Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 22, 2011 16:39 

Afbeelding

Afbeelding

Op donderdag 6 januari 2011 gaat het elfde seizoen van Wie is... de Mol? van start. Nadat hij voor de zoveelste keer naast de felbegeerde Televizierring heeft gegrepen, keert Pieter-Jan Hagens terug als presentator van dit spannende spel. Dit jaar speelt de serie zich af in het Centraal-Amerikaanse El Salvador. In aflevering 5 hebben de deelnemers El Salvador verlaten en zijn verder gereisd naar Nicaragua. De tien deelnemers van dit jaar:

Afbeelding Anna Drijver [actrice/schrijfster] (4)
Afbeelding Art Rooijakkers [presentator] (1)
Afbeelding Hanna Bervoets [columniste] (9)
Afbeelding Horace Cohen [acteur/komiek] (8 )
Afbeelding Jan Kooijman [acteur/danser] (6)
Afbeelding Karin de Groot [presentatrice] (3)
Afbeelding Miryanna van Reeden [actrice] (7)
Afbeelding Patrick Stoof [acteur/regisseur] (M)
Afbeelding Pepijn Gunneweg [cabaretier] (5)
Afbeelding Soundos El Ahmadi [comedian] (2)

Uitleg van het spel:

Onder leiding van presentator Pieter Jan Hagens stortten tien bekende Nederlanders zich in het grote avontuur en vertrokken naar Japan. De opdrachten zijn spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Nodig zijn: inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal mensenkennis.

De kandidaten voeren negen weken lang deze opdrachten uit om gezamenlijk de prijzenpot te spekken. Met de aanwezigheid van een mol – een saboteur - in hun midden is dat voortdurend een lastige klus. Samenwerken en vertrouwen onder de kandidaten is er niet altijd bij. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de mol blijft aldoor voelbaar. Wie de mol is houdt ook de kijker zijn greep, want een slimme kijker kan ontdekken waar en hoe de mol saboteert. Slaagt een opdracht, dan verdient de groep geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet? De mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot.

Bron: http://www.wieisdemol.nl

Extra info:

Lees verder...
Het programma werd in 1999 in Belgií« bedacht door Bart De Pauw, Tom Lenaerts, Michiel Devlieger en Michel Vanhove onder de naam De Mol en het spel sloeg meteen aan bij de kijker. Het concept is aan meer dan 50 landen, waaronder Nederland, verkocht. In Vlaanderen werd het geproduceerd door Woestijnvis en uitgezonden door de VRT. Deze versie won in 2000 de Gouden Roos van Montreux.In Nederland kreeg Wie is...de Mol? in 2001 een Gouden Beeld voor het beste amusementsprogramma. Het spel werd in 2001, 2002, 2009 en 2010 genomineerd voor de Gouden Televizier-Ring, maar is niet als winnaar uit de bus gekomen.

Het spel wordt in de eerste vier seizoenen door tien onbekende Nederlanders gespeeld, sinds seizoen 5 door tien bekende Nederlanders, die naar het buitenland reizen. Ze zullen moeten samenwerken om allerlei opdrachten uit te voeren en geld te verdienen voor de pot. Maar één van hen is een bedrieger (de Mol), en die is er alles aangelegen om de opdrachten te saboteren. Na elke ronde krijgen de kandidaten 20 vragen over de identiteit van de Mol. Degene die de minste goede antwoorden geeft, ligt uit het spel en gaat direct naar huis. Bij gelijkspel wordt gekeken wie het snelst was. Soms kunnen kandidaten ook vrijstellingen verdienen waardoor ze niet mee hoeven te doen met de test. Het eigenbelang kan soms conflicteren met het groepsbelang. Uiteindelijk blijven er drie kandidaten in de finale over. Eén zal er winnen, één zal verliezen en de derde is de Mol. De kandidaat die de finale wint, oftewel de test in de finale het beste maakt, wint het geld in de pot.

Bron: Bewerking van Wikipedia

Aangezien er op HPF altijd een grote schare aan trouwe WIDM-fans is die graag willen speculeren over wie er wel of niet de mol is, een speciaal topic voor dit seizoen. Hier kun je al je theorií«en en andere opmerkingen kwijt, dus barst los!

---
UitzendingGemist
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Aflevering 4
Aflevering 5
Aflevering 6
Aflevering 7
Aflevering 8
Aflevering 9
Aflevering 10
Aflevering 11

---

Polluitslagen

Aflevering 1
Miryanna van Reeden 25% (3 stemmen)
Pepijn Gunneweg 17% (2 stemmen)
Anna Drijver 8% (1 stem)
Art Rooijakkers 8% (1 stem)
Hanna Bervoets 8% (1 stem)
Jan Kooijman 8% (1 stem)
Karin de Groot 8% (1 stem)
Patrick Stoof 8% (1 stem)
Soundos El Ahmadi 8% (1 stem)
Horace Cohen 0% (Geen stemmen)

Totaal aantal stemmen : 12
---

Aflevering 2
Art Rooijakkers 31% (4 stemmen)
Patrick Stoof 23% (3 stemmen)
Horace Cohen 15% (2 stemmen)
Anna Drijver 15% (2 stemmen)
Miryanna van Reeden 8% (1 stem)
Pepijn Gunneweg 8% (1 stem)
Jan Kooijman 0% (Geen stemmen)
Karin de Groot 0% (Geen stemmen)
Soundos el Ahmadi 0% (Geen stemmen)

Totaal aantal stemmen : 13
---

Aflevering 3
Patrick Stoof 46% (6 stemmen)
Art Rooijakkers 31% (4 stemmen)
Anna Drijver 8% (1 stem)
Pepijn Gunneweg 8% (1 stem)
Jan Kooijman 8% (1 stem)
Karin de Groot 0% (Geen stemmen)
Soundos el Ahmadi 0% (Geen stemmen)
Miryanna van Reeden 0% (Geen stemmen)

Totaal aantal stemmen : 13
---

Aflevering X
Geen poll wegens forummankement.
---

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 2:06 

Net aflevering 4 gezien. Hieronder mijn verdenkingen. Weer, zoals ook op FFF, geen uitgebreide taferelen.

Mijn verdekingen
Afl. 1: Hannah
Afl. 2: Art
Afl. 3: Anna
Afl. 4: Art
Afl. 5:
Afl. 6:
Afl. 7:
Afl. 8:
Afl. 9:

Waarom Eren Olifanten Huilers Die Hinkelen
o.d.z.
Et Audite Alterem

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 12:21 

Ik had mezelf voorgenomen om het dit seizoen te kijken. En weer laat ik het lopen. Mezelf een beetje kennende ga ik het ook niet meer inhalen. Kortom, ik denk dat ik eens in de zoveel tijd maar eens een aflevering meesnoep.
Overigens had ik in het begin gezegd dat ik Jan Kooijman verdacht. En eigenlijk doe ik dat nog steeds wel. Hoewel sommige poeslieve personen ook soms enorme katten blijken te zijn...
Ik ben wel benieuwd naar het eind, maar ik ga niet ineens alles weer kijken. Dat laat ik wel aan de echte fans over.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 14:28 

Aisling schreef:
Ik had mezelf voorgenomen om het dit seizoen te kijken. En weer laat ik het lopen. Mezelf een beetje kennende ga ik het ook niet meer inhalen. Kortom, ik denk dat ik eens in de zoveel tijd maar eens een aflevering meesnoep.
Overigens had ik in het begin gezegd dat ik Jan Kooijman verdacht. En eigenlijk doe ik dat nog steeds wel. Hoewel sommige poeslieve personen ook soms enorme katten blijken te zijn...
Ik ben wel benieuwd naar het eind, maar ik ga niet ineens alles weer kijken. Dat laat ik wel aan de echte fans over.

Waarom vind je Jan verdacht? Hij is een van de personen die het meeste geld in het laatje hebben gebracht. Of dat moet een tactiek zijn en hij gaat nu heel erg mollen, maar hij staat op mijn lijstje van diegenen die ik absoluut niet verdenk.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 15:32 

Zoals ik al aangaf heb ik nauwelijks wat gezien. Jan was degene die ik in het begin verdacht (of beter gezegd, voor het begin al) en heb dus niets kunnen volgen hoe hij zich ontwikkelde naar verloop van de afleveringen.
Daarnaast verdacht ik Horace, maar ook hij blijkt er uit te zijn. Het zijn slechts antwoorden gebaseerd op een eerste aflevering.
Ik bedenk vooraf wie het in zich zou hebben een potentií«le mol te kunnen zijn. Voor mij waren dat Jan, Horace en Karin.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 16:11 

Ik heb nog helemaal niet mijn uberlange verslag geschreven van afgelopen donderdag. Ik had expres gewacht tot het forum open was zodat ik het hier kon doen en nu was ik het helemaal vergeten. Hier dus mijn uberlange verslag.

Samenvatting aflevering 1
Samenvatting aflevering 2
Samenvatting aflevering 3

Aflevering 4
Iets is wat het lijkt

Bus opdracht
Deze opdracht is voor ons kijkers wel verwarrend vind ik, want de mol is juist de persoon die wil winnen en dus fanatiek mee doet. Dus het feit dat Karin de andere bus crasht is opzich dan geen mollenstreek. Of Patrick die de versnellingsbak kapot maakt. Je moet kijken wie er fanatiek zijn. Art en Jan waren allebei het meeste fanatiek bezig van beide team. Jan zei dat hij wist dat de mol niet bij hem in de bus zat, dus moet je dan niet juist verliezen? Maar ja uiteindelijk hebben dus Soundos, Miryanna, Art en Pepijn verloren.

Molboekje opdracht
Heeft iedereen een ander molboekje? Dat valt me nu pas op. Niemand heeft dezelfde lijkt wel.
Art + Karin > Karin geeft toe dat ze op Jan zit en uiteindelijk op Horace gestemd heeft. Ik vond in vergelijking met Karin wel dat Art makkelijkere vragen had.
Miryanne + Jan > Jan's mol spreekt Spaans en Miryanne's mol zat bij het vuurwerk.
Pepijn + Patrick > Allebei Karin als 1e mol. Ze zijn eerlijk tegen elkaar.
Soundos + Anna > Soundos verdenkt Pepijn/Patrick.

666
Dit was wel een awesome opdracht. Ik vind het altijd leuk als ze ook zulke opdrachten moeten doen.
Pepijn > Hij wil als eerste. Waarom gaat hij expres moeilijk doen? Ik weet niet hoe erg dit een mollenstreek is aangezien hij het einde wel gewoon haalt. Dat zou een mol misschien niet doen.
Patrick > Er wordt gezegd dat Patrick altijd optimistisch ergens mee begint en nooit afmaakt. Hij maakt nu ook maar 8 meter. Hij heeft zichzelf dus overduidelijk overschat.
Anna > Zij zingt erbij en ze is snel, dus daar is opzich niks raars aan.
Jan > Hij neemt zijn tijd, maar hij haalt het ook gewoon helemaal.
Karin > Zij praat. Ze wou stoppen, maar ze bleef doorgaan. Ik denk ook dat ze het echt eng vond. Ik zoek hier niks achter. Opzich heeft ze hier niks mollerigs gedaan.
Art > Hij had last van de wind en de nevel. Dat zou een goede reden zijn om het niet te halen, maar hij haalt het wel. Geen goede mol dus als hij de mol zou zijn. Je zou hier dan juist gebruik van moeten maken.
Miryanna > Ze doet het niet. Ze vind het veel te eng.
Soundos > Zij doet het ook niet.

Uiteindelijk is de opdracht dus niet gehaald door Patrick, Soundos en Miryanna. Opzich niet veel mollenstreken gezien. Het viel me mee hoeveel mensen er mee deden eigenlijk.

De test
Miryanna > Onbekend op wie ze stemt. Ze stemt wel dat de mol in de verliezende bus zit.
Anna > Heeft een vrijstelling als ze deze aflevering doorkomt. Onbekend op wie ze stemt.
Soundos > Stemt op Patrick
Patrick > Heeft twee jokers.
Art > Heeft twee jokers.

Wel jammer dat Miryanna eruit is. Ik heb haar in het verleden wel verdacht gevonden, dus in dat opzichte is het wel fijn dat ze eruit is. Al vond ik haar wel een leuke deelnemer.

Algemeen
Op de groepsfoto staat Jan met zijn hand ergens tegenaan te leunen. Het is nogal obvious, dus ik vind het raar dat hij er zo op staat. Waarom geeft Patrick steeds zijn jokers weg? Hij geeft gewoon 2 aan Art. Dat zou ik dus echt nooit doen als ik in het spel zat.

Mijn verdenkingen
Pepijn - Tja ik weet nog steeds niet wat ik van hem moet denken eigenlijk. Hij zit niet zo erg op de voorgrond, maar het is nou ook weer niet dat ik hem echt uberverdachte dingen zie doen. Hij staat op mijn mwoah lijstje.
Patrick - Ik verdenk hem meer. Voornamelijk omdat zijn gedrag soms echt heel raar is. Hij heeft nog helemaal geen geld binnengehaald voor de pot. Dat is ook opvallend.
Anna - Ik vind haar dus steeds minder verdacht. Ze doet goed mee.
Jan - Ik vind hem ook helemaal niet verdacht. Ik hoop stiekem dat hij de mol is, want hij zou een goede mol kunnen zijn. xD
Karin - Ik weet dus niet wat ik van haar moet denken. Of ze nou echt zo dom en onhandig is of dat ze het speelt. Ik kan me bijna toch niet voorstellen dat ze steeds van die domme dingen doet. Dat ze bijvoorbeeld de andere bus aanrijd. Dat is toch weird. xD
Art - Hij wordt echt veel te vaak in beeld gebracht. Ik vind hem nog steeds wel verdacht. Ik hoop niet dat hij de mol is, want dan had iedereen hem al redelijk snel door.
Soundos - Zij kan de mol gewoon niet zijn. Dat geloof ik dus echt niet.

Aflevering 1 > Miryanna, Anna (Karin)
Aflevering 2 > Anna, Miryanna en Art
Aflevering 3 > Karin en Art (random volgorde)
Aflevering 4 > Art en Patrick

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 16:51 

Ik vind het dit jaar echt lastig. Normaal heb ik rond deze derde aflevering wel een duidelijke verdenking, maar het wil dit jaar niet echt: ik zat op Horace, maar die is er dus uit (wat ik naast mijn verdenking ook gewoon jammer vind omdat ik hem een leuke kandidaat vond).

Eigenlijk ben ik heel bang dat Karin de mol is, omdat ze de HELE tijd verwarring zaait en ik me gewoon niet voor kan stellen dat iemand zo onnozel is en toch elke keer de test goed maakt. Als ze de mol is zou ik dat heel jammer vinden omdat ik het geen leuke spelstrategie vind.

Zonder er verder goeie redenen voor te hebben vind ik Soundos al vanaf het begin verdacht, maar dat is slechts een gevoel waar ik verder geen steekhoudende argumenten aan toe kan voegen. Ik ga de komende aflevering heel goed opletten en dan wil ik daarna echt een solide verdenking hebben :')

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 19:42 

Vond het wel eens leuk om wat geld bedragen op rij te zetten van dit seizoen:

Geld in de pot gebracht:
€ 4.260,00 Miryana (7)
€ 3.250,00 Karin
€ 1.770,00 Jan
€ 450,00 Anna
€ 240,00 Horace (8)
€ 450,00 Soundos
€ 250,00 Pepijn
€ 200,00 Patrick
€ 30,00 Hanna (9)
€ 0,00 Art
€ 1.140,00 Groepsverband
€ 12.040,00 in totaal.

Geld uit de pot gehaald (direct schuldig):
€ 0,00 Miryana (7)
€ 0,00 Anna
€ 0,00 Horace (8)
€ 0,00 Soundos
€ 200,00 Hannah (9)
€ 400,00 Karin
€ 500,00 Jan
€ 500,00 Pepijn
€ 500,00 Patrick
€ 700,00 Art
€ 2.800,00 in totaal

Geld dat in de pot had kunnen zitten maar door toedoen niet gebeurt:
€ 0,00 Anna
€ 200,00 Jan
€ 200,00 Pepijn
€ 250,00 Horace (8)
€ 450,00 Hanna (9)
€ 833,33 Soundos
€ 1.033,33 Miryana (7)
€ 1.083,33 Patrick
€ 1.250,00 Karin
€ 1.450,00 Art
€ 15.860,00 in groepsverband (inclusief € 3.000,00 van bus opdracht)
€ 22.610,00 in totaal

Er had dus in totaal € 34.650,00 in de pot kunnen zitten, minus de € 3.000,00 van de bus opdracht maakt € 31.650,00

Er zit in totaal € 9.240,00, dat is 29,2% van het maximale.

Over de precieze aantallen kan misschien wel gediscussieerd worden, maar het geeft een aardige indruk. Vooral Patrick en Art kosten de pot er veel. Art is de enige tot nu toe de helemaal nog geen geld binnen heeft gehaald.

Waarom Eren Olifanten Huilers Die Hinkelen
o.d.z.
Et Audite Alterem

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 22:06 

Ik ben echt fan van dit programma geworden. Het vorige seizoen was het eerste seizoen waarin ik dit begon te volgen. Dit seizoen vind ik nu al leuker. Ik denk dat de mol bij de mannen zit. Ik had verwacht dat Miryanna er deze aflevering eruit zou gaan. Zij is toch een van de spelers die niet bijzonder fanatiek is en die het meer als de anderen het allemaal wel best vind.

Het is moeilijk om een mol te kiezen. Momenteel blijf ik op Patrick zitten nadat ik de eerste twee afleveringen op Horace zat. Patrick heeft altijd een hoop noten op de zang maar het gaat altijd mis bij hem. Hij is ook best sneaky en kleine acties van hem leidden best vaak tot de uiteindelijke mislukking van een opdracht.

Ik denk sowieso niet dat de mol bij de vrouwen zit. Mijn inschatting is dat Soundos de volgende is die zal moeten vertrekken. Ik geloof niet dat Anna de mol is. Karin is heel interessant. Iedereen heeft een hekel aan haar maar ik mag haar wel. Wat kan zij stressen. Soms misschien iets te veel. Het kan een act zijn. Hier twijfel ik al drie afleveringen over maar ik denk nog steeds dat het geen act is. Anders zou het wel echt mooi zijn :).

Ik zij al dat ik gok dat Patrick de mol is. Art en Pepijn zijn goede outsiders. Eerst geloofde ik niet in Art als mol omdat iedereen hem verdacht. Echter, een vriend van mij had me op iets belangrijks gewezen.
Spoiler:
Ze filmden een bord langs de weg met de letters: DIANA. Diana is Latijn voor godin van de jacht en aangezien WIDM in Latijns-Amerika afspeelt kun je het vertalen. Diana staat ook wel bekend als Artemis. Dit kun je combineren met een moltweet die voor aflevering 1 verscheen: "Aangezien niet iedereen het weet: de 1ste uitzending is op 6 januari. Dan kunnen jullie em zien (niet eerder)..." Dus de mol: Art-em-is. Art is de mol.

Voor de zekerheid even in spoilertags gezet.
Daarnaast denk ik dat Jan iig niet de mol is. Dit baseer ik allereerst op het feit dat hij tijdens die hindernisbaan superfanatiek deed en dankzij dat veel geld heeft binnengehaald. Dit in tegenstelling tot de domme kamikazeactie van Art. Ik heb Jan nog niet echt kunnen betrappen op molacties.

En daarnaast Pepijn. Pepijn heeft eigenlijk nog niet heel veel gedaan. De molacties die mij opvielen (oa. mosselen ipv kreeften, come on) zijn niet van heel doorslaggevende waarde. Ik denk dus dat Patrick of Art de mol is.

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 15:12 

Ik vind de mol van dit jaar niet erg goed, er wordt heel veel geld opgehaald veel te veel. Mijn verdenking gaat naar Pepijn, hij heeft nauwelijks geld opgehaald voor de groep maar heeft in mijn ogen wel een aantal verdachte dingen gedaan, zoals het willen vuurspuwen tijdens de theater opdracht, het duurde namelijk een hele tijd voor er spiritus was, en donderdag dat gedans op dat touw, hij is een circus artiest het is een eitje voor hem, maar het lijkt op deze manier wel heel moeilijk....

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 16:20 

Goed, ik ga het kort houden deze keer. Ik vond het niet zo'n í¼berinteressante aflevering en ik vond het vooral jammer dat Miryanna eruit ging, vond haar wel een leuke deelneemster. En ik vond haar ook niet meer verdacht sinds aflevering twee. Maargoed.

Ik krijg een beetje mijn twijfels bij mijn Patrick-tunnelvisie, want in deze ep werd hij wel erg verdacht gemaakt. Maargoed, ik blijf 'm het meest verdacht vinden ook effectief. Naast hem heb ik nog steeds weinig vat op Karin, waardoor ik ook haar sterk begin te verdenken. Verder proberen ze ook Art heel erg verdacht te maken, wat mij een beetje doet twijfelen. Pepijn verlies ik in ieder geval ook nog niet uit het oog.

Aflevering 1: Anna (Peppijn (Miryanna))
Aflevering 2: Patrick (Art (Peppijn))
Aflevering 3: Patrick (Peppijn (Karin))
Aflevering 4: Patrick (Karin (Art))

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 20:13 

Ik vond deze aflevering een beetje tegenvallen om heel eerlijk te zijn. De eerste opdracht met de bussen werkte niet echt. Het was vast een heel leuk spel om te doen, maar op beeld werkte het niet echt. Daar kwam ook nog eens bij dat je als deelnemer eigenlijk geen idee hebt wat je aan het doen bent, omdat je niet eens weet of je moet winnen of niet. Dus die opdracht vond ik niet echt een succes. vond het trouwens wel erg typisch dat beide bussen stuk gingen. Je zou haast denken dat er mee gesjoemeld is.

De tweede opdracht in de kerk viel ook een beetje tegen. Er kwam niemand bij een molboekje uit, wat wel aangeeft dat deze opdracht niet goed in elkaar zat. De kandidaten waren trouwens ook echt dom bezig. Het grootste deel van de vragen waren ja/nee-vragen. Daar gingen ze over liegen, maar vervolgens zegt PJ dat je liegt. Gevolg: degene die tegenover je staat weet alsnog welk antwoord je hebt gegeven. En als ik de uitleg van PJ goed heb begrepen, mochten ze ook gewoon géén antwoord geven.

Zo'n waaghals-opdracht als de laatste zit er altijd wel in. Het is vaak wel leuk om naar te kijken omdat het spectaculaire plaatjes oplevert, maar voor de rest is er niet veel aan. Het is een kwestie van afwachten hoe veel mensen de overkant halen. Echt veel valt er niet te mollen. Kortom, ik vond dit geen goede aflevering. Jammer, want de vorige 3 waren erg goed! Hopen dat het volgende week weer beter wordt.

Jan: Hem verdenk ik totaal niet. Heb hem nog weinig verkeerds zien doen eigenlijk. En hij zit heel duidelijk op Art. Ik betwijfel of hij gelijk heeft...
Anna: Zij heeft zich eigenlijk alleen in aflevering 1 verdacht gedragen. Daarna heeft ze alles goed gedaan. Ik heb echt niks verkeerds gezien. Volgens mij is ze heel erg fanatiek, maar absoluut geen Mol.
Soundos: Idem. Ze is soms wel een beetje opstandig, maar voor de rest doet ze goed haar best. En ik vind het leuk dat ze overal zo verbaasd over is. xD Dat speel je niet.
Pepijn: Die actie op dat koord was echt briljant. xD Als hij de Mol is, is het een leuke molactie. Maar ook als kandidaat is het leuk om een beetje te zieken. En dan gewoon met alleen z'n handen aan dat koord blijven hangen, wat een held. xD Ik verdenk hem een heel klein beetje, maar voorlopig nog niet genoeg.
Art: Hij gedraagt zich wel de hele tijd superverdacht. Maar hij wordt sinds aflevering 1 ook al zo uitgebreid in beeld gebracht, dat ik hem daardoor weer minder ga verdenken. Bovendien, in de vorige aflevering ronselde hij nog mensen bij het theater terwijl de voorstelling al bezig was, wat aan zou geven dat hij geen Mol is. Ik hou hem nog wel even in de gaten.
Karin: Ze is overal echt superpaniekerig over, wat natuurlijk best een leuke Mol-tactiek kan zijn. Ik verdenk haar niet minder omdat ze over het hele koord heen gelopen is. Als Mol zie je waarschijnlijk toch wel aankomen dat 3 mensen niet gaan durven. Trouwens, als zij de Mol is, is het rammen van de bus echt een hele spectaculaire molactie. xD Ik verdenk haar steeds meer.
Patrick: Sinds vorige week verdenk ik hem heel sterk, maar door deze aflevering ben ik toch weer aan het twijfelen gebracht. Niet omdat hij niet verdacht was, in tegendeel, maar omdat het zo duidelijk in beeld gebracht werd en het er vrij dik bovenop lag. Vooral bij het koord was hij duidelijk heel verdacht. Hierdoor ga ik weer twijfelen, zo maakt hij zichzelf wel heel verdacht als Mol. Voorlopig blijf ik nog even op hem zitten, maar ik weet niet voor hoe lang.

Aflevering 1: Miryanna (Horace (Anna))
Aflevering 2: Patrick (Karin (Miryanna))
Aflevering 3: Patrick (Karin (Art))
Aflevering 4: Patrick (Karin (Art))

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 14:45 

Ooh, mijn goede voornemen is mislukt. Vandaag pas weer mijn post over de vorige aflevering XD Maar ik geef de terugkomst van HPF gewoon de schuld!

Jammer dat Miryanna eruit is, mensen die zeker niet de mol zijn vallen altijd af, dat is niet zo handig. :P Verder was het inderdaad niet de leukste aflevering tot nu toe, zoals de mensen hier boven ook al aangeven. Maar ik vond hem ook niet heel saai ofzo. Het was zoals altijd weer veel te snel afgelopen.
Dan de kandidaten in volgorde van verdenking:

Jan: Hij is niet de mol en ik voorspel zelfs dat hij vandaag gaat afvallen. Let op mijn woorden. (tenzij er niemand afvalt).
Soundos: Onze ontzettend enthousiaste kandidaat, als zij de mol is dan eet í­k dat bed op.
Karin: Tja, Karin blijft zo'n vaag figuur. XD Maar ik denk toch niet dat ze de mol is. Anders had ze heel makkelijk kunnen faken dat ze niet naar de overkant durfde.
Anna: De laatste tijd steeds minder verdacht in beeld, wat haar opzich ook wel verdachter maakt. Maar niet het meest verdacht XD Bovendien haalde zij maar mooi de overkant!
Art: Oke, ik begin toch weer een heel klein beetje te twijfelen, vandaar dat hij zo hoog eindigt. Het zou in ieder geval een zeer interessante nieuwe montagetechniek zijn als hij de mol blijkt te zijn XD Want misschien dachten ze 'nieuwe stijl, laten we de mol eens overdreven veel in beeld laten' =)
Pepijn: Hij wordt niet zoveel benadrukt in de afleveringen, maar toch doet hij hier en daar wel wat geniepige dingen fout. Zijn actie op het touw was natuurlijk een perfecte mollenactie, daar wordt weinig aandacht aan besteed.
Patrick: Hij kwam deze aflevering wel erg veel in beeld. Daardoor is de afstand tussen Patrick en Pepijn voor mij een stuk kleiner geworden qua verdenkingen. Maar het waren wel weer goede molacties, als het molacties waren. Dat hele emotionele gebeuren was misschien een beetje overdreven, maar misschien was het bedoelt om hem niet de mol te laten lijken XD I dunno... Dat met die jokers voor Art en Art die zegt 'nee hij is niet de mol...nee dat kan niet' vond ik wel een beetje raar.

Aflevering 1: Patrick (Anna, Miryanna)
Aflevering 2: Patrick (Art, Anna)
Aflevering 3: Patrick (Pepijn, Anna)
Aflevering 4: Patrick (Pepijn)

(ik ben altijd een beetje bang voor dit soort rijtjes, want ik kan het natuurlijk ook keihard mishebben en dan faal ik XD)

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 16:00 

Neeee Miryanna!

Soundos: Zij is gewoon een actieve kandidaat. Zo te zien vond te het zelf ook vreselijk dat ze niet over dat touw durfde, dat was echt niet expres.
Pepijn: Okee, ik heb tunnelvisie xD Ik weet wel dat ik vanaf deze ep op Patrick zou gaan, maar het zit er toch niet in. Dat wiebelen op het touw en eraan hangen en alles, dat is best een goede molactie. Soundos, Miryanna en Karin hadden waarschijnlijk al eerder gezegd dat ze het niet durfden en dan is dit slim. Het halen maakt het minder verdacht, maar de kans dat meer mensen afhaken is opzich wel groot.
Karin: Karin moet er gewoon uit, aaah xD Ik vind haar zo irritant. Wel respect dat ze over het touw ging. Maar wtf die busactie? Waarom ramt ze die bus, waar slaat dat op xD
Anna: Ik vind haar gewoon niet verdacht meer. Ze doet gewoon goed mee, ze is een leuke kandidaat :)
Jan: Same here. Ik hoop dat hij er nog eventjes in blijft, maar hij zit echt heel hard op Art.. Dus ik vraag het me af.
Art: Hij is echt een twijfelgevalletje. Hij zou de Mol kunnen zijn, maar toch denk ik het niet. Ik houd hem wel in de gaten, maar hij raakt wel op afstand van Pepijn en Patrick.
Patrick: Hij werd zoooo duidelijk in beeld gebracht als Mol. Omdat hij blijkbaar zichzelf vaak overschat, hij geeft zomaar allemaal jokers aan Art en dan die vage verdenking/opmerking van Art op het einde... Naah. Maar hij blijft verdacht.

Aflevering 1: Pepijn (Patrick (Miryanna))
Aflevering 2: Pepijn (Patrick (Miryanna))
Aflevering 3: Pepijn (Patrick (Art))
Aflevering 4: Pepijn (Patrick)

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 19:57 

Jan is de MOL.

Ik vind hem wel geniepig genoeg, acteur en hij heeft af en toe aparte afspraken die overeenkomen met de moldagboeken;)

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: