Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Bij wat voor team hoor jij?
Team Stefan 20%  20%  [ 5 ]
Team Damon 72%  72%  [ 18 ]
Ze zijn allebei awesome 8%  8%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 25

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 15, 2011 9:37 

@Shirley Ja inderdaad ze doen toch wel zo'n voorstukje waar ze alles bij langs gaan.

Voor de mensen die willen weten wat in de laatste eps gebeurd is. Het zit bij mij nog fris in het geheugen, dus hier heb je een paar punten.
Spoiler:
- Sun and Moon Curse was dus een fake. Het was eigenlijk een curse voor Klaus. Hij is een original (dus vampire) en werewolf. Door de curse kon hij niet beiden zijn. De curse is gebroken omdat Jules (=werewolf) en Jenna (= werd vampire gemaakt) en Elena bij de sacrifice vermoord werden.
- Jenna is dus dood en Elena, Jeremy en voornamelijk Alaric zijn emo hierover.
- Elena werd weer tot leven gewekt door Bonnie. Want zij heeft de kracht van 100 witches. Uncle John offerde zichzelf op zodat Elena kon leven. Hij overlijd dus ook. Elena krijgt zijn ring.
- Caroline is een vampire en haar moeder + Matt weten hiervan. Moeder gaat hier min of meer mee akkoord. Matt wil liever een gewoon leven leiden. En gaat weg bij Caroline. Tyler is terug en heeft het min of meer weer goed gemaakt met Caroline. Hopelijk wordt Caroline/Tyler een feit xD
- Damon werd gebeten door Tyler en was aan het dood gaan. Stefan wou hier een antidote voor hebben. Hij kwam door Bonnie erachter dat hij daarvoor bij Klaus moest zijn. Uiteindelijk was de antidote Klaus' bloed. Klaus wou het Stefan alleen geven als Stefan weer "The Ripper" zou worden en weer een "echte" vampire zou worden en met hem mee zou gaan.
- Damon was dus aan het dood gaan en op dat moment realiseerde Elena min of meer dat ze ook meer gevoelens had voor Damon. Ze hebben gekust (#yay)
- Elijah moest Klaus vermoorden omdat Bonnie dat niet kon (als ze al haar powers zou gebruiken zou zij eigenlijk dood gaan). Elijah deed dit niet omdat Klaus zei dat hij hun familie (ze zijn broers) niet vermoord had en dat ze in leven zijn. Elijah laat Klaus leven en wordt uiteindelijk zelf vermoord door Klaus.
- Jeremy werd (per ongeluk) vermoord door Sheriff Forbes, want zij wou eigenlijk Damon vermoorden. Bonnie was overstuur en zij heeft dus met haar "100 witches" power er weer voor gezorgd dat Jeremy terug kwam uit de dood. Er zaten wel "consequences" aan, maar dat vond Bonnie niet erg aangezien ze niet wou dat Jeremy dood zou gaan. Het seizoen eindigde dat Jeremy dus Anna en Vicki (= dode vampires + ex-girlfriends) weer terug zag.

Volgens mij was dit het wel. xD

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 14:33 

Spoilers voor S03E01

Spoiler:
Wat een aflevering weer! The Vampire Diaries is echt helemaal terug.

Er is weer heel wat gebeurd, dus ik vergeet vast een heleboel dingen, maar goed. Eerst en vooral: yay voor Tyler/Caroline. Ik vind hen echt zo leuk als koppel en ze hebben gewoon leuke momenten. Ik denk niet dat Caroline dood is, dus ik ben benieuwd hoe ze dat oplossen.

Ik vind het dus ook een heel goed contrast dat Stefan nu de ripper is die gestopt moet worden en dat Damon eigenlijk de good guy is. Ik vind de Stefan/Elena/Damon dynamiek nu echt interessant. Het heeft een beetje een nieuw elan gekregen.

Ik vind Matt nog steeds stom, geen verandering daar xD

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 14:54 

Yay bedankt voor het posten Paulien! Ik zat al te wachten totdat iemand hier zou reageren. xD Ik ben vannacht wel opgebleven (al was dat ook voor de Abduction premiere), maar aangezien er geen livestream was heb ik de aflevering vanochtend om 8 uur pas gezien :( Ik ben echt blij dat het weer begonnen is! <3

S3EP1
Spoiler:
YAY Caroline/Tyler FTW!!!!! <3 Ik ben echt blij dat zij nu een koppel zijn. Ze horen gewoon echt bij elkaar. Ik hoop dus ook niet dat er wat ergs met Caroline gaat gebeuren. Wel een cliffhanger hoor. Carol Lockwood die Caroline neer krijgt met verveine. Ik denk dat Caroline's moeder haar wel komt redden. Het zou echt minder prettig zijn als Caroline weg gaat, want ik vind haar juist leuk als vampire zo.

YAY voor Vicki!!! <3 Okay Anna is ook terug, maar ik vond haar personage nooit echt interessant. Ik hoop echt zo hard dat Vicki echt vaak terug komt. Ik ben benieuwd hoe dat precies zit met Jeremy.

Klaus en Ripper Stefan was ook interessant om te zien. Ik had alleen wel door dat Klaus blijkbaar de werewolf Rick zou vermoorden om een vampire van te maken. Dat kwam opzich niet als een verassing. Dat zag ik wel aankomen. In het begin met de meisjes toen Klaus buiten stond en Stefan ze moest aanvallen dacht ik toch echt even dat hij het niet zou doen. Dat hij allemaal toneel zou spelen, maar dat is dus niet zo. En ben ik de enige die min of meer moest huilen aan het einde met Stefan/Elena? Dat telefoontje was gewoon te zielig. Stefan heeft dus nog wel zijn "menselijke" kant. Poor Elena :( Het is zielig dat zij Stefan moet missen. Ik leef met haar mee. Haar tante dood en Stefan is weg. Ik wil wel meer Delena actie zien overigens. Het is inderdaad grappig dat de rollen nu omgedraaid zijn en dat Damon de good guy is. Dat Andie Star dood is vind ik overigens niet erg. Ze moest gewoon dood gaan want anders kan Delena niet gebeuren. xD

Oh en ik hoop dat Alaric niet permanent weg gaat of vaak MIA is, want ik vind hem leuk.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 14:59 

Aangezien ik het beloofde aan Eva; even snel een post hier. xD

Spoilers seizoen 3/ Episode 1:

Spoiler:
Allereerst; Yaaaaaaaaaaaaay, voor Tyler/Caroline! Finally! xD Ze zijn gewoon een veel leuker koppel dan Matt/Caroline, dus ik ben hier echt blij mee. =D Als tweede; Booohooooo, arme Caroline. o_O Moest dat nu? ): Stomme cliffhangers ook altijd. xD Al ben ik het wel met Genner eens dat ik niet denk dat ze dood is. Dat zou lame zijn, want ze is juist Ă©Ă©n van de leukste personages.

Verder een hoop actie, en het plot liep weer lekker vlot, zoals we in eerdere seizoenen al gewend waren. Hopelijk blijven ze op deze weg doorgaan. Het is inderdaad wel cool om te zien dat de rollen nu compleet zijn omgedraaid. Dat Stefan daar ineens staat van... "Hello, brother." Deed me meteen denken aan Damon in die eerste aflevering. xD

En je was niet de enige Eva, dat telefoontje was echt TE zielig. xD Soooo sad. :'( Om de dood van Andy rouw ik ook niet, sowieso omdat ik haar erg lame vond. xD

In ieder geval, ik kan niet wachten tot de tweede episode. =D

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 15:26 

Yay goed zo Shirley! =D

Ik bedacht me net opeens iets over Jeremy's plotverhaal in seizoen 3. Pas op want dit zijn zowel tv serie spoilers als boek spoilers. Niet lezen dus als je de eerste vier boeken niet kent en geen spoilers daarvan wil weten.
Spoiler:
Jeremy kan Anna en Vicki zien die in het verleden vampires waren en nu dood zijn. Dit moest me denken aan het boek toen Elena een vampire werd en dood ging en in boek 4 Bonnie haar steeds zag in haar dromen enzo. Elena was toen in een "other world" met Klaus. Dat Klaus dus ook indirect iets te maken heeft met Jeremy en de ghosts van Vicki en Anna. Al lijkt me sterk dat ze dit in de serie stoppen ergens want serie Klaus is ook compleet anders dan boek Klaus. xD

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 16:38 

Ik heb het eerste boek uit de serie gekocht, maar nog niet gelezen. M'n zus heeft het wel al gelezen, maar vond het absoluut niet goed. Nu hebben mijn zus en ik over het algemeen wel dezelfde smaak in zo'n dingen, maar niet altijd. Dus Eva, ik vroeg me eigenlijk af wat jij van de boeken vindt?

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 17:13 

Genner schreef:
Ik heb het eerste boek uit de serie gekocht, maar nog niet gelezen. M'n zus heeft het wel al gelezen, maar vond het absoluut niet goed. Nu hebben mijn zus en ik over het algemeen wel dezelfde smaak in zo'n dingen, maar niet altijd. Dus Eva, ik vroeg me eigenlijk af wat jij van de boeken vindt?

De boeken zijn inderdaad niet geweldig. Zeker niet in vergelijking met de serie. De serie is spannend en er gebeurt veel in een aflevering. Het boek daarentegen is minder spannend, want er gebeurd gewoon minder. Het zijn geen saaie boeken, maar ik vind ze ook geen aanrader.

De boekenserie is begonnen als een trilogie. De trilogie werd een succes dus er werd een 4e boek bijgeschreven. Toen heeft LJ Smith zo'n 10 jaar niks gedaan met de boeken en nu TVD als serie is uitgekomen is er een tweede trilogie uitgekomen. Dus in totaal heb je nu 7 boeken. Je kan merken dat het niet de bedoeling was dat het 7 boeken zou worden, want het verhaal wordt op een gegeven moment wel vaag. Ik ben nu bezig met boek 5, maar ik kan ook steeds geen zin/tijd vinden om de boeken verder te lezen. Ze zijn wel vermakelijk, maar niet super geweldig.

De boeken staan overigens wel erg los van de serie. Er zitten personages in die niet in de serie zitten en vice versa. Ook komen de verhaallijnen compleet niet overeen. Dat is ergens wel mooi, want dat houdt in dat je gewoon de boeken kunt lezen zonder bang te zijn om gespoilerd te worden.

Ik vind overigens wel dat de boeken heel veel op de Twilight boeken lijken. Als ik LJ Smith was geweest dan had ik misschien SMeyer wel aangeklaagd voor plagiaat. Misschien moet je het ook meer zien zoals Twilight. Gewoon leuke vermakelijke boeken die makkelijk weg te lezen zijn. Al vind ik de Twilight boeken leuker, maar dat is een persoonlijke mening. Daarom vind ik het ook zo grappig dat de serie dus compleet NIET op Twilight lijkt. De serie is echt een stuk beter dan het boek. En dat zegt nogal wat, want ik kies niet snel voor een film/serie verfilming. xD

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za sep 17, 2011 12:39 

S03E01

Spoiler:
Yeah, TVD is back! xD Ik was gisteren eerst onwijs geĂŻrriteerd omdat het niet wou downloaden, maar dat is uiteindelijk toch gelukt, dus toen heb ik me lekker op de bank genesteld met mijn vampiers. :')

Ten eerste; ik vind Tyler/Caroline ook echt ontzettend leuk samen. Matt ben ik al veel te lang méér dan zat; stom, overgevoelig watje dat het is. xD Ik was dus blij toen ze elkaar besprongen. En vervolgens boos toen Tylers moeder Caroline neerschoot... Ze zal wel niet doodgaan (beter gaat ze niet dood, want ze is een van mijn favoriete personages), maar toch. Lekkere cliffhanger weer om mee te beginnen.

Verder vind ik het heerlijk dat Stefan nu weg is en de ripper uithangt; het brengt weer een beetje dynamiek inderdaad in de hele Damon/Stefan/Elena situatie. Het was geweldig om Stefan te zien darten op die weerwolf, en al helemaal dat hij dus z'n slachtoffers uit elkaar scheurt en dan weer in elkaar zet. Heerlijk donkere humor, ik was echt enthousiast. xD Het enige dat ik jammer vond, is dat er kennelijk dus nog wel een beetje goed in Stefan zit. Ja, dat telefoontje tussen hem en Elena was wel heel touching en zielig, maar ik root toch héél erg voor Delena. (Also, nice dat ze het seizoen goed beginnen met Damon in bad, mwhaha, totally made my day) Fijn dus ook dat Andy dood is. Delena all the waaay! xD

Wel heel stom dat Alaric wegging... ik hoop wel dat hij nu niet verandert in zo'n personage dat er bijna nooit is, want ook hij is een van mijn favoriete personages. Ik ben nog steeds boos om Jenna. Booh. Also, ik ben wel benieuwd naar de ontwikkelingen op Jeremy en zijn geestenfront. Ik hoop dat het niet te cliché wordt, maar aangezien de schrijvers van TVD me elke keer weer verrassen met hun plotwendingen, zal dat vast wel niet. Kan niet wachten tot volgende epi. =D


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2011 19:50 

S03E01

Spoiler:
Damn wat is Damon toch hot <3

Eigenlijk is alles al gepost. Ripper Stefan is heel hip en interessant. Ik had het idee dat de ''humor'' enzo in deze episode al stuk donkerder was dan in de vorige 2 seizoenen. Maar dat kan ook zijn, omdat ik het al een tijdje niet gezien heb. Ik vond het wel zielig dat Andy dood ging. Niet echt voor Andy, maar omdat Damon het ''erg'' vond en omdat Damon duidelijk upset was doordat Stefan zulke rare stunts uithaalt.

Ik vind Klaus trouwens echt een leuk personage. Hij is zo heerlijk sadistisch.

Ik vind het jammer dat Bonnie alleen maar even op de telefoon in beeld kwam. Ik wil dat Bonnie een beetje op Jeremy let, want ik vind Jeremy schattig. Ik vond het heel grappig dat hij en Matt gingen blowen trouwens xD Ik ben benieuwd hoe het verder gaat met Jeremy en Vicky en Anna.

Ik vond het stom dat Alaric wegging, want ik hoopte stiekem een beetje dat hij een soort van vervangende ouder voor Elena en Jeremy zou worden. Ik vind Alaric echt een super leuk personage. Zeker in combinatie met Damon vind ik hem fantastisch. Ik hoop dus dat hij wel gewoon aanwezig blijft :O

En en en ik wil weten wat er gaat gebeuren met Caroline en met CarolinexTyler. En JA ik moest huilen bij het ElenaXStefan telefoongesprek <3

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 23, 2011 8:39 

S03EP02
Spoiler:
Aww het einde met Damon/Elena was zielig! Ik wil meer Delena scenes!! <3 Ik denk dat Stefan zijn gedachten nog wel veranderd en dat hij wel terug komt. Al zou het leuk zijn als Delena ook wel wat screentime krijgt. Leuk dat Alaric weer terug is want ik vind hem leuk met Damon. Het feit dat ze elkaar brother noemen enzo <3

ZOMG HRG zit in TVD! xD Jammer dat Uncle John dood is, want dan had je twee Heroes acteurs in TVD. Maar shocking dat hij Carolines vader is! Dat had ik niet verwacht. Dat is ergens ook wel goed, want dat houdt in dat Caroline niet dood gaat. Ik neem aan dat hij dat niet gaat doen. Voornamelijk niet omdat haar moeder het niet erg vind dat ze een vampire is.

Ergens vond ik de Tyler/Carol Lockwood scenes hilarisch. Ik vond het gewoon grappig om te zien hoe Tyler bekend maakte dat hij ook een "monster" is. Ik vind Tyler echt een leuk personage. Die moeten ze echt nog lang erin laten. Sowieso omdat Caroline/Tyler nog veel scenes samen moeten hebben. =D

Ik ben overigens Team Vicki! Ik zou haar eerder vertrouwen dan Anna tbh. Ik hoop dat Jeremy dat ook doet, want ik wil Vicki terug hebben. Daar heeft Matt ook belang bij. Ik ben benieuwd hoe Jeremy dat gaat doen. Sowieso is het weird dat Bonnie MIA is. Ze moeten toch sowieso een keer naar school enzo?

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 23, 2011 15:39 

S03E02

Spoiler:
Ik heb letterlijk net de tweede aflevering gezien en mijn mond hangt nog open. Dat einde ook alweer!

Maargoed. Ik vond de hele episode weer lekker goed vooruit gaan - Klaus die probeert de pack te turnen en beseft dat het niet werkt, Stefan die gebeten wordt, het hele gedoe in de Smoky Mountains.

Ik ben het eens met Eva over Delena en de Tyler/Carol scènes. Ik was trouwens echt vergeten dat Carol dat niet wist van Tyler.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 23, 2011 19:43 

Spoilers S03EP02:

Spoiler:
Korte reactie want ik heb niet echt veel tijd. :'D Maar wooooooow, gave aflevering weer! Echt super, weer erg veel spanning en actie. Zoals hier boven al gezegd is ben ik blij dat Ric terug is, en ik was ook wel geshockt door het Caroline-moment op het einde. Haar vader? WTF! o_O Die zag ik niet aankomen. Ben erg benieuwd wat hij gaat doen, maar ik gok dat ze het wel zal overleven nu. :') En dat moet ook, want Caroline is een van mijn favo's! =D Tyler/Caroline is ook gewoon te leuk.
Oh, en ik vraag me nu wel af of het Vicki of Anna is die de waarheid spreekt... En wanneer dat Klaus de conclusie gaat trekken dat het probleem is dat Elena nog leeft. ^^"

@Eva: Ja, het is nogal weird dat je Bonnie de hele tijd niet ziet. =\ Ik hoop toch wel dat ze volgende week weer terug is.

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 25, 2011 12:27 

Spoilers S03EP02:

Spoiler:
Waar te beginnen? xD Er is zoveel gebeurd. Ten eerste: hoera voor Alaric dat hij weer terug is <3 Hij en Damon zijn samen gewoon awesome en ik vind de Elena/Rick momenten ook mooi. Dan DamonxElena op het laatst. Ik hoop echt dat Stefan terugkomt, maar van mij mag dat nog wel een paar episodes duren. Ik wil meer DamonXElena momenten.
En dan Caroline's vader. Did not see that coming. :O Maar wel awesome. Ben benieuwd hoe het verdergaat.
Ik vond de stukjes van Tyler en zijn moeder trouwens ook leuk. Dat ze op het laatst zegt dat ze zal zorgen dat Caroline niets zal overkomen.
En Claus <3 Hij is gewoon awesome. Soms wat irritant, maar goed. Ik vond het grappig dat ie zo gefrustreerd raakte toen zijn plan mislukt was en alle weerwolven dood waren. En dat ie dan toch zijn bloed aan Stefan geeft.
En OMG Stefan die Damon red. Aaaaawesome <3
En ik ben heel benieuwd naar Anna en Vicky. Ik zelf vind Anna leuker, dus ik hoop dat Jeremy háár geloofd. Maar dat zal wel niet. Ik denk dat we wel al een beetje aan kunnen nemen dat Vicky terugkomt. We zullen zien.

En nu wil ik ep3 @@

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 30, 2011 8:54 

Spoilers S03EP03
Spoiler:
Aww dat stukje met Elena/Stefan aan het einde was zielig. Sowieso alle stukjes met hun samen in dit seizoen zijn te zielig. Al moest het me wel denken aan Edward/New Moon. Dat Stefan dus zegt dat hij niet meer van haar houdt terwijl hij dat eigenlijk nog wel doet, maar alleen zegt zodat Elena haar makkelijker vergeet. Ik ben benieuwd hoe dat verder gaat. Of Elena nu ook meer naar Damon toe groeit.

Maar Klaus en Rebecca zijn dus ook on the run. Ik ben benieuwd wie achter hun aan zit. Je zal toch bijna denken dat Katherine er wat mee te maken heeft aangezien ze toen aanwezig was. Ook al had Katherine eerder ook al aangegeven dat ze in het verleden Stefan gestalkt heeft omdat ze nog van hem houd. Ergens is het logisch dat Klaus en Stefan elkaar al kenden aangezien Klaus al een vampire is die al lang meeloopt en ik het idee heb dat de meeste vampires (in Amerika) elkaar wel kennen. Dus ik vond deze ep nog niet eens zo heel ver gezocht eigenlijk. Ik ben benieuwd wat Rebecca precies voor personage is en wat zij kan betekenen. Hetzelfde geldt voor Gloria.

De stukjes met Caroline waren zielig. Ik vond het echt awesome dat Liz en Tyler haar kwamen redden. Het stukje daarna was ook zo zielig. Maar Caroline/Tyler FTW! <3 Sowieso vind ik Caroline als vampire veel hipper dan toen ze nog mens was.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 30, 2011 10:39 

Spoilers S03EP03:

Spoiler:
Net meteen maar even gekeken, dus gelijk ook maar even een reactie. xD

Zoals gewoonlijk weer awesome. Op zich vond ik het Stefan/Klaus deel ook niet te vergezocht, makes sense dat ze elkaar al eerder zijn tegen gekomen. Al moet ik zeggen dat ik niet had gedacht dat ze ook echt vrienden waren geweest. Ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat, en wie er eventueel achter Klaus aanzit. (En hoe die in hemelsnaam denkt hem te kunnen verslaan. ^^")
En ik vraag me ook wel af wat Katherine ermee te maken heeft. Al zou het kunnen dat, zou ze nog van Stefan houden zoals ze eerder beweerde, ze gewoon daar is om een poging te doen hem te redden en het verder niets met Klaus te maken heeft. Sowieso vraag ik me af wat daar voor nodig gaat zijn nu het zelfs Damon en Elena niet gelukt is om hem terug te krijgen. xD

En de Tyler/Caroline stukjes waren weer te schattig. <3 Ik vind het ook zo lief dat Caroline's moeder nu helemaal heeft geaccepteerd dat haar dochter een vampire is, en ze zo goed ermee om gaat.

Oh, en ik vraag me nog steeds af waar Bonnie in godsnaam uithangt. ^^" Maar misschien doet ze binnenkort wel weer mee, aangezien er nu ook weer witchy-stuff aan te pas gaat komen...

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 161 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme