Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: do nov 01, 2012 17:44 

Ik vind het een briljante samenwerking en een geweldige manier om de safety instructions leuk ge maken. Grappig om ook Peter Jackson terug te zien wanneer hij de ring oppakt.

Aan de ene kant merk je echt de humor zoals hij in Lord of the Rings voor gekomen is en daarnaast de humor die we van Nieuw Zeeland gewend zijn.

Geweldig promotiemateriaal voor beide teams, lijkt me zo.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo nov 04, 2012 13:25 

Zeker een goeie manier om instructies te vertellen, met humor en aandacht.
Erg leuk filmpje en hoe men zich verkleed heeft. Dat was alleen voor het filmpje toch ? Als het echt is waanzinnige stunt.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 04, 2012 14:34 

Ik denk niet dat een stunt is, dit is gewoon promotiemateriaal voor zowel The Hobbit en Air New Zealand.

Wat hier nog niet gepost is, is de tweede trailer:


Daarnaast is het project uitgebreidt tot drie films, waarbij het laaste deel vooral over verhaallijnen uit de appendices van LOTR zal gaan. Het eerste deel duurt ongeveer 2 uur en 40 minuten volgens Peter Jackson, exclusief aftiteling is dat denk ik rond de 2,5 uur. Dus iets korter dan de LOTR films, maar ik vind het wel een mooie lengte.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo nov 11, 2012 12:40 

Leuk nieuwtje.
The hobbit wordt op een nieuwe manier gemaakt voor beter kijkplezier, James cameron's volgende Avatar wordt daardoor nog beter.
Iets met 48 beelden per seconden, dat naar 72 gaat.
Zover wanneer de film uitkomt, zal dit alleen in Pathe Arena te zien zijn en nergens anders met die nieuwe techniek.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: ma nov 12, 2012 10:54 

Ik weet niet of we daar heel blij mee moeten zijn. Doordat het aantal frames per seconde omhoog gaat, wordt het beeld veel scherper. Maar een groot nadeel is dat het beeld dan te scherp wordt. De algemene mening tot nu toe is dat het buitenaards wordt.
Mensen vinden het ergens fijn dat een film niet helemaal is zoals het werkelijke beeld dat een mens dagelijks ziet.
Ik geloof dat ze op dit moment zelfs hebben geprobeerd om het beeld toch weer wat minder scherp te doen ogen.

Overigens zou het Avatar wel ten goede kunnen komen. Dit is sowieso al een "buitenaardse" film met veel computeranimaties. Dan staat het weer in proportie. Maar bij The Hobbit, nee, ik kan me niet voorstellen dat het er mooier op gaat worden.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: do dec 13, 2012 11:34 

Dat is natuurlijk zo, al is dat ''buitenaards'' nieuw voor me.
Nee het ging juist om dat het beter voor de ogen was, zodat er geen bepaalde symptonen optreden ofzoiets.
-----------------------------

Ik zal het vast in Spoilers moeten zetten ook al verklap ik niks dus hierbij:
The hobbit - Een aanrader.
Gezien in 3D IMAX 48 hfr.
Spoiler:
Ik had het boek nog gelezen voor de film, maar terwijl ik aan het kijken was dacht ik er helemaal niet aan, en anders maakte de verandering ook helemaal niet uit. Er zitten genoeg dingen van het boek in en die zijn leuk gedaan. Maar 1 boek in 3 films maken dan moet je er gewoon ander dingen in stoppen en wat veranderen.
Er is geen moment in de film waar je je verveelt en de tijd vliegt voorbij.
Het boek gaat dan wel over Smaug de draak, maar er is nog een andere dreiging en die is niet alleen! Deze trilogie wordt echt groots misschien overtreft het Lotr wel!

De 3D is prima en mooi gedaan.
Wat een film echt fantastisch gedaan zeker met de nieuwe technische ontwikkeling van 48 frames per seconden. In het begin heb je zoiets dat het lijkt alsof het vooruit gespoeld wordt maar het ziet er vloeiender, scherper, realistischer uit, en beter aan de ogen.
Op bepaalde momenten ziet er nogal game technische uit, is leuk en bijzonder.
Zoveel dingen zien er beter uit, het licht, kleur, landschappen etc..
Ze hebben de overgang naadloos gemaakt met Lotr want je ziet er dingen van terug en hoe!
Ik was al benieuwd naar hoe plaatsen er voor de vernietiging eruit zagen, en die zien er prachtig, levendig en groots uit!
Het acteren was super en voor de meeste zeker een goeie chemie (Gandalf & Galadriel), je kon het voelen en vaak zelf meemaken.
De spanning en humor en dergelijke zijn dan ook erg goed gedaan.
Kan zo wel doorgaan, maar kijk m zelf maar.


Wat echt super en prachtig om te zien was:
Spoiler:
-De Gigantische rots reuzen, waanzinnig! Alleen jammer dat het zo kort was.
-De Adelaars zagen er nog veel beter uit dan in de Lotr.
-De Elfen zelf (zeker Galadriel) zagen er nog betoverender uit!
-De grotten van de Dwergen, Erebor, Moria etc..

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 16, 2013 20:38 

Ik ben echt super fan van LOTR, na de Hobbit wilde ik dit zo graag lezen! Ik heb anderhalfuur (stiekem) van de films gezien, omdat mijn vader ze "te eng vind". Dat komt omdat hij film 1 heeft gezien, en stukjes (wat je dus eigenlijk moet begrijpen als de trailers) van de volgende delen. En ja, het was te eng.

Maar verder over de boeken, Genius. Ik zou nooit zo een grote fantasie hebben. Ik heb het zo snel uitgelezen, eerst een versie uit 1980 van mijn oma, tot kerstmis aanbrak. Ik kreeg de gebonden versie van ze alle drie in 1, rood. Meteen geobserveerd natuurlijk, en ik raakte meteen in het avontuur. Hoe je zo'n verhaal kan opschrijven, ik zou dat never kunnen. Tolkien is echt een held, een held van de fantasy-wereld! Het blijft leuk om het boek te lezen, al heb je het al zo vaak gedaan.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme