Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Volgende

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 1:13 

heb net the green hornet gezien, lekkere over the top actie/super helden film.
Maar ik ben nu wel fan van Kato, ik vond die gast echt grappig.
Ik heb echt wel een paar keer hardop gelachen dus dat is meestal wel een goed teken.
Het was geen denk film ofzo maar dat maakte hem wel lekker om te kijken.

@iedereen boven me, ik heb die film nog steeds niet gezien.... wil het wel heel graag!

_________________
Gryffindor...
Bold, Brave,
Loyal, True,

What else can I say?
We'll
never turn our back on you,


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Once upon a time.
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 12:54 

Legend of the Guardians: Owls of Ga'Hoole.

Ik had niet verwacht dat ik de film zĂł goed zou vinden. Hij is mooi in elkaar gezet, leuke personages, fijne stemmen en een interessant verhaal. En uilen zijn natuurlijk fascinerende beesten.

_________________
"The Dark Lord does not complain that I stayed, so I do not see why you do."


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 13:22 

Schindler's List
Deze heb ik echt al 10 miljoen miljard keer gezien, maar het blijft een fantastische film. Ik heb zelfs een periode gehad dat ik m dagelijks keek xD
En het is niet eerlijk dat nazi uniformen zo sexy zijn. @@

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In the tomb along with Allison
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 14:30 

My super psycho sweet sixteen, part 2

Horror <3333 Thriller <3333 Er werden alleen wel veel in vermoord, wat ik wat minder vond, maar toch bleef de spanning in het verhaal en hoop ik op een vervolg, aangezien ik niet denk dat het verhaal is afgelopen na het einde te hebben gezien.

_________________
Watch your backs. I didn't --A


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 15:44 

I Know What You Did Last Summer
Oh my God xD Ik heb heel erg genoten van deze film. Misschien niet omdat 'ie nou zo goed was, maar ik keek hem met mijn beste vriendin en we zaten er helemaal in en het was heel leuk. Helemaal aan het schreeuwen en krijsen dat ze weg moesten rennen of dat ze dom waren of dat ze er gewoon om vroegen enzo xD En eigenlijk gillen we nooit bij films, maar we hebben nu meer dan 1 keer gegild bij schrikmomenten.
Ook ben ik best wel een watje, maar ik had van te voren gezegd dat deze film me niet eng leek. Echt eng is hij ook niet, maar soms wel leuke schrikmomentjes.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 16:07 

Zojuist Black Swan gezien, een film genomineerd is voor de oscars voor o.a. beste film. Ik vind hem echt heel goed, de hele sfeer en vooral het acteren van Natalie Portman.

Spoiler:
Het hele verhaal van de zwarte en witte zwaan staat ook symbool voor het leven van de hoofdrolspeelster. In het begin is ze nog heel fragiel en onschuldig, maar naarmate de film vordert en wanneer ze steeds meer waanbeelden krijgt krijgt haar donkere kant de overhand. Dat ze uiteindelijk het gedeelte met de witte zwaan verprutst en het zwarte zwaan gedeelte wel perfect uitvoert, terwijl dat in het begin nog andersom was, is dan ook tekenend.

Ik vond ook het camerawerk heel goed, je hebt echt gevoel dat je in de huid kruipt van Nina. Juist omdat je veel dingen alleen vanuit haar oogpunt ziet, krijg je een goed idee wat zij voelt.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 17:21 

Cinderella

En ja, die had ik nog nooit gezien. Mooie film, mooie animaties. Ik vind het leuk dat je kunt zien dat het in de jaren 30 is gemaakt :) Alleen jammer dat Disney films altijd zo abrupt eindigen XD Schoen gevonden, hup, getrouwd met de prins, lol.

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 20:00 

@Chris:

Spoiler:
Natalie Portman doet het erg goed, dat fragile meisje spelen. Alleen na een tijd heb je haar truucje ook wel door, ik bedoel, mainly trekt ze gewoon steeds weer datzelfde verdwaasde hoofd. Maar goed, ze doet het wel goed. Ik vond de film ook niet heel erg Ă­ÂĽber, doch een goede/sterke film. Het einde zag ik wel al aankomen en oke, die hele symboliek is veruit het mooiste van de film vind ik. Ik ben er niet helemaal weg van, maar soit.


Ik heb net Where The Wild Things Are gekeken. Ik wou 'm echt al tijden zien en dat is nu eindelijk ook gebeurd. Wat een geniaal leuke film. Het is erg luchtig, maar hij verveelt geen moment en hij is gewoon echt heel erg mooi gemaakt. Dat jongetje acteert ook echt heel erg goed vind ik en die wezens zijn zo leuk, allemaal met hun eigen menselijk karaktertje. Heerlijke film.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 20:24 

Bride & Prejudice
Deze film heb ik jaren geleden gezien. Waarschijnlijk ergens in 2004/2005. En sinds een week wilde ik hem opnieuw zien, maar op dat moment wist ik me de titel niet meer te herinneren.
Gisteren downloadde ik deze film per toeval omdat ik had gezien dat Naveen Andrews er in meespeelde. Niet wetende dat het de film was die ik zocht.
Het is een ongelooflijk aanstekelijke Bollywood film. Leuke nummers, kleding, dans. En bovenal goede humor. Ik ben echt blij dat ik hem weer teruggevonden heb.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 0:19 

Ik heb ook Black Swan gezien, vandaag in de bioscoop (van tevoren kregen we de trailers van o.a. The King's Speech en True Grit - DIE WIL IK OOK ZIEN). Ik was echt onder de indruk!

Spoiler:
Wat Chris al zei: Natalie Portman is gewoon een hele goede actrice. Ik was om nadat ik haar in V For Vendetta had gezien, en ook deze film was ze gewoon weer heel prettig om naar te kijken.
Ik moet wel zeggen dat ik de cinematografie soms wat te uitleggerig vond: voornamelijk wat de aankleding van de personages betrof. Natalie (de witte zwaan) droeg in het begin voornamelijk wit en veertjes, terwijl Mila (de zwarte zwaan) zwart met kant droeg. Dat soort dingen hadden voor mij niet gehoeven - je snapte het zo ook wel.
Maar verder zat ik echt op het puntje van mijn stoel. Het was spannend, psychotisch en verontrustend, de muziek paste er perfect bij en de uiteindelijke zwarte zwaan-scene was echt fan-tas-tisch.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 10:10 

@Pottergirl:

The King's Speech moet je inderdaad snel gaan kijken, die vond ik echt fantastisch goed. True Grit heb ik hier ook nog staan, die draai ik er deze week waarschijnlijk ook nog door.

En:

Spoiler:
Ik vond de muziek in Black Swan soms enorm irritant. Misschien is irritant niet het correcte woord, maar ik kan het even niet echt anders omschrijven. Soms was een scene zo mooi breekbaar en dan zat er van die luide bombastische dansmuziek onder die het in mijn ogen niet versterkte, maar juist afzwakte.

Ik ben dus een beetje dubbel wat de soundscape van Black Swan betreft. Bij bepaalde momenten vond ik 'm heel mooi en paste het, andere momenten was het voor mij weer niet nodig en deed het net wat afbraak aan een scene.


Volgens mij gaat Natalie Portman die Oscar wel winnen, overigens. Al heb ik mijn fanvlaggetjes voor Annette Bening al klaarliggen xD.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 23:32 

Ik heb net Apollo 13 gezien. Ik vond er alleen vrij weinig aan. Pas later werd ie wel wat spannender. Ik wist niet dat Tom Hanks erin speelde, dus dat was wel een leuke verrassing. Voor de rest had ik er misschien veel te veel van verwacht. Sommige plaatjes waren wel erg mooi en de acteurs waren goed.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Voorstraat 19
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 15:19 

The Parent Trap
een oudje met Lindsay Lohan als tweeling, nog steeds vind ik het een leuke film, waarin de zusjes ruilen en zo hun vader en moeder ontmoeten, uiteindelijk terug moeten worden geruild en natuurlijk de vader met een nieuwe vriendin die een bruiloft voor de deur hebben staan en dan nog het jaarlijkse kampeeruitje.

_________________
You´re the best thing that´s ever been mine.


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: vr feb 11, 2011 21:48 

Red Eye

Hmpf. Ik moet nog bekomen... Hahaha xD ik heb 'm like, net dichtgedaan xD
Het gaat over een jonge vrouw die omwille van de functie die ze bezit op haar werk gedwongen wordt door een man om het een en ander te forceren - terwijl ze op een vliegtuig zitten - zodat het perfecte moordplan op de president (? bijzaak!) ten uitvoer gebracht kan worden.
Op zich geen superspeciale film of zo, maar ik merk bij mezelf op dat ik elk verhaal dat zich grotendeels op een vliegtuig afspeelt wel interessant vind. En gijzel/kidnapfilms ook. En bij zo van die gijzel/kidnapfilms vind ik het altijd wel tof om te zien hoe ze proberen te ontsnappen en zo... xD
En ik moet toegeven dat ik ook grotendeels heb gekeken omwille van de casting :love: De reden waarom ik moet bekomen xD

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 11, 2011 23:15 

Lord of the Rings: The Two Towers (extended edition)
't was weer lang geleden dat ik LotR had gezien, dus ik heb vandaag Fellowship of the Ring en the Two Towers gekeken. Morgen is Return of the King aan de beurt. t is nu een beetje te laat om aan een film van +- 4 uur te beginnen @@

_________________
    Hohoho~


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 315 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme