Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 18:40 

Ik heb eergisteren mezelf een kinect met Dance Central kado gedaan en heb nu al aardig spierpijn...

Kinect is een add-on /accessoire voor de Xbox, waardoor je met je lichaam het spel kan besturen (alleen voor spellen die Kinect ondersteunen).

Dance Central is een dans-spel (duh), waarbij je van makkelijk naar moeilijke danspasjes moet uitvoeren die door de camera geregistreerd worden. En als je het goed doet, krijg je puntjes!

Ik ben er nog niet zo heel erg goed in, want je moet alles in spiegelbeeld doen en ik heb erg de neiging om het dan nét andersom te doen. Dus met links beginnen ipv rechts...

Zijn er nog aan te bevelen Kinect games? DC is in ieder geval ontzetten leuk, ook als je helemaal niet kan dansen!

_________________
To hear with eyes belongs to love's fine wit
Five and Dae, come visit.


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 20:08 

Ik zou graag eens op de kinect spelen. Het lijkt me super tof om te doen. Gamen maar niet gewoon zitten in je zetel, maar met je hele lichaam mee bewegen. Natuurlijk kan je dat met de wii ook, maar dit is anders.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 29, 2012 17:20 

*Kickt topic*

Ik heb een tijdje geleden voor het eerst op de kinect gespeeld. En ik moet zeggen dat ik echt niet gedacht had dat ik het zó leuk vond. Daarbij was ik altijd een beetje sceptisch over het afvallen door middel van Wii of Kinect. Maar het werkt echt en het is zooo leuk. Als ik ga sporten, dan vind ik het saai, stom, niet leuk, etc. Daarom stop ik. Maar mijn neef heeft thuis dus de kinect en dan is het zo leuk en gezellig en we hebben de grootste lol.

De spellen die ik gespeeld heb waren Kinect Adventures en Fruit Ninja. Die laatst vond ik echt super leuk en had de volgende dag zooooo'n spierpijn haha. Uren achter elkaar gespeeld. Was helemaal gebroken aan het einde van de dag :P

Ow en ik weet niet of anderen hier ook last van hadden. Maar toen ik begon met spelen, stond mijn poppetje er echt een beetje bij met een gebroken nek haha en hij reageerde niet op wat ik deed. Ik had een sjaal om en toen ik die toevallig afdeed, deed hij het ineens xD Dus geen sjaal dragen tijdens het 'kinecten'. xD

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 02, 2013 23:55 

*steekt poot in de lucht*

Geachte professor Omber,

Ik heb thuis geen xBox dus al zeker geen kinect, maar mijn oude BFF had er wel een en daar ging ik soms wel spellen op doen. Één van die was dat je een personage op beeld hebt, en dan moet je het parcour op je plaats afleggen door te springen, bukken, je armen spreiden, enz.

Het werkt zeker goed en leuk, maar je moet echt een heuse villa hebben om dit spel goed te kunnen spelen zonder dat je elke keer weer alle meubels moet verplaatsen. Ik vind het dus een goede technologie, maar volgende keer moet een villa optioneel worden xD.

Het idee is ook orgineel bedacht, dat je lichaam de controller wordt. Zelf weet ik niets van dat soort dingen en dus vind ik het heel knap hoe ze dat kunnen maken! Eerst dacht ik dat hij tegenviel, ik bedoel, je lichaam als controller is ook wel erg vergezocht, maar ik heb het onderschat, blijkbaar. Het is wel een leuk dingetje maar de prijs en ruimte is... Ik ben soms iemand die snel dingen weggeeft, maar aan de andere kant spaar ik heel lang tot iets, en ik heb toch geen behoefte aan de Kinect plús de xBox, plús de games. Maar over het algemeen is het zeker een vet dingetje.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme