Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19

Wie is je favoriete personage?
Rachel 9%  9%  [ 3 ]
Kurt 26%  26%  [ 9 ]
Finn 3%  3%  [ 1 ]
Quinn 9%  9%  [ 3 ]
Sue 12%  12%  [ 4 ]
Will 3%  3%  [ 1 ]
Artie 0%  0%  [ 0 ]
Emma 0%  0%  [ 0 ]
Mercedes 0%  0%  [ 0 ]
Santana 21%  21%  [ 7 ]
Brittany 15%  15%  [ 5 ]
Puck 3%  3%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 34

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 22, 2011 19:48 

Patricia schreef:
Ik ben gestopt met kijken na aflevering 3x04 (volgens mij).. Het werd mij eigenlijk een beetje te ridiculous..

Máár.. ik wil het misschien wel weer oppakken. Dus, kritische kijkers, is het erger geworden sinds die episode? xD


Als je het te ridiculous vond bij 3.04, moet je het niet weer opnemen. 't Is niet dat het plots 'wel je ding zal zijn', ofzo. Denk ik dan. Als je het niet fijn vindt, moet je het gewoon niet kijken. Er gebeuren geen mirakels vanaf 3.05. (Of toch niet on-screen.)

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Assiah.
BerichtGeplaatst: za maart 03, 2012 9:41 

Glee behoort in mijn lijstje van ergernissen. Vooral als er veel mensen om me heen zijn die hyperactief gaan lopen fangirlen. Op zich is Glee niet eens zo heel vreselijk. Het verhaal mag dan niet zo goed zijn, maar de liedjes zijn wel aardig en de serie geeft je over het algemeen wel een happy-feeling.

Maar, oh my God. Obsessieve fans. Ik word er echt gek van. Meningen verschillen uiteraard, maar juist omdat men zo vreselijk erin doorgaat, ga ik op de dingen letten die me irriteren of die mij niet aanstaan.

_________________
T S U N A G A R I


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: za maart 03, 2012 11:17 

Darren schreef:
Maar, oh my God. Obsessieve fans. Ik word er echt gek van. Meningen verschillen uiteraard, maar juist omdat men zo vreselijk erin doorgaat, ga ik op de dingen letten die me irriteren of die mij niet aanstaan.

Ik ben ook iemand die me stoort aan overhypete dingen/mensen, of mensen die dat doen. Helaas heb je obsessieve fans bij alles en ze zijn een echte pain in the ass. Het feit dat iets/iemand enkel maar perfect en volledig flawless is en duizend keer per dag moet herhaald worden om toch maar zeker te zijn dat iedereen ervan op de hoogte is van het perfectionisme van iets/iemand, stoort me echt. Mateloos. En Glee is zo'n serie waarbij er inderdaad over the top obsessief kan gedaan worden.
Dus ja. Ik snap je frustratie maar al te goed. Het heeft mij er een aantal keer toe gedreven dat ik gestopt ben met het te volgen. Maar ik ben dan wel telkens terug herstart "in mijn eentje", maw ik probeer zo veel mogelijk gefangirl te vermijden. En dan gaat het wel voor mij :)

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 273 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme