Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 21  Volgende

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: ma dec 03, 2012 6:54 

Bios

Sinister
De juiste naam voor deze film, de muziek/geluid dat aanhoudt geeft een goeie sfeer.
Prima film en lekker spannend. Niet vaak zie je het maar het is origineel hoe de scene in de nacht gedaan is met Ethan en de kids. En de acteurs laten het geloofwaardig overkomen.

Taken 2
Ook dit vervolg is weer heel erg goed, goeie techniek ook om iemand te vinden.
Spannend en veel actie. Wel wat weinig Famke jansen, en het trio is anders dan deel 1.
En er zitten her en der wat fouten in.

De vijf legendes 3D
Een pracht film met een goed verhaal zowel magisch als duister. Spannend en meeslepend, maar ook heerlijke humor ertussen.
Je komt wat meer te weten over de magische tradities en bepaalde vrijheid. En dingen zullen nooit verdwijnen als je blijft hopen en geloven. Het maakt je weer even kind.
Erg leuk hoe ze de wezens en personages hebben gemaakt het is eens wat anders.

Alles is familie
Prima opvolger maar overtreft ‘’alles is liefde’’ niet echt maar het is ook nogal anders.
Mooie muziek zit erin, goeie cast die duidelijk een goeie chemie hebben. Al zitten er wat bijrollen in die jammer genoeg wat te weinig te doen hebben in de film.
Een emotionele film met een combi van humor en ontroering en pijn en liefde. Zoekend naar zichzelf en naar de ander. Grappige teksten en citaten om te onthouden.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: do dec 13, 2012 11:31 

Bios

-Looper
Een redelijke film komt niet echt op gang maar later wel, maar daardoor kun je wel meer zien.
Want er zitten wel een paar gave scenes in, en de chemie tussen acteurs zit goed.
Er wordt eens ander manier van tijdreizen gedaan.

-Koning van katoren
Een hele eigenaardige rare Nederlandse film, met dingen die niet kloppen of kunnen.
Maar leuk gedaan, goeie muziek, en leerstof.

-Hotel Transylvania - Een aanrader.
Een hele leuke animatie film, allerlei monsters en klassiekers komen langs.
Er zitten wel wat clichés in, die ze een leuke draai hebben gegeven,
Humor voor jong en oud, goed verhaal en leerstof over bepaalde dingen.

-Niko 2 3D
Een redelijke film niet zo goed als de 1e, en draait erop uit in herhaling te vallen.
Beetje spanning maar ook humor.

-Wreck-it-ralph 3D - Een aanrader.
Voorfilmpje kan ik alleen maar op zeggen: Aandoenlijk.
Goeie 3D en wat een kleur en verschillende game landschappen, goed in elkaar gezet.
Ik zou niet zo zeggen dat het geheel origineel is, of ik denk meer aan game verhalen want dat zijn ook filmpjes. Want dan is het dus wel origineel, vernieuwend, vol nostalgie, en een flinke ongetapte fantasie verbeelding.
Verassend verhaal vol met twists en emoties, en gaat op bepaalde levels dieper dan je denkt.
Het enige dat jammer is aangezien het een game wereld film is, er komen te weinig game werelden voorbij. Zo ook de game personages die nogal geforceerd erin zitten lijkt het.

-Cloud atlas
Ik dacht dat het een grootse film zou zijn maar dat was het niet, maar wel op een hele ander manier dan je denkt! Het is niet bepaald de 1e film met zo’n concept het is op verschillende manieren gedaan. Maar het is wel origineler en groter aangepakt dan ik ooit heb gezien!
Het is lastig om bepaalde tijdperken met elkaar te verbinden, zoiezo omdat het door elkaar loopt maar ze zijn er wel. De verhalen zijn niet echt bijster vernieuwend, los zijn het andere films en al gedaan.
Maar het gaat dan ook meer om reincarnatie en wat voor effect sommige dingen hebben later in de toekomst. Hier moet je dan ook een beetje puzzelen hoe het zit.
Je moet goed kijken welke acteur welk personage is, sommige zijn zowel beide sekse en andere ras/kleur. Bij sommige is dat niet zo moeilijk maar er zitten acteurs bij die ik zelf nog niet heb gezien. Dit is het meesterlijke gedeelte van de film omdat ze het zo goed gedaan hebben. Vooral Halle berry was het een hele presentatie, 2e draaidag haar voet gebroken, en ze had nog nooit een blanke gespeeld. Ik zeg hierbij alleen maar let op ogen en bepaalde gelaatstrekkingen van de acteurs!
Het andere is dat ze zoveel rollen op zich moeten nemen, voor sommige niet echt een grote verandering misschien. Maar briljant gedaan en de chemie loopt prima.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 16, 2012 9:00 

Ik ben gisteren naar de film 'The broken circle breakdown' gaan kijken. Ik vond het een zeer mooie film, vooral in het begin met wat humor, maar het tweede deel was ongelofelijk zwaar, heel zwart enzo. Maar voor de rest vond ik het een zeer mooie film.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: ma dec 31, 2012 9:35 

Bios

-Life of pi – een aanrader
Hele mooi 3D, en mooie muziek
Zo’n film komt niet vaak voorbij en t is echt een pareltje. Tuurlijk je kunt wat dingen herkennen uit andere films, maar daar merk je niet veel van.
Prachtige schouwspel op de zee en proberen te overleven op een gevaarlijke manier.
Je leeft gauw mee en je wordt betoverd. Het is geen moment verveeld.
En het geeft een mooi beeld van t uitproberen van religies.

-So undercover
Het is niks nieuws het is eerder gedaan, maar het heeft nu een heel ander uiterlijk, grappig en leuk. Miley cyrus doet al verschillende dingen maar ze kan het goed brengen.

-Playing for keeps
Een aardige film heel ontroerend, verassend en grappig. Een hoop celebs die erin zitten en t heeft wel een leuke goeie chemie.

-Jack reacher
Er zijn films die hier op lijken dus zo origineel is het niet, maar ergens ook weer wel want het is bijzonder op verschillende manieren. Het voelt echt aan en serieus spannend, maar er zit erdoor heen ook wel humor in. En de manier hoe Jack met de dingen omgaat is echt cool en verfrissend omdat het anders gaat dan normaal. De badkamer scene is hilarisch.

-Pitch perfect
Het is helaas niet zo geweldig als ik dacht toen ik de trailers zag, maar het is eerder een soort Glee achtige film wat het echt leuk maakt. Een leuke groep acteurs is er voor de film gekozen met goeie chemie. En ook de muziek is super om zo verschillend te horen zeker op t einde.
Het geeft je te denken, het is lachen en ook een bepaalde tribute aan muziek en film.
Er zit een scene bij waar ze ruzie hebben zo smerig (de hele zaal liet zich horen.) dat komt zelden voor en al helemaal niet op deze manier.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Maze
BerichtGeplaatst: za jan 05, 2013 16:56 

De laatste film die ik heb gezien was Into The Wild en daar werd ik redelijk depressief van. Niet verkeerd bedoeld hoor, ik vond het echt een prachtige film! Maar ik hou niet van zielige eindes.. :'(

_________________
I love you
for all that you are
all that you have been
and all that you're yet to be


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 15, 2013 21:26 

De laatste film die ik heb gezien was Alles Is Familie. Ik vond 'm nogal tegenvallen helaas - niet heel grappig en het plot vond ik ook niet denderend (maar wel gedurfd). Het probleem wat ik voornamelijk met de film had, was hoe er werd omgegaan met de zwangerschap etc. van één van de hoofdpersonages. Ik vond het zo gruwelijk wat er met haar gebeurde.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Grimboudplein 12

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 18, 2013 14:23 

De laatste film die ik zag, was gisteravond op tv: Beverly Hills Cop. Al zo vaak gezien, maar blijft een erg leuke film met Eddie Murphy. Lekker no nonsense humor.

_________________
Met een glimlach op zijn gezicht viel hij achterover.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za feb 02, 2013 8:22 

Bios

-Les miserables
Ik vind de film/musical te hoog geprezen, misschien dat de musical anders is op t podium.
Maar ik heb betere musical films gezien dan deze.
Normaal zou t voor me een huil film moeten zijn of me echt aanraken, maar het deed het niet voor me. De acteurs gooiden al hun emoties in de strijd en deden vast hun best.
Maar t zingen is anders met tussenposen de hele tijd i.p.v door te zingen, dat zal het wel minder hebben gemaakt?
Ik voelde niet de romantiek, de strijd, het overleven waardoor ik meestal de film in wordt gezogen. Al zit het daar ook wel in ik vind dat ze het veel beter konden doen, gebrekkig acteerwerk O.a: Sascha, Helena, Seyfried etc..

Maar het is een prima film en goed verhaal, prima cast die het samen goed doet en zingt.
En er zaten geweldige stukjes scene in die mooi gedaan zijn.
Op het einde met het heen gaan is het mooiste stukje scene, om een bepaalde reden toch een traantje gelaten.

-Silent hill revelation 3D
Hij is beter dan z’n voorganger en echt een te gekke film om te griezelen.
Heel goed gemaakt want de muziek past helemaal bij de sfeer.
De scene met de draaimolen is zeker het beste stuk vind ik.
En de poppenspin is echt een van de griezeligste dingen die ik in films heb gezien.

-Gangster squad – een aanrader
Dit is pas een gangster film en origineel, en zeg maar de moderne versie op ‘’Once upon a time in America’’ want die was ook goed.
Wat een film echt meesterlijk gedaan, de muziek past er goed bij, de sfeer is echt te snijden van de spanning soms. Heel mooi ook om te zien de omgeving, kleding en dergelijke van vroeger in een moderne tint..
‘’Sean penn’’ is meesterlijk als gangster, hij laat je geloven, verbazen, in spanning zitten.
Net als sommige andere acteurs ook trouwens heel geloofwaardig, in hun element.

-Django unchained – een aanrader
Je ziet zo dat het de stijl en sfeer van Quentin Tarantino is. Al moet ik zeggen dat ik de muziek er vaak niet bij vind passen.
Het is origineel op bepaalde gebieden en het heeft vele verassingen.. Het is een mix van humor en spanning.
Ik heb veel films met hem gezien maar dit is echt de rol van Samuel L. jackson hij is in zijn element! Zo heb ik hem nog nooit gezien je wordt er bang van op het 1e moment al..
Ook andere acteurs zaten in hun element, waardoor een prima chemie.

-The impossible – Een aanrader.
Het enige wat ik er over kan zeggen is: Aangrijpend en spannend…
Het houdt je vast van begin tot einde..

----------
Update:

Lincoln
Het is een prima film maar het duurt nogal lang.
Het wordt krachtig neergezet, woorden en daden die je bij blijven, en leuke grapjes.
Op zich had ik er ook wat meer van verwacht, dat er meer gedaan zou worden enzo.
Ik wist er wel wat van af maar heb toch nieuwe dingen geleerd o.a:
Dat er legers waren met gekleurde mensen, dacht dat het bijna helemaal door blanke mensen werd uitgevochten.

Verliefd op ibiza
Je hebt een hoop van dit soort films maar deze is toch uniek en origineel.
Van begin tot eind houdt het je vast, door drama, romantiek, humor en zoveel meer.
Een prima cast die een goeie chemie hebben. Sowieso door de leuke combinaties die worden gemaakt met de stelletjes. En wat een geweldige muziek heeft de film.
Er zit een scene in die lijkt op t wilde westen met close up van ogen, Omg! Wat een gevoel en zo zeldzaam zulke momenten en dit is nog wel op een andere manier.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 03, 2013 15:30 

De laatste film die ik heb gezien is de helft van X men 2. Ik vind het concept ontzettend gaaf maar de uitwerking viel me toch tegen. Ik zag niet echt persoonlijkheden in de characters, maar had ik niet goed genoeg opgelet omdat ik zo moe was...


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Grimboudplein 12

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 07, 2013 16:18 

De laatste film die ik gezien heb, was een humor. Stripes.

John Winger, een taxichauffeur, verliest binnen een paar uur tijd zijn baan, zijn auto, en zijn vriendin. Beseffend dat zijn leven een grote mislukking is, besluit hij bij het leger te gaan. Hij haalt zijn vriend Russell Ziskey over hetzelfde te doen.

De twee gaan naar Fort Arnold, waar ze hun training krijgen van sergeant Hulka. Winger blijkt al snel het buitenbeentje van de rekruten. Tijdens hun opleiding worden Ziskey en Winger verliefd op twee vrouwelijke soldaten genaamd Louise en Stella. Winger en Ziskey gaan ook een keer illegaal naar een modderworstelbar. Wanneer ze daar worden betrapt met andere rekruten, zorgen Louise en Stella ervoor dat ze ongezien wegkomen. De rest van de rekruten krijgt echter wel straf; ze moeten de hele training overdoen. Winger en Ziskey besluiten hen te helpen zich voor te bereiden op hun afstuderen. Dankzij hun aanmoediging slagen alle rekruten.

Eenmaal afgestudeerd wordt de hele ploeg naar Italië gestuurd, waar ze een EM-50 Urban Assault Vehicle moeten bewaken. Winger en Ziskey stelen uit verveling het voertuig om hun vriendinnen te kunnen bezoeken, die in West-Duitsland zijn gelegerd. Wanneer hun bevelhebber, de incompetente kapitein Stillman, de vermissing van het voertuig ontdekt, zet hij alles op alles om het terug te krijgen. Hij belandt hierbij op Sovjet-Russisch grondgebied en wordt gevangengenomen. Winger, Ziskey, Louise, en Stella vernemen wat er gebeurd is, en ondernemen met succes een reddingsactie.

Terug in de Verenigde Staten wordt het viertal als helden onthaald.

_________________
Met een glimlach op zijn gezicht viel hij achterover.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn wonderlijke wereld

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 11, 2013 18:19 

Ik heb vanmiddag nog Harry Potter en de Relieken van de dood 1 en 2 gekeken :love:

_________________
Volg je gevoel, recht naar je doel


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 15:20 

Eergisteren ben ik in de bioscoop naar 'The Impossible' gaan kijken. Een waargebeurd verhaal over de familie Bennet, die op vakantie was in Thailand rond Kerstmis 2004, ook nog op 26 december, de dag van de tsunami. De moeder en haar oudste zoon vinden elkaar terug, en de vader en de andere 2 zonen ook... maar elkaar vinden ze niet terug. Terwijl de moeder in het ziekenhuis ligt, gaat de vader opzoek naar hen. En uiteindelijk...

Ik had de hele film lang tranen in mijn ogen, en ik moet toegeven dat ik bepaald momenten niet heb durven kijken. Het enige moment dat ik echt heb geweend, en dan bedoel ik ECHT geweend, dat ik bijna geen adem meer kon halen, was op het moment dat de vader zijn 3 zonen terugzag.
Echt een aanrader!!

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo feb 17, 2013 9:14 

Bios

Flight
Beste stuk uit de film was het begin tot de ramp, dat was nog origineel ook.
Maar daarna net als het vliegtuig gaat de film naar beneden, wordt standaard heeft nog enkele leuke momenten. Het is ook een beetje vreemd hoe het eraan toe gaat.

Zambezia 3D
Leuke animatie film, bont en kleurig met veel humor.

Chimpanzee
Leuke docu film, maar het is nou niet echt voor de kleintjes bestemd.

Ushi must marry
De film is wel aardig gedaan, het is grappig maar tegelijk ook flauw en mist toch wat.

Bobby en de geestenjagers
Aardige film maar het kon beter, klopt weliswaar enkele dingen niet. Maar het einde is mooi.

Ted en de schat van de mummie 3D
Een hele leuke film, spannend en veel humor. En echt een sfeer van vroeger.

A good day to die hard 5
Misschien niet de beste van de reeks, maar de sfeer van Die Hard zit er zeker in.
Veel destructie en twists, en het einde is verassend echt mooi en zeldzaam.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 17, 2013 21:48 

Ik heb deze week twee keer (ja echt, twee keer) The Perks of Being a Wallflower gekeken. Eerst zondag alleen en toen wilde m'n zus hem ook zien, dus vrijdag nog een keer. Hij blijft zó mooi. Ik vind het zo'n goede film, hij staat nu al in mijn favorietenlijst. Grappig, want van het boek was ik veel minder onder de indruk. Die vond ik nogal cliché. Maar ze hebben de film helemaal gestript van alle subplots, behalve de hoofdplot, wat het veel sterker maakt. Verder kan ik me veel beter identificeren met film!Charlie dan met boek!Charlie. Ik weet zeker dat ik deze op DVD wil hebben. Ik heb mjn zus al gehint dat ik deze wel voor m'n verjaardag wil (ook al ben ik pas in juni jarig xD).

En ik heb daarvoor nog It's Kind of a Funny Story gezien. Gaat over een jongen die zichzelf aangeeft bij een psychiatrische inrichting. Dat klinkt heel zwaar, maar dat was 'ie helemaal niet. Hij was zelfs juist wel grappig, maar toch ook heel realistisch. Wederom kon ik me goed identificeren met de hoofdpersoon. Echt een mooie en goede film. Ik wil denk ik het boek ook nog wel lezen.

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Grimboudplein 12

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 18, 2013 13:52 

Ik heb van het weekend een goude oude gezien: The Naked Gun 22 1/2 met Leslie Nielsen in de hoofdrol als super onhandige politiecommissaris die al stuntelend door het leven gaat en natuurlijk de misdaad moet oplossen. Lachen, gieren, brullen. Heerlijk ontspannend zo'n film. Lekker met de hele familie gekeken, chips erbij, klaar.

_________________
Met een glimlach op zijn gezicht viel hij achterover.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 315 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 21  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme