Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za jul 21, 2012 12:30 

@Bovenstaanders: Oeh Sabrina <3 Jeugdsentiment!

Ik heb zojuist het eerste seizoen van Misfits gekeken. Ik verwachtte een tienerdrama over 5 jeugddelinquenten, maar wat ik kreeg was een kruising tussen Heroes en The Breakfastclub. Ik denk dat ik het ook maar bij deze beschrijving ga laten anders spoil ik teveel.

Mijn favo character is without a doubt Nathan. Hij is een enorme eikel, maar bij ongeveer alles wat hij doet ligt ik plat van het lachen. Kelly's aso accent vind ik tof en Curtis heeft de tofste power.

Spoiler:
Nou moet ik, als persoon waarvan het favo character altijd doodgaat, toegeven dat het nu ook wel erg fijn is dat het nu onmogelijk is dat mijn favo character sterft. Zeer aangenaam en het scheelt me flink wat feels. Al moest ik wel even huilen bij de finale van seizoen 1


Misfits is een enorme aanraders. Dus ga het kijken!

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: zo jul 22, 2012 16:53 

Ik ben nu momenteel bezig met Breaking Bad te kijken.

Afbeelding

"Walter White is scheikundeleraar. Zijn privéleven zorgt voor heel wat problemen. Naast familieperikelen zijn er ook nog gezondheidsproblemen voor Walter. De dokter heeft namelijk vastgesteld dat hij terminaal ziek is. Walter heeft longkanker en lijkt niet lang meer te zullen leven. Om er voor te zorgen dat zijn gezin na zijn dood niet in een financiële crisis belandt, besluit Walter over te schakelen naar een leven als misdadiger. Met de hulp van Jesse, een uitgevallen leerling die in zijn klas heeft gezeten, maakt en verkoopt hij de drug meth."

Ik heb zelf nog seizoen 4 te zien, seizoen 5 is momenteel bezig. In Belgïe was seizoen 1 op Canvas te zien voor de geïnteresseerden. Ik heb deze serie dankzij mijn zus ontdekt, had random mee gekeken naar de pilot toen ze die opzette opweg naar Frankrijk, geloof me, je wilt weten wat daarna gebeurd! XD
Sommige scenes zijn ook heel mooi gedaan, sommige zijn vanop een interessant perspective opgenomen en als je het goed opmerkt hebben alle personages hun eigen kleur wat wel leuk is. Bij de ene is het meer obvious dan de andere maar dat maakt het wel leuk. : )

Ik vind deze echt een aanrader, deze serie is zo zwaar underrated terwijl het echt een van de beste series is ooit. Geweldige acteerprestaties, interessante verhaallijn en heel mooie beelden/kleurgebruik tegelijkertijd. Zeker een aanrader!

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo okt 28, 2012 19:58 

Ik heb net de laatste ep van seizoen 1 van Supernatural gekeken en tot nu toe vind ik het allemaal heel awesome. De realistische aflevering vind ik enger dan de Demon/ghost/monster aflevering. (Die aflevering met die vliegtuig crashes en The Benders werd ik echt naar van. T_T)

En dan de finale: Ik vond die echt heel erg awesome, de exorcismes waren voor mij echt een hoogtepunt

Spoiler:
En toen die Truck T_T WTF, ik moest echt even bijkomen. Dat vond ik dus niet leuk. T_T


Anyway, morgen ga ik weer verder met seizoen 2. :)

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 29, 2012 17:58 

Er zijn er twee die ik volg:

The Tudors
Spoiler:
Afbeelding


En

Camelot
Spoiler:
Afbeelding

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 30, 2012 18:22 

De laatste serie die ik gekeken heb is Revolution. Ik ben het vooral gaan kijken omdat het een beetje een Lost sfeer moest hebben en omdat Elizabeth Mitchell (Juliet uit Lost) er in mee speelt, maar tot nu bevalt de serie me wel. Oké, het acteerwerk van sommigen kan beter en de personages missen soms misschien wat diepte, maar verder vind ik het dus een fijne serie. Veel mooie beelden (Chigago overwoekert en seuh). Het 'Lost principe' (ofwel, per aflevering flashbacks van een personage) vind ik hier ook wel prima werken. Er is nog veel mysterie en eigenlijk is het ook nog behoorlijk onduidelijk wie de 'good guys' zijn in de serie en dat vind ik ook altijd wel leuk om te zien. Heb tot nu toe wel zoiets van 'sommige dingen kloppen niet helemaal', maar okay, ik ga wel zien of ze daar een verklaring voor gaan geven. Vooralsnog vind ik het niet heel erg storend. Also, veel hippe gevechten. :')

Gisteravond is in Amerika episode 6 van seizoen 1 uitgezonden.

Een korte omschrijving van de serie (Bron: Wikipedia). En een trailer filmpje hier

Spoiler:
"Revolution takes place in a post-apocalyptic dystopian future. Fifteen years earlier, an unknown phenomenon disabled all technology dependent on electricity on the planet, ranging from computers and electronics to car engines, jet engines, and batteries. People were forced to adapt to a world without functioning technology. Due to the collapse of government and public order, many areas are ruled by warlords and militias. The series focuses on the Matheson family, who possess a special device (a flash drive-like pendant) that is the key to not only finding out what happened fifteen years ago, but also a possible way to reverse its effects. However, they must elude Sebastian Monroe, the General of the Monroe Militia and President of the Monroe Republic who wants to possess that power for himself for conquest of the former United States of America."

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 22, 2013 15:23 

LOST.

Ik heb seizoen 1 herbekeken. Gosh, ik was bijna vergeten hoe geweldig deze serie is... en hoe verslavend :') Bijna alle personages zijn gewoon zo interessant. En ik was compleet vergeten dat Charlie Claire's baby Turnip-Head noemt x'D In de Nederlandse vertaling is het Knolkopje en stiekem vind ik dat zelfs nog leuker. En ik heb Sawyer en Boone gemist <3 Eye candy ten top!

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Grimboudplein 12

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 24, 2013 11:55 

Bones gisteravond.

_________________
Met een glimlach op zijn gezicht viel hij achterover.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: do jan 24, 2013 19:40 

Zojuist de laatste aflevering van het tweede seizoen American Horror Story verorbert. Toch een opmerkelijke plotwending. Maar, in tegenstelling tot wat de titel zegt, vind ik het best wel mee vallen met het niveau horror. Toch wat meer drama.
Maar ook dit verhaal zat weer heel leuk in elkaar. Me wants more! Alleen dat liedje Dominique zit nu wel vastgeroest in mijn hoofd...

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zweinstein

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 29, 2013 16:51 

Door het enthousiasme van mijn cursusgenootjes ben ik begonnen aan "The Big Bang Theory", grappige serie over een stel nerds en typische meisje-meisje figuren. Ben nu ergens bij aflevering 7, moet ze ook nog een keer opschrijven in het topic x aantal afleveringen per jaar...

_________________
Afdeling: Zwadderich!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Grimboudplein 12

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 31, 2013 11:20 

Gister weer hherlijk genoten van Criminal Minds. De 1e aflevering was een herhaling, de 2e kende ik niet. Helaas was Flash Point er niet, kwam er The Following. Dat was een herhaling van eerder deze week. Vond er ook niet zoveel aan. Wel leuk was weer Human Target.

_________________
Met een glimlach op zijn gezicht viel hij achterover.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 31, 2013 14:20 

Ik ben momenteel bezig met Lie To Me en The Mentalist. Het enige nadeel van beide series is dat ze, in tegenstelling tot HIMYM waarvan ik hiervoor alle 7 seizoenen heb ingehaald :'), wel verwachten dat je oplet en daar heb ik niet altijd zin in. Dus ik ga niet zo hard. Ben met Lie To Me nu wel in het laatste seizoen :(

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 31, 2013 18:21 

Ik ben dit nieuwe jaar met een aantal nieuwe series begonnen en heb een aantal series die ik al een tijd keek gedropt - Glee keek ik al vanaf het begin van het nieuwe seizoen niet meer, en ik ben afgehaakt bij The Big Bang Theory. Ook How I Met Your Mother boeit me niet zo heel erg meer, maar ik wil eigenlijk dit seizoen en (presumably) het laatste seizoen nog wel een keer kijken om de hele serie gezien te hebben.

Ik ben begonnen met Being Human (UK), The Almighty Johnsons en Utopia, en ik heb de eerste twee afleveringen van Ripper Street gedownload. Wel typisch dat geen van deze vier series Amerikaans zijn - misschien ben ik een beetje US-serie-moe ofzo :') Anyway - van Being Human heb ik nu de eerste drie afleveringen gezien en ik vind het heel erg leuk, voor The Almighty Johnsons geldt het zelfde (hoewel de twee series enorm verschillend zijn). Utopia is nog hartstikke nieuw - er zijn nog maar 3 afleveringen uit en daar heb ik er nu twee van gezien. En ik ben heel erg benieuwd naar Ripper Street, dus daar ga ik ook snel mee beginnen.

De serie die ik daadwerkelijke als laatst gezien heb is Utopia, want daar heb ik vanmiddag de tweede aflevering van gekeken. Fenomenale serie, heel erg anders dan alles wat ik gezien heb. Ik denk dat veel mensen het niet zo interessant zullen vinden maar ik ben groot fan en kan niet wachten om aflevering 3 te kijken (:

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme