Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 26, 2011 17:40 

Ik ben momenteel American Horror Story aan het kijken. Ik had er heel veel van gezien op Tumblr en zag later dat het van de (mede)producers van Glee is, dus ik heb de pilot gedownload en ik vond het wel awesome. Ben nu ergens halverwege het seizoen. Als het goed is komt seizoen 2 uit in 2012, dus ik kan lekker lang doen over de laatste paar afleveringen.

Ik vind het een redelijk goede serie, hoewel (net als bij Glee) veel dingen een beetje afgeraffeld worden en slecht uitgelegd worden. Nu ben ik obsessed met Glee, dus ik neem aan dat ik het bij AHS ook wel kan accepteren xD Ik hou van de personages en de sfeer is lekker creepy. Was ook een aangename verrassing om Zachery Quinto te zien. Hij is zo'n geweldige acteur. Hoewel ik nu nooit meer naar Heroes kan kijken zoals ik eerder deed ^^"

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 12:43 

Ik heb als laatste North&South gezien, ik was vanaf het begin helemaal verslaafd en heb hem binnen een paar dagen gezien.. Geweldige serie met ook een heel goed verhaal over de Amerikaanse Burgeroorlog, de slavernij en een bijna gedoemde vriendschap.

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 12:51 

De laatste serie die ik af heb gekeken is Game of Thrones. Eigenlijk ook meteen de eerste, want voorheen was ik niet echt een seriekijker. Op tv vergeet ik het altijd en het downloaden zat er nog niet zo in. Maar nu heb ik ontdekt hoe fijn het is om een serie te volgen en daar was Game of Thrones een heel mooi begin voor! Kan niet wachten tot seizoen 2 begint.

Nu ben ik bezig met Dr. Who. Ik vind het een leuke, enigszins luchtige serie, het kijkt niet zo zwaar als veel andere sci-fi dingen. Daarentegen heb ik nog nooit zo in m'n broek gescheten van angst bij sci-fi als bij Dr. Who. xD Sommige afleveringen vind ik echt doodeng. En toch kijk ik het, dus dat zegt wat.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 14:48 

Ik heb net aflevering 7 van American Horror Story gezien. Ik wist dat het uitkwam in oktober en toen had ik de pilot al gedownload. Ik had toen de eerste tien minuten gezien maar toen afgezet. Daarna werd m'n hele tumblr er onder gespamt en ook een klasgenote van mij ging het kijken dus ik heb aflevering 1 weer aangezet. En nu ben ik alweer bij aflevering 8. :)

Ook ben ik Friday Night Lights vanaf S1 weer aan het kijken, dus ik denk dat ik de DVD zo nog even aanzet.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 10, 2012 2:41 

Secret Diary of a Call Girl. Billie Piper die in gave pakjes over je scherm dartelt met haar hot best friend (die barman is en dus regelmatig dronken) en even hotter boyfriends. Er is ook een verhaallijn, maar af en toe gaan ze een beetje in herhaling en ik moet zeggen dat alleen de hoofdpersonage echt diepgang heeft.
Ik ben nu aan het eind van seizoen 3. Er zijn helaas maar 4 seizoenen. Elk seizoen heeft namelijk maar 8 afleveringen, elk 22 minuten, dus geen wonder dat ik er zo doorheen raas. Ik ben gisteren begonnen hè. Of eregisteren, can't remember.
Ik vind het vooral leuk omdat je zoveel verschillende seksuele voorkeuren krijgt te zien en dat vind ik interessant, plus dat het natuurlijk gewoon hot is, grappig of zelfs beide. En ik heb een groot zwak voor mooie lingerie en dat krijg je veel te zien.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 22, 2012 14:04 

New Girl. Ik ben halverwege het eerste seizoen gaan meekijken en hoewel het een heleboel zwakke plekken heeft (wanneer krijgt Winston nou eindelijk eens een fatsoenlijke verhaallijn?) vind ik het heel aandoenlijk en vermakelijk, voornamelijk vanwege Jess natuurlijk. En Schmidt is echt een van mijn favoriete karakters, hij is zo schattig en irritant.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 25, 2012 21:57 

Forbrydelsen (The Killing), seizoen 1, Deense drama/detectiveserie. Je volgt agente Lund die de moord op Nanna Birk Larsen probeert op te lossen. In tegenstelling tot andere series, waarin een moord vaak binnen een aflevering wordt opgelost, neemt het onderzoek hier het hele seizoen in beslag. Iedere dag is ongeveer een aflevering. Naast het onderzoek volg je ook de ouders van het slachtoffer en de gevolgen voor de lokale verkiezingen. Dit maakt het leuker om door te kijken. Zeer verslavend, soms een beetje onrealistisch en voorspelbaar, maar zeker een aanrader.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 04, 2012 20:48 

@Chris: bekijk zeker ook nog het tweede seizoen van The Killing :)

De laatste serie die ik bekeken heb is Game of Thrones. Ik had er al wat over gehoord en het werd me ook aangeraden door mensen van wie ik weet dat ze goede smaak hebben. Ik heb er echt enorm van genoten en kijk vol ongeduld uit naar het tweede seizoen. Gelukkig begint dat binnen een maand al - het lijkt me vreselijk om haast een jaar te moeten wachten!

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Fairy Tale Land
BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 20:05 

Sabrina the Teenage Witch, and I regret nothing.
Dat keek ik altijd toen ik nog op de basisschool zat en ik zag ineens een dvdbox van seizoen 1 staan. Gelijk gekocht en ik ben het nu een beetje aan het kijken. Oh jongens, het is zo grapig, ik ben ehct blij dat ik het gekocht heb. Harvey is echt een schatje en ik vond Sabrina altijd tof xD en die kat... oh die kat...

_________________
Tv taught me how to feel, now real life has no appeal.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 20:29 

Witchcatjuh schreef:
Sabrina the Teenage Witch, and I regret nothing.
Dat keek ik altijd toen ik nog op de basisschool zat en ik zag ineens een dvdbox van seizoen 1 staan. Gelijk gekocht en ik ben het nu een beetje aan het kijken. Oh jongens, het is zo grapig, ik ben ehct blij dat ik het gekocht heb. Harvey is echt een schatje en ik vond Sabrina altijd tof xD en die kat... oh die kat...


Sabrina was GEWELDIG! Ik keek dat ook altijd. De special effects waren echt om te huilen maar het is zo schattig allemaal!


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Fairy Tale Land
BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 23:31 

@Sweet Hermione; Jaaa. Sabrina is echt zo awesome. Haha. De special effects zijn wel erg. Vooral die kat is zo nep xD en soms is het ineens een echte kat en dan is het heel raar en...

En nu heb ik als laatste de nieuwe Game of Thrones ep gezien! Dat was weer bruut gedoe, mensen. En heel veel namen. En heel veel personages...

_________________
Tv taught me how to feel, now real life has no appeal.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 17, 2012 15:59 

Ik ben nu bezig Criminal Minds aan het bekijken vanaf het eerste seizoen. Ik kijk op tv ook naar het vijfde seizoen. Er zijn tot nog toe 7 seizoenen en het is een Amerikaanse serie, dus gemiddeld 23 afleveringen per seizoen... ik ben wel voor eventjes zoet :)

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 17, 2012 16:33 

Nu heb ik zin in Sabrina :P Dat vond ik ''vroeger'' zo leuk!

Ik ben nu bezig met de serie Grimm. Het is een wat nieuwere serie. Ze zijn nu nog bezig met seizoen 1, maar die is bijna afgelopen (zoals heel veel hippe series @@). Ik ben nu bij episode 9 en ik vind het een fijne serie. Niet ĂĽberfantastisch, maar wel lekker vermakelijk en ik vind fantasiebeesten gewoon cool :') Het gaat zeg maar over een homocide detective die ineens allemaal ''beesten'' ziet in mensen en dan komt er naar voren dat hij een Grimm is en ze moet bestrijden. Hij raakt bevriend met een Blutbad en die helpt hem soms ook een zaak op te lossen.
Ik ben benieuwd wat de serie nog meer te bieden heeft.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

1e jaars



Offline
BerichtGeplaatst: di apr 17, 2012 23:16 

Oooh nu wil ik ook Sabrina zien :')
Dat was echt leuk <3

Laatste serie die ik afgekeken heb was Doctor Who, daar was ik half februari eindelijk mee begonnen~ En de laatste episode was de laatste episode van Grey's, dat blijft ook zo mooi :3


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Fairy Tale Land
BerichtGeplaatst: wo apr 18, 2012 23:28 

Haha <3 Sabrina is zo leuk. Ik ben op het moment weer een aflevering aan het kijken. Ik krijg gelijk allemaal herinneringen terug. De meeste eps kan ik me nog wel herinneren xD

Ik ben vandaag ook begonnen aan American Horror Story. Mede omdat ik er al veel over gehoord had en mede omdat ik hoorde dat Kate Mara erin zat en ik wilde kijken hoe zij was als actrice. Haha, ik heb nu 5 afleveringen gezien. Het is best wel verslavend. En heel spannend. En... vreemd. Best wel een aanrader als je van dat soort dingen houdt (: ik vind het echt gaaf.

_________________
Tv taught me how to feel, now real life has no appeal.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme