Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

1e jaars



Offline
BerichtGeplaatst: wo mei 09, 2012 10:19 

@ Plot : ga jij naar Jack White?

5 mei ben ik naar D (Japanse Visual Kei band) geweest in Gent~ 
Ik moest werken voor Music Japan Plus dus van te voren heb ik veel backstage rond gehangen met de band, een kleine tour door Gent gegeven en wafels gegeten :') Het was echt heel leuk om ze weer te zien, vorig jaar heb ik namelijk ook met ze samen gewerkt in Amsterdam ^^
Vooral met Ruiza en Hiroki heb ik veel gelachen / Japans geoefend. Ze spreken zelf bijna geen Engels (alleen Hiroki een paar woordjes), dus het kwam wel op mijn Japans aan.

De show zelf was erg goed. Ze speelden in een hele kleine zaal (Backstage was nog kleiner dan mijn vroegere kot ^^') maar het geluid was erg goed. En Hiroki is gewoon een fantastische drummer. Echt de moeite waard dus~  Also, ze speelden Desert Warrior, nog steeds mij favoriete D nummer ♡
Na de show nog wat gekletst en geholpen met opruimen, gegeten en toen naar huis~


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 13, 2012 21:53 

Josse schreef:
@ Plot : ga jij naar Jack White?


Ik zoek nog een maatje. Ik probeer een collega over te halen, en een vriendin. Ik wil zo graag, ik krijg echt keiveel spijt als ik niet ga. Ik hoop stiekem ook dat hij nog een White Stripes nummer ertussen gooit, maar ik denk dat hij dat niet doet eigelijk...
Tenzij jij mee wilt? Het is alleen wel in Amsterdam...


 Profiel  

1e jaars



Offline
BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2012 9:34 

Ik heb die dag en de volgende dag examen D:
Echt bummer, maar ik kan dus echt niet even naar Amsterdam gaan D< Anders had ik echt willen gaan </3


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 21, 2012 10:17 

Lees verder...
  • Rapalje - Midwinterfair 2008, (13-12-2008)
  • Nightwish [&Indica, Pain] - Ahoy, Rotterdam (15-03-2009)
  • Omnia - Rabotheater, Hengelo (03-04-2009)
  • Rapalje - Elf fantasy fair 2009, (25-04-2009)
  • Rapalje - Castlefest 2009, (01-08-2009)
  • Scrum - Castlefest 2009, (01-08-2009)
  • Omnia - Castlefest 2009, (01-08-2009)
  • Omnia - Theater de Meenthe, Steenwijk (09-10-2009)
  • Omnia [& A New Dawn] - Gothic & Fantasybeurs, Rijswijk (08-11-2009)
  • Omnia - Chassé Theater, Breda (19-11-2009)
  • Omnia - Theater de Lievenkamp, Oss (07-01-2010)
  • Omnia - Fairyball (Dordrecht, Bibelot) (14-02-2010)
  • Omnia - Shaffelaarthater, Barneveld (05-03-2010)
  • Rapalje - De Doelen, Rotterdam (07-03-2010)
  • Omnia - Gathering of the Tribes (VK - Bruxelles) (20-03-2010)
  • Faun - Tivoli Oudegracht, Utrecht (28-03-2010)
  • Rapalje - Sail Kampen, Kampen (04-04-2010)
  • Omnia - Stadsschouwburg, Nijmegen (09-04-2010)
  • ??? - Elf fantasyfair 2010, (24-04-2010)
  • Omnia - De Maagd, Bergen op Zoom (14-05-2010)
  • Omnia (alleen Steve en Jenny); Christina Tourin - Dreamharps (Mijdrecht) (29-05-2010)
  • Omnia [&Faun,&Iliana &Scrum & anderen)] Castlefest (6 - 8 augustus 2010)
  • Omnia - De Meenthe, Steenwijk (02-10-2010)
  • Omnia & Harmony Glen - Gothic en Fantasyeurs 2010 (31-10-2010)
  • Stenny Poëtree - Dreamharps (Mijdrecht) (11-12-2010)
  • Omnia - Theater Markant, Uden (16-12-2010)
  • Anuna - Harderwijk (17-12-2010)
  • Rapalje&Iliana - Keltisch Midwinter Festival (19-12-2010)
  • Rapalje - de Meenthe, Steenwijk (07-01-2011)
  • Omnia - Goudse Schouwburg, Gouda (22-01-2011)
  • Omnia - De Flint, Amersfoort (18-02-2011)
  • Omnia - Fairyball; Bibelot, Dordrecht (12 -03-2011)
  • AeroFragment - Diemen (19-03-2011)
  • Stenny Poëtree - Dreamharps (Mijdrecht) (27-03-2011)
  • Omnia - Rabotheater, Hengelo (01-04-2011)
  • Aero Fragment, Elf Fantasy Fair 2011
  • Rapalje + Scrum; Keltfest (4 & 5 juni 2011)
  • CeltAnn, Rapalje, Scrum, Myles Brothers; Keltisch Midzomer Festival (8, 9 & 10 juli 2011)
  • Stenny Poëtree - Dreamharps (Mijdrecht) (24 juli 2001)
  • Leaf - Summerdarkness (30 juli 2011)
  • Corvus Corax, Amma, Euzen, Faun, Irfan, Iliana, Omnia, Kelten zonder Grenzen, Ömdulo, Vic Anselmo; Castlefest 2011 (4-7 augustus 2011)
  • Delain, Appelpop 2011
  • Tanzwut, Lacrima Profundere; Elf Fantasy Fair 2011
  • Bats in the Belfry - OJC Solution (Hillegom) (7-10-2011)
  • Scrum, Iliana; G&F beurs (Rijswijk) (29-10-2011)
  • Amma, Muziekbibliotheek (Utrecht) (3-11-2011)
  • Faun; Tivoli Oudegracht (Utrecht) (6 - 11 - 2011)
  • Scrum; Theater aan de Slinger (Houten) (12-11-2011)
  • Midwinterfair; Kelten zonder Grenzen & Rapalje (Archeon) (17/18-12-2011)
  • Tanzwut; Melkweg (Amsterdam) (28-12-2011)
  • Anúna; Theater de Lampegiet (Veenendaal) (10-01-2012)
  • Omnia; Bibelot (Dordrecht) (13-01-2012)
  • Omnia; Tivoli (Utrecht) (19-01-2012)
  • Scrum; theater Flint (Amersfoort) (27-01-2012)
  • Omnia; Hedon (Zwolle) (9-02-2912)
  • Rapalje; CC van Beresteyn (Veendam) (18-02-2012)
  • Phantasium - Kelten zonder Grenzen; Rapalje; Sassenachs (Eindhoven) (26-02-2012)
  • Within Temptation - Vredenburg (Utrecht) (7-03-2012)
  • Harmony Glen - de Oude Remise (Nieuweschans) (24-03-2012)
  • Rapalje - Huize Maas (Groningen) (06-04-2012)
  • Nightwish - HMH (Amsterdam) (13-4-2012)
  • Omnia; Theater Tilburg (Tilburg) (21-4-2012)
  • Omnia; Theater de Meenthe (Steenwijk) (27-04-2012)
  • Keltfest - CeltAnn, Rapalje, Fiddlers Green (Dordrecht) (19-05-2012)
  • Omnia Poëtree - Dreamharps (Mijdrecht) (26-05-2012)
  • Delain - Tivoli (Utrecht) (07-06-2012)
  • Teylingerfest; Faerydae, Bats in the Belfry (16-06-2012)
  • Keltisch Midzomer Festival - HarmonyGlen (08-07-2012)
  • ??Summerdarkness 2012?? (??) (Domplein, Utrecht) (28/29-07-2012)
  • Omnia, Corvus Corax, Berlinskibeat, Faun, Shantalla, Euzen, Irfan, Rabastan (Castlefest 2012); Keukenhof (Lisse) (02-08-2012 tm 05-08-2012)
  • Corvus Corax, Tanzwut, Epica, Lacuna Coil, Mono Inc., Within Temptation (Summerbreeze 2012) (Dinkelsbühl)
  • Wiejese dagen: Scrum (Wijhe) (31-08-2012)


Citaat:
Straks even een edit voor Nightwish, want dat gaat een heel verhaal worden (a) .


Hmm.. Juist ja xD. Zo'n heel verhaal dat het er vooralsnog totaal bij in is geschoten. Wat was het EPIC! Wat maakt het uit dat je er om 10 uur al bent, as de sfeer in de wachtrij al zo super is? Wat maakt het uit dat het ook nog een tijdje regent tijdens het wachten? Rij twee was de plek vanaf waar ik ze mocht zien, praktisch frontrow, en wat heb ik genoten! Eklipse is een supergave band met violisten, die briljante covers van Linkin Park, Coldplay, Lady Gaga en Justin Timberlake wist te brengen. Kostuums, timing, performance, alles klopte. Een heel verfrissend nieuw jasje voor bekende nummers.

BattleBeast was daarna wel heel iets anders. Echte podiumbeesten, die overduidelijk power bezaten. Steengoed alweer, maar niet helemaal mijn stijl. De muziek stond iets te hard en was iets te weinig melodieus om echt in mijn straatje te passen, of lag het eraan dat ik vanwege het stroboscoop licht en de drukte een paar nummers op de grond moest zitten? In ieder geval was het ondanks dat wel duidelijk dat ze goed zijn.

En dan Nightwish! Ik wil ze weer zien. Dit jaar nog. Al wordt dat mijn enige beetje echte vakantie naast alle festivals. Vanaf de epische opening met het gordijn waarachter een schommelstoel stond, tot en met het laatste nummer, was het 1 groot feest. Erg goede gastmuzikant, ik was erg onder de indruk. De belichting, de pyro, de show.. Was er iets te wensen over? Nee, behalve dat het nog langer had geduurd. Heerlijk.

Omnia daarna viel eerlijk gezegd een beetje tegen. Weinig mensen in Tilburg, vergeten teksten en weinig enthousiasme in Steenwijk. Ik hoop dat ze in het festival seizoen hun plekje weer vinden, dit is nou niet echt hoe ik ze heb leren kennen.

Faerydae heb ik laten schieten, ik had gewoon niks te zoeken op die fair. In plaats daarvan was het tijd om het festivalseizoen te openen met een heerlijk zonnig dagje Keltfest. Beter weer had men zich niet kunnen wensen. Veel leuke kraampjes, fijne muziek, en de verrassing van de dag was Fiddlers Green. Ik kende ze niet, behalve dat ik wist dat het best harde muziek was. Maar om daar te staan, en met zijn allen lekker te gaan dansen ondanks een paar zere knieën.. Heerlijk. De prettig gestoorde roadie die tijdens het eerste nummer iedereen wakkerschudde met de bekkens en de ramskop, het oogcontact van de drummer en de violist, en de pit bij Rocky Road to Dublin.. Blij dat ik zelf aan de zijkant stond (a) maar toch wel gaaf om te zien xD. En nu maar hopen dat ze ook voor SummerBreeze geboekt worden ofzo..

Is het al Keltisch Midzomer?

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Etten-Leur
BerichtGeplaatst: ma nov 12, 2012 15:30 

Oke ik val echt helemaal uit de toom qua muzieksmaak aangezien ik in mei naar mijn eerste concert ga en dat is one direction. Ik ben echt een groot fan en heb veel moeite moeten doen voor de kaartjes. Voor de rest zou ik nog wel een keer naar justin bieber en ed sheeran willen. Ook Jason mraz lijkt me wel wat.

_________________
Happiness can be found even in the darkest of times. If one only remembers to turn on the light.
-Albus Dumbledore-


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za nov 17, 2012 17:13 

Baukje97 schreef:
Oke ik val echt helemaal uit de toom qua muzieksmaak aangezien ik in mei naar mijn eerste concert ga en dat is one direction. Ik ben echt een groot fan en heb veel moeite moeten doen voor de kaartjes. Voor de rest zou ik nog wel een keer naar justin bieber en ed sheeran willen. Ook Jason mraz lijkt me wel wat.


Wat mij betreft val je niet uit de toon hoor! Ik geloof dat wel meer mensen hier houden van die artiesten. Ik vind One Direction, Jason Mraz en Ed Sheeran ook leuk =D Een concert van One Direction zou ik best graag willen meemaken...


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Far Far Away

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 28, 2012 15:01 

hihi, een beetje laat, maar toch:
JEEEEJ! Ik heb kaartjes voor Maroon 5! Wie gaat er nog meer? :)

_________________
Proud to be a Hufflepuff!^^
We are the Harry Potter generation!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 08, 2012 17:59 

Ik ben in oktober naar Scissor Sisters geweest in de grote zaal van de Melkweg. Ik heb alle albums en ben groot fan! Het nieuwe album had ik ruim van te voren gekocht zodat ik in elk geval al hun studio album nummers kende.

Ik vond het een supergaaf concert! Het publiek was ook heel leuk - lekker enthousiast en veel mensen stonden te dansen. Bij ''Let's have a kiki'' kenden sommige mensen het bijpassende dansje uit hun hoofd, dat was mooi om te zien. De artiesten hadden veel contact met het publiek en uitte vaak hun dankbaarheid en Miss Matronic deelde mee binnekort in Amsterdam te gaan wonen.

Voor de rest waren hun pakjes weer uitzinnig - Jake had echt heel lelijke pakjes aan imho maar who cares. Vooral Jake en Ana stonden erg te springen en te dansen en waren aan het einde van het concert duidelijk helemaal gesloopt. Ik heb erg veel seks-grapjes gehoord, maar Jake trok alleen zijn shirt uit en liet zijn broek aan, dus dat viel mee. :') Ze speelden veel van mijn favorieten: ''Shady Love'', ''Comfortably Numb'' (de cover waarmee ze bekend werden) en ''Invisible Light''. Jammer dat ze niet ''Lights'' en ''I can't decide'' deden, maarja.

Het was HEEL lastig om iemand mee te krijgen naar dit concert, dus uiteindelijk heb ik een kaartje erbij gekocht voor m'n moeder. Ik wist niet hoe ze erop zou reageren maar ze vond 't wel tof!


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: zo apr 14, 2013 17:28 

Ik ben mijn lijstje dus echt helemaal kwijt XD Maar even een globaal lijstje.

  • Marco Borsato (2004)
  • Intwine (2005)
  • Within Temptation (Woerdense Vakantieweek 2005 of 2006)
  • Nightwish (2008 2x)
  • The All American Rejects (2009)
  • Triggerfinger (Parkpop)
  • De Staat (Parkpop)
  • Guus Meeuwis (Parkpop)
  • 30 Seconds to Mars (2010 2x)
  • Nickelback (2012)
  • Yellowcard (2013)
  • Imagine Dragons (2013)

Nickelback
Afgelopen september, ik heb heel lang op dat concert gewacht en het was het echt waard. Ze waren live erg goed, veel leuke nummers gehoord en enorm naar mijn zin gehad. Dit is een band die ik best nog een keer live wil zien, want ik heb absoluut geen spijt gehad.

Yellowcard
Tivoli in Utrecht, wat kleinere zaal, maar maakt niet zo heel veel uit. Het was een leuk concert, maar er waren wat minpunten en dat kwam vooral door het publiek en dat heeft toen de avond een beetje voor me geruïneerd. Verder was het een leuk concert.

Imagine Dragons
GEWELDIG! Haha, dit concert heb ik gisteravond gehad. Ik had eigenlijk geen kaartje... Maar een vriendin van me wel en diegene waar ze mee zou gaan was ziek dus toen heeft ze mij gevraagd. Helemaal gelukkig, want ik wilde hier heel graag heen. Ze waren heel erg goed live en ze speelden in de oude zaal van de Melkweg. Kleine zaal, daardoor was er veel interactie met het publiek en voelde het allemaal veel persoonlijker. Hoogtepunten qua nummers waren; Radioactive, Demons, Bleeding Out, Amsterdam & Nothing Left To Say. Met de eerste drie mijn persoonlijke favorieten. Ik heb me vooral de longen uit het lijf gezongen bij Radioactive & Demons :') Ik hoop dat ze heel snel weer naar NL komen, want ik vind ze echt geweldig en het is hele fijne muziek en dan kan ik een vriendin meenemen waarvan ik weet dat ze ook wilt. Dit was echt een toppunt dus, vooral omdat het ook totaal onverwachts is gebeurd <333

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme