Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 13:34 

ik en nu dus echt verslaafd wat is dit vette serie al dat seks,drugs geweld, ja dat dat is veel beter dan ik had gedacht toen ik begon, na vampire diaries en ook na twillght dan is dit wel even anders, leuker bloediger en beter..
o en de karakters hahaha ik ben echt dol op hoyt, lafayette en eric (beest dat ie is)

Ik hreb vorige week s1 en 2 gekeken en ben nu v=bij aflevering 2 van s3.

Spoiler:
ik vond de droom van sam (sam/bill) echt zo sexy ik hoopte echt dat ze gingrn zoenen, lol


Btw anna (soekie) en stephen (bill) zijn in augustus getrwoud, ik vond ze al zo veel chem hebben met zijn twee!

_________________
Gryffindor...
Bold, Brave,
Loyal, True,

What else can I say?
We'll
never turn our back on you,


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 21:55 

Het nieuwe seizoen zit eraan te komen, en er worden dan ook zo langzamerhand meer trailers en promo's het net opgeslingerd. Zijn er hier meer mensen die zometeen met Amerika meekijken?

Naast weerwolven, vampires, fairies etc. etc. krijgt dit seizoen weer een nieuwe toevoeging in het magische circuit: heksen \o/

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 22:04 

Na de examens (15 juni that is) ga ik eerst S03 kijken. Aangezien S04E01 op 26 juni uitgezonden wordt (en dat dus 27 juni betekent voor de torrent), denk ik wel dat het lukt om die 12 afleveringen nog te zien. Daarna ga ik dus zeker meekijken met Amerika.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 22:06 

YAY!!! :D

Ik vind het altijd leuk om na een aflevering op HPF te praten over de ep, so yay! :D Ik hoop op veel Eric, Jessica en werewolves! :D

Oh en Lafayette mag ook wel weer een grote rol hebben.

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 22:11 

BeeGee Kenobi schreef:
YAY!!! :D

Ik vind het altijd leuk om na een aflevering op HPF te praten over de ep, so yay! :D Ik hoop op veel Eric, Jessica en werewolves! :D

Oh en Lafayette mag ook wel weer een grote rol hebben.


Ik ben het daar volledig mee eens! Is True Blood ook zo'n serie met miljoenen keren hiatus of valt dat nog mee? Ik wil ook Game of Thrones gaan kijken, maar dat zal voor na True Blood S03 zijn :]

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 22:16 

GAME OF F*CKING THROOOONES!!! Dat moet je echt gaan kijken hoor! Zo'n strakke serie!

Nope, True Blood gaat in een ruk door. Met name omdat het een zomerserie is. Ze hebben geen last van sportevenementen die tussendoor moeten worden uitgezonden. Daarnaast is het op een betaalzender (HBO) en die zorgen er altijd voor dat hun series in een keer worden uitgezonden. :D

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 26, 2011 19:28 

Yay, het nieuwe seizoen begint vanavond in de VS, dus die kunnen we morgen online kijken!! #excited

Voor in de tussentijd, een vriend van me heeft een True Blood spoof gemaakt, en hij is awesome:

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jun 26, 2011 20:53 

Wow, ik dacht in het begin echt even dat het Bill was. Zijn ogen en blik zijn echt heel goed. :p

_________________
"Boo... Guess who?"


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: di sep 13, 2011 14:35 

Ok ... Cis (Narcissa op het HPF) was hier voor een paar dagen en zij heeft True Blood aangeschaft en die hebben we gekeken. eerst seizoen 1 en omg wat vond ik die tegenvallen. Ik viel er bijna bij in slaap.
Veel sex (héél veel sex) veel gevloek en veel sex. (ja,zoveel dat het wel 2x genoemd mag worden)

Iedereen daar in dat dorp heeft volgens mij wel een keer met elkaar het bed gedeeld ... of het kerkhof of de keuken ... noem maar op.

Ik moet er nog echt inkomen geloof ik.
Iedereen heeft of kan wel iets. Ben je geen vampier dan ben je wel een persoon dat gedachte kan lezen. Ben je dat niet, ben je wel een shapeshifter. Ben je dat niet ben je wel een monster.

Seizoen 2 zijn we mee bezig en ik heb het idee dat er nu koppeltjes gevormd gaan worden. Opeens vind sookie een man die ook gedachte kan lezen en die .. uhm ... hoe heet die man die een shapshifter is? een vrouw die dat ook is en Terra vind opeens een leuke man die alles is wat ze zoekt.

De enige leuke personages vind ik lafayette en Terra.

Ik irriteer me wel aan Sookie. Allemaal sterfgevallen rond om haar heen en ze is zoooo optimistisch :roll:

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr nov 25, 2011 15:02 

seizoen 4 heb ik ook weer helemaal verslonden.
wat een topserie is dit, kan niet wachten op juni 2012 tot seizoen 5 weer begint!

_________________
HUP SJAR HUP!


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 25, 2011 16:46 

Ik heb ook net het vierde seizoen uitgekeken en ik vond het nog beter dan seizoen 3. Tot nu toe vond ik het tweede eigenlijk het minste.

Ik ben heel erg benieuwd wat er in het vijfde seizoen allemaal gaat gebeuren, want ik heb de boeken nog niet gelezen!

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 09, 2012 11:12 

Kijkt iemand momenteel naar seizoen 5?

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme