Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Bij wat voor team hoor jij?
Team Stefan 20%  20%  [ 5 ]
Team Damon 72%  72%  [ 18 ]
Ze zijn allebei awesome 8%  8%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 25

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 04, 2012 21:46 

Genner schreef:
Shirley schreef:
Lol, nouja, drie weken is in ieder geval nog te overzien. xD Ik kreeg alweer allerlei visioenen van een stop die een maand of vier ging duren. Hopelijk gaan ze daarna gewoon lekker door tot aan de zomerstop, zonder irritante onderbrekingen. :'D


3-16 15/Mar/12 1912
3-17 12/Apr/12 Break On Through
3-18 19/Apr/12 The Murder of One
3-19 26/Apr/12 Heart of Darkness
3-20 03/May/12 Do Not Go Gentle

Dit staat op epguides.com.


WTF? o_O Ze gaan op 15 maart 1 aflevering uitzenden en dan gaan ze weer vrolijk een maand wachten? =_= Wat een baggerzooi. En ook nog zo onlogisch als maar kan zijn. x_x Beter zorgen ze voortaan gewoon eerst dat ze hun zaakjes op orde hebben, zodat ze een normaal uitzendschema kunnen volgen.

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo maart 04, 2012 22:31 

Moeten we serieus weer een maand wachten? O.o Waarom doen ze dat toch? Hebben ze daar zoveel vakantie ofzo dat ze zoveel tussenstops hebben. -.-
Maargoed nog ruim anderhalve week wachten, fijn dat we toch nog 1 aflevering hebben tussendoor. Beter in ieder geval dan helemaal niet.

_________________
The last enemy that shall be destroyed is death.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 06, 2012 10:20 

Dit geldt niet alleen voor TVD he. Er zijn heel veel series in Amerika die na één of twee afleveringen even een hiatus hebben en dan een paar weken doorgaan en dan weer een hiatus hebben etc. Het is inderdaad heel vervelend, maar ja je kan er niks aan doen. Ik heb dan wel liever één aflevering per maand dan dat we twee maand (of langer) moeten wachten.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 06, 2012 12:48 

Het is trouwens ook niet zo dat de cast de hele tijd vakantie krijgt. Ze zijn heel druk bezig met het opnemen van de afleveringen, dus voor de makers is zo'n hiatus wel goed. Als ze aan één stuk door zouden draaien, zouden de afleveringen nooit op tijd klaar zijn.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 16, 2012 11:04 

Ik denk dat dit wel een dubbelpost waard is, want ik zag net het volgende op epguides.com:

3-17 22/Mar/12 Break On Through
3-18 29/Mar/12 The Murder of One
3-19 26/Apr/12 Heart of Darkness
3-20 03/May/12 Do Not Go Gentle

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 19, 2012 12:04 

Spoilers 3x16 1912
Spoiler:
Ik moest er weer een beetje inkomen na zo lang en ik vond dit ook niet de meest spectaculaire episode, maar tegen het einde toch wel heel interessant. Woooow dus Alaric is waarschijnlijk ''veranderd'' door die ring en is wel de dader =O Nooit verwacht, maar wel spannend zeg.
De flashbacks waren op zich wel leuk, maar meer actie had ik niet erg gevonden haha. En de bonding momenten van Damon en Stefan zijn altijd leuk ^^

Matt vind ik nog steeds niet interessant en ik wil Jeremy terug =O En CarolinexKlaus momentjes :P

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 19, 2012 20:43 

S03E16

Spoiler:
Ik vond dit net wel weer een leukere aflevering. Ik vind Jeremy niet zo'n leuk personage, dus voor mij is het alleen maar goed dat hij en Bonnie er niet echt in voorkwamen. Ik vind Matt niet bijster interessant, maar vind het wel leuk om Elena ook eens met andere mannen te zien omgaan dan alleen maar Stefan en Damon. Ik ben de originals niet beu, maar vond het toch wel fijn om eens een aflevering over iets anders te zien.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 06, 2012 10:36 

Wow, ik heb hier echt al eeuwen niet meer gepost, want druk druk druk. xD Maar ik volg het dus nog steeds fanatiek. =D Ben benieuwd wat ze allemaal nog in petto hebben voor de finale van dit seizoen, nog maar 2 afleveringen te gaan... Ik hoop in ieder geval niet dat ze alle Originals uitmoorden, want daar zijn ze veel te hip voor. xD

Het is wel vervelend dat er iedere keer weer meerdere weken tussen de afleveringen zitten, maar van de positieve kant; Dan duurt de zomerstop ook weer een paar weken korter, hé. ^^" Aangenomen dat er een seizoen 4 komt natuurlijk... Heeft iemand daar al iets van gehoord of er al dan niet een nieuw seizoen gaat zijn?

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 07, 2012 20:44 

^Ik heb nog niets gehoord van een datum voor het 4e seizoen maar ik had ergens gelezen dat het filmen zou beginnen in het voorjaar van 2012, nu dus ongeveer.

Ik ben echt verslaafd, en ik wil zo graag het einde weten van seizoen 3! Die Originals mogen voor mijn part dood.
Spoiler:
Maar eigenlijk gaat dat helemaal niet want dan zijn Stefan en Damon een beetje dood!

Hoeveel afleveringen telt het 3e seizoen precies?

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 07, 2012 23:11 

badeendjex5 schreef:
^Ik heb nog niets gehoord van een datum voor het 4e seizoen maar ik had ergens gelezen dat het filmen zou beginnen in het voorjaar van 2012, nu dus ongeveer.

Ik ben echt verslaafd, en ik wil zo graag het einde weten van seizoen 3! Die Originals mogen voor mijn part dood.
Spoiler:
Maar eigenlijk gaat dat helemaal niet want dan zijn Stefan en Damon een beetje dood!

Hoeveel afleveringen telt het 3e seizoen precies?

x.


Er zijn 22 afleveringen in het 3e seizoen. De laatste aflevering wordt uitgezonden op 10 mei.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 15:33 

Ok, dit moet ik even kwijt:
Wat is in godsnaam de link tussen de tv-serie en de boeken?! Want die zijn toch allesbehalve het zelfde :o Er is niets dat overeen komt!

En nog iets wat ik kwijt moet:
Het 3de boek (Duisternis) is verschrikkelijk slecht! Ik zit nog niet heel ver, maar ik betwijfel of het nog wel goed zal worden.

Geef mij maar de serie, die is tenminste iets realistischer. Elena haar verschillende gedaantes zijn er echt over in de boeken :shock:

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 11, 2012 10:36 

@Leintje: Zelf heb ik de boeken dus niet gelezen, omdat ik van Eva ook al hoorde dat ze echt zoveel anders zijn dan de TV serie. Aangezien ik dat alleen maar irritant en verwarrend vind, ben ik er dus niet aan begonnen. xD Bovendien zegt iedereen ook (net als jij) dat de serie gewoon veel beter is dan de boekenreeks.

Maarja, in principe is volgens mij de serie alleen gebaseerd op de boeken. Ze hebben wat characters en globale verhaallijnen gebruikt, maar verder denk ik dat de verhalen in de serie gewoon bedacht zijn door de schrijvers daar...

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mystic Falls

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 22, 2012 13:32 

3x19
Spoiler:
Oooommmmmmmggg! Die scene met Damon en Elena als ze kussen buiten het motel! Die scene is echt alles waar ik op wachtte! Het heeft zo ongeveer 3 seizoenen geduurd voor we een kus als deze kregen, maar het is echt het wachten waard geweest!
+ ik word er echt gek van hoe lekker Damon is hihihi


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr apr 27, 2012 21:16 

Spoiler 03.20

Spoiler:
WAUW! Wat een aflevering. Het thema van het feest, helemaal top hoe iedereen eruit zag. En dan allemaal wat er met Alaric gebeurt. Ik dacht echt 'Nee, daar gaat er weer één, Alaric of all. En dan dat Bonnie hem haar bloed geeft, zodat hij toch wel de 'transition' volbrengt. Ik ben benieuwd hoe dat verder gaat spelen en of het nog van enige invloed is dat het Bonnie's bloed is.

_________________
The last enemy that shall be destroyed is death.


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Nederland
BerichtGeplaatst: do aug 02, 2012 8:58 

Ah, hier is dus ook een topic over. Ik ben pas begonnen met seizoen 1 te kijken.
Ik loop een beetje achter, ik weet het, haha, mijn excuses!

En seizoen 1 had ik in 3 dagen uit, en ik vond het helemaal geweldig. Seizoen 2 ga ik mee beginnen, maar ik moet zeggen dat ik nog nooit een serie zo leuk heb gevonden.

Ik heb trouwens TEAM Damon in de poll gestemd (:

_________________
"Always do, what you are afraid to do."


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 161 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme