Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende

Bij wat voor team hoor jij?
Team Stefan 20%  20%  [ 5 ]
Team Damon 72%  72%  [ 18 ]
Ze zijn allebei awesome 8%  8%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 25

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 17:22 

S02E19

Spoiler:
Ik heb eindelijk S02E18 en S02E19 ingehaald. Eén woord: wow. Wat zijn de schrijvers van deze serie goed <3

Ik ben dus heel erg traag met series en had helemaal niet zien aankomen dat Elijah en Klaus related waren. Ik had het om de één of andere reden in mijn hoofd dat Klaus stukken ouder was dan Elijah. Ik vind het trouwens wel hip dat ie terug is. Zijn kapsel in het verleden was wel nogal mislukt. Katherine had echt wel succes in het versieren van mannen O.o

Ik vind het nog steeds jammer dat Isobel dood is. Ik ben wel blij dat Klaus uit Rics lichaam was, het begon me een beetje te vervelen. Alleen echt wel "poor Jenna"! Dat moet zo stom voelen, dat je verantwoordelijk bent voor twee tieners die dan uiteindelijk vanalles voor je verborgen hebben gehouden om jou te beschermen.

Ik hoop dat we gauw weer wat meer Caroline krijgen. Zij haalt meestal toch wel hippe dingen uit.

Van S02E18 vond ik wel hip dat Bonnie nog leefde. Ik zei altijd dat ik het niet heel erg zou vinden als ze zou sterven, maar toen we allemaal eventjes dachten dat ze dood was, vond ik het toch wel jammer. Nuja, ze blijft me toch een beetje irriteren. Dus ze mag met Jeremy naar Texas ofzo verhuizen. En ze mogen Matt meenemen.

Na dit alles ben ik nog meer team Damon!


Nu we kunnen stemmen - welk team zijn jullie?

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 17:53 

2.19
Spoiler:
Ik ben nu eigenlijk nog meer Team Stefan dan ooit. Na deze aflevering heb ik zelfs Damon fans gezien die hem een beetje zagerig vonden. Teams kiezen en shipwars vind ik sowieso stom, maar aangezien een enorm groot deel van het fandom tegen Stefan is wil ik toch even m'n steun uiten. Deze aflevering zei Stefan eindelijk iets over Andie wat hoog tijd was (want die soort mishandeling zou Damon toch al over moeten zijn, na alles wat gebeurde met Caroline in S1) en Elena zou Damon eigenlijk nog niet vergeven mogen zijn (of haar respect mogen verdienen in ieder geval) aangezien hij al Caroline mishandelt heeft en Bonnie en Jeremy heeft proberen vermoorden, en daarbovenop nog de vorige aflevering zei dat hij gladly would let Bonnie die als het betekende dat Elena zou leven. Dat is geen respect, dat is obsessief Elena voor zichzelf willen, ook al zou zij er kapot van zijn.

Ik heb nu een hele hoop getypt en waarschijnlijk trekt m'n uitleg op niets (ben het gewoon van alles in het Engels te typen) maar ik vind dat Stefan die algemene haat in fandom niet verdient (dan niet per se hier, maar vooral op tumblr en imdb etc)

De aflevering zelf was wel ongelooflijk goed. TVD is op zijn best als hij zich maar op 2 of 3 storylines tegelijk focust en niet alles in één aflevering wil proppen.



_________________
|What is this downside that you speak of?
|What is this feeling you're so sure of?
|lj • tumblr


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 18:08 

Spoiler:
Ik haat Stefan niet per se, but I root for Damon. Ik zeg niet dat ik wil dat Elena zichzelf op Damon stort volgende week, dat zou echt wel te snel zijn. Maar ik denk gewoon dat Damon nog heel wat unresolved issues heeft.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 19:37 

Yay, de poll doet het eindelijk! :'D

Maar goed, ik heb dus gestemd op Team Stefan. Sowieso ben ik al Team Stefan vanaf het begin, al moet ik zeggen dat ik Damon ook wel leuk vind hoor. Maar ik vind Stefan gewoon leuker. xD Sowieso vind ik Stefan/Elena een betere ship dan Damon/Elena, maar dat is persoonlijke smaak, of course.

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 22:08 

Eigenlijk ben ik niet team Damon omdat ik hem samen wil met Elena, maar gewoon omdat hij me "echter" lijkt dan Stefan. Die is zo... Sue, eigenlijk. Ik zou Damon/Elena wel hip vinden voor een paar episodes, maar niet om te blijven duren.

Spoiler:
En nu Tyler weg is, blijf ik wel een voorstander van Stefan/Caroline. Is dit eigenlijk een spoiler?

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 14:59 

Spoilers SE2 Ep20

Spoiler:
Holy. Freaking. Crap. o_O Lol! Dat vat zo'n beetje mijn mening over deze aflevering samen. xD Jeez, lekker zenuwslopend weer. Eigenlijk gebeurde er zoveel dat ik niet weet waar te beginnen. :p Alleen dat het weer een geweldige episode was, en dat ik heeeeeeel snel wil dat het weer vrijdag is. xD

En once again, poor Jenna. xD Niet echt haar week, dit. :p Vraag me ook wel af hoe ze dat met die weerwolfbeet van Damon gaan oplossen, aangezien daar technisch gezien geen medicijn voor is, maar meestal laten ze hoofdpersonages niet dood gaan. :'D

By the way, ik vond het heel vaag dat Elena was like: Ja ik houd van je, je bent leuk voor nu, maar later wil ik oud worden en kinderen krijgen. (Obviously met een ander, aangezien kinderen krijgen voor vampires onmogelijk is.) =\ Ik was like, wtf, dat is nogal grof, en weird. xD Niet echt een goede basis voor een relatie, dan lijkt het me eerlijker als ze het meteen uit maakt met Stefan, en ook meteen even tegen Damon zegt dat het tussen hen ook nooit gaat gebeuren. ^^" Ze blijft ze nu dus eigenlijk allebei aan het lijntje houden, en dat vind ik nogal lame van haar.
Ik bedoel, niet dat ze meteen maar halsoverkop ervoor moet kiezen om een vampire te worden als een soort doorgeflipte Bella, maar dit is wel het andere uiterste. Als ze nog twijfelde ofzo vind ik het anders, maar als ze al zeker weet dat ze huisje, boompje beestje wil, dan vind ik dat ze hier nooit aan had moeten beginnen, en zowel met Stefan als Damon nooit verder had moeten gaan dan een just-friends-relatie.

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 22:24 

S02E20

Spoiler:
OMFG. Yay voor Tyler die even terugkomt. Yay voor vampire!Jenna. Begrijp me niet verkeerd, ik wens het niemand toe enzo, maar ze wordt nu wel wat interessanter. Het gaat wel erg snel voor haar - de ene dag horen dat vampires echt bestaan en dat haar vriendje in z'n vrije tijd vampirehunter is, de volgende dag er zelf één zijn.

Dat gedoe met Luka en z'n pa is nu al een tijdje geleden (en stiekem vond ik hen zo saai dat ik ze al snel vergat), dus de link met Greta had ik nog niet door.

Damon had wel kunnen denken dat Klaus een back-up had, toch? Ik bedoel, hij zegt het zelf - hij probeert al 1000 jaar, dan gaat hij echt geen risico's gaan nemen als het zover is.

Elena zegt op een bepaald moment "I'm 17" - en ik had echt iets van 'oh ja, da's waar ook'. Ze gedraagt zich echt wel volwassen en stabiel voor een 17-jarige - maar toch liever dat dan Bella Swan-gedoe.

Ik vraag me trouwens af, als de doppelganger supernatural is, dan wordt Elena toch geen vampier? En aangezien die hele Sun and Moon cure fake is, dacht ik dat werewolf bites niet dodelijk waren?


@Shirley

Spoiler:
Misschien besefte Elena nog niet echt dat ze dat zo graag wilde en drong het pas tot haar door toen het van haar afgenomen werd? Het is idd wel vreemd dat ze zo overtuigd is dat ze geen vampire wil worden en dat ze oud wil worden enz. - wat was haar plan dan met Stefan?

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 30, 2011 7:44 

@Genner

Spoiler:
Dat gedoe met die curse is inderdaad wel fake, maar Rose ging ook dood aan de weerwolfbeet... Dus ik neem aan dat dit wel echt is. xD

En het lijkt me inderdaad sterk dat Elena van tevoren niet doorhad dat ze oud wilde worden, kindjes krijgen, etc. Ik vind het dus echt een beetje lullig wat ze met Stefan heeft gedaan. Zelfs al zegt ie dat ie het eigenlijk al wel wist, dan nog vind ik dat van haar kant niet zo netjes. xD

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za apr 30, 2011 14:09 

@Genner
Spoiler:
Katherine was zelf de eerste (van wie we het weten anyway) doppelganger en zij kon ook een vampier worden. Ze was immers wel menselijk, maar een deel van de vloek/magie op Klaus zit gewoon in haar of zo, denk ik, wat haar semi-supernatural maakt.

En de sun and moon curse geeft enkel aan dat weerwolven en vampieren niet unlimited power hebben, zeg maar, niet dat ze niet elkaars natuurlijke vijanden zijn. De giftigheid van weerwolven voor een vampier heeft niets met de curse te maken. Anders had die arme Rose het wel overleefd. En dan zou Damon nu dood zijn, want dan zou Klaus hem hebben geofferd. :O

En oh. Super episode. I love. Damon raakt helemaal de weg kwijt langzamerhand.

_________________
"Boo... Guess who?"


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 03, 2011 21:52 

Jeuj ik ben eindelijk terug van m'n vakantie en ik heb meteen toen ik thuis kwam de twee laatste episodes bekeken. Ik was echt zo benieuwd naar de eps. Ik heb TVD echt heel erg gemist. xD

Spoilers EP19 en EP20
Spoiler:
ZOMFG!!!! LIKE o_O

Er is echt zoveel gebeurt ik weet niet eens waar ik moet beginnen. Ik vond de ep over Klaus erg interessant. Sowieso hou ik van background informatie en het is leuk om te weten hoe het nou precies zit met Klaus/Elijah. Ik vond dat dus een leuke ep. Ik vind het leuk dat Elijah nu aan de "goede kant" staat. Al weet ik niet wat ik er van moet vinden dat Jenna nu alles weet. Nu weten dus alle belangrijke humans dat er wat aan de hand is. Behalve Tyler's moeder niet, maar zij is ook weer niet heel belangrijk. Ik vond het ergens wel wat hebben dat het een beetje een geheim bleef. Ik vond trouwens wel dat ze overal nogal koel en makkelijk op reageerde. En ik weet dus ook niet wat ik er van moet denken dat ze nu een vampire is/word.

En ZOMG Elena die dus misschien een vampire word en die dat niet wil zijn. Ik ben echt benieuwd hoe ze dat gaan doen. Ergens denk ik gewoon dat Damon niet dood gaat en dat Elena ook gewoon human blijft. Aangezien het nogal een behoorlijke plottwist zou zijn als Elena een vampire werd en Damon dood zou gaan. Voornamelijk als je wilt kijken naar de toekomst van de serie. Ook al is dat eerste niet geheel onmogelijk.

En Yay Tyler is terug! Ik heb hem wel gemist. Nu realiseer ik me weer hoe schattig Caroline/Tyler eigenlijk met elkaar zijn. Ik vind ze echt lief samen. Wel weird trouwens dat Bonnie en Jeremy nu helemaal niet voorkomen. Ik ben benieuwd hoe het met Bonnie gaat.

Ik ben nu vast heel veel dingen vergeten, maar er is gewoon zoveel gebeurt in die twee eps. xD

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 06, 2011 19:15 

Spoilers SE2 EP21:

Spoiler:
God, heel deze aflevering was gewoon zwaar zenuwslopend. xD Arme Jenna, ze had echt niet dood gemoeten van mij. :'( Ook erg triestig voor Jeremy & Elena dat ze nu helemaal niemand meer hebben als ouderfiguur.
Op zich was ik wel blij dat Bonnie bleef leven, en dat Elena niet meteen een vampire werd. Dat Klaus niet gelijk dood zou gaan had ik wel verwacht; dat zou ook nogal snel zijn, zo makkelijk zal dat niet gaan. ^^"

Wel wat lieve Tyler/Caroline momentjes! <3 Dat Matt maar fijn terug gaat naar zijn saaie werk/school leventje, zodat Tyler/Caroline samen een stel gaan vormen. [a]

En ik hoop toch wel dat ze onderhand iets gaan doen aan die weerwolfbeet van Damon, want hij mag niet dood. D:

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 06, 2011 19:26 

Bedankt voor het posten Shir! Ik zat de hele dag al te wachten wanneer iemand zou posten, omdat ik ook zo graag wou reageren hier. xD

Spoilers S02EP21
Spoiler:
ZOMFG!!!! AAAAAAHHHHHH!!!!! Ik heb echt zo hard gejankt vanochtend toen ik de ep bekeek. Like WTF!! Jenna is dood! :( Ik vind het echt zo gigantisch zielig voor Elena en Jeremy. En natuurlijk ook Alaric. Damon mag serieus niet dood gaan want anders ga ik iemand in elkaar slaan. Hij hoort gewoon bij TVD. TVD zonder Damon is gewoon geen TVD. Ik denk dus ook niet dat hij dood gaat. Dat mag gewoon niet. Al was het wel weer een erge cliffhanger.

Ik ben net zoals Shirley ook helemaal voor Caroline/Tyler. Ik heb niet zoveel met Matt. Hij is nogal saai in vergelijking met de andere personages. Tyler is daarbij gewoon hip. Ik hoop echt dat Tyler blijft.

En wow wat was Elijah een eikel zeg. Ik dacht dus echt dat hij een good guy was. Natuurlijk moest Klaus niet dood gaan want dat vind ik meer iets voor de season finale ofzo. Ik vond het ook al raar dat zo'n spannende ep nu al kwam. xD Ik ben echt benieuwd hoe dat afloopt. Misschien wordt Klaus wel helemaal gek van het feit dat hij nu elke maand een wolf word en pleegt zelfmoord ofzo. xD #wishfulthinking xD

Maar ja Elena leeft nog. Ik had ergens ook niet verwacht dat zij een vampire zou worden aangezien de schrijvers dan ook belemmerd worden in het verhaal. Ik neem aan dat er een seizoen 3 komt die ook boeiend moet zijn. Al zou ik Elena als vampire opzich niet heel erg vinden ofzo.

Maar ja deze episode was helemaal hip en gigantisch zielig. :(

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo mei 08, 2011 18:21 

Spoilers S02E21
Spoiler:
Omgwtfbbq. Wáárom hebben ze Jenna vermoord. Omg. Stelletje stommeriken. [/understatement] Serieus, van mij hadden ze praktisch iedereen af mogen maken, Bonnie, zelfs Jeremy, Alaric, whatever, maar Jenna vond ik nog een van de leukste personages. T_T Jon.. ja, whatever, ook. Wat een spannende episode was dit. xO Ik dacht al wel dat Elijah zijn broer niet kon doden, maar gooooosh. Stom.

Verder ben ik wel voor Caroline/Tyler ook, want ik vind Matt maar een watje en niet zo boeiend. :') Deze laatste afleveringen waren echt superspannend en deze laatste ook echt ontroerend, ik ben heul benieuwd naar die van vrijdag.

En ik meen het serieus, als ze Damon dood laten gaan (wat ze, neem ik aan, niet zullen doen als ze niet de helft van hun fanbase kwijt willen raken), dan stop ik met kijken. xD

[/chaotische post much]


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 13, 2011 9:11 

Spoilers S02EP22 Season Finale

Spoiler:
Ik wist gewoon dat Damon niet dood zou gaan. Dat zou de hele fandom echt dood maken aangezien er gewoon heel veel mensen alleen voor Ian/Damon de serie kijken. Het is echt mooi hoe ze het gedaan hebben. Delena is namelijk ook erg schattig en het is echt lief hoe Elena hem kuste. Het doet me alleen wel een beetje denken aan Eclipse. De manier hoe Elena denkt dat Damon dood gaat, hem kust en doorheeft dat ze verliefd op hem is. Of dat ze ook van hem houd. Dat gebeurde in Eclipse ook met Bella/Jacob. Maar ja het was wel een heel lief stukje. <3

Het was opzich geen spannende finale, maar ik vind het wel belangrijk dat ze een paar dingen afgesloten hebben en nieuwe dingen geintroduceerd hebben. Ik heb nu wel echt het idee dat seizoen 3 interessant gaat worden. Ik wil weten wat er met Stefan/Klaus gaat gebeuren. En met Jeremy. Ik had trouwens ook niet verwacht dat hij dood zou gaan. Ze kunnen niet Jenna EN Jeremy dood laten gaan. Dat zou te zielig zijn voor Elena. Ik denk overigens dat Jeremy gewoon de geestenwereld kan zien. Zoals een medium oid. Wel zielig, want er zijn zoveel mensen die overleden zijn in zijn leven. Wel leuk dat Stefan en Jeremy nu de interessante plotlijnen krijgen in seizoen 3. Ik vond hun namelijk in seizoen 2 minder boeiend.

Maar ja nu moeten we dus weer lang wachten voordat seizoen 3 eraan komt. *pouts* Ik moet maar even iets nieuws vinden in de tussentijd waar ik naar kan kijken. Het suckt dat al mijn favoriete programma's nu stoppen. Zomertijd FTL.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 13, 2011 16:09 

Spoilers S02 EP22 Season Finale

Spoiler:
Super hippe episode weer, erg goede finale! En inderdaad, wat Eva zegt; het was niet echt aannemelijk dat Damon zou sterven, want dan hadden ze net zo goed meteen de hele serie kunnen afblazen. Heel die serie draait immers om Elena/Stefan/Damon, dus het zou te lame zijn als ie dood was gegaan. ^^" Lief Damon/Elena momentje trouwens, zelfs al ben ik geen Damon/Elena shipper, dat was echt cute. xD In tegenstelling tot dat vergelijkbare Twilight-moment vond ik hier niks mis mee. [a] Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een vreselijke hekel heb aan Jacob, maar Damon daarentegen wel een leuk personage vind.

Maar ze hebben zeker een hoop boeiende verhaallijnen voor het nieuwe seizoen gemaakt. Badass Stefan lijkt me erg gaaf, en het is leuk dat Jer nu straks waarschijnlijk ook een gave heeft. Want toen ik zag dat ie zijn vriendinnetjes weer terug zag dacht ik ook meteen: "Ooooh, nu ziet ie geesten!" Dus aangezien Eva daar ook meteen aan dacht zal dat het wel zijn. xD

Ik heb in ieder geval erg veel zin in het nieuwe seizoen. Klaus had trouwens niet gelogen; de rest van the Originals zijn wel bewaard gebleven. Sowieso las ik ergens een gerucht dat de Originals erg belangrijk werden in seizoen 3, dus dat zou best kunnen. Dat lijkt me dan ook weer erg boeiend.

Verder heb ik niets te melden... Behalve dat het nu nog wel heel lang duurt voor het September is. xD

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 161 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme