Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 13:24 

Dubbelpost, maar volgens http://www.theonering.net zijn dit de waarschijnlijke titels van de Hobbit films:

The Hobbit: There and Back Again
en
The Hobbit: An/The Unexpected Journey

Dit weten/vermoeden ze doordat New Line, de filmstudio van de films, deze namen heeft geregistreerd.

Beide namen zeggen naar mijn mening niet veel, de eerste is al de ondertitel van het boek en ook de tweede verraad weinig over de inhoud over de film. Maar toch wilde ik het jullie niet onthouden.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 14:07 

De films en de boeken waren er al een tijdje, ik was op zich wel benieuwd naar de films. Maar ik weet niet meer waarom ik ze niet in de bios gezien heb misschien had ik er destijds geen weet van? Het was zoiezo een van de grootste films die ik nog moest zien zoals star wars.
Ik had de boeken zien liggen niks mee gedaan, maar uiteindelijk de films gezien en ik was verkocht. Eenmaal de boeken gekocht en uitgelezen, vond het vreemd dat er in de films zoveel uit was gehaald herkende maar een paar dingen. Maar ik weet nu wel beter.
De boeken zijn m'n favorieten, er zit meer detail in en emotie. En je kan je fantasy de vrij loop laten je krijgt een beeld van de personages. Maar vind het fijn ook al is het iets anders dat ik de gezichten van de film heb.
Het is alleen wel erg langdradig vooral in het begin, ik had er moeite mee om door te komen maar uiteindelijk werd het beter en zat ik er midden in de fantasy.
Zo is het ook jammer dat er bepaalde dingen niet in de film zitten.

Ik heb de arwen eveningstar alleen zonder groen erin.
Arwen en de elfenkoningin vind ik erg mooi.

Ik heb ook de Hobbit gelezen, zeer goed boek en deze is niet al te langdradig.
En de overgang naar de andere boeken is wel te merken, zoals n reus die van steen is enzo.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 8:27 

Yaaaaaaaay

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eM--4UklaL4[/youtube]


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 10:28 

Mrs. Golden schreef:
Yaaaaaaaay



YAY INDEED.

Spoiler:
OH MY I AM SO RIDICULOUSLY EXCITED FOR THIS MOVIE

Ik moet toegeven dat ik begon te huilen toen de eerste noot van de soundtrack klonk ;___; Ik ben gewoon zo ontzettend gehecht aan LotR en ik ben zo blij dat ze The Hobbit aan het verfilmen zijn want tijdens het uitkomen van de LotR-films was ik nog niet bekend met Tolkien en zijn fantastische werk dus die heb ik destijds niet in de bioscoop kunnen zien.

UGH MARTIN FREEMAN IS ECHT DE PERFECTE BILBO

En dat lied dat de dwergen zingen is zo mooi en zo magisch en a;sdlkjfa;lfgkha;wlejfa;lsdf

Gandalf is heerlijk en ik ben zo blij dat ze Galadriel ook lieten zien en Gollum en een heel klein stukje Frodo <33333

Ik kan op dit moment nog niet echt een coherente reactie schrijven maar ik denk dat wel duidelijk is dat ik helemaal weg ben van deze trailer *danst*

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 11:26 

Spoiler:
Ik vond dat lied ook super mooi en zat ook helemaal te flippen om hoe alles en iedereen eruitziet en het feit dat Gandalf na al die jaren weer zo Gandalf is! Oud en vertrouwd en toch nieuw. Kan echt niet wachten tot het in de bios komt, dan ga ik met cape en elfenoren op voor de deur liggen xDD nee oke, maar ik ben enorm enthousiast en blij dat ik dit nu in de bios mag gaan meemaken, net als Pottergirl heb ik dat de vorige keer ook niet gehad.


*gaat hem maar op repeat zetten* xD


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 12:02 

Wat een geweldige cast hebben ze weer gebruikt. Zoveel terugkerende namen uit Lord of the Rings. En ik zie net een uitbreiding van Stephen Fry en Evangeline Lilly.
Wat dat betreft ben ik enorm benieuwd naar de kwaliteit van de film, want ik heb het gevoel dat ze daarmee toch heel erg in stijl blijven. Dus niet een slap uitgemolken aftreksel van...

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 12:32 

Aisling schreef:
Wat een geweldige cast hebben ze weer gebruikt. Zoveel terugkerende namen uit Lord of the Rings. En ik zie net een uitbreiding van Stephen Fry en Evangeline Lilly.
Wat dat betreft ben ik enorm benieuwd naar de kwaliteit van de film, want ik heb het gevoel dat ze daarmee toch heel erg in stijl blijven. Dus niet een slap uitgemolken aftreksel van...


Ben ik het mee eens, de stijl en sfeer lijkt heel erg op die van LOTR. Ik was vanmorgen weer helemaal in de stemming toen ik die trailer zag en hoorde.

Spoiler:
Ik ben vooral benieuwd wat ze allemaal toe hebben gevoegd aan de films t.o.v. het boek. Je ziet al een beeld van Frodo, die in het boek niet voor komt. Ook Gandalf zal denk ik een grotere rol krijgen, in de boeken is hij een tijdje uit beeld. Hij ziet er trouwens wel echt jonger uit, ik was bang dat Ian McKellen er te oud uit zou zien voor een jonge Gandalf.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 12:47 

Ik ben erg benieuwd de beelden zien er veelbelovend uit.
En veel huidige cast is er weer bij, ben ik blij om. Wil zeker Galadriel & Arwen zien.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Hall of Prophecy
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 16:09 

De trailer ziet er mooi uit. Gandalf is echt geen steek veranderd. De meeste dwergen zien er ook prima uit. Ik ben alleen teleurgesteld over Thorin Oakshield. Nu hebben ze er een soort Aragorn van gemaakt. Ik vind hem ook op een mens lijken. Dwergen horen baarden te hebben, klaar.

_________________
"Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 18:03 

Roonil Wazlib schreef:
De trailer ziet er mooi uit. Gandalf is echt geen steek veranderd. De meeste dwergen zien er ook prima uit. Ik ben alleen teleurgesteld over Thorin Oakshield. Nu hebben ze er een soort Aragorn van gemaakt. Ik vind hem ook op een mens lijken. Dwergen horen baarden te hebben, klaar.


Thorin heeft toch een baard? Een iets kortere dan andere dwergen, maar het is nog steeds duidelijk een baard:
Spoiler:
Afbeelding


(Onder de spoiler staat een foto/wallpaper van Thorin Oakshield.)

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Hall of Prophecy
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 18:18 

Thorin heeft een mensenbaard vergelijkbaar met de baard van Theoden. In de boeken kon je opmaken dat de lengte van een baard meespeelt in het aanzien van de dwergen. En dan geven ze Thorin zo'n klein baardje. Hij lijkt ook niet op een dwerg.

_________________
"Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 20:21 

Ik zit op dit moment aan p 373 van De reisgenoten. En dan moet ik natuurlijk nog de andere twee lezen. En ik kan amper wachten. Het boek is echt geweldig. Ik heb vanaf het eerste moment gehouden van LOTR en dat doe ik nu bij het eerste boek nog steeds. Hoe Tolkien die wereld heeft gecreeërd... Ongelooflijk.
Met de Hobbit ben ik in juli begonnen, maar ik moest stoppen omdat hij terug moest naar de bib en tot nu toe ben ik niet verder gegaan. Maar misschien moet ik dat best doen voor ik de film heb gezien. Want het is echt niet leuk om eerst de film te zien en dan pas het boek te lezen. Dat merk ik nu vooral. Ik baseer me constant op de film. Het was echt verschrikkelijk irritant omdat ik constant de ontmoeting met Aragorn verwachte en er kwam heel de tijd iets tussen, o.a. Bombadil.
Wat ik trouwens niet zo'n leuk stuk vind. Misschien komt dat wel omdat ik weinig (om niet te zeggen niets) snap van dat personage.
Om misschien nog even te antwoorden van een vraag die ik eerder heb gelezen: ik ben 17 en lees de boeken voor het eerst.

De films zijn echt fantastisch. Ik heb er geen woorden voor. Het landschap, gebouwen, de gouw,... prachtig!! De personages zijn ook geweldig mooi weergegeven.

En de trailer van de Hobbit doet mij echt uitkijken ernaar (:

Roonil Wazlib schreef:
De trailer ziet er mooi uit. Gandalf is echt geen steek veranderd. De meeste dwergen zien er ook prima uit. Ik ben alleen teleurgesteld over Thorin Oakshield. Nu hebben ze er een soort Aragorn van gemaakt. Ik vind hem ook op een mens lijken. Dwergen horen baarden te hebben, klaar.

Ik vind ook wel dat hij heel goed lijkt op Aragorn. Dat was misschien zelfs de bedoeling. Maar het is inderdaad jammer dat hij niet het dwergen uiterlijk heeft.

En nog een aanrader: de biografie van Tolkien door Michael White is fantastische. Het heeft me veel geleerd over het ontstaan van Midden aarde en de verhalen. Ik kon haast niet stoppen met lezen.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

1e jaars



Offline
BerichtGeplaatst: wo apr 18, 2012 8:24 

Ik ben nu een gigantische topic-bumper i know. :xmas:

Ik heb eergister de luxe uitgaven van het boek besteld. Dus 1 boek met alle 3 de boeken + de boeken die er nog bij horenn. Het gaat om dit boek.

Ik wilde nooit iets weten van Lord of the Rings tot ik een keer in een gekke bui een klein stukje van het eerste boek op internet las. Op een of andere manier werd ik geĂŻnteresseerd en heb ik het complete trilogie gekocht. (a)


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: do nov 01, 2012 12:45 


Dit moet toch wel even hier komen te staan [A]

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 01, 2012 13:45 

Wth :shock: Fantastisch :D
Dit was totaal onverwachts ^^

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme