Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 22, 2011 17:31 

Naar welk concert ben jij voor het laatst geweest? Welke artiest trad er op en hoe? Wat vond je ervan?

Mijn laatste concert is alweer een poosje geleden. Zo lang dat ik de datum niet eens meer weet xD Ik geloof dat hij ergens eind april was; ik was naar Within Temptation, in Carré, Amsterdam. Een hele kleine zaal, maar wel heel leuk! Het was mijn eerste Within Temptation concert. Het beviel me heel goed. Ze hadden toen net hun akoestische album uitgegeven, en persoonlijk ben ik niet zo'n fan van hun akoestische nummers - maar het akoestische aspect viel mee tijdens het concert, gelukkig! ;D

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 11:28 

Ik heb altijd heel precies bijgehouden welke concerten ik heb bijgewoond, en ben van plan die gewoonte vol te houden. Mijn allerlaatste optreden was op 22 januari, een optreden van Omnia in een uitverkochte Goudse Schouwburg. Wat een show, kippevel! Het was voor het eerst dat ik ze met nieuwe line-up + setlist zag, en het pakte supergoed uit. In Uden hadden ze dezelfde mensen, maar de drummer ontbrak, een fatsoenlijke baspartij en vertrouwd gezicht in de vorm van Luka (die niet meer bij Omnia terugkomt :( ) ook, en dát was een show met veel gemengde gevoelens. Dus vandaar dat ik Gouda mijn eerste show met nieuwe line up noem ^^. En ja, ik ga zo vaak naar Omnia dat ze me persoonlijk kennen, maar dat maakt me nog geen stalker, toch? (a) . Anyway, het was super! Dit jaar probeer ik trouwens naast Omnia ook wat meer andere bands op te zoeken, maar die zijn ofwel snel uitverkocht, ofwel te ver weg..

Lees verder...
  • Rapalje - Midwinterfair 2008, (13-12-2008)
  • Nightwish [&Indica, Pain] - Ahoy, Rotterdam (15-03-2009)
  • Omnia - Rabotheater, Hengelo (03-04-2009)
  • Rapalje - Elf fantasy fair 2009, (25-04-2009)
  • Rapalje - Castlefest 2009, (01-08-2009)
  • Scrum - Castlefest 2009, (01-08-2009)
  • Omnia - Castlefest 2009, (01-08-2009)
  • Omnia - Theater de Meenthe, Steenwijk (09-10-2009)
  • Omnia [& A New Dawn] - Gothic & Fantasybeurs, Rijswijk (08-11-2009)
  • Omnia - Chassé Theater, Breda (19-11-2009)
  • Omnia - Theater de Lievenkamp, Oss (07-01-2010)
  • Omnia - Fairyball (Dordrecht, Bibelot) (14-02-2010)
  • Omnia - Shaffelaarthater, Barneveld (05-03-2010)
  • Rapalje - De Doelen, Rotterdam (07-03-2010)
  • Omnia - Gathering of the Tribes (VK - Bruxelles) (20-03-2010)
  • Faun - Tivoli Oudegracht, Utrecht (28-03-2010)
  • Rapalje - Sail Kampen, Kampen (04-04-2010)
  • Omnia - Stadsschouwburg, Nijmegen (09-04-2010)
  • ??? - Elf fantasyfair 2010, (24-04-2010)
  • Omnia - De Maagd, Bergen op Zoom (14-05-2010)
  • Omnia (alleen Steve en Jenny); Christina Tourin - Dreamharps (Mijdrecht) (29-05-2010)
  • Omnia [&Faun,&Iliana &Scrum & anderen)] Castlefest (6 - 8 augustus 2010)
  • Omnia - De Meenthe, Steenwijk (02-10-2010)
  • Omnia & Harmony Glen - Gothic en Fantasyeurs 2010 (31-10-2010)
  • Stenny Poí«tree - Dreamharps (Mijdrecht) (11-12-2010)
  • Omnia - Theater Markant, Uden (16-12-2010)
  • Anuna - Harderwijk (17-12-2010)
  • Rapalje&Iliana - Keltisch Midwinter Festival (19-12-2010)
  • Rapalje - de Meenthe, Steenwijk (07-01-2011)
  • Omnia - Goudse Schouwburg, Gouda (22-01-2011)
  • Omnia - De Flint, Amersfoort (18-02-2011)
  • Omnia - Fairyball; Bibelot, Dordrecht (12 -03-2011)
  • AeroFragment - Diemen (19-03-2011)
  • Stenny Poí«tree - Dreamharps (Mijdrecht) (27-03-2011)
  • Omnia - Rabotheater, Hengelo (01-04-2011)
  • Elf Fantasy Fair 2011
  • Castlefest 2011

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


Laatst bijgewerkt door Vivian op ma feb 28, 2011 12:40, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 18:54 

Ik ga jammer genoeg niet vaak naar concerten. Ook omdat mijn favoriete artiesten niet vaak naar Nederland komen. Mijn laatste concert is al meer dan een jaar geleden.

Mijn lijst:
>> Avril Lavigne @HMH 30 september 2004 (Yay ik ben nog goed in data te onthouden. Ik weet overigens niet meer wie het voorprogramma was)
>> Jason Mraz @Parkpop 29 juni 2008
>> Racoon @Parkpop 29 juni 2008
>> Jason Mraz @Melkweg 9 juli 2008. (Voorprogramma: Bushwalla en Dawn Kinnard)
>> Jason Mraz @HMH 22 september 2008. (Voorprogramma: Ingrid Michaelson)
>> Ingrid Michaelson @Melkweg 4 mei 2009 (Voorprogramma: Jasper Erkens)
>> Jonas Brothers @Ahoy Rotterdam 13 november 2009 (Voorprogramma: Valerius)

Ik ga maandag 7 maart wel samen met Shirley naar Taylor Swift in Ahoy in Rotterdam. Daar heb ik wel veel zin in! Ook omdat ik zo'n lange tijd niet meer naar een concert ben geweest en ik daar wel een keer zin in heb. Sowieso heb ik Taylor Swift nog nooit gezien. Dit is ook de eerste keer dat ze naar Nederland komt. Ben ook benieuwd wat voor liedjes ze gaat zingen en wie het voorprogramma word in Europa. Dat is namelijk nog niet bekend.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Assiah.
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 0:51 

Mijn laatste concert was afgelopen dinsdag in Tivoli de Helling. -OZ-.

-OZ-

Ik heb een aantal nieuwe mensen ontmoet, en het concert is uiteindelijk één van mijn beste geworden. Er was ook een signeersessie. Ik vond de bandmembers vrij sympathiek overkomen, vooral Aki. Veel last van mijn nek heb ik overigens wel gehad; ik begon hoofdpijn te krijgen ongeveer een uur voor het begin van het concert, die later wat minder werd, maar op ten duur versterkt werd door het headbangen. x'D Sinds gisteren, vrijdag, heb ik er wat minder last van. Dit is me serieus nog nooit overkomen, rofl.

Voor de rest heb ik nogal wat concerten meegemaakt. De Jrock concerten blijven toch mijn favorieten. Eind maart ga ik waarschijnlijk naar Miyavi (tweede keer), en begin mei naar D. (^o^)d

Myv.

D.

_________________
T S U N A G A R I


Laatst bijgewerkt door Darren op ma jan 31, 2011 16:01, in totaal 2 keer bewerkt.

 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: crappy student room with a book closet~!
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 15:56 

Ik ga dus practisch nooit naar concerten, omdat er niemand met me meegaat, T.T
Anywayz, mijn eerste was uiteindelijk wel Miyavi, zijn eerste tour was in 2009? En dit jaar ga ik weer~!!! Dus misschien zie ik je nog wel Darren, xD

Anywaz, ik hoop nog naar HITT te gaan, het werd me aan geraden, maar ja, weer iemand zoeken want ik vind het gewoon niks om solo te gaan. Vooral als er weer een kale enge oude zwetende man naast me staat....

_________________
in creative progress


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 16:07 

Ik ben naar Pinkpop 2010 geweest, telt dat? Het was wel heel vet, namelijk. xD Ik heb daar Mika, Pink, Rammstein, Greenday en John Mayer gezien.
Rammstein schiet vlammetjes van het podium af. Heel handig als het koud is.

En anders is het laatste concert waar ik naartoe ben geweest... The Fray in 013. Het was wel super vet om die zaal mee te horen zingen. Die lead van The Fray kan heel hoog en de meeste fans niet... xD

_________________
"Boo... Guess who?"


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Living my Great Perhaps
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 17:33 

@Michelle: Daar ben ik ook geweest! En je hebt gelijk. Vooral bij 'Absolute' was het echt grappig om te horen.

Verder ga ik niet zo vaak naar concerten. Vind maar weinig artiesten leuk genoeg om er ook daadwerkelijk heen te gaan. Ben nu 2 keer naar Jason Mraz geweest, 3 keer naar Justin Nozuka, Panic At The Disco, 3 Doors Down, Three Days Grace, The Fray, Paramore, You Me At Six....en nog een paar, maar die kan ik zo niet terughalen.

Het liefst zou ik nog een keer naar Jason Mraz gaan, omdat ik vorige keer te laat was omdat ik 3 uur in de file stond naar Brussel.

_________________
Patricia FTW!


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Mirror of Erised
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 19:36 

Ik werk zelf in het Theater dus ik heb heel wat gezien, maar ik vind dat die niet tellen ;)
Maar tijdens dienst heb ik als laatst GrassCut gezien tijdens het internatonaal Film Festival te Rotterdam.
Een klein groeiend bandje

Mijn ECHTE laatste concert was alweer een jaartje geleden.
Arctic Monkeys in de HMH-Amsterdam.

Het was zeer geslaagd! Beetje druk publiek maar dat vind ik niet erg.
Het was vooral hun laatste album, Waar ik niet zo'n favoriet van ben.
Maar fijn was het zeker.

_________________
Myths are public Dreams
Dreams are public Myths


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 20:02 

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik naar een fatsoenlijk concert geweest ben, door een combinatie van geld- en tijdgebrek. Oh en ik ben eerlijk gezegd niet zo heel erg met muziek bezig geweest de laatste tijd, tot mijn spijt.

Ik ben in 2009 en 2010 naar Lowlands geweest, waar ik een hele rits aan artiesten live heb gezien. Dat was echt heerlijk (: In 2009 heb ik o.a. Arctic Monkeys, Beirut, Florence & The Machine, Nina Kinert, Paolo Nutini, Patrick Wolf, Sonata Arctica en Vampire Weekend gezien. In 2010 zag ik o.a. The Drums, Tim Knol, Marina and the Diamonds, Mumford & Sons, Snow Patrol, Jónsi en The Low Anthem.

Naast Lowlands ga ik ook graag naar een 'gewoon' concert. Zo heb ik Jason Mraz een paar keer live gezien, evenals Jurk! en ZEUS (ja, ik vind Jeroen van Koningsbrugge een held, ik kan er ook niks aan doen). Volgens mij heb ik dan alles gehad behalve een concert van Laura Marling en een huiskamergig van Bushwalla (:

Ik moet nodig weer naar een concert. In februari komt Freelance Whales in de Melkweg spelen, en daar wil ik eigenlijk wel heel graag heen... Maar ik heb nog niemand gevonden die mee wil :')

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 20:35 

Oeh, nog iemand die Jeroen van Koningsbrugge kan waarderen. Ik heb destijds wel de cd gedownload, maar sindsdien wil ik alleen nog maar meer naar een concert van Jurk.

Mijn eerstvolgende geplande concert zal 19 maart zijn, want dan wordt ik geacht om de huisfotograaf te spelen. Hoewel ik denk dat ik 10 maart ook wel weer ergens te vinden zal zijn. Het is alleen nog even afwachten hoe het uitkomt met mijn rooster.

Van alle concerten die ik de afgelopen jaren heb gezien. Blijft Anúna toch wel mijn favoriet. Zoveel magie. Het zal alleen nog een jaar duren voor ik weer de kans krijg ze te zien en te ontmoeten. Gut, wat had ik afgelopen weekend graag in Dublin gezeten.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zuid-Holland
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 20:42 

Ha, dit is een topic voor mij als concert-addict. ;)

Het laatste concert waar ik ben geweest was afgelopen vrijdag nog, McFly in Amsterdam. Ik had die band nog nooit live gezien, en was ook niet mégafan. Ik kon een aantal nummers vrolijk meezingen, en had er leuke verhalen over gehoord, dus besloot er maar een kaartje voor te kopen. Het was een goede keuze, want ik vond het optreden ge-wel-dig! :D
Het voorprogramma was een Nederlandse band, MakeBelieve. Die band heb ik intussen 15x gezien, dus die band live zien is niet meer zo 'speciaal' voor mij, net als Destine die ik op dit moment 24x heb gezien ( :oops:).

Mijn leukste concert-ervaring was trouwens dat ik in oktober naar Londen ging voor mijn favoriete band, Twenty Twenty. Het mooie is dat die band totaal niet bekend is in Nederland, en ik dan nog eens een meet & greet had. Dat maakte het wel extra speciaal. (a) Dat concert staat ook zeker in mijn top-10 van alle concerten waar ik naar toe ben geweest. :love:


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 20:59 

@Jan: Wat voor muziek is het? Als ik het wat vind, kan ik misschien wel mee :) En The Low Anthem speelt ook binnenkort weer in Nederland.

Ik ben al heel lang niet meer naar een concert geweest. De laatste was op Lowlands (samen met Pottergirl). Ik ben al drie keer naar Lowlands geweest (waar ik onder meer Snow Patrol, Editors, Franz Ferdinand, Artic Monkeys, Paolo Nutini, Jónsi, Vampire Weekend en Patrick Wolf heb gezien).

En daarnaast ben ik vijf keer naar Jason Mraz geweest (vijf keer, ja XD), naar Maroon 5, Patrick Wolf, The Killers, Placebo en nog wat andere bandjes :)

Ik wilde heel graag naar Band of Horses in februari, maar dat was al uitverkocht ;____;

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 21:54 

Changetje schreef:
@Jan: Wat voor muziek is het? Als ik het wat vind, kan ik misschien wel mee :) En The Low Anthem speelt ook binnenkort weer in Nederland.

Ik ben al heel lang niet meer naar een concert geweest. De laatste was op Lowlands (samen met Pottergirl). Ik ben al drie keer naar Lowlands geweest (waar ik onder meer Snow Patrol, Editors, Franz Ferdinand, Artic Monkeys, Paolo Nutini, Jónsi, Vampire Weekend en Patrick Wolf heb gezien).

En daarnaast ben ik vijf keer naar Jason Mraz geweest (vijf keer, ja XD), naar Maroon 5, Patrick Wolf, The Killers, Placebo en nog wat andere bandjes :)

Ik wilde heel graag naar Band of Horses in februari, maar dat was al uitverkocht ;____;



Ooooh ja Patrick Wolf zijn we ook nog heen geweest na Lowlands! Dat was AWESOME. Ik moet echt weer Patrick gaan luisteren.

En om eerlijk te zijn ken ik Freelance Whales ook nog niet zo goed, maar wat ik gehoord heb vind ik echt heel fijn. Het is indie en lief en mooi en poí«tisch. Het doet me denken aan Sufjan Stevens. Ik luister nu naar Broken Horse (alleen die titel al) en ik ben verliefd. Oh en de broer van Darren Criss (Chuck Criss) speelt ook in Freelance Whales (:

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 9:47 

Op 21 januari ben ik wel naar Vrienden van Amstel! Live geweest en dat was ook supergaaf. Niet alles is mijn favoriete muziekgenre, maar het was gewoon heel erg gezellig (:

Verder staat de theatertour van Jurk op het programma, daar ga ik 15 februari al heen en daar heb ik ook heeeeeeeeeul veel zin in. 15 maart ga ik naar Katy Perry in de HMH, ergens in mei samen met mijn moeder naar Marco Borsato en stiekem wil ik dit jaar ook voor het eerst naar Pinkpop, maar dat staat nog niet helemaal vast... Pfoe, dat is toch best veel nu ik erover nadenk, haha.

Nog een lijstje van alle concerten waar ik in het verleden ben geweest:
20/06/2004:: Marco Borsato
21/06/2006:: Basement Jax/Robbie Williams
09/07/2007:: Billy Bushwalla/Jason Mraz!
11/11/2007:: Alphabeat/MIKA
17/03/2008:: Hoosiers/James Blunt
29/06/2008:: Mala Vita/ Hoosiers/Jason Mraz!
09/07/2008:: Billy B./Dawn K./Jason Mraz!
22/09/2008:: Ingrid Michaelson/Jason Mraz!
18/10/2008:: Marco Borsato - Wit Licht
16/11/2008:: Jack Savoretti/Gavin Degraw
16/02/2009:: Rigby/Kaiser Chiefs
31/10/2009:: Billy Bushwalla (Living Room Concert)
21/01/2011:: Vrienden van Amstel Live @ Ahoy

De gaafste concerten waren Robbie Williams (onvergetelijk en iets wat je waarschijnlijk maar één keer in je leven meemaakt), Jason Mraz in Paradiso (toen hij nog gewoon in Amsterdam over straat liep en relatief onbekend was) en het Living Room Concert van Billy Bushwalla.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Amsterdam
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 15:26 

Er zijn veelste weinig leuke concerten dus ik ga niet zo vaak :p

Misschien dat ik vrijdag naar Combichrist ga en anders word m'n volgende concert die van Miyavi en dan in mei Nana Kitade gevolgd door D :p


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme