Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Bij wat voor team hoor jij?
Team Stefan 20%  20%  [ 5 ]
Team Damon 72%  72%  [ 18 ]
Ze zijn allebei awesome 8%  8%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 25

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 07, 2012 15:40 

Ah, ik heb het gemist. <3


Spoilers 3x10
Spoiler:
Dat was weer fijn een potje janken xD Hmmm.... Jeremy die door Klaus zelfmoord wilde plegen en dat Alaric hem net kan redden!!! OMG ALARIIIIC. Ik dacht serieus ook even dat ie dood zou gaan. En toen brachten ze die ring in beeld en er werd gezegd dat hij wel weer oké zou worden, dus ik was helemaal opgelucht en toen ineens begon hij bloed op te hoesten enzo =O Rick mag echt niet dood! Hij en Damon zijn mijn favoriete personages.
En de kus! Eindelijk! Het was zo lief en mooi <3 Damon kan soms wel eens een zak zijn, maar hij houdt echt van haar. Ik vind het leuk dat Stefan niet meteen terug is gegaan naar Elena. Ik vind zijn ''bad guy'' achtige look namelijk veel leuker. Ik vond Elena en Stefan namelijk echt zo'n klef stelletje enzo en ik vond ze niet echt interessant. Damon en Elena vind ik wel interessant, dus ik hoop al vanaf het eerste moment dat zij dichter bij elkaar komen <3 En Stefan mag erbij hangen als semi-bad guy xD
En OMG Jeremy. Dat was zoooo zielig. Zoveel gehuild T_T Hoop dat we hem nog wel terugzien!
Yay, ik zit er weer helemaal in :D

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 14:26 

Spoilers seizoen 3; episode 10 & 11:

Spoiler:
Yay, wat ben ik blij dat deze serie weer begonnen is, ik heb het echt gemist. Vorige week heb ik niet echt tijd gehad om hier te posten, maar ik heb wel allebei de nieuwe afleveringen meteen gekeken toen ze uitkwamen.

Blaaah, ik vond het Jeremy-gaat-weg-stuk echt zielig. =( Ik snap waarom Elena het doet, maar ik vind wel dat Bonnie gelijk heeft; hij zou de kans moeten krijgen om zijn eigen keuzes te maken. Maar goed, hij is in ieder geval niet dood ofzo, dus we zien hem vast nog terug, zo op een onverwacht moment. xD

Tussen Tyler en Caroline zie ik het niet zo snel meer goed komen na deze aflevering. Zeker nu het dus duidelijk is dat Tyler muurvast zit aan Klaus, en hij echt geen vrije keuze meer heeft.
Ik vraag me trouwens wel af waarom Klaus uiteindelijk Caroline nog gered heeft... =\ Op zich dacht ik dat het kwam door Stefan's waarschuwing, maar zoals die nu is denk ik niet dat het hem had kunnen schelen of Caroline zou overleven of niet, dus dat lijkt me dan niet echt de reden. Waarschijnlijk dan gewoon om Caroline's moeder aan zijn kant te krijgen, maar dan nog vond ik het apart... =\

Ben trouwens ook wel benieuwd wat er nu aan de hand is met die nieuwe crush van Alaric. Helemaal zuiver lijkt ze me niet, zeker niet na die moord. xD Al vraag ik me dan af of ze bij de bad guys of de good guys is. ^^"

En verder... Ik wil NOG STEEDS weten wat er in die grafkist zit! Nu! xD Verder ben ik niet nieuwsgierig. :'D Is het alweer vrijdag? Ik wil de nieuwe episode!

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 14:36 

Spoilers 3x11

Spoiler:
Jammer dat je niet meer lieve DamonXElena stukjes te zien kreeg. Ik vind Stefan trouwens op het randje hangen van strontirritant. Die boze, I-don't-care look vind ik hem niet staan. Alsof de schrijvers hem iets te graag bad-ass en evil-maar-toc-niet-helemaal over willen laten komen. Nja, Stefan is nooit mijn favo personage geweest.
Alaric met die ene vrouw.... die vertrouw ik voor geen cent. Ben heel benieuwd hoe dat verder gaat.
Jeremy die weggaat vind ik echt zielig T_T Ik hoop dat hij wel gewoon een vast personage blijft in de serie.
Caroline die gebeten werd door Tyler :O Tjsa, dat was te verwachten. Klaus accepteerde Tyler's keuze iets te makkelijk, dus ik dacht al dat er iets ging gebeuren. En toen Klaus die Caroline ging redden. Ik weet dat het zijn schuld was dat ze op sterven lag, maar toch... ik vond het wel lief zo samen op bed <3 (a) En Klaus is gewoon awesome. Damon, Alaric en Klaus zijn echt mijn favo personages :D

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 14:44 

@Shirley en Jessica (en indirect boekspoilers, maar je kan ze lezen want opzich vertel ik niet veel over het boek)

Spoiler:
Meredith is eigenlijk een personage uit de boekenserie. Ze is net zoals Bonnie en Caroline een van Elena's beste vriendinnen. Ze zijn zeg maar een groepje van vier meisjes (eigenlijk drie, want Caroline is niet echt BFF's met Elena in de boeken). Meredith is in het boek een van de meest geliefde personages dus de fans van de boeken (incl. mezelf) vonden het nogal raar dat ze haar uit de serie gehaald hebben. Nu zit er dus een Meredith in de serie, dus ik neem aan dat ze dezelfde Meredith bedoelen. Ook omdat de Meredith in de boeken een relatie heeft met Alaric. Daarom denk ik dus niet echt dat zij de bad guy is, want in de boeken is zij juist de good guy.

Ik vind het dus ook mysterieus wie dus die man vermoord heeft. Alles wijst op Meredith, maar dat is te voor de hand liggend en zo is TVD niet dus ik denk niet dat zij het was.

Daarbij denk ik dat Klaus Caroline geholpen heeft om vertrouwen te winnen bij juist Caroline. Indirect ook bij haar moeder, maar ook bij Caroline. Aangezien Caroline Tyler niet meer vertrouwd en Tyler daarom geen dingen meer voor Klaus wil doen. Ik denk dat het dus een win-win situatie was voor hem. Zowel Tyler als Caroline als Liz staan nu aan zijn kant.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 20, 2012 14:03 

Ja, zal ook weer eens reageren :')

Spoiler:
OMG YAY ELIJAH IS BACK!

Zo, dat moest er even uit. Wat een awesome episode is dit. Bonnie's mom is volgens mij ook wel een interessant personage, ben benieuwd hoe dat verhaallijn verder gaat. En Meredith.. Ik geloof nog niet helemaal dat ze alleen maar vampire-bloed jat om haar patienten te redden, maar het is wel awesome dat Caroline's dad nog leeft. En arme Tyler, dacht ie dat hij 1 keer moest veranderen, is het toch vaker. #pouts

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za jan 21, 2012 22:42 

Ik ben het ook gaan kijken net voor de winterstop. Toen dus alles kunnen 'inhalen'. =)

Spoilers 3x12

Spoiler:
Top aflevering. Ik ben benieuwd wat de moeder van Bonnie toch nog allemaal kan. Of ze ook echt haar magie terug kan halen mbv Bonnie.
Meredith vertrouw ik voor geen cent. Ik geloof niet dat ze alleen maar vampire-bloed steelt. Ik heb het idee dat ze sowieso voor iemand informatie moet winnen van/via Alaric.
Ook ben ik benieuwd hoe het met Tyler af zal lopen. Zal hij inderdaad nog vaker het voor elkaar krijgen om te veranderen en uiteindelijk zonder pijn? Ik ben benieuwd of hij het allemaal vol gaat weten te houden.

Oja en over Elijah: HELL YEAH, HE'S BACK =D

_________________
The last enemy that shall be destroyed is death.


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 27, 2012 13:23 

WTF! o_O Maak ik net even tijd om de nieuwe episode te kijken, kom ik erachter dat die er helemaal niet is. =_= Terwijl we pas nog een freaking lange feestdagen-stop hebben gehad. Nu ben ik dus echt ontzettend pissig. x_x Is er iemand hier die weet hoe lang deze break nu weer gaat duren? =\ De CW suckt echt. Big time.

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 27, 2012 13:29 

Uhhuh het suckt. Maar volgens IMDb krijgen we volgende week gewoon de nieuwe ep. Dus echt heel lang wachten hoeft gelukkig niet :)

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 27, 2012 13:56 

Yep, ik wou het ook al kijken, klik op de laatst geuploade episode.. Is het die van vorige week =.=

I am not amused!

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 27, 2012 16:53 

Het is inderdaad maar voor een week. Heel veel Amerikaanse series hebben momenteel een "mid-season break". TVD hoort er nu ook gewoon bij. Alleen komt volgende week gewoon weer de volgende en dan heb je de komende weken ook even geen break meer.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 24, 2012 9:41 

God, alweer een break. x_x Weet iemand hier toevallig of het dit keer een korte of lange stop is? Dan kan ik me namelijk alvast mentaal voorbereiden. T_T

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 24, 2012 10:19 

De volgende episode wordt op 15 maart uitgezonden. Dus we moeten een maand wachten. Niet uberlang dus, maar ik vind het wel weer vervelend dat we weer moeten wachten. Al geldt dit voor heel veel Amerikaanse series op dit moment.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 24, 2012 14:39 

Noooooohz.. heb me helemaal met drinken, koekje enzo voor de computer gesettled (na m'n pa erachter weg te hebben gestuurd).. IS ER GEEN NIEUWE EP.. *Frustraties*

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 16:04 

Lol, nouja, drie weken is in ieder geval nog te overzien. xD Ik kreeg alweer allerlei visioenen van een stop die een maand of vier ging duren. Hopelijk gaan ze daarna gewoon lekker door tot aan de zomerstop, zonder irritante onderbrekingen. :'D

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 04, 2012 20:45 

Shirley schreef:
Lol, nouja, drie weken is in ieder geval nog te overzien. xD Ik kreeg alweer allerlei visioenen van een stop die een maand of vier ging duren. Hopelijk gaan ze daarna gewoon lekker door tot aan de zomerstop, zonder irritante onderbrekingen. :'D


3-16 15/Mar/12 1912
3-17 12/Apr/12 Break On Through
3-18 19/Apr/12 The Murder of One
3-19 26/Apr/12 Heart of Darkness
3-20 03/May/12 Do Not Go Gentle

Dit staat op epguides.com.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 161 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme