Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Volgende

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: ma sep 30, 2013 15:34 

Bios

-White house down
Het lijkt heel veel op ‘’olympus has fallen’’ veel actie, ontploffingen, men redt en men doodt!
Maar bij deze is het niet zo overkill, en best leuk gedaan vooral in momenten dat er wat geschiedenis in zit. Een heel mooi stukje was met de vlag op het einde.
Prima cast verder maar sommige waren bijna overbodig.

-Smoorverliefd
Het is niet zomaar een komedie/romance film het heeft wel iets weg van een underdog.
De cast is uitstekend erg leuke combinatie, en ook de rollen die ze spelen.
De film is heel apart en bizar met hoe men reageert wel wat originaliteit erin, maar ook niet dat het vaker is voorgekomen.
Wel lachen zo nu en dan vooral met die kleine twists erin, en leuke muziek.

-Paranoia
Het is op zich spannend op bepaalde momenten met prima acteurs.
Harrison ford komt dreigend over als het moet, en Liam is meer voor de knappe kop.
Maar dit is vaker gedaan en ook niet echt bijzonder, emotioneel gaat het ook niet erg diep.
Voor rijken en de dreiging om gedood te worden, wordt er ook niet meer uitgehaald.

-Prisoners
Wat een saaie en veel te lange film, waarin de acteurs zelf ook niet bepaald hun best doen. Misschien Hugh jackman die nog wat emotie laat zien.
Het kon zeker een uur korter meeste tijd gebeurt er nauwelijks wat, en laten heel wat steken vallen en dan eindigen ze op zo’n manier.

-Lovelace
Ik weet niks over de vrouw die deep throat heeft gedaan, er zullen vast veel geruchten en verhalen de ronde doen, en men weet niet zeker wat waar is.
Maar het is een prima film, het heeft een bepaalde charme want het heeft echt een sfeer en look van hoe de films destijds gemaakt werden.
Wel anders dan ik verwacht had, maar sommige dingen weet je dat zoiets gebeurt in die wereld. De acteurs waren goed zeker een goeie combi, en al helemaal leuk om te zien hoe bekende sterren waren toen ze jong waren. O.a hugh hefner en dergelijke..
Prima mix van bloot, emotie, verhaal en iets om van te leren.

-Jeune et jolie
Het is anders ook dan ik verwacht had, en blijkbaar is het vergelijkbaar me de film ‘’sleeping beauty’’ die hiervoor kwam, die heb ik niet gezien nog.
Mooie film is rustig en heeft een bepaalde charme. En het is best grappig op momenten.
Leuke cast en je kunt weliswaar wat Frans leren met enkele woorden.
Het is wel een beetje hol zo van –het gebeurt het is niet erg laten we er niet te veel op ingaan-
Maar echt storend is het niet, het is de sfeer en hoe men acteert wat het fijn maak om te kijken.

-Hoe duur was de suiker
Een mooie film prima spanning op bepaalde momenten, maar geen liefde meer lust. Maar op deze beide punten is dat op het einde uitstekend en erg mooi gedaan.
Ook mooi om te zien is Suriname en de taal die ze spreken, maar echte NL invloeden die je zou kunnen zien zijn er te weinig. Naast dit en het bloot komt het niet geforceerd over en heel natuurlijk.
Al lijkt het wat soapachtig helaas, want het is nogal puberaal en oppervlakkig.
Het zou om de slavernij moeten gaan, wat maar heel af en toe voorbij komt. Maar ze gaan daar nogal aan voorbij, terwijl ze er veel meer mee hadden kunnen doen.
Komt helaas ook door dat het een te kleine cast is die nog minder wordt, in een zee van figuranten! Er mist ervaring door de jonge meiden en t ontbreekt aan gewichtige acteurs.
En verder is het echt een typische NL film want er komt veel bloot en zeker op gepaste manier voorbij, maar zelfs hier gaat het mis naar mate de film vordert en wordt het ingebonden? Alleen niet bij de slaven.

-De nieuwe wildernis
Een hele mooie film die niet onder doet voor andere natuur films, en nog mooie muziek erbij.
Je ziet dingen die je nog niet wist, hoewel er natuurlijk sterfte in komt zit er zeker een paar leuke momenten in. Ben zelf alweer wat wijzer geworden door onbekende dieren voor me, en verbaasd dat we nu weer dieren hebben die er sinds de middeleeuwen niet meer waren.

-Justin and the knights of valor (justin & julia) 3D
Een mooie animatie film, vol kleur en leuke muziek, leuke personages.
Geen standaard ridder film hoewel er dingen in zitten die weleens gedaan zijn, best apart gedaan maar wel geinig.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo okt 06, 2013 6:35 

De laatste film die ik heb gezien was deel 3 van Harry Potter.
en die heb ik gekeken met Sarah hij was best leuk alleen ook heel spannend want we zaten in een pik donkere kamer.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: vr nov 01, 2013 19:28 

Bios.

-2 guns
Een verrassende film al zitten er veel elementen in die je herkend het is toch anders.
Lekker fris, origineel, grappig, onvoorspelbaar, goeie cast, goed verhaal.
Echt bad-ass op momenten, en het vloeit lekker achter elkaar zonder dat het saai wordt.

-Chez nous
Leuke film met leuke muziek, de cast is oké net als het verhaal.
Het doet voorkomen dat het wel heel makkelijk is, maar dat is ook wel het geinige eraan.
En je ziet bekende plaatsen.

-Gravity 3D
Een ruimte film zoals je het nog nooit hebt gezien, tuurlijk zitten er wat herkenbare dingen in.
Prachtig en intens, en zo mooi hoe ze de aarde laten zien ze nemen er echt te tijd voor!
De cast is heel klein met George clooney en Sandra bullock, bijna geen acting maar wat een presentatie halen ze eruit. En er zit minder in dan de film van ‘’cast away’’ of een ander maar ze hebben het wel geflikt! Zo’n film kan ook floppen en echt niet leuk zijn als er niks gebeurt.
Het blijft je in spanning houden en tegelijk lijkt het alsof je er zelf in zit. De 3D voegt wel wat toe in je belevenis in diepte en dergelijke.. En wat een visuele effecten.

-About time
Het is eigenlijk een hele normale film, want zo erg drastisch is het niet.
Leuke cast, mooie muziek, en goed verhaal. Niet echt iets bijzonders maar wel leuk en simpel gedaan.
Rachel mcadams heeft al meerdere soort films gemaakt over dit '' the time travelers wifer'' is ook een stuk beter.

-Escape plan – een aanrader
Een rotsvast sterke film met een gevoel dat je terug brengt naar de begin tijd van de 2 hoofdrol acteurs Schwarzenneger & Stallone. En ze komen niet met cliché lijnen!
Indrukwekkend, spannend, grappig, goeie chemie wat ook werkt op geloofwaardig acteerwerk. Met een goed verhaal en schurk en volop actie!
Dit is waarvoor je kijkt als je deze 2 legendes samen wil zien in 1 film, en dat is heel iets anders dan de expendables! Ga gewoon kijken het is het waard!

-Insidious 2
De film pakt gelijk de draad op waar het bij het vorige deel stopte, en laat stukjes van het verleden zien omdat het aan elkaar gelinkt is.
Heerlijke spannende film met wellicht wat rillingen op je lijf, op zich moet je het in een geheel zien, want het is niet per se beter dan deel 1.
Goed gemaakt het gaat dieper en geeft meer inzicht.
En t zou me niet verbazen als er een 3e deel zou komen.

-Thor 2 :the dark world – een aanrader
In vele lagen is het op zich beter dan deel 1, vooral omdat het meer om de introductie ging.
Ze hebben de juiste formule te pakken en de sfeer is ook wat anders.
Fantastische acteurs, ook degene die erbij komen o.a de vijanden, de chemie is goed waardoor de film soepel en realistisch eruit ziet.
En dan natuurlijk Loki de schurk/held die steeds geliefder wordt, wat een spel en acteer werk.
Waanzinnig, spannend, krachtig in woorden (dialogen) en daden, sommige beelden zeggen alles, nogal epische voor een beter woord om het te omschrijven. Wat een prachtige visuele effecten en dan heb ik het nog niet eens over de gevechten zelf.
Info over spirituele en oude dingen die het verhaal dieper maken, en samen met de gevechten dimensies toevoegen.

-Malavita – een aanrader (the family?)
Er mogen wat flaws in zitten maar die zijn verwaarloosbaar.
Het is een klassieke meesterlijke film beetje vergelijkbaar met ‘’gangsters squad’’ in bepaalde inzichten. Het is modern maar met een sfeer en look van de oude maffia tijd, met zijn originele stijl.
Wat een cast ‘’you gotta love them’’ wat een performance met acteer werk jong en oud! Al met hun persoonlijke dilemma’s, krachtig in woorden en daden, en hoe ze de spanning met der tijd opvoeren tot het einde erg sterk, zit je er helemaal in zeker door de muziek!
Maar het heeft ook z’n leuke grappige momenten, en vele verbazende dingen.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo nov 24, 2013 16:59 

Bios.

Het diner
Een buitengewone film, spannend en intens.
Kim van kooten is zo anders dan in ‘’phileine zegt sorry’’ zo volwassen/sensueel etc..
En dan de andere wat een scenes…
Maar het einde wat een domper op de film! Zo abrupt en laat teveel open.

Carrie
Goeie film en ook spannend. Julianne moore doet het goed als gestoorde moeder, Moretz na haar andere rollen doet het ook prima, maar ze is mooi dus niet echt geloofwaardig. Zeker wat betreft het doordraaien het is net wat te beheerst, niet dat erg veel uitmaakt want het is prima.
Maar het origineel is toch nog beter zeker kwa sfeer en griezeligheid.
Ze hadden er best meer uit kunnen halen met de techniek nu.

Diana
Prima film is best interessant, zeker als je niet echt weet hoe ze was of haar niet kent. Zit wat humor in, maar verder wat serieus en het laat zien waarom men van haar houdt. Het laat ook een andere kant zien die niet bekend was, hierin doet noami watts haar best
Er zal vast nog wel iets missen of men zal wel kritiek hebben hoe het is gemaakt.

The counselor
Hoe zou je deze film kunnen omschrijven, want het is een thrilling sensation met een filosofisch dialogen taal. Hoewel je de acteurs hierin wel wat ziet worstelen, is het mooi gesproken en geacteerd! En een paar verassingen die nauwelijks voorkomen in films.
sinister donkere tint thema, de jacht van roofdier op prooi.

Thanks for sharing.
Een drama film over xx verslaving maar wel met humor elementen erin, en met de cast die samen gesteld is erg leuk gedaan. Het is voelbaar en trekt je aan emoties. Het is ook zangers Pink's eerste film en ze doet het goed sterk maar open.
Captain phillips
Hele spannende film het bouwt zich uitstekend op, en zeer goed gespeeld door de nieuw komende acteur piraten. Doen zich niet onder voor Tom hanks de chemie was uitstekend.
Wijzen woorden in dialogen, en het feit dat het echt is gebeurd houdt je in z’n greep.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: zo nov 24, 2013 17:27 

Gister The Smurfs 2 gekeken met mn zusje.
De eerst vond ik beter, maar deze was ook wel aardig :) Alleen was het irritante dat hij in het Engels was en mn zusje dus om de haverklap vroeg of ik wilde vertalen... Ik zal blij zijn als ze kinderen op de basisschool fatsoenlijke lessen engels gaan geven...


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: ma dec 09, 2013 11:19 

Mannenharten
Geweldige film die speelt met je emoties, komt ook door de mix van leuke acteurs.
Heel recht tegen z’n raap maar tegelijk ook gevoelig, en mooie scenes op momenten.
Sommige dialogen zijn spot on.
Naast de herkenbare plaatsen echt zulke leuke muziek die ze hebben gekozen.
Zit ook wat romantiek in maar wordt wat overvleugeld doordat het wat minder persoonlijk gemaakt kan worden, teveel mannen.

Dit intro filmpje hoorde bij frozen.
Een Mickey mouse filmpje uit de oude doos van de begin dagen nog nooit gezien, gecombineerd met modern en 3D.
Een van de leukste filmpjes die ik ooit heb gezien in zo’n stijl, veel detail, komische en vol kleur. Maar er is zoveel te zien en er beweegt zoveel dat het nogal snel is om te volgen.

Frozen 3D - een aanrader
Wat vergelijkbaar met ‘’the snow queen’’
Een prachtige klassieke film creatie door disney, vol detail, kleur en magie dat zo voelbaar is.
Momenten waarbij je adem even stokt, en hele mooie muziek. Al dit komt in de buurt van ‘’tangled’’ die dat ook heeft. Prachtig omgeving plaats dat er zo bij past.
Een emotioneel verhaal lang niet zo duister, maar met goeie lessen van familie en vreemde vrienden. En dat laatste maakt het ook zo humoristisch die bijfiguren.
Visueel gezien is het ook een plaatje om te zien, zeker op de momenten alles stil lijkt te staan.

Free birds 3D
Op zich een simpele animatie film dat wat onrealistisch is, maar een goeie boodschap heeft.
Het heeft zeker z’n humor momenten als z’n tragische, mooie visuele aspecten zowel als de kleur. Er is genoeg dat fout is maar kijk er voorbij.

Midden in de winternacht
Wel een vermakelijk maar toch simpele film, maar erg bijzonder is het ook niet.
Leuke personages, maar te weinig magie of goed verhaal voor kerst.

Bro’s before ho’s
Een film van de makers van new kids, die ik niet heb gezien en na deze gezien te hebben ook maar goed is ook.
Het is een dun verhaal heel apart, maf, en veel gekke dingen, hier en daar wel wat lachen.
Prima cast, maar het hele gebeuren is niks bijzonders.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Comfort Zone
BerichtGeplaatst: ma dec 09, 2013 15:23 

Captain Phillips

Oke, oke. Ik geef toe, op het einde hield ik het niet droog. Tom Hanks is mijn favoriete acteur aller tijden en hij maakt dat ook in deze film dik waar. Maar zijn tegenspelers waren minstens net zo goed, echt. Geweldig hoe ze de sfeer te pakken hebben gekregen dat je eigenlijk niet 1 partij de schuld kan geven van wat er gebeurd.
Samen met The Butler de beste film van 2013!
(Alhoewel ik woensdag naar The Hobbit ga, dus wie weet)

_________________

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za jan 04, 2014 12:19 

Bios.

-saving mr.banks
Het is geen docu maar gewoon een film en dat is zoveel mooier.
Een hele leuke mooie ontroerende film, goed verhaal vol emotie. Prima cast en muziek.
Heel mooi om te zien hoe ze wereld van toen terug brengen in omgeving en kleding.
Je leert wat dingen over Mr.Disney zelf wat je misschien nog niet wist of wel.
Je ziet echt dingen terug in Mary poppins van haar schrijfster, gelukkig niet alles hahaha.
Ze kregen flink wat te verduren maar ondanks de koppigheid en dergelijke zaken, schuilt er iets moois en triest achter. Wat je ziet in de flashbacks mooi verworven zijn naar het heden.

-Last vegas
Een ontroerende film met grote iconen, zeker een goeie cast de juiste ingredienten hebben.
Heel vermakelijk de humor die erin voorkomt, is een beetje in evenwicht de andere emoties.
Het heeft een soort avontuurlijke hart, vooral omdat het laat zien dat je als je oud bent nog best wat kan.. maar dat is ook geen probleem voor deze acteurs.
Het heeft ook wel wat van the hangover maar dan met een ouder generatie in klassieke stijl.

-Mandela: long walk to freedom
Het begin heeft wat losse stukken waardoor er veel tijd tussen zit, denk de belangrijkste?
Maar neemt je mee door de vorige eeuw met verandering, met dingen die je ziet die niet goed te keuren zijn. Een goed verhaal zeker als je het niet kent of meegemaakt hebt. Heel sterk, ontroerend, mooie dialogen, een fijne cast, mooie muziek.
Mandela was ook niet perfect en dat laten ze ook zien, maar een dapper man die door de fouten en gebreken zo iconisch geworden is. Niet dat het eerder niet gefilmd is maar wat heeft de mens nog lang te gaan, en het is allemaal nog zo kort geleden…
Maar zulke films geven inspiratie voor vele.. en bij deze geven ze je tijd om alles goed in je op te nemen..

-The butler
Is een film die zich in meeste vlakken identificeert met de film van Mandela. Het gaat over het zelfde maar met andere problemen. Goeie cast zeker met de humor die ze mee brengen en af en toe ziet. Ook hier laat het zien wat onjuist is en waar voor gestreden is.
Scenes met de presidenten zijn best kort, en degene die ze spelen niet alles van zichtzelf erin stoppen terwijl ze zo goed zijn. Maar dat is voor iedereen anders lijk me.
Het is niet helemaal correct wat betreft de butler, maar het laat wel een belangrijke strijd voor die tijd in een familie zien.
Ook hier neem je tijd en neem het in je op, wat een strijd het is geweest en nog gaande is.

-Tarzan 3D
Een leuke en mooie animatie film, maar verwacht geen correcte versie die ze anders doen.
En het is ook erg naar kids gericht, er zit wel wat spanning in maar je ziet geen bloed of iemand echt dood gaan. Het is ieder geval niet beter dan de vorige films, en heeft ook geen classic song. Maar op zich interessant om te zien op deze manier omdat het anders is, maar ze hadden er toch meer mee kunnen doen.

-47 ronin 3D
Het is blijkbaar echt gebeurd en tig mensen gaan er 14 dec elk jaar heen om eer te bewijzen.
In eerste instantie is de film een mooie hommage dan, een mooie spannend verhaal naar de legende van zo lang geleden. Maar vind het wel mistroostig hoe het uiteindelijk eindigt…
Mooi om te zien de gebruiken, het vechten, de omgevingen, en het mysterie. Verder zijn de visuele effecten zeer mooi zo als de kleding. En heel diverse karakters..
Alhoewel ze er meer in hadden kunnen stoppen, omdat sommige dingen wat magertjes zijn en snel voorbij. Ieder geval betreft de magie en de zwaarden…
Prima sfeer verder en mooie dialogen in scenes die eer bewijzen.

-Walking with dinosaurs 3D
Oké het was niet bepaald wat ik verwacht had, want er wordt gepraat maar wel gewoon en niet dat hun gezicht beweegt. En blijkbaar moeten ze ook even bij elke dino uitleggen wat het is nogal een educatieve film dus.. de dialogen zijn eigenlijk een beetje irritant.
Maar wat een mooie beelden van omgevingen en dino’s en hun gedrag. Zit zeker humor in af en toe, naast de spanning. Echt heel mooi gemaakt.
Uiteindelijk is het een soort van kinder film, want het is eerder gedaan maar niet zo.

-Samsara (blijkbaar van 2011)
Een film over de cirkel of leven zeg maar, dood, leven, filosofie, natuur, de mens!
Er wordt niet gesproken, alleen maar met beelden wordt het verhaal verteld en de muziek die voor de toon zorgt. Mooie diepte, kleur, de helderheid etc.. Disaster & Beauty
Het ziet er prachtig uit zeker de landschappen en bepaalde vormen en rituele, en het bepaalde gezichten van mensen.
Maar het laat ook zien waar we heen gaan en wat verloren gaat, wat we doen zonder het te beseffen en het zover laten komen dat het mogelijk al te laat is..
We moeten ons druk maken om iets elders op de wereld? Nou met de hoeveelheid met die we zijn, blijf dicht bij huis en los daar de problemen eerst op..
Ik weet het al maar zeker door dit dat ik anders moet omgaan met dingen, het is leerzaam en schokkend en zoveel meer. Question everything cause we are cows/ants..

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Comfort Zone
BerichtGeplaatst: do jan 09, 2014 16:00 

Wolf of Wallstreet

Mijn vriend vond hem geniaal. Ik vond hem mweeeh. Oke, het acteer werk van DiCaprio kon ik wel waarderen maar het verhaal... Was niet mijn ding gewoon. Ben sowieso niet echt van dat soort films en ik had door de trailer ook wat anders verwacht. Meer Kanye West muziek bijvoorbeeld. Al zo het dan misschien teveel op Great Gatsby lijken maar goed. Niet mijn ding.

_________________

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo jan 26, 2014 15:41 

The wolf of wallstreet
Een veel te lange fetisch beestenboel die met bepaalde dingen behoorlijk ver gaan, zelfs ongeloofwaardig met enkele dingen. Je kunt nieuwe dingen in films stoppen maar je kunt ook te ver gaan, niet iedereen hoeft snuivende konten te zien.
De acteurs zijn niet slecht en er is veel te lachen, hoewel omdat het zo lang is wat saai is en een echt verhaal zit er niet echt in omdat het telkens op dezelfde dingen terug komt. Er zijn meer films van dit soort maar dit is een ander niveau.

Paranormal activity: the marked ones
De vorige delen waren echt goed, deze kun je beter laten voor wat het is en misschien thuis kijken als je wil. Dit is een nieuwe die niet bij de vorige hoort.
Al zitten er wat spannende momenten in, t stelt ondertussen weinig voor. En de camera is echt minder prettig door dat ie de hele tijd beweegt.

The secret life of walter mitty
Een prachtige film met een sterke boodschap, ze hebben zelfs de schoonheid van de natuur en t land kunnen vastleggen, normaal is het heel anders op foto’s of film.
En van RL naar dagdroom zo vloeiend, erg leuk gedaan en visueel mooi. Mooi verhaal, prima cast en heerlijke muziek.
Hier en daar wel wat dingen die er niet in hoefden, of wat raar zijn.

Jack ryan: shadow recruit
Prima film zeker goeie spanning, en mooie locaties.
Maar het is niet echt iets nieuws, er zijn meer gelijksoortige films.

Devil’s due
De moeite niet waard, de trailer leek nog veelbelovend.
Het is net zo’n film als paranormal activity 4, met verschillende punten camera’s alleen t einde was nog enigszins interessant.

Ender’s game
Echt een mooie film met prachtige visuele effecten, en de denkwijze en strategie’s zijn mooi uitbedacht om je vijand te baas te zijn. In die zin is het een tijd geleden dat er zo’n film voorbij kwam.
Je krijgt ook een verassende wending in een bepaald gevecht die er zeer cool uit ziet, maar ze hadden wel wat meer kunnen doen of laten zien van de mier aliens.

philomena
een aardige film met een goed verhaal, goeie acteurs en het camera werk is prima.
Het speelt op de emoties, en het geeft een mooie terug blik naar het verleden.
Judi dench vond ik niks in James bond, maar hier zo lief, breekbaar en charmant.

enough said
een soort van hart verwarmende film die speelt op de emoties. Leuke cast met goeie chemie.
Een allerdaagse film met familie problemen en het verder gaan na een scheiding. En daar zit de lach en de traan in. het blijft simpel maar is mooi verwerkt.

delivery man
best een aardige film, maar als je verder kijkt zitten er wel wat (kinks) foutjes in.
Het gaat net als de problemen die er spelen wel erg gemakkelijk, maar het is grappig en leuk om een keer te zien zo’n film. Maar er zit ook een goeie les in voor wat mogelijk is.
En het is ook eens leuk om vinch vaugh eens anders te zien acteren.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo jan 26, 2014 18:26 

Nadat ik Frozen in de bios heb gezien (en deze helemaal geweldig vond) ben ik begonnen met het kijken van alle Disney films die ik nog nooit/amper heb gezien.

Vandaag heb ik dus Saludos Amigos en The Three Caballeros gekeken. Saludos Amigos was erg kort, maar enjoyable. Dan de korte verhaaltjes vond ik de laatste de leukste.
The three Caballeros vond ik niets. Het was alsof de filmmakers geen besluit hadden genomen over hoe ze de film gingen aanpakken. Moest het een heel grote brei van weird sh!t zijn, moesten het allemaal korte filmpjes zijn? WAT MOEST HET ZIJN? Dit maakt de film voor mij langdradig en nogal saai.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: wo feb 05, 2014 17:54 

Bios.

American hustle
Het doet niet echt veel onder aan ‘’The wolf of wallstreet’’ maar dan zonder al de gekheid.
Prima cast en kleding, het gaat wat op en neer met het acteren. Maar een dikke pluim voor de vrouwen die er veel in stoppen. En ondanks dat De niro even erin zit is het jammer dat zo’n kleine rol is zeker vanwege de sfeer die hij geeft.
Maar vond er niet echt veel aan, teveel geneuzel en gepraat.

Toscaanse bruiloft
Een aparte romantische drama film, met een lach en een traan. goeie cast en muziek.
Enige minpuntje is dat ze niet laten zien hoeveel jaar er verstrijkt.
Het lijkt wat op een soap, maar je moet het zeker zien.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

3e jaars



Offline

Woonplaats: Weverseind
BerichtGeplaatst: wo maart 05, 2014 16:13 

Misschien nogal slecht om op HPF te zetten, maar ik heb de 'tegenhanger' van Harry Potter het laatste gezien. Twilight, Breaking Dawn en dan nog wel allebei de delen in een middagje.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: ma maart 10, 2014 20:50 

The Lego movie 3D
Het gaat op zich heel snel en het is niet bepaald origineel want het doet veel lijken op ''the matrix''.
Maar verder erg leuk om te zien en grappig hier en daar. En je hebt natuurlijk een flink porsie fantasie nodig.

Het regent gehaktballen 2 3D
Net zo leuk zo niet leuker dan deel 1, heel mooi gemaakt en vol kleuren.
Heel grappig en sommige eten is zo aandoenlijk.

Robocop
In het algemeen vind ik m niet onder doen aan de oude versie van de film, maar er mist toch nog wat aan. Er is nauwelijks verdieping van personages of wie de echte schurk is.
En met het budget dat meer is dan toen ziet het er visueel prima uit zoals de actie, maar het is ook veel killer het heeft niet echt een hart.

Vampire academy
Ik denk dat als je het boek leest er meer van zou snappen in het algemeen. Dingen worden half uitgelegd of gaan te snel naar mijn idee. Prima verhaal, muziek en zeker de acteurs.
Het komt dicht bij twilight en mean girls, maar net niet gelukkig dat maakt de komische kant ervan wel leuk.

The monuments men
Het geeft een beetje een gevoel alsof dit een sequel is, omdat men elkaar kent en grappige inside jokes heeft. Verder is het langzaam en wat oppervlakkig want zelf beetje liefde komt nauwelijks naar voren. En naar mijn idee heeft het een mix van verschillende films door elkaar. Maar afgezien van die dingen is het een prima film en erg mooi gemaakt, de cast is natuurlijk uitstekend en heeft z’n momenten.

That awkward moment
Een redelijke goeie film best grappig, en zoals de naam zegt veel schaamte momenten.

12 year a slave
Een film de moeite waard om te zien, met een uitstekend verhaal en cast.
Een aangrijpend verhaal, sterk, serieus, echt, meelevend, voelbaar… Het is niet anders dan wat je normaal ziet, maar het is behoorlijk kil
Heb wat films gezien met zweepslagen, t is voelbaar en erg.
Wel is het fijn waar brad pitt voor stond, gelukkig waren er toen ook zulke mensen.

Mr.peabody & sherman 3d
Een hele leuke animatie film, het is dan wel niet historisch correct maar daar zit de lol dan ook in. En ernaast hele mooie grafische visueel gemaakte tijdperken.
Het heeft ook wel wat van een game, en dat zal wel gemaakt worden.

Winter’s tale
Een prachtige film uniek en bijna origineel. De cast is prima net als de muziek.
De momenten van magie zijn heel bijzonder, hoe klein ze ook mogen zijn.
Er is zit een komisch ondertoon door de film erg amusant, zeker als je ziet wie de ‘’rechter’’ is, echt het publiek liet van alles horen. En als je het kleine meisje ziet zo schattig.
Ik vond wel dat er nog iets misten het is heel romantisch, maar er mist een zekere emotie of misschien iets anders.
Enige punt dat ik raar vind is, 100 jaar op dezelfde plaatsen met geheugenverlies, en wordt niet gevonden of opgemerkt?

I, Frankenstein 3d
Een mooie film met goeie visuele effecten. De goeie en de slechte kant zijn goed gedaan, maar wel weinig introductie van personages. Net als uitleg over een kameraad voor frank.
Er valt hier en daar wat op te merken, maar wat ongeloofwaardig is de tijd van nu in een van de drukte steden van de wereld en er is niemand op straat?
En frankenstein zelf had er wat anders uit mogen zien wat mij betreft.

The legend of Hercules 3d
Het begin is best cool zo’n overview, maar daarna is het kalm en simpel en is een rip off van gladiator films. Het focust te veel op de liefde, wat in principe mooi is gemaakt
Zelfs met de verassende wending na de helft van de film wat er meer op lijkt, komt ie niet echt over als hercules, de vader van hem kon hetzelfde in het begin. Dus het is wat onhandig gemaakt zeker wat betreft acteren en vechten.

300: the rise of an empire 3d
Het is even goed of misschien iets beter dan t eerste deel, en met een verhaal lijn dat voor en tijdens 300 zich afspeelt. Dus ik verwacht nog een 3e deel met dit open einde.
Wat een prachtig visueel spektakel van een plaatje, de achtergronden zijn mooi zeker hoe ze het weer gebruiken dat geeft een goeie sfeer. Maar met slow motion is het net een dans of kunst hoe de gevechten over komen laat staan het bloed vergiet dat zo duidelijk te zien is.
De enige die er echt bovenuit steek is Eva green damn wat een vrouw! Die blikken van haar wat een talent o.a in vechten. Het is niet echt een romantische scene, maar het spel van macht en eer komen goed naar voren.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo maart 30, 2014 15:33 

Bios marathon.

Hartenstraat
Wat een heerlijke film en leuke cast, het verhaal is op zich niks nieuws maar wel genieten van de humor en liefde prikkelen. Denk dat sommige persona ook wat meer tijd mochten hebben.

Kenau
Mooie geschiedenis film voor mij is het nieuw, mooi gemaakt en prima cast.
En het woord kenau is nu dan wel iets anders, maar toen een hak voor je vijand.

Endless love
Het is een verhaal dat al vaker is gedaan, maar het is toch erg leuk om te zien.
Het is een romantische puppie liefde, dat verstoort wordt door de vader en dan wordt het serieuzer. Prima acteurs en spel.

3 days to kill
Een wat ‘’eigenaardige’’ maar humoristisch film, het voelt ook wat geforceerd aan met sommige dingen, misschien door de personages die niet echt klikken.
Wat zeker goed is gedaan de mooie scenes die ‘’een bepaalde charme’’ laten zien terwijl er gepraat wordt maar dat zie je niet.
En je vraagt je af wat de rol van amber heard nou is, behalve de schoonheid spelen? Maar t geinige zit daar ook wel in.

The grand budapest hotel
Er zijn meerdere al wat op verschillende manieren vergelijkbare films, maar je kunt ze nooit echt hetzelfde noemen. Een opmerkelijke eigenaardige (quirky)-grillige film, naast dat is t enige wat echt storend is dat de ‘’jonge’’ en ‘’oude’’ Zero niet op elkaar lijken.
Briljant, humoristisch, kleurrijk, interessante film, met zoveel acteurs die op zich goed erin geweven zijn door het verhaal, Maar echte verdieping hebben ze niet, en dat is op zich jammer. Goeie sets, muziek, en film posities, een visueel plaatje met vele aspecten.

The book thief
Het is een mooie film maar het omdat er weinig gebeurt is de duur van de film veel te lang.
De taal is storend het is Duitsland maar wordt Engels gepraat met Duitse woorden erdoor?
De personages zijn aangenaam maar veranderen niet veel, bepaalde scenes zijn mooi zeker het eind. Waaronder de stem die vertelt death of god misschien?
Goed acteerwerk ook, wat voor ergs er ook mogen gebeuren je komt er weer boven op.

Captain America 2 3d
Ik vond deel 1 toch beter dan deze, misschien door de geschiedenis en de strategie etc...
Dit deel heeft zeker wat verassende dingen erin, goeie gevechten en acteerwerk.
De vraag ook hoe dit zich gaat afspelen op de serie?
Het spannende zit zeker in de complexe nijpende situaties, waarmee ik me toch alweer afvraag waar zijn de andere helden aangezien dit echt niet zomaar kan gebeuren.
Maar echt nieuw of indruk op me had het niet, veel is al vaker gedaan.

The invisible woman
Het was anders dan ik verwacht had, uiteindelijk saai en er gebeurt weinig. De vraag waarom ie met z’n 1e vrouw getrouwd is blijft vaag.
Het kleine beetje dat interessant is dat Charles dickens speels en charming van geest is, maar tegelijk onderdrukt is of zoiets. Wat je niet van de 18e jarig Ellen kunt zeggen.. Hier door is romantiek ook niet voelbaar. Maar goed acteerwerk dat zeker.

August: orange county – een aanrader
Wat een oscarwaardige film en wat een ongeloofelijke acteer presentaties! Door prima en grote sterren die samen een goeie chemie dit bereiken.
Maar een waarschuwing voor vele zal het een gevoel geven dat het ‘’te dicht bij huis komt’’
Het laat echt zien wat er in mensen schuil gaat, als al de leugens en opgekropte emoties eruit komen, al zijn daar wat films van toch is dit van een hoog niveau. Anarchie ipv morals.
De vrouwen komen net wat meer aan bod dan de mannen, en die laatste laten zeker iets sterks zien alleen jammer dat ze te kort aan bod komen.
Er zit veel in met verschillende niveaus.

Grudge match
Fantastische film met een familie drama het is serieus en emotievol maar ook luchtig door de goeie komische aspecten. De acteurs zijn goed gekozen ze zijn scherp en hebben een klik.
Ik weet niet hoe ze het gevecht hebben gedaan maar het zag er goed uit, al zat ik wel zo van ‘’kijk nou toch uit ze zijn al op hoge leeftijd’’
En kim basinger ook weer zo goed wat een gorgeous woman, en dat voor iemand van 60 al!

Need for speed 3d
Prima film, ‘’but it is done before!’’ maar er zit een mooi stukje muziek in.
Had me twijfels of ik zou gaan, en ik had gelijk. Zeker als je Fast&furious gezien hebt.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 315 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme