Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende

Bij wat voor team hoor jij?
Team Stefan 20%  20%  [ 5 ]
Team Damon 72%  72%  [ 18 ]
Ze zijn allebei awesome 8%  8%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 25

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 13:15 

The Vampire Diaries

Afbeelding


Deze populaire Amerikaanse serie is gebaseerd op de boeken van L.J. Smith. Het gaat over een meisje Elena Gilbert die samen met haar jongere broer Jeremy in het kleine stadje Mystic Falls, Virginia woont. Haar ouders zijn een paar maanden eerder overleden in een auto ongeluk en zij probeert daar weer overheen te komen. Dat lukt goed want er komt een nieuwe jongen op school waar Elena gefascineerd door raakt. Zijn naam is Stefan Salvatore. Niemand weet dat hij eigenlijk een 150 jarige vampier is die normaal onder de mensen wil leven. Terwijl Stefan probeert om normaal onder de mensen te leven en geen mensenbloed te drinken komt opeens zijn "evil" broer Damon bij hem inwonen. Zij hebben niet zo'n hele goede band samen. Niet alleen omdat ze qua character eigenschappen helemaal niet op elkaar lijken, maar ook omdat ze beide een fascinatie hebben voor Elena.. Meer informatie hier )

Trailer

Uitzenddatum USA: Elke donderdagavond bij The CW, dus hij staat vrijdag online.
Uitzenddatum NL/BE: -

In Amerika wordt inmiddels seizoen 2 uitgezonden. Probeer dit topic spoilervrij te houden. Niet iedereen heeft alle afleveringen gezien en niet iedereen heeft alle boeken gelezen. Zet belangrijke dingen dus onder de spoilertags.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: St. Vladimir's Academy
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 13:26 

Oh! Ik vind deze serie echt geweldig!! Meestal zijn de verfilmingen honderd keer slechter (oké, misschien geen honderd keer, maar dan nog) dan de boeken! Maar bij TVD is dat echt niet zo. In de boeken heb ik echt niets met Elena en ben ik na het eerste boek ook afgehaakt. Ik had dan ook geen al te hoge verwachtingen van de serie, maar het was gewoon geweldig. Ik was meteen hooked, zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen.
In de boeken had ik meer op met Stefan, maar in de serie was het echt Damon die er tussenuit sprong. Later werd Elena, die ik in de serie een veel sympathieker meisje vind dan in de boeken, vervangen door Katherine. Niemand kan tegen Katherine opboksen. Ze is gewoon, absoluut, helemaal, compleet en enorm geweldig!

Zeker een serie om naar te kijken!

_________________
.
Men are natural warriors, but a woman in battle is truly bloodthirsty.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 13:33 

Yay ik kan reageren! Nou ik heb deze serie al redelijk vanaf het begin gevolgd. Volgens mij toen aflevering 5 bezig was in Amerika, dus dat was in oktober 2009. Ik besloot het te kijken aangezien ik vampires interessant vind en het mij wel een leuke serie leek. Later kwam ik erachter dat Shirley ook al naar de serie keek dus toen kon ik ook met andere mensen er over hyperen. Dit is echt mijn favoriete serie! Ik vind het gewoon zo geweldig. Er zit een goede balans tussen spanning, romantiek en humor. Elke aflevering heeft gewoon een cliffhanger. xD

Yay de winterstop is voorbij dus ik kan even SQUEEE'en over de nieuwe aflevering! <3

Spoilers season 2 episode 12
Spoiler:
Ik vind het dus niet erg dat Rose dood is. Ik had echt helemaal niks met haar. Ik vond haar juist nogal irritant. Voornamelijk omdat ik haar niet leuk vond bij Damon. Dus yay ze is dood! xD

Damon was gewoon te schattig in deze aflevering. En creepy aan het einde. Ben benieuwd hoe dat verder gaat nu. Al zijn emoties komen nu los. Ik vond het wel leuk dat het dit keer meer over Damon ging.

En Caroline/Tyler zijn gewoon schattig samen. Ik vind dat zij iets met elkaar moeten hebben. Ik heb opzich weinig met Matt nu omdat hij geen interessant personage is nu. Dat is echt een bijpersonage geworden. Daarbij is het weer raar dat Bonnie er niet in zat. xD En jammer dat Katherine er niet in zat. Zij is echt geweldig! <3

Maar ja de episode was weer awesomesauce zoals gewoonlijk! <3 Ik hoop echt dat er niet snel weer zo'n stop weer eraan komt. xD

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 13:37 

Geweldige serie! Normaal ben ik een hele slechte serie-kijker. Ik haak gewoon ontzettend snel af, en vind het vaak na een paar afleveringen niet boeiend meer... Maar dat is bij The Vampire Diaries dus echt niet het geval. Het verhaal loopt lekker vlot, het is boeiend maar niet TE ingewikkeld, leuke personages... En natuurlijk de geweldige twists in het plot; je wordt regelmatig verrast, wat bij veel series niet het geval is. Ook het acteerwerk in deze serie is erg sterk.

Echt briljant dus, aanrader voor iedereen. En nee, ik heb de allernieuwste episode nog altijd niet gekeken. xD God, ik ben echt erg. Anyway, zodra ik hem heb gekeken ga ik hier posten. (:

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Villa Zwarts
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 14:45 

xDuffie schreef:
In de boeken heb ik echt niets met Elena en ben ik na het eerste boek ook afgehaakt.


Dat is gewoon precies wat ik ook dacht. Ik heb het boek, maar ik vond haar zo arrogant, in ieder geval mocht ik haar niet. Ik heb twee afleveringen van deze serie gezien, daarna vergat ik verder te kijken, ik ben slecht in series op tv volgen XD Trouwens, de eerste twee afleveringen had ik op de PC gekeken, op internet, maar ik weet al niet meer via welke site...

Misschien dat ik een nieuwe poging ga wagen, als ik de desbetreffende site kan vinden.

_________________
"I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!"


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 16:30 

@Elena discussie In de boeken is ze inderdaad echt anders. Ik vond haar in het eerste boek dus echt niet leuk, maar in de latere boeken is het wel beter. Het is inderdaad wel zo dat ze de Elena in de serie wel een stuk leuker gemaakt hebben. Sowieso kloppen heel veel dingen niet met het boek. Het boek en de serie moet je eigenlijk als twee aparte dingen zien want qua namen na lijkt het helemaal niet op elkaar. En zelfs dat is nog niet hetzelfde want er zitten personages in de serie die niet in het boek zitten en vice versa. Daarbij heet Mystic Falls ook Fell's Church in het boek etc. Maar daarom is het juist leuk om de boeken te lezen, want zo blijft het wel spannend.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 17:44 

Ik ben recent ook weer The Vampire Diaries aan het kijken. Een vriend van me dwong me half, dus ik dacht, laat ik maar weer er mee beginnen. xD Op dit moment kijk ik de derde aflevering van het tweede seizoen en vind het heel goed.
Ik vond eerst Damon de leukste, maar de laatste paar aflevering ben ik Stefan ook veel leuker gaan vinden.

@ book!Elena: Ze is anders, maar ik vond het niet echt storend. Om eerlijk te zijn vond ik Elena in de serie eerst niet echt leuk, een beetje vanilla. Maar later ben ik haar meer gaan waarderen.
Maar goed, Elena uit het boek is sowieso al blond haha. xD
Ik vind de serie leuker en beter.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 21:27 

Lol. "Team Stefan, Team Damon, of beiden" - 'Je mag één optie selecteren'. xD

Ik vind ze beiden wel iets hebben. Stefan is pure liefde, maar wel met iets van 'papa beschermt je wel' erbij. En dat is minder. Damon vind ik veel meer aantrekkingskracht dan liefde en dat is ook weer niet helemaal happily ever after.

Een beetje van beiden, dus.

Ik volg de serie al vanaf het begin en kijk braaf iedere vrijdagochtend de nieuwste aflevering. Die laatste was echt super. Me love.

_________________
"Boo... Guess who?"


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 21:57 

Als ik zou kunnen stemmen (hint hint), zou ik op team beiden (ofzo) stemmen. Eerst was ik heel erg Team Stefan, toen werd ik Team Damon en nu vind ik ze beide wel wat hebben. Eigenlijk kan ik niet veel toevoegen aan Michelles post. Stefan is heel beschermend en lief, maar soms een beetje te. Damon is deep down ook wel oprecht enz, maar soms vind ik hem net te hard proberen om stoer en koud te doen. Maar hij is zo schattig en zielig soms <3

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 15:42 

Spoilers 2x12
Spoiler:
Op het begin moest ik weer eventjes in de serie komen, maar het was weer zo gaaf. De muziek was echt zenuwslopend. Dat stukje in het weiland met Rose en Damon vond ik erg mooi en lief. Ik vind Rose dus wel een leuk personage, dus ik vind het jammer dat ze dood is.
En Damon die heel creepy deed aan het einde van de episode =O Dat meisje heette Jessica xD Hip. Ik vind Ian Somerhalder Damon zó goed spelen. Alle emoties die nu terugkomen, de angst en pijn in zijn ogen, geweldig neergezet.

En ik heb Matt nu wel weer gezien. Ik heb nooit veel met hem gehad, dus ik hoop echt dat Tyler en Caroline closer worden.

Verder miste ik Jeremy en Bonnie wel een beetje, maar de hele Rose-verhaallijn in deze ep vond ik cool.


Ik wil de volgende ziiieeen! :D

En ik ben team Damon, omdat ik hem gewoon veel interessanter vind, zijn acteur beter vind en zijn humor is geweldig <3

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Living my Great Perhaps
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 21:40 

Oeh Vampire Diaries is een van de weinige series die ik echt volg op het moment. Heb het eerste boek gelezen, maar ben daarna afgehaakt. De eerste televisieserie die ik beter vind dan de boeken waar de serie over gaat. Ik vind de personages interessanter, de dialoog grappiger en de verhaallijnen leuker. Nu hou ik als jongen zijnde eigenlijk te veel van typische meisjes-series, dus op zich is het geen verrassing. Toch vond ik Twilight niks en dit juist weer wel..

_________________
Patricia FTW!


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 22:32 

S02E12

Spoiler:
Zoals ik in Ravenclaw al zei - wat is Matt een irritante kerel. Is hij superlang niet te zien, hebben we bijna niets van verandering gezien tussen hem en Caroline, besluit hij plots haar te gaan kussen en haar zo van Tyler weg te halen! En dan dat "I love you" van Caroline, wanneer is dat gebeurd? Ze zien elkaar haast nooit!

Ik ben blij dat Rose weg is. Ik vond haar echt irritant geworden deze episode. Ze zat er dan ook veel te veel in. Ik vind het trouwens moeilijk te geloven dat Damon echt op zo iemand zou vallen.

Ook Jules is supersupersuperirritant. Wat een dwaas wicht!

Ugh - John Gilbert. Wat haat ik die man. Ik had echt gehoopt dat ze Isobel zouden terugbrengen.

Damon op het einde - hopelijk is dat de politie niet die achter die auto aan kwam rijden.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 22:34 

Eindelijk gezien, spoilers 2 x 12:

Spoiler:
Op zich ben ik geen grote fan van Rose, maar ik ben het wel eens met Jessica dat ik dat stukje met Rose en Damon in dat weiland wel heel lief vond. Ook mooi om te zien hoe Damon langzaam zijn emoties gaat tonen in deze episode. Die scene op het einde; geweldig acteerwerk van Ian.

Verder... Ik weet het nu zeker, Taylor/Caroline for the win. Sorry Matt, maar dat vind ik gewoon de leukste ship.[a]

And also... Jules must die!! Echt, wat een irritante, arrogante bitch. Seriously, ik heb echt niks met haar personage. Ik bedoel, Katherine is ook bad, maar op een coole manier. Maar Jules vermoorde onschuldige mensen zonder reden, geniet van het pijnigen van mensen, en zet Tyler tegen op tegen Caroline. Trut. x_x [/einde rant]

En ohja, waarom is Uncle John terug... Ik was net zo blij dat ie dood was. xD Als ze dan iemand terug laten komen, doe dan een leuk iemand. xD Zoals Vicky of Anna. xD Nouja, whatever.

Heb nu in ieder geval al zin in de volgende episode. Hopelijk wel wat Katherine volgende keer... En Bonnie, want waar was zij weer. ^^"

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


Laatst bijgewerkt door Shirley op zo jan 30, 2011 22:51, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 22:44 

Mijn geheugen laat me in de steek, maar waar is Jeremy ook alweer gebleven?

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 22:51 

Jeremy is er nog gewoon, toch? xD Alleen hij zat niet in deze episode... Net zoals bijvoorbeeld Bonnie niet erin zat. Dat is wel vaak bij TVD, dat je ineens een paar episodes mensen niet ziet zonder uitleg.

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 161 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme