Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Volgende

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Villa Zwarts
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 11:21 

Ik moet de Extended editions ook nog eens kijken. Het is sowieso al een tijdje geleden dat ik LotR keek.

Ik keek net Harry Potter and the Prisoner of Azkaban. Ik vind de eerste twee beter aansluiten bij de boeken, maar deze is ook echt niet mis. Mooie shots (de regisseur is echt een held!) maar ook het hele tintje in de film mag ik wel. Jammer dat hij niet alle HP films heeft gemaakt.

_________________
"I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!"


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Living my Great Perhaps
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 21:07 

Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1

Mijn moeder zusje hadden hem allebei nog niet gezien, dus zij gingen afgelopen woensdag. Natuurlijk had ik wel zin om hem nogmaals te zien, dus ik ben lekker mee naar de bios geweest =)

_________________
Patricia FTW!


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 18:14 

Black Swan
Ik heb deze film zojuist met mijn moeder gekeken. Wat een mooie film! Ik kan niks anders zeggen.


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 18:49 

The princess of thieves.

Geweldige film, dit. Ik heb hem nu dubbel, dus moet ik hem maar dubbel zo vaak kijken ;) Wat niet zo erg is, aangezien ik écht wel een Robin Hood-freak ben, dus : D

_________________
"Oh, look at that, he's heard of me. My fame grows." -Puck


Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Comfort Zone
BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 19:58 

@Kell: Oops? [a]
@Aisling: Die film is geweldig! Ik had hem voor Sinterklaas als grapje gehad, omdat ik Mr. Darcy zo leuk vond. Die film was dus het bewijs dat Bollywood ook leuk kan zijn! :'D

De bedoeling was dat ik 'And Then She Found Me' voor het laatst had gezien maar aangezien de dvdspeler van een vriendin door een freakish schok stuk ging, werd dat hem dus niet.

Mijn laatste film nu is; Jeux d'efants/Love Me If You Dare.
En het is echt één van mijn lievelings films. Ik houd wel van die franse/kunstzinnige films. Het verhaal is ook leuk en de taal stoort me totaal niet (al ben ik niet weg van frans). Het doet me denken aan Amélie, maar ook weer niet. Je moet wel van de stijl houden denk ik, anders vind je er niets aan.

_________________

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 20:35 

Yaraa schreef:
Mijn laatste film nu is; Jeux d'efants/Love Me If You Dare.
En het is echt één van mijn lievelings films. Ik houd wel van die franse/kunstzinnige films. Het verhaal is ook leuk en de taal stoort me totaal niet (al ben ik niet weg van frans). Het doet me denken aan Amélie, maar ook weer niet. Je moet wel van de stijl houden denk ik, anders vind je er niets aan.


Met Marion! <3 En Guillaume! Leuke film, vond ik.

Net gezien: Nowhere. Na een lange tijd geleden Mysterious Skin te hebben gezien, wou ik wel eens een andere film van Gregg Araki kijken. Voorlopig niet zo'n goed idee :'). Dit was in één woord een verschrikkelijke k*tfilm met oninteressante kartonnen personages, weinig tot geen verhaal, perversiteit ten top en lelijke kleurtjes tot en met. Ja, ik herkende wat dingen uit Mysterious Skin, maar dat is ook alles. Niet vergelijkbaar qua verhaal en al zeker niet qua uitwerking van personages. Er was één personage dat me wel interesseerde, maar die verandere out of the blue in een alien-kever, dus dat verklootte het ook. Lichtjes xD. Helemaal geen aanrader dus. Ik heb nog enkele andere van Gregg Araki gedownload, ik zie nog wel wanneer ik die kijk. Hopelijk liggen ze dan meer in de lijn van Mysterious Skin.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 23:35 

Scott Pilgrim vs. The World

TOTALLY AWESOME. Echt, voor dit soort films mag je me wakker maken. Heerlijk. De humor, de karakters, de cast - alles klopte. Lekker eigenwijs. Dat script zat ook erg goed in elkaar. Oh en ik vond de kleuren heel mooi. En, last but not least, de film zorgde ervoor dat ik de graphic novel wil lezen (:

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 1:22 

Precious
Wow, heftige film. Ik ben er helemaal stil van. Hele heftige scenes. Ik vind het mooi hoe Precious uiteindelijk voor zichzelf kiest. Wat heb ik zitten janken tijdens de film, echt waar. Sommige dingen kun je gewoon niet bij voorstellen dat ze gebeuren, maar als je zo'n film kijkt dan besef je dat het wel gebeurt. Ik vond vooral het stuk waarbij de moeder bij de social worker zit te vertellen wanneer alles begonnen en zo heel heftig, want enerzijds begreep ik die moeder totaal niet, maar anderzijds ook eigenlijk wel. Ik had daar een heel dubbel gevoel bij. Ik vond het mooi hoe Precious uiteindelijk tegen haar moeder zegt dat ze nu weet dat ze niet dom en is en hoe ze weg loopt met haar beide kindjes en uiteindelijk een beetje een lach op haar gezicht heeft, omdat ze eindelijk voor zichzelf heeft gekozen.

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 12:16 

No Strings Attached
Ik vond het een onwijs leuke film :) Hij is heel erg grappig. Seriously, de hele bioscoopzaal lag dubbel toen Adam aankwam met zijn 'periodmix' xD Ik kan die nummers nooit meer normaal luisteren.
En verder was de film ook gewoon lief :)

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Department of Mysteries
BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 23:59 

The miracle worker
Het is een oude zwart-witfilm die ik toevallig tegenkwam op TV. Ik heb helaas het einde niet kunnen zien doordat ik weg moest maar hetgene dat ik ervan gezien heb vond ik erg goed. Het is goed gespeeld en ik vond het ook een erg boeiend onderwerp.

_________________
Sometimes a dream turns into a dream...


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 11:55 

The English Patient
Gisteravond het einde van The English Patient gezien. Het begin was een beetje aan me voorbij gegaan, maar het was echt een prachtfilm. Zeker een aanrader.
Ik vind het altijd super als twee verhaallijnen samen bij een einde weten te komen en dat was hier dus ook het geval. Een stuk uit het verleden (1939) en een stuk uit het heden (1942) in dit geval.
Er zit zoveel kunst en schoonheid in verwerkt, terwijl het eigenlijk een film over de tweede wereldoorlog is. De fragmenten in de grot en de kerk zijn hier zeker grote bijdrage aan.
Jammer dat het slechts verwoord werd dat het zich in Egypte af zou spelen. Verder heb ik er weinig van meegekregen.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo feb 20, 2011 18:50 

Queen of the Damned

Je hebt slechte boekverfilmingen... en je hebt dit. Heel veel dingen klopte totaal niet met de boeken, er was heel veel weggelaten, veel belangrijke characters waren naar de achtergrond geschoven (Armand had wel 2 zinnen ofzo? En geen van de Vampiers op het einde werd bij naam genoemd) of zaten er gewoon helemaal niet in (Makare, Daniel, Louis, Gabrielle, ect, where were they?!) en om een duistere reden shippen de filmmakers Lestat/Jesse.
Het is waarschijnlijk een heel leuke film om te kijken als je de boeken niet hebt gelezen, maar als ik zat me meer te verbazen over wat er allemaal niet klopte. XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 22, 2011 21:44 

La Vie en Rose
Die keek ik deze ochtend en dat was ondertussen de derde keer. Ik vind die film helemaal geweldig. Sowieso vind ik Edith Piaf interessant, maar vooral de vertolking door Marion Cotillard vind ik echt fantastisch. Srsly, als je de film nog niet gezien hebt. Ga hem kijken. Je wordt gelijk verliefd op Marion en die liefde gaat nooit meer weg. Daarbij heeft de film ook een mooie structuur die in mijn ogen geen moment verveeld. En de muziek is sowieso al geweldig, dus dat is alleen maar hele leuke extra.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 22, 2011 22:07 

Charlie schreef:
La Vie en Rose
Die keek ik deze ochtend en dat was ondertussen de derde keer. Ik vind die film helemaal geweldig. Sowieso vind ik Edith Piaf interessant, maar vooral de vertolking door Marion Cotillard vind ik echt fantastisch. Srsly, als je de film nog niet gezien hebt. Ga hem kijken. Je wordt gelijk verliefd op Marion en die liefde gaat nooit meer weg. Daarbij heeft de film ook een mooie structuur die in mijn ogen geen moment verveeld. En de muziek is sowieso al geweldig, dus dat is alleen maar hele leuke extra.


Oh, die wil ik dus echt graag zien. Maar ik kan die nergens meer vinden. :C Ze hadden hem bij de Free Record Shop, maar toen heb ik hem niet gekocht. Toen ik daar vorige week was, toen hadden ze 'm niet meer of zo. @@ Ik ga morgen nog eens kijken of hij er weer staat (wie weet heb ik scheel gezocht ofzo!).

De laatste film die ik gezien heb is 'Brokeback Mountain'. Die heb ik al vaker gezien, maar... Het blijft een geweldige film. Ik vind dat dus echt een hele mooie film, mooi verhaal. Mooie beelden. Ik hou van films met mooie beelden. Waar ze naast het verhaal ook nog van die artistiekerige stukjes hebben. En daarnaast... Heath Ledger. Jake Gyllenhaal. Awesome.

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 12:56 

Reflex schreef:
Charlie schreef:
La Vie en Rose
Die keek ik deze ochtend en dat was ondertussen de derde keer. Ik vind die film helemaal geweldig. Sowieso vind ik Edith Piaf interessant, maar vooral de vertolking door Marion Cotillard vind ik echt fantastisch. Srsly, als je de film nog niet gezien hebt. Ga hem kijken. Je wordt gelijk verliefd op Marion en die liefde gaat nooit meer weg. Daarbij heeft de film ook een mooie structuur die in mijn ogen geen moment verveeld. En de muziek is sowieso al geweldig, dus dat is alleen maar hele leuke extra.


Oh, die wil ik dus echt graag zien. Maar ik kan die nergens meer vinden. :C Ze hadden hem bij de Free Record Shop, maar toen heb ik hem niet gekocht. Toen ik daar vorige week was, toen hadden ze 'm niet meer of zo. @@ Ik ga morgen nog eens kijken of hij er weer staat (wie weet heb ik scheel gezocht ofzo!).


Ja, ga maar zoeken ja! Ik heb 'm zelf niet, heb 'm van m'n vriendje uitgeleend, maar ik wil 'm zeker ook nog kopen als ik 'm es tegenkom binnenkort. Dit is zo'n film die leuk is om in je kast te hebben staan.


Citaat:
De laatste film die ik gezien heb is 'Brokeback Mountain'. Die heb ik al vaker gezien, maar... Het blijft een geweldige film. Ik vind dat dus echt een hele mooie film, mooi verhaal. Mooie beelden. Ik hou van films met mooie beelden. Waar ze naast het verhaal ook nog van die artistiekerige stukjes hebben. En daarnaast... Heath Ledger. Jake Gyllenhaal. Awesome.


Die film moet ik dringend ook eens gaan rewatchen. Al zit hij wel heel mooi in mijn geheugen.

Ik keek gisteren The Social Network. Ik moest 'm nog altijd een keertje zien en ik had 'm al een tijdje in slechte kwaliteit op m'n pc staan, maar nu kwam de DVD uit.. Dus heb ik 'm lekker in goede kwaliteit gezien. Schitterende film. Hij heeft me niet helemaal weggeblazen, maar de film zit goed ineen en er wordt goed geacteerd. Hij zal best wel een Oscartje mee naar huis nemen, al prefereer ik toch The King's Speech boven deze. Dus Best Picture enzo mag voor mij toch naar die laatste. Mgoed. We shall see. Zeker één van de betere films van dit jaar.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 315 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme