Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende

Bij wat voor team hoor jij?
Team Stefan 20%  20%  [ 5 ]
Team Damon 72%  72%  [ 18 ]
Ze zijn allebei awesome 8%  8%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 25

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 22:56 

Het zal met de winterstop te maken hebben. Alles lijkt plots zo lang geleden ^^

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 23:05 

Ja inderdaad ik moest er ook helemaal weer inkomen. TVD heeft inderdaad vaak dat sommige personages echt weken niet voorkomen zonder een duidelijke reden. Dat vind ik ook vaag, maar aan de andere kant is het logisch omdat er zoveel verhaallijnen zijn. Ze kunnen niet steeds evenveel aandacht geven aan alle verhaallijnen.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Once upon a time.
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 20:30 

Verslaafd (L) Ik vind het zo'n heerlijke serie! En Damon (A)

_________________
"The Dark Lord does not complain that I stayed, so I do not see why you do."


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 21:36 

Ik ben 100% team Damon. In het begin van de serie vond ik Damon irritant en niet leuk, maar na de 10e aflevering van seizoen 1 ben ik helemaal om, en vind ik Stefan irritant vooral samen met Elena. De Elena/Damon scenes zijn echt awesome (:

Spoiler:
Over de aflevering van afgelopen vrijdag. Ik vond het wel heel jammer dat Rose doodging, ik vond haar best leuk! Damon is nu helemaal de weg kwijt, wat ook wel weer interessant is, ben benieuwd wat er met hem gaat gebeuren. Het hele Stefan-gaat-op-zoek-naar-isobel-verhaal vond ik niet zo heel boeiend. En ik miste inderdaad Bonnie, maar ook Jeremy ): En Caroline/Tyler vind ik ook heel schattig (Matt niet, die vind ik niet meer leuk xD)


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 22:50 


Ik heb werkelijk geen idee waarom ik TVD leuk vind en dat meen ik. Ik vond het begin van season 1 echt ongelooflijk slordig in elkaar gestoken (nu is dat wel verbeterd) en er is over het algemeen iets met die serie waar ik m'n vinger niet op kan leggen. Het is ook totaal niet het soort serie dat ik zou kijken. Toch kijk ik het en geniet ik ervan. Vreemd, hé? Ik denk dat het zo'n beetje 'my guilty pleasure' is. ;)

Zenden ze in NL al season 2 uit of kijken jullie het allemaal via internet? In Belgií« heeft VijfTV TVD overgenomen van VT4 (die had het uitgezonden t.e.m. 1x14) en zijn ze helemaal terug opnieuw begonnen met uitzenden met als resultaat dat we nu nog steeds niet verder geraakt zijn dan 1x14. Ach.

_________________
    GRYFFINDOR


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 13:25 

S02 Ep 13
Spoiler:
Ze hebben denk ik expres veel halfnaakte Damon scenes erin gedaan. Ze weten gewoon dat (bijna) iedereen dat graag wil zien. xD

Maar ja ik mag Jules dus ook niet. Ik vind het niet leuk dat Tyler zich nu tegen Caroline gekeerd heeft. Voornamelijk niet omdat zij hem zoveel geholpen heeft, maar dat is hij dan waarschijnlijk al vergeten. Ik was overigens blij dat Bonnie, Caroline en Elena aan het eind weer bij elkaar waren. Ik miste dat echt. Ze zijn heel lang niet bij elkaar geweest. Het lijkt of ze elkaar nooit meer zien. Ze gaan ook nooit meer naar school heen lijkt het wel. Wel leuk dus dat bijna alle personages er weer in zaten. Ook weer Jeremy enzo.

Uncle John is gewoon lame. Ben wel blij dat we Katherine aan het eind nog zagen. Hij wil dus haar eruit hebben. Dat vind ik opzich niet erg want ik vind Katherine hip. xD Daarbij wil ik ook Isobel een keer zien. Ik vond haar ook leuk.

Maar ja deze ep was echt weer spannend. Ik dacht dus echt dat Stefan, Damon en Caroline er geweest waren. Dus yay voor Jonas/Elijah! xD Ben benieuwd hoe het verder gaat...

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 20:19 

Spoilers S2 EP13

Spoiler:
Holy canoly, wat een aflevering weer! o_O Best wel wat WTF-momenten...

Uuurgh, wat erger ik me aan Jules. =_= If no one kills her and her little friend in the next episode, I will go over there and do it myself. D< Irritante muts. En arme Caroline, ze probeert zo'n goede vriendin te zijn voor Tyler en dan krijgt ze stank voor dank.

Gaaf stuk wel toen Jonas daar kwam opdagen om ze te helpen. Never thought I would say this, but for now; Team Elijah! x'D Al weet je het nooit met deze serie. :p

Superlieve scene op het laatst wel, met Stefan/Caroline/Elena/Bonnie. Echt mooi dat ze dat er in hebben gedaan, te schattig.

Overigens had ik niet verwacht dat 'Uncle John' werkelijk goede bedoelingen had, dus het einde vond ik dan weer niet heel schokkend, al had ik niet meteen geraden dat hij kwam om Katherine uit de tombe te halen.

Anyway, can't wait for next week. :'D

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Villa Zwarts
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 21:13 

Zijn hier eigenlijk ook dvd's van? Ik ben namelijk slecht in het volgen van tv programma's.

_________________
"I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!"


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 21:34 

Miss Zwarts schreef:
Zijn hier eigenlijk ook dvd's van? Ik ben namelijk slecht in het volgen van tv programma's.


Seizoen 1 is geloof ik al wel uit op DVD. Ik weet niet of ie al te krijgen is in Nederland, maar volgens mij wel. Of je kan gewoon online kijken, dat doen de meeste hier, dan kun je ook kijken wanneer je wilt. (:

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 21:48 

Miss Zwarts schreef:
Zijn hier eigenlijk ook dvd's van? Ik ben namelijk slecht in het volgen van tv programma's.


Bol.com heeft seizoen 1, dus Mediamarkt en dat soort zaken denk ik ook wel. Maar 40 euries voor een twintigtal afleveringen vind ik wel geld hoor.

Ik vond de nieuwste aflevering echt super trouwens. Poor Damon.

_________________
"Boo... Guess who?"


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Slaapzaal van Griffoendor.
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 17:00 

Okee normaal ben ik niet zo'n fan van series, maar The Vampire Diaries is maar grote verslaving!!
Het verhaal is geweldig en ik ben blij dat het niet lijkt op Twilight of True Blood. :D

By The Way TEAM STEFAN all the way!!!! <3 Love Him :D

_________________
"Fear of a name increases fear of a thing itself."

"It's the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more."


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Villa Zwarts
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 13:28 

Ik ben al een beetje aan het zoeken geweest, maar een echt goede site heb ik niet kunnen vinden. :S Ik heb er we looit een gehad maar op de een of andere manier kan ik die niet meer terugvinden. Wil iemand die misschien via PB sturen?

_________________
"I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!"


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 15:35 

@Emm: Twilight en True Blood zijn toch ook helemaal anders onderling? Een vergelijking TVD - Twilight kan ik nog begrijpen aangezien het doelpubliek daar een beetje overlapt, maar True Blood is echt een compléét andere categorie.

@Miss Zwarts: Ik haal ze gewoon van TPB.

S02E13

Spoiler:
Het einde was echt weer een "...WTF?"-moment. Net zoals Shirley had ik nu ook niet gedacht dat Uncle John echt de good guy kwam uithangen, maar yay voor Katherine uit de thomb! Zoals Eva al zei, Katherine is hip.

Inderdaad wel leuk dat Bonnie en Jeremy weer meededen. Maar ik blijft ze zo enorm fout vinden als koppel en ook hélemaal niet bij elkaar passen. Matt moet trouwens serieus oprotten. Hij ziet Caroline haast nooit meer. Caroline moet ook beseffen dat het niet kan werken als ze het hem niet kan vertellen.

Wat een rotactie van Tyler trouwens. Ik snap wel dat hij verward is enzo, maar om Caroline dan maar te laten vallen als een baksteen?

De Stefan/Caroline momenten waren wel leuk. Als Tyler niet in the picture zou zijn en Elena met Damon zou zijn, zouden ze best wel leuk zijn samen. Die slumber in op het einde was echt wel leuk.

Ik had echt duizend keer liever Isobel teruggezien dan John. Isobel is hip, John zuigt gewoon. Wat is hij een vreselijke oetlul. Maar misschien komt ze nog.

Heb ik het trouwens goed begrepen dat Isobel bezig is Klaus tegen te houden?

En please... someone kill Jules.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


Laatst bijgewerkt door Genner op zo feb 06, 2011 15:38, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 15:36 

S02EP13:

Spoiler:
Gave episode! Ik heb dus echt een bloedhekel aan Jules en ik hoop dat Damon haar heel snel vermoord. Ik vond dat stuk dat Damon dus verteld dat ie verliefd is op Elena, maar dat hij haar niet kan krijgen, heel lief <3
Ik ben gek op killerDamon, maar als hij lief is en zijn gevoelens toont, vind ik hem zo schattig :P
Het gevecht tussen de vamps en de wolves vond ik ook gaaf en dan Jonas die daar ineens stond.
Ik vind Tyler nu echt een @!#!@. Caroline heeft zoveel voor hem gedaan en hem zo geholpen met die wolfcurse en dan dit. Ik snap wel dat Tyler geschokt was, omdat Damon en co dus zijn oom hebben vermoord, maar dat is nog geen reden om je dan maar bij de tegenpartij aan te sluiten. En dan wordt Caroline boos en ze zegt dat ze geen vrienden meer zijn en dan gaat ie dus naar die Jules toe. 1 poging mislukt om met Caroline te praten en hij geeft het meteen op. Ik ben wel heel benieuwd hoe het verder loopt.
Dat Bonnie/Elena/Caroline stukje was inderdaad lief <3 Dat John dus niet te vertrouwen is, schokt me niet heel erg. Ik geloofde hem namelijk geen seconde.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 11, 2011 11:13 

S02 EP14
Spoiler:
NOOOHZ ik wil niet dat Tyler weg gaat. Hij komt wel weer terug lijkt mij, maar ik begin hem nu juist zo interessant te vinden. Ik wil wel dat hij er nog in komt.

Ik vond dit een hele leuke episode. Mooi dat we nu erachter zijn gekomen wat Elijah eigenlijk van plan was. Ook al had ik het ook niet anders verwacht. xD Ik ben ook benieuwd wat Elena nu gaat doen. Het zou ook geen verkeerde keuze zijn als ze gewoon een vampire zou worden. Aangezien ze dan iedereen redt en dan ook nog een toekomst met Stefan (of Damon xD) kan hebben.

Waarom denk ik toch steeds dat iemand dood is en blijkt het achteraf niet zo te zijn? Ik dacht dus echt dat Alaric dood was. xD Ik ben benieuwd of Jenna de volgende keer er ook achter komt wat er allemaal gebeurd aangezien zij ook een niet interessant personage begint te worden. Net zoals Matt eigenlijk. Aangezien die gewoon human zijn en van niks weten.

Eigenlijk vond ik Bonny/Jeremy nog niet eens zo heel erg slecht eigenlijk. Ik moest er denk ik gewoon even aan wennen. Ik vind ze nu wel schattig bij elkaar.

En ik wil meer Isobel en Katherine! <3

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 161 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme