Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 10, 2013 20:17 

Lilly schreef:
Of deze 2 :) :

Afbeelding

Afbeelding


Haha die eerste met die uil is vet! Die tweede is ook wel cool maar die eerste is echt geniaal.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 30, 2013 15:29 

*steekt hand op*

Geachte professor Omber,

Ik heb alle 3 op mijn e-Reader staan (de enige rede waarom ik dat ding gekocht heb, verder komen er geen boeken op stom ding) en ik vind ze echt fantastisch! Ik vind het wel stom dat ik de film eerst heb gezien, want nu kan ik niet meer mijn fanatasie gebruiken van hoe alles eruit ziet....

De Hongerspelen / The Hunger Games

Deze vond ik zoals vele anderen de mooiste van de trilogie, want hier heeft Katniss geen bondgenoten (op het begin) en dat maakt het dan weer spannend, ook hoe Katniss vrijwillig ging voor Prim vond ik heel mooi. In de Spelen zelf vond ik het heel leuk hoe Katniss zo haar best deed om Peeta beter te maken en hoe Katniss met Rue omging. De leukste / spannendste momenten vond ik toch de mutilanten op het eind en ik vond het dan ook helemaal niet leuk dat het in de film gewoon woeste honden waren. Ik vind de stukjes van Haymitch ook heel leuk en Gale, Haymitch en Cinna zijn mijn favo karakters uit deel 1.

Vlammen / Catching Fire

Ik vond het wel leuk maar ook zielig en onverwacht dat Katniss nog een keer in de Spelen moest, met Peeta, en de arena zelf vond ik fan-tas-tisch! Finnick en Johanna waren echt leuke karakters, net als Beetee. Ik vond het jammer dat dit deel een stuk minder uitgebreid was want het verhaal van deel 2 vond ik toch wel het leukste. Ook hoe Katniss nog altijd haar act moest volhouden dat ze op Peeta was en dat ook langzamerhand wordt vind ik leuk en moeilijk. Ook het idee dat er een District 13 is is ook leuk. Cinna moest niet dood en daar moest veel meer aandacht aan besteedt worden.

Spotgaai / Mockingjay

Ik vond het niet leuk dat Finnick dood moest :(. En dat Peeta Katniss als een mutilant aanzag vond ik op het begin nog niet echt erg omdat ik #TeamGale was maar uiteindelijk was het toch wel duidelijk dat Katniss haar toekomst met Peeta wilde doorbrengen, en toen werd het wel vreselijk vermoeiend. Afgezien van dat vond ik dit ook wel een leuk deel maar het moest veel uitgebreider en ik kon het ook niet in Ă©Ă©n keer uitlezen omdat het niet meer echt spannend was. Ik vond het het minst leuke deel eerlijk gezegd.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: vr nov 29, 2013 13:35 

Ik heb ze alle 3 gelezen en ik vond ze geweldig!
Goed geschreven. heb ze alle 3 in ongeveer 2 dagen geleze.
Al vond ik het niet zo geweldig dat ze perse iedereen moesten uitmoorden in de arena... Ik kan niet goed tegen dit soort dingen, en als ik een boek lees zie ik alles voor me. net alsof ik van een afstandje toe sta te kijken. En als er dan voor je neus iemand dood gaat is dat niet bepaald geweldig...


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: vr apr 25, 2014 17:21 

The Hunger Games is ben ik bang een serie die zeker niet onder doet voor Harry Potter. Ik denk dat ik ooit zelf ook maar is ga lezen. Ik lees echter wel vaak reacties van fans op google dat Hermione wel de beste female karakter blijft. Maar let's give it a try!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme