Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Favoriete seizoen tot nu toe?
S1 0%  0%  [ 0 ]
S2 0%  0%  [ 0 ]
S3 0%  0%  [ 0 ]
S4 100%  100%  [ 4 ]
S5 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 4

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 31, 2011 10:27 

Charlie schreef:
BeeGee Kenobi schreef:
Oh that's got to be awkward voor de acteurs XD

Bedoel je tussen Jennifer en Michael? Want inderdaad, moet volgens mij nogal vreemd zijn om nu weer samen op de set te staan ofzo. xD Hopelijk zijn ze zegmaar wel nog goede vrienden ofzo. Al gok ik op het begin toch op een eigenaardig sfeertje.


Ik had gelezen dat ze helemaal niet leuk uit elkaar zijn gegaan en dus ook niet meer bevriend zijn. Maargoed, dat zijn natuurlijk allemaal roddels en shizzle.. Dus well. Wat daar van waar is.

Ik vind het echt leuk om nu bij te zijn :) Ik ga het denk ik toch wel weer volgen op de NLse tv, dat bevalt me echt prima.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: di mei 31, 2011 10:36 

Niet downloaden? Oh boy dat zou ik nooit volhouden. Ik moet Dexter gewoon spoilervrij op de Amerikaanse tv kunnen zien. :lol:

Ik ben eigenlijk wel blij dat al mijn favoriete series elkaar opvolgen.
Game of Thrones - True Blood - Dexter
Zodra de ene afgelopen is begint de ander. Altijd wat om te volgen en te zien :D

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 11:01 

It's not much, but it's something:


SEASON 6 TEASER



En nog iets over de tijdspanne tussen S5 en S6:

Spoiler:
Naar wat ik heb horen zeggen zou S6 zo'n drie Ă  4 jaar na het einde van S5 plaatsvinden. Dus met een 'opgegroeide' Harrison (nuja, een kleurtje die kan praten dus zegmaar). Vind ik eigenlijk wel superinteressant klinken! Ik ben heel benieuwd!

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 18:58 

Wooooooaaaah, na het zien van die teaser heb ik nu nog MEER zin in Dexter season 6!
Mijn vader is nu seizoen 1 aan het bekijken, en toen begon het al opnieuw te kriebelen toen ik een beetje aan het meevolgen was.
Laat de nieuwe afleveringen maar komen.

'Im my old self again'...BRING IT ON, DEX!

Ook leuke teaser:

Spoiler:


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 15, 2011 22:36 

DEXTER - S6 PROMO


_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 22, 2011 16:22 

DEXTER - S6 TRAILER






Thoughts?

Spoiler:
W000T! En Harisson is nog steeds hetzelfde kindje? YAY eigenlijk! Ik ben in ieder geval benieuwd, al maak ik er nog niet heel erg veel uit. Religie, dat wel :').

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo sep 07, 2011 18:09 

Spoiler:
Aaaaah, ik ben echt freakin nieuwsgierig naar het nieuwe seizoen!
En er zal inderdaad wel religie in voor komen, want moet je kijken wat een prachtige poster ze hebben gemaakt voor het nieuwe seizoen =O

Afbeelding


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 23:16 

Aangezien ik S1 op dvd heb, heb ik die herkeken [/sogmuch]. En het valt me op dat er gehint wordt naar Doakes/Debra. Ze gaat eerst met hem bij zijn familie eten, en daarna ontstaat er een weirdly soort friendship tussen hen. I mean, Debra vraagt hem mee naar het ikkanlopenfeestje van Tony Tucci en hij komt eigenlijk alleen omdat Deb het wel. En later probeert Doakes haar sort of mee uit te vragen, alleen komt Rudy/Brian dan binnen met een bos rozen om het goed te maken, dus dat valt een beetje in het niet.
Maar. Het viel me dus op.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Fairy Tale Land
BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 20:22 

Volgens mijn moeder begint het nieuwe seizoen (dus voor de Nederlanders seizoen 6) over een paar weken op VPRO. Dan gaan ze weer alles in twee weken achter elkaar elke avond uitzenden.
I've got to say, I am excited. Ik heb per ongeluk wat spoilers gelezen volgensmij, maar ik kan echt niet wachten. Op de een of andere manier weet het je toch altijd weer te boeien. Ik heb er echt zin in :mrgreen: Heb lang genoeg moeten wachten.
Normaal gesproken zou ik zoiets dan online kijken, maar aangezien ik het samen met mijn moeder kijk, wacht ik maar braaf tot het in Nederland op tv komt. Nu gelukkig bijna dus.

_________________
Tv taught me how to feel, now real life has no appeal.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 09, 2012 11:11 

Ik heb de eerste twee afleveringen van Dexter gezien en vind die al heel goed. Dexter is natuurlijk allesbehalve conventioneel en ook Deb vind ik wel interessant. Ik vind het ook leuk dat er meteen vanaf de eerste aflevering een grotere arc wordt geĂŻntroduceerd.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 16:50 

Ondertussen is seizoen 7 alweer van start gegaan!
Wat vinden jullie van de eerste twee afleveringen die al te zien zijn?

Ik heb momenteel enkel aflevering 1 gezien, en die was echt awesome!
Spoiler:
Kom op...Geef toe, Dexter had geen enkele kans om zich er uit te lullen tegenover Debra :p


Ik zal zo snel mogelijk aflevering 2 bekijken.
Ik kijk gewoon te veel series in feite. X.X


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme