Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 10:20 

Ik heb onlangs twee games gekocht. RC2 bij mijn weten en Kolonisten van Katan. Ik dacht die laatste dus te gaan spelen, maar mijn laptop ondersteunt het niet meer.
Waarschijnlijk was het spel voor oudere Windows-versies geschrikt, want mijn laptop beweert dat er allerlei bestanden ontbreken.
Jammer, want op het eerste gezicht zag alles er echt heel leuk uit. Misschien dat ik het dit weekend toch eens op de computer van mijn ouders ga installeren. Zij hebben er geloof ik nog XP op staan, misschien maakt dat iets uit ten opzichte van Vista.
Het leek me juist zo'n leuk spel.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: wo apr 27, 2011 9:57 

@Aisling, jaaa, maar daar hebben we wat voor (a) Je hebt gewoon een cd ervan neem ik aan? En je hebt vista toch? Okay, als je een spel van XP wilt spelen op je vista computer, dan doe je dit;

Ga naar Configuratiescherm --> Programma's --> Een ouder programma met deze versie van Windows gebruiken --> (je krijgt een nieuw scherm) --> Volgende --> ik wil het programma op de cd in het cd-station gebruiken --> Microsoft Windows XP --> (dan krijg je een lijst, kijk even op de hoes van je game of hij 256 kleuren heeft en welke beeldschermresolutie het heeft) --> speel je spel :mrgreen:

Het ziet eruit alsof het veel werk is, maar dit heb je binnen 1 minuut gedaan. Ik hoop dat je er wat aan hebt!

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme