Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende

Wie is je favoriete personage?
Rachel 9%  9%  [ 3 ]
Kurt 26%  26%  [ 9 ]
Finn 3%  3%  [ 1 ]
Quinn 9%  9%  [ 3 ]
Sue 12%  12%  [ 4 ]
Will 3%  3%  [ 1 ]
Artie 0%  0%  [ 0 ]
Emma 0%  0%  [ 0 ]
Mercedes 0%  0%  [ 0 ]
Santana 21%  21%  [ 7 ]
Brittany 15%  15%  [ 5 ]
Puck 3%  3%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 34

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 20:09 

Ik zag net een tweet dat Cambio nu net de live chat online heeft gezet zodat je het nu weer kunt bekijken. Misschien stond het al online en is dit oud nieuws, maar ik zie het nu pas voor het eerst dat ze het gedaan hebben. So here you go.

Als ze het nu pas online hebben gezet dan hebben ze er wel lang over gedaan, want normaal wordt een live chat meteen online gezet op het moment dat de live chat afgelopen is.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 11, 2011 23:11 

(ik was je nog helemaal vergeten te bedanken voor die uitleg (over wie er nu echt ontslagen was en wie niet), Pottergirl; dus thanks!)

Ik wou even dit hier droppen:

Afbeelding


Ik ben stiekem heel erg benieuwd naar Struck By Lightning (voor de peeps die niet weten waar het over gaat; Chris Colfer heeft een hoofdrol in die film, die hij zelf geschreven heeft, die gedraaid is op twee weken en waarin Allison Janney zijn mamsie speelt). Niet alleen ten eerste omdat ik benieuwd ben naar wat de film inhoudelijk inhoudt en hoe sterk Chris kan schrijven (stiekem heb ik daar veel verwachtingen voor, maar stiekem ook best wel vertrouwen) en langs de andere kant ook vooral om Chris in een andere rol dan Kurt te zien. En hij ziet er heet uit vind ik, als zijn SBL-personage. Dus ja; ik ben benieuwd iig!

Verder wou ik nog even dit doen, want, nu ze begonnen zijn met het filmen van S3, vraag ik me dan dingen bij mezelf af van wat ik hoop dat er gaat gebeuren en wat ik hoop dat er niet gaat gebeuren. Dit is een voorlopig lijstje:
Spoiler:
  • Een deftige verhalenlijn voor Tina - zonder Mike als het kan.
  • Een deftige verhalenlijn voor Mercedes - zonder vriendje als het kan.
  • Kurt to have another boy-intrest.
  • Ik weet niet of ik Darren bij New Directions wil.
  • Klaine moet uiteindelijk niet zo erg van mij.
  • Logische 'zij studeren af, zij dan weer niet'-shizzle.
  • Als er nieuwe personages komen; vergeet a.u.b. de oude niet.
  • Iets meer story arc overall en meer continuity.
  • Minder 'hippe popliedjes' als covers.
  • Meer verhaal, minder nummers.
  • Santana to come out.
  • Britanna to happen.
  • Finn to die.
  • Idina Menzel nog eens terug laten komen.
  • Het feit dat Puck & Quinn een kind hadden, mag van mij wel terug stiekem.
  • Meer solo's voor Tina en Mercedes.
  • Happiness voor Kurt.
  • Een fijn plot.
  • Dat Sam er netjes uitgeschreven wordt en niet 'oja, die doet niet meer mee'.
  • Een AVPS/AVPM-liedje gecovert zou ik awesome vinden.
  • ..

Oké, dat zijn vooral de dingen waar ik nu ineens aan denk. :') Zo.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 12, 2011 20:46 

Charlie schreef:
(ik was je nog helemaal vergeten te bedanken voor die uitleg (over wie er nu echt ontslagen was en wie niet), Pottergirl; dus thanks!)

Ik wou even dit hier droppen:

Afbeelding


Ik ben stiekem heel erg benieuwd naar Struck By Lightning (voor de peeps die niet weten waar het over gaat; Chris Colfer heeft een hoofdrol in die film, die hij zelf geschreven heeft, die gedraaid is op twee weken en waarin Allison Janney zijn mamsie speelt). Niet alleen ten eerste omdat ik benieuwd ben naar wat de film inhoudelijk inhoudt en hoe sterk Chris kan schrijven (stiekem heb ik daar veel verwachtingen voor, maar stiekem ook best wel vertrouwen) en langs de andere kant ook vooral om Chris in een andere rol dan Kurt te zien. En hij ziet er heet uit vind ik, als zijn SBL-personage. Dus ja; ik ben benieuwd iig!

Verder wou ik nog even dit doen, want, nu ze begonnen zijn met het filmen van S3, vraag ik me dan dingen bij mezelf af van wat ik hoop dat er gaat gebeuren en wat ik hoop dat er niet gaat gebeuren. Dit is een voorlopig lijstje:
Spoiler:
  • Een deftige verhalenlijn voor Tina - zonder Mike als het kan.
  • Een deftige verhalenlijn voor Mercedes - zonder vriendje als het kan.
  • Kurt to have another boy-intrest.
  • Ik weet niet of ik Darren bij New Directions wil.
  • Klaine moet uiteindelijk niet zo erg van mij.
  • Logische 'zij studeren af, zij dan weer niet'-shizzle.
  • Als er nieuwe personages komen; vergeet a.u.b. de oude niet.
  • Iets meer story arc overall en meer continuity.
  • Minder 'hippe popliedjes' als covers.
  • Meer verhaal, minder nummers.
  • Santana to come out.
  • Britanna to happen.
  • Finn to die.
  • Idina Menzel nog eens terug laten komen.
  • Het feit dat Puck & Quinn een kind hadden, mag van mij wel terug stiekem.
  • Meer solo's voor Tina en Mercedes.
  • Happiness voor Kurt.
  • Een fijn plot.
  • Dat Sam er netjes uitgeschreven wordt en niet 'oja, die doet niet meer mee'.
  • Een AVPS/AVPM-liedje gecovert zou ik awesome vinden.
  • ..

Oké, dat zijn vooral de dingen waar ik nu ineens aan denk. :') Zo.


Ik ben geen erge Kurt-fan, maar ik ben wel heel erg benieuwd om Chris in een andere rol te zien. Uiteindelijk is Kurt z'n eerste rol en ik ben best wel nieuwsgierig naar wat hij nog meer kan.

Over je lijstje:

Spoiler:
  • Een deftige verhalenlijn voor Tina - zonder Mike als het kan.
    Hier hoop ik ook wel op. Uiteindelijk was die fake stutter van seizoen 1 niet echt een verhaallijn. Het was meer - ohja, mijn stotter is niet echt - en dan vergeten.
  • Een deftige verhalenlijn voor Mercedes - zonder vriendje als het kan.
    Mjah. Op zich heb ik hier geen probleem mee, maar ik denk dat Amber beter is voor de WTF-gezichten op de achtergrond. Die tots-"storyline" was wel ronduit beledigend in hoe belachelijk het was.
  • Kurt to have another boy-intrest.
    Yep. Eentje die ofwel ook interesse in hem toont zodat hij eens een boost krijgt (want bij zowel Finn als Blaine heeft hij nogal wat pining gedaan), ofwel een die niet geïnteresseerd is en Kurt die hem dan met rust kan laten in plaats van te blijven zielig verlangen.
  • Ik weet niet of ik Darren bij New Directions wil.
    Ik hoop dat hij snel bij New Directions gaat, want dan kan de show weer focussen op McKinley en verliezen ze geen tijd meer met Dalton.
  • Klaine moet uiteindelijk niet zo erg van mij.
    Het zou volgens mij realistisch zijn als ze toch zeker even uit elkaar gaan. This is high school.
  • Logische 'zij studeren af, zij dan weer niet'-shizzle.
    Dit zou normaal al in de eerste aflevering moeten komen. Ik weet wel dat Brittany haast zeker niet afstudeert, maar ik blijf het echt shitty vinden. Santana en ook de andere leden van de Glee club zouden toch wel een systeem opzetten om haar te helpen?
  • Als er nieuwe personages komen; vergeet a.u.b. de oude niet.
    Dit. Zo fucking hard.
  • Iets meer story arc overall en meer continuity.
    Weeral, dit. Volgens mij moet dit wel goedkomen met de nieuwe writers en het feit dat Ryan gezegd heeft dat ze geleerd hebben uit seizoen 2 dat het publiek dit wil. (Like, duh.)
  • Minder 'hippe popliedjes' als covers.
    Hier hoop ik ook enorm op.
  • Meer verhaal, minder nummers.
    Dit zou ook goed moeten komen, ze gingen minder muziek en meer verhaal doen.
  • Santana to come out.
    DIT DIT DIT.
  • Britanna to happen.
    Hangt er echt vanaf hoe het geschreven wordt. Ik wil gewoon Santana gelukkig zien. Ik wil niet dat ze zielig op Brittany zit te wachten en Rachel 2.0 wordt. Ik wil dat ze eerst wat werken aan zichzelf voordat ze een koppel worden.
  • Finn to die.
    DIT DIT DIT. Wat een douchebag is dat.
  • Idina Menzel nog eens terug laten komen.
    Check. Ze komt terug!
  • Het feit dat Puck & Quinn een kind hadden, mag van mij wel terug stiekem.
    Aangezien Idinia terugkomt, zal dit dus wel aan bod komen. Ik hoop gewoon heel erg, heel heel heel erg dat er geen Quick van komt. Die horen echt niet samen.
  • Meer solo's voor Tina en Mercedes.
    Tina - ja! En liefst eentje die niet onderbroken wordt. Mercedes hoeft voor mij niet, ik heb het niet zo op haar stem.
  • Happiness voor Kurt.
    Dit wil ik ook.
  • Een fijn plot.
    Dit.
  • Dat Sam er netjes uitgeschreven wordt en niet 'oja, die doet niet meer mee'.
    Dit. Ik denk dat ze wel iets zullen doen met de "I'm suddenly poor" storyline, dat ze verhuisd zijn naar een andere stad omdat z'n pa daar werk heeft ofzo.
  • Een AVPS/AVPM-liedje gecovert zou ik awesome vinden.
    Dat zou awesome zijn, maar ik denk niet dat ze dat gaan doen omdat het niet bekend genoeg is bij het GA en bovendien zien de meeste Gleeks me er niet echt Harry Potter-fans uit.
  • ..


Mijn eigen lijstje:

Spoiler:
  • Santana to come out. Met ouders die dismissive zijn, het afdoen als een fase en het niet geloven.
  • Quinntana friendship.
  • Pezberry frenemies.
  • Solo's voor Quinn.
  • Solo's voor Santana.
  • Blaine bij New Directions.
  • Quinndependence.
  • Meer samenhang, plot en een overall arc.
  • Finn die iets ongelooflijk stoms doet en er niet mee wegkomt.
  • Een deftige solo voor Tina en ook een verhaallijn zonder Mike.


Wat denken jullie trouwens over de setfoto's?

Spoiler:
Afbeelding

Dianna/Quinn's haar en outfit?
Naya/Santana in Cheerios uniform?
Denken jullie dat het echt een deel van het verhaal is of eerder een dream sequence?

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 22:24 

Op Genner's lijstje:

Spoiler:
  • Santana to come out. Met ouders die dismissive zijn, het afdoen als een fase en het niet geloven.
    Jaaa, wat parental crap mag er wel bij. Sowieso wil ik meer ouders zien van alle Glee!members, dat lijkt me fijn.
  • Quinntana friendship.
    Ik maak hieronder een lijstje met welke vriendschappen ik wil zien/verder zien willen evolueren, want daar zijn ze ook al zo slordig mee.
  • Solo's voor Quinn.
    Neen dankuwel. xD
  • Solo's voor Santana.
    HELL FCUKING YEAH!
  • Blaine bij New Directions.
    Moet dat echt? D:
  • Meer samenhang, plot en een overall arc.
    Tsjaa. Big thing to ask from Glee writers, maar dat hoop ik ook.
  • Finn die iets ongelooflijk stoms doet en er niet mee wegkomt.
    En sterft.
  • Een deftige solo voor Tina en ook een verhaallijn zonder Mike.
    DIIIT!



Dit zijn vriendschappen die ik wil:

Spoiler:
  • RACHEL/KURT EVERY SINGLE EPISODE PLEASE.
  • Mercedes/Kurt, geef ze nog es een mooi verhaaltje samen, please?
  • Rachel/Mercedes/Kurt is nog awesomer
  • Mercedes/Quinn, want dat was zwaar cool in S1, dus breng het terug
  • Quinn/Kurt
  • KURT/SANTANAAAAAA
  • Blaine/Britanny
  • Mike/Blaine
  • Sue/Beckie
  • ARTIE/TINA (niet de ship, maar de vriendschap zou ik mooi vinden)
  • ..



@Set-foto's:

Spoiler:
Ik volg echt te weinig Glee-nieuws de laatste tijd om ook maar een beetje theorieën te horen ofzo, dus ik zou het niet weten. Volgens mij zal het wel iets droomachtig zijn want ik zie Quinn niet de Avril Lavigne toer opgaan ofzo :').


#wouhieresposten

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 23:58 

(Graag gedaan Charles)

Via Tumblr zie ik af en toe wel wat voorbijkomen, waaronder episode titles. Titel spoilers!

Spoiler:
De eerste aflevering van seizoen 3 gaat The Purple Piano Project heten. Ook de Glee Wiki heeft dit inmiddels als officiële episode titel staan, dus ik ga er vanuit dat dit correct is. Verder zou er een episode komen die Asian F heet.


Verder is er het volgende bevestigd. Karakter spoilers!

Spoiler:
Blaine transferred naar McKinley. Deze tweet zag ik laatst voorbij komen en er zijn inmiddels ook een paar set foto's uitgelekt.


Waar ik op hoop in seizoen 3:

Spoiler:
- KLAINE. Ik vind het prima dat er spanningen in de relatie komen, dat is alleen maar logisch (laat ze alsjeblieft een diva off hebben in front of New Directions), maar ik wil niet dat ze uit elkaar gaan.
- Blaine backstory, het liefst met veel daddy issues.
- Een leuke verhaallijn + eventuele love interest voor Mercedes (maar hier heb ik al meer dan rumours over gehoord dus de kans dat dat gebeurt is vrij groot).
- Santana's coming out en daarna Brittana.
- Blaine/Puck interactie (Puck is gewoon een gigantische Klaineshipper).
- Finchel zonder al te veel drama. Als ze dan toch bij elkaar zijn, laat het dan ook een tijdje zo blijven.
- Tike going strong.
- Veeeeeeeeel Kurt solo's en mooie Klaineduetten. Oh en Blaine ook met andere ND-leden.
- Kurt terug bij de Cheerios.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 11:34 

Meer titel spoilers.

Spoiler:
De derde aflevering gaat "I am unicorn" heten, maar het kan ook de tweede zijn.


Over solo's en verhaallijnen.

Spoiler:
Meh, Kurt had al genoeg aandacht in seizoen twee. Nu mogen er wel eens anderen aan de beurt komen.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 01, 2011 19:28 

Mijn lijstje, let op ook The glee project spoilers!

Spoiler:
-Santana haar come out, mooi uitgewerkt, maar ik ship ze liefst niet met Britanny
- Véél Mercedes solo's, een beetje aretha achtige dingen enzo
-Een goede verhaallijn voor Mercedes, liefst zonder boyfriend inderdaad
-Meer Tina solo's
-Meer Santana solo's
-Meer Quinn solo's
-Minder klaine aandacht, niet dat ik daar iets tegen heb, in tegendeel, maar het is eens aan anderen om in de spotlights te komen
- Een goede verhaallijn voor Damian en Samuel
Ik las dat Damian een foreign student zal spelen en Britanny's familie als gastgezin hebben... Klinkt pretty awesome
-En voor de rest veel leuke liedjes, mogen van mij best ook wat oudere liedjes zijn :)

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


Laatst bijgewerkt door Lupos op za sep 03, 2011 12:56, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za sep 03, 2011 12:04 

Ben gister naar de film ervan geweest.
Glee: the movie.

Er zit veel niet in blijkbaar en bepaalde dingen zie je niet das jammer, hoewel ik denk dat op de dvd meer dan genoeg zal staan.
Het 3D voegt niet veel toe lijkt het maar er zijn stukken die goed naar voren komen.
Ik kan niet uitdrukken wat voor gevoel het me gaf. (kan schreeuwen en dingen zeggen die niet veel toevoegen. :mrgreen: )
Wat een spetterende sensatie dat van het beeld afkwam, de rillingen liepen me over me lichaam!
Geweldige liedjes en je kunt lekker lachen, zelfs mee zingen of bijna meebewegen want dat gevoel komt van het scherm af!
Er worden dingen verteld die je goed zal herkennen, want je leert het en het veranderd je idd terwijl je de serie kijkt.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Hufflepuf spamtopic

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2011 18:03 

http://insidetv.ew.com/2011/09/16/glee- ... ive-video/

::eva::

_________________
BAM! HUFFLEPUFF MODE!


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 20, 2011 20:50 

Waarschijnlijk een overbodige opmerking voor de meeste van jullie, maar voor de mensen die zich er nog niet bewust van waren: vanavond (vannacht voor ons Nederlanders) wordt in Amerika de eerste aflevering van seizoen 3 uitgezonden : D Dat betekent dat wij 'm morgen ook kunnen zien - tenzij je vannacht om 3 uur mee gaat kijken met een livestream (waar ik op dit moment ernstig over zit te denken omdat ik morgen praktisch geen tijd heb om te kijken en ik MOET DIE AFLEVERING ZIEN).

Dus YAAAY Glee is (almost) back : D

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 21, 2011 18:01 

3x01

Spoiler:
De hele aflevering zorgde ervoor dat ik keihard 'NEEEEEEEEEEEEEEE!' wou schreeuwen. It. Makes. No. Sense! Echt niet.

Quinn die opeens raar goth is, Blane die opeens van school wisselt (als je er research naar doet, kom je erachter dat zoiets vrijwel onmogelijk is tenzij er pesterijen enzo aan te pas komen). En gewoon... Alles! Glee wordt echt k*t.

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do sep 22, 2011 8:19 

3x01

@Blijerd

Spoiler:
Inderdaad, ik pushte mijzelf om het leuk te vinden maar het werkte niet. Het nummer 'You Can't Stop the Beat' vond ik dan nog wel leuk, maar de rest van de episode, wat je zegt; It makes no sense. At all!

Dat Blaine naar McKinley ging was geen verassing, al toch vond ik die scene stiekem wel leuk; die met z'n strik. :')

Of Glee nou echt een stomme serie gaat worden durf ik niet te zeggen. Dat moet ik nog zien, maar de eerste episode, no thanks. Wat eerlijk gezegd nogal pijn doet omdat ik zo'n fanatic ben! xD


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 22, 2011 9:54 

3x01 - The Purple Piano Project


Spoiler:
Ik wist eigenlijk al wat er allemaal ging gebeuren in deze aflevering omdat ik mezelf nou niet bepaald heb beschermd tegen spoilers de laatste weken XD Maar ik vond het nog steeds een hele leuke aflevering :3

Ik heb de hoop dat Glee ooit een logische serie gaat worden al een tijd geleden opgegeven en ik geniet gewoon van de zang- en acteerprestaties van de acteurs en actrices zonder teveel te letten op de storylines :') Ik zie Glee nu meer als een soort van verfilmde fanfiction ofzo. Ik stoor me niet zo aan het feit dat het niet meer logisch is.

Wat ik overigens denk mbt de grote hoeveelheid random momenten: misschien proberen ze het gevoel van 'de eerste week na de zomervakantie' ermee na te bootsen. De Glee club heeft elkaar de hele zomervakantie niet gezien en in die tijd is er vanalles gebeurd (Mercedes heeft een nieuw vriendje gekregen, Quinn is alternatief geworden, Lauren is uit de Glee club gestapt etc). Misschien dat daarom de aflevering ook zo willekeurig leek.

Ik vond vooral de scènes met Kurt en Rachel heel erg leuk, voornamelijk dat ze nadat ze bij die look-a-likes waren geweest en samen zaten te huilen in de auto. Ik vond het zo lief dat Rachel zei dat ze wou dat ze Kurt's vriendje kon zijn (ipv bijvoorbeeld 'I wish you were my boyfriend' of iets in die geest - dat zegt een hoop over haar ontwikkeling). Wat ik wel een beetje vreemd vond was dat ze beiden niet wisten dat Juilliard geen musical theatre department heeft. Vooral Rachel, die toch obsessief research doet naar de meest nutteloze dingen had dat zeker moeten weten.

Een ander punt waar ik me een beetje kwaad over maakte was de opmerking van Finn toen Blaine bij New Directions kwam. Dat was compleet onnodig en ook best wel onverwacht omdat ik er vanuit ga dat Finn en Blaine elkaar in de zomervakantie wel beter hebben leren kennen via Kurt. Maar goed, ik vind Finn eigenlijk sowieso geen leuk karakter XD

De scène dat Blaine was getransferred en dat aan Kurt ging vertellen vond ik heel erg schattig :3 De manier waarop Kurt zich in Blaine's armen lanceerde was zo lief <3 En It's Not Unusual is zo sexy. Wel hilarisch dat Blaine echt zo confused keek toen Santana opeens naast 'm ging staan, haha. En toen die piano in de fik vloog keek hij ook echt alsof hij water zag branden :')

Coach Beiste was terug : D Ik heb haar echt gemist in de laatste afleveringen van seizoen 2. Ik hoop dat we wat meer van haar te zien krijgen want ik vind haar altijd heel erg leuk <3

Een ontwikkeling waarbij ik even zat te kijken maar die ik eigenlijk wel logisch vond was dat Santana uit de Glee club gezet werd. Ze moet nu eindelijk eens gaan kiezen of ze de Glee club wil steunen of dat ze de Glee club wil tegenzitten als Sue's handlanger. Ik hoop dat ze van deze verhaallijn wat interessants maken want ik weet zeker dat Santana een toffe ontwikkeling zou kunnen doormaken. Ik vond het wel hartverscheurend hoe ze keek toen Will dat tegen haar zei, trouwens. Ik vind Santana een heel leuk personage en ik hoop echt dat ze voor Glee kiest want daar hoort ze gewoon thuis.

Ik ben benieuwd naar volgende week, de promo beloofde in ieder geval al weer veel goeds :3

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Malfoy Manor
BerichtGeplaatst: do sep 22, 2011 15:56 

Ik hoor zoveel over Glee maar ik heb het nog nooit gezien, zie het ook nooit in de tv gids staan ofzo @@ Kan iemand mij vertellen waar ik de afleveringen misschien online kan bekijken om te kijken of het iets voor me is? Het lijkt me namelijk niet zo leuk aangezien het me een beetje aan High School Musical doet denken, maar ik wil het wel een kans geven voordat ik het afzeik :twisted:

_________________
Now now Draco.. play nicely.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: vr sep 23, 2011 23:16 

Ik heb Glee al heel lang geleden gedropt door de overload aan fanservice, oninspirerende verhaallijen en de verpesting van mooie liedjes door de onnodige autotune, maar goed. Ik zat RTL Boulevard te kijken en zag ineens dit voorbij komen. Waarschijnlijk hebben de hardcore fans dit al gezien, maar goed, voor degene die het nog niet kennen.



Inderdaad, Glee bij Sesamstraat XD Ik moest d'r heel hard om lachen want de Characters zijn ontzettend herkenbaar.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 273 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme