ik kan trouwens ook niet geloven dat deze mensen allemaal fanfav's zijn, en zowel, dan schopt Tyra de echte fav's d'r nu één voor één uit.

Ik root nu trouwens voor Allison, Kayla en Lisa, met Allison als ultieme favoriet. Angelea, Camille, Shannon, Bre en Alexandria mogen d'r van mij heel snel uit.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 30, 2011 10:04 

Jullie zijn niet de enigen die het volgen, hoor ;) Ik had alleen geen zin om te posten


17 - 03

Spoiler:
Ik. Haat. Alexandria. En. Angelae. Dubbele eliminatie, anyone?

Bianca is ook wel echt een dramaqueen hoor. Ze hoorde ervan geleerd te hebben in haar eigen cycle dat je aanstellen bijna gelijk staat aan eliminatie. Ze is dan wel safe dit keer, maar alsnog. Het gaat even om het idee hier.

Ik ben helemaal verliefd op Laura en Allison. Die 2 mogen van mij winnen.

De photoshoot vond ik echt heel gaaf. De stelten! <3

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: do nov 17, 2011 21:08 

Ep 17x10
Spoiler:
Zooo, bullshit eliminatie much? Angelea had d'r al heeeel lang geleden uit gemoeten @@ En Allison het zwakste portfolio? Again, bullshit en jaloezie @@

Ik root trouwens nu vooral voor Allison en Lisa, die mogen van mij de finale 2 worden. Ik vrees alleen dat met deze edit Angelea gaat winnen, en dat is lame.

En wat is Kreta toch ook mooi eiland <3 Ik hou d'r van.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: do maart 01, 2012 20:13 

En we zijn al bij Cycle 18... 'The British Invasion'


Cycle 18 E01
Spoiler:
Mmm, misschien komt 't doordat ik nu Engelse Taal & Cultuur studeer en misschien komt 't omdat je nu twee culturen tegenover elkaar ziet, maar serieus... Americans are so annoying and hysterical. Toevallig hebben we het op school vandaag nog eens over de verschillen tussen Brits en Amerikaans gehad en Amerikaans is over 't algemeen veel hysterischer, dit heeft 't bewezen.

Ik hoop echt op een British winner. Ik voorspel overigens dat er zowel een British als een American girl in de finale staan, om de 'strijd' tussen de twee landen groter te maken etc.

Ik heb nog geen favoriet, ik vond de photoshoot niet zo heel boeiend. Ik vond dat een ander meisje beste foto had verdiend, maar ze was niet eens runner up. Ik ken nog geen namen overigens XD

Volgende week... Make-Overs. Drama.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo maart 04, 2012 22:28 

Cycle 18 E01

Spoiler:
Doordat ik bij Catie british invasion zag staan ben ik weer een keer gaan kijken. Leuk dat ze het zo samen heeft gevraagt. De fotoshoot vond ik nog niet heel erg boeiend. De runway aan het begin was wel leuk, omdat je daar heel goed die competitie al merkte en die gezichten van de amerikaanse meiden toen ze erachter kwamen dat die anderen niet amerikaans waren. xD

Ik ben nu al benieuwd naar de make-overs en hoe de andere fotoshoots gaan zijn. Zal je het verschil goed merken dat de Britse allemaal oud-deelnemers zijn van Britains next top model?

_________________
The last enemy that shall be destroyed is death.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme