Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Volgende

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 18:45 

Rapunzel. Vanmiddag in de bioscoop met mijn vriend en zijn dochtertje. Helaas in het Nederlands maar als je daar even doorheen bent dan is het echt een heel geestige film!

En daarvoor Despicable Me. Eigenlijk ook een kinderfilm maar ook heerlijk voor volwassenen. En deze keer wel in het Engels gekeken. Steve Carrell doet de stem van de hoofdpersoon zeer briljant en het is een ontzettende feel good film.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 19:06 

Scott Pilgrim vs the World

Twee weken geleden heb ik met twee vriendinnen een filmweekend gehad waarin we naast Scott Pilgrim ook Tangled, Buried en Kick-Ass hebben gekeken. Scott Pilgrim zit erg mooi in elkaar en steunt op een originele cinematografie. Toch vond ik de inleiding in het verhaal te lang duren. Ik ben enkele momenten weggedut. Als het verhaal eenmaal op gang gekomen is blijkt het echter wel een lekkere achtbaanrit te zijn.

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Regio Brugge
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 0:04 

The Legend Of The Guardians en daarvoor The Sorcerer's Apprentice.
Beide heb ik vandaag bekeken op mijn laptop. Mijn broer download af en toe eens een film en dan kopieer ik de leuke naar mijn laptop. Dit heb ik nu vooral gedaan, omdat mijn broer binnenkort voor 3 maanden naar Finland vertrekt (Erasmus).

_________________
It's worser than it may seem.
Machines create our dreams.
We pretend that we are blind to find some peace of mind.


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Comfort Zone
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 14:20 

V for Vendetta

Een goede film, over wat er kan gebeuren als de toekomst zijn drastische regime krijgt. De scene's waren goed, het acteer werk ook. De personages maakte ook een verandering mee. De kleurgebruik was geweldig, het grijzige voor de hele film maar met bepaalde dingen niet zodat het eruit steekt. Een goede film. Je moet er alleen wel je aandacht bij houden.

_________________

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 14:41 

Going The Distance

Net gezien. Zeer vermakelijk, Justin Long & Drew Barrymore spelen erg leuk samen ^^, ze hebben goede chemistry. Al ergerde ik me wel aan de ondertiteling, maar het was niet de officií«le dus nou ja. xD
Ik kan hem wel aanraden, goede romkom.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 14:59 

JustxMe schreef:
V for Vendetta

Een goede film, over wat er kan gebeuren als de toekomst zijn drastische regime krijgt. De scene's waren goed, het acteer werk ook. De personages maakte ook een verandering mee. De kleurgebruik was geweldig, het grijzige voor de hele film maar met bepaalde dingen niet zodat het eruit steekt. Een goede film. Je moet er alleen wel je aandacht bij houden.


"Voilí ! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin van-guarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition. The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous. Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me V."

Een van m'n favoriete films (: Door V For Vendetta ben ik van Natalie Portman gaan houden, en is mijn respect voor Hugo Weaving nog groter geworden (if possible).

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 23:21 

ik heb al een tijd geen film meer gekregen
dus toevalig is het harry potter 7 eerste helft in de bioscoop premiere avond :D


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Assiah.
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 0:32 

Ik wilde afgelopen nacht Gothika overnieuw kijken, maar dat is 'm niet geworden. Vandaag heb ik eindelijk Brokeback Mountain gezien, though. Het gaf mijn stemming een draai naar beneden, maar ik vond het, ook al is het niet de nieuwste film, een erg goed verhaal. Realisitsch ook. Voornamelijk door persoonlijke factoren denk ik dat ik dit een goede film vond.

Citaat:
Brokeback Mountain is een Amerikaanse film van regisseur Ang Lee, gebaseerd op het korte verhaal "Brokeback Mountain" (Nederlandse titel: "Twee cowboys") van Annie Proulx. Het verhaal gaat over twee cowboys in Wyoming tijdens de jaren '60 die verliefd worden en wier relatie over een tijdsspanne van twintig jaar gevolgd wordt. Doordat hun milieu homoseksualiteit niet aanvaardt, voelen beiden zich gedwongen tot een dubbel leven: "normaal" (maar ongelukkig) gehuwd met een vrouw voor de buitenwereld en slechts tijdens occasionele "vis-expedities" toegevend aan hun homoseksuele aard. In de film worden de hoofdrollen vertolkt door Heath Ledger als Ennis del Mar en Jake Gyllenhaal als Jack Twist. De film ging op 9 december 2005 op het Filmfestival van Toronto in premií¨re; vanaf 6 januari 2006 was de productie in Amerika in 483 filmhuizen te zien. Brokeback Mountain draaide sinds 16 februari 2006 in de Nederlandse en 22 februari 2006 in de Belgische bioscopen.


OK. Zo oud is de film nou ook weer niet. De manier waarop alles gefilmd is, is wel wat apart. Imdb geeft de film een 7.8, wat voor deze kritische website ook hoog is.

_________________
T S U N A G A R I


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 1:13 

MeLoveSnape schreef:
En daarvoor Despicable Me. Eigenlijk ook een kinderfilm maar ook heerlijk voor volwassenen. En deze keer wel in het Engels gekeken. Steve Carrell doet de stem van de hoofdpersoon zeer briljant en het is een ontzettende feel good film.


Haha, ik vond Despicable Me echt een grappige animatiefilm (laten we het verhaal even achterwege). Ik lig nog steeds strijk als ik de fragmenten van 'It's so fluffy I'm gonna die' en 'Does this count as annoying' bekijkt. Oh, en die Minions vond ik hilarisch.


BeeGee Kenobi schreef:
Scott Pilgrim vs the World

Twee weken geleden heb ik met twee vriendinnen een filmweekend gehad waarin we naast Scott Pilgrim ook Tangled, Buried en Kick-Ass hebben gekeken. Scott Pilgrim zit erg mooi in elkaar en steunt op een originele cinematografie. Toch vond ik de inleiding in het verhaal te lang duren. Ik ben enkele momenten weggedut. Als het verhaal eenmaal op gang gekomen is blijkt het echter wel een lekkere achtbaanrit te zijn.


Scott Pilgrim vond ik ook al zo'n geniale film. Ik weet niet meer of ik de inleiding echt zolang vond duren, ik kan me niet herinneren dat het me werkelijk gestoord heeft, maar qua cinematografie is dit echt een erg leuke film, met een fijne cast en al even fijne (soms erg droge) humor. Heerlijke film. Ik moet dringed Kick-Ass eens gaan kijken. #btw


De laatste film die ik zag was Tron Legacy. Laat ik het er maar op houden dat het helemaal niet mijn film is, denk ik. Heb 'm in 3D gezien (tja, onder dwang eigenlijk) en qua special effects en weetikveel was het best indrukwekkend, maar ik bleef niet echt 'wauw' achter. Jeff Bridges was goed, maar ook het verhaal vond ik best wel niet interessant. Dus goed, misschien wel een vermakelijke film voor de liefhebber, maar echt niet mijn ding en dus niet geslaagd. (hmm, en ik bedenk me net dat ik dit verhaaltje dan ook kwijt kan bij de 100 nieuwe films.. maargoed, dubbelheid ten top dan maar!)

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 10:53 

Als ik dit zo lees hierboven, moet ik toch maar is Despicable Me gaan kijken... (:

Ik heb als laatste een Ice Age Marathon gehouden en wat een heerlijke films zijn dan! Lekkere niet-nadenken humor en gewoon stom kijken. Echt heerlijk! Verder vond ik de animatie er heel mooi uitzien en kan ik niet wachten tot deel 4 in 2012... (oh, dat klinkt nog zo lang!)

_________________
smile for once, for a moment.
it makes us happy.
what we need is here.


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 11:53 

Ik heb Anastasia afgelopen nacht weer gekeken. 't is 1 van de eerste DVDs die ik ooit gekocht heb, en ik heb die film dus al helemaal plat gekeken xD Hij blijft gewoon zooo mooi <3 Die animatie <3 Die liedjes <3 Dat verhaal <3 Ookal klopt er historisch gezien geen hout van xD

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 13:04 

Ik heb Mean Girls 2 gisteren gezien. Ok, het is niet de beste film ooit, maar hij was wel vermakelijk xD. Daarnaast zijn de actrices gewoon awesome *teehee*

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 13:18 

@Pat: Oh god, ik kan niet geloven dat jij die film serieus leuk vond... xD Ik vond er écht geen bal aan, en dat terwijl ik meestal alle chickflicks wel goed vind. Vooral ook omdat deel 1 best briljant was, en vergeleken daarbij suckt deel 2 gewoon nog dubbel zo hard. xD

@Malou: So true, Anastasia was mijn favoriete animatie film toen ik jonger was. Hij stond op mijn lijstje zelfs boven alle Disney films. <3 Stiekem vind ik die film nog steeds geweldig, en de liedjes staan nog altijd op m'n MP3 speler. xD

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 13:32 

Ik heb als laatste Sisterhood of the Travelling Pants 2 gezien. Gewoon wel een leuke film. Had deel 1 ook gezien en wilde daarom deel 2 ook nog wel zien. De boeken heb ik toen ik jonger was ook gelezen. En Jesse Williams (aka Jackson Avary uit Grey's) speelt er in en dat vind ik wel zo'n hottie. xD

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In de PoiSonkast van Snape..
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 19:07 

Centurion. Vlotte vermakelijke film over een paar romeinse soldaten, die na een afslachting van hun garnizoen moeten proberen om terug te keren naar hen eigen kamp. Uiteraard worden ze achterna gezeten door een speurder van de oorspronkelijke engelse bewoners.

_________________
-= Scars have the power to remind us the past is real =-


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 315 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme