Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 18:20 

Ik ga ook even een paar series posten die ik volg, en dan laat ik even animatieseries enzo achterwege, want dat weten we nu wel. xD

In random order:

Spartacus
Ohh dit valt echt precies in mijn categorie <3 xD Veel bloed, geweld, drama en gebitch. 't heeft heel veel leuke characters en t is ook zeker niet verkeerd hoe al die Gladiators er bij lopen qua kledij :'D
En ik vind het oude Rome gewoon heel interessant, hoewel ik niet weet tot hoever ik deze serie als realistisch moet beschouwen. 't verhaal van Spartacus zelf natuurlijk wel.

Friends
Hier ben ik eigenlijk mee opgegroeid. Vroeger keek ik het altijd op tv en vond ik het fantastisch, en ik kan het tegenwoordig nogsteeds kijken en grappig vinden. 't is echt iets dat nooit verouderd of verveeld.

Law and Order: SVU
Wat deze serie onderscheid van alle andere politieseries is de hoeveelheid drama xD Ik houd van drama <33 En het heeft ook altijd leuke/interessante afleveringen, en een leuk team.

LOST
Niet echt iets wat ik steeds opnieuw kan kijken, maar toen het nog bezig was heeft het me zeker wel vermaakt iedere week.

Heroes
Seizoen 1 vond ik echt fantastisch <333 Daarna werd het lame en niet zo boeiend. Echt jammer, eigenlijk.

Secret Life of the American Teenager
Eigenlijk echt HEEL erg fout, maar again; dramz dramz dramz xD

Glee
Ik vind het eigenlijk hetzelfde als Secret Life of the American Teenager, maar dan met liedjes en meer humor. xD Voor de rest, zie Glee topic.

Mr Sunshine
D'r is nog maar 1 aflevering van uit, maar die alleen al vond ik geweldig xD Ik hoop dat de rest van de serie ook zo is.


Reality series:
America's Next Top Model
Toen Cycle 3 ofzo werd uitgezonden op de Nederlandse tv was ik gelijk enthousiast, en ik volg het nu eigenlijk volgens de Amerikaanse uitzenddata. Heerlijke drama en hier en daar wat creativiteit. En de buitenlandse locaties vind ik ook altijd leuk om te zien.

American Idol
Foooout xD Maar leuke tijdsbesteding om te kijken, vind ik. Het niveau is zo veel hoger dan Nederlandse talentenshows. Ik mis nu in seizoen 10 wel Simon Cowell heel erg, want die zorgde altijd voor de grove opmerkingen xD Jennifer, Steven en Randy zijn een beetje te soft.

X Factor UK
Mijn favoriete talentenshow, denk ik. Hier zitten vaak fantastische audities bij, en ook extreem hilarische. En het heeft leuke judges. Ik vind het ook leuk dat het sinds 2 seizoenen geleden voor publiek is bij de audities.

Britain's Got Talent en America's Got Talent
Ik groepeer ze even, omdat t eigenlijk toch t zelfde programma is xD Zoooo veel beter dan Holland's Got Talent. Vooral de acts van AGT zijn echt extreem af en toe. Dat kan gewoon niet meer op hobby-niveau.

Oh Oh Cherso
Ja, het kan idd fouter dan wat ik hiervoor al heb genoemd xDDD
Heerlijk programma, zo ontzettend stom en grappig. Dat zulke mensen bestaan blijf ik me nogsteeds over verbazen xD

Op Zoek Naar Zorro
De Op Zoek Naar programma's volg ik altijd. Leuk om te zien, en t maakt me altijd enthousiast voor de musicals waarvoor de hoofdpersoon tijdens die serie wordt gecast.

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 19:44 

Malou schreef:

Spartacus
Ohh dit valt echt precies in mijn categorie <3 xD Veel bloed, geweld, drama en gebitch. 't heeft heel veel leuke characters en t is ook zeker niet verkeerd hoe al die Gladiators er bij lopen qua kledij :'D
En ik vind het oude Rome gewoon heel interessant, hoewel ik niet weet tot hoever ik deze serie als realistisch moet beschouwen. 't verhaal van Spartacus zelf natuurlijk wel.


Eeep. I agree. Bovendien zijn Manu Bennett en Andy Whitfield ook niet echt slecht om naar te gapen. :')

Verder:

Glee: Ik lief de drama in deze serie. Serieus. De liedjes die ze coveren zijn vaak ook niet mis (en meestal beter dan het origineel). Niet altijd, though. Aan ommige liedjes (zoals die van Queen of dergelijke) kunnen ze gewoon niet tippen. Ook vind ik Rachel gewoon geweldig.

Heroes: Ik adoreer deze serie echt! Maar zoals Malou al zei, is alleen het eerste seizoen super. Ik vind het echt wreed jammer dat je zoiets kan verpesten, want serieus. Ik was echt een huge fan van Peter :'), maar als het zo is... dan... naja. Ik hoop dat ze het nog eens heruitzenden.

NCIS: Abby! Ik ben helemaal gek van haar gedrag en kledingstijl. Met haar koffie altijd! xD Je kan NCIS wel als een guilty pleasure van me opvatten. Het is weer zo'n typische politieserie, maar DiNozzo en Gibbs zijn gewoon zoveel beter dan... Die andere politieagenten *puht*

Witse: Joh. Witse is gewoon geweldig. Het laatste seizoen wat minder, want iedereen lijkt hem te haten. *gah* Maar ik vind zijn koppigheid en bazigheid gewoon geweldig. Het is één van de weinige Belgische series die ik echt geweldig vind samen met Code 37 en Louis/Louise en natuurlijk Zone Stad. Het vroegere Flikken was ook niet slecht. (Tony en Vaneste(?) FTW!)

The Vampire Diaries: Deze serie is duizendmaal beter dan de boeken. Ik kreeg het echt op mijn heupen van die boekenserie, maar de televisieserie completely blew me off my socks. Seriously. Damon is geweldig, Stefan zou een geweldig koppel vormen met iemand anders dan Elena (snort) en Bonnie is geweldig. Net zoals Jeremy. De verhaallijnen zijn gewoon super bedacht en houden echt je aandacht vast, voor meerdere seizoenen. Komt er een derde? Weet iemand dat? ^^

Charmed: Hier ben ik al jaar en dag aan verslaafd. Heb bijna alle seizoenen ook op dvd. Moet er nog twee hebben. :cool:

Buffy en Angel: Spike. Verder hoef ik geen uitleg te geven, toch? :')

Supernatural: OMG. Deze serie ben ik nou ook al een paar jaar aan het volgen en, boy, deze serie is echt amazing. Ik lief de actie, de humor en de twists. Ik kijk het wel op dvd's dus moet ik wachten totdat seizoen vijf besluit uit te komen om verder te kunnen kijken.

Eerhm. Ik heb er ongetwijfeld nog. Zo heb ik ook The Ghost Whisperer een hele tijd trouw gevolgd. Lost, is er ook nog één van. Maar van The Ghost Whisperer (waar ik ook een seizoen van heb), word ik een beetje gek van het slechte acteren en Lost hoeft niet echt een uitleg denk ik :') Het is een geweldige serie. Punt.

_________________
"Oh, look at that, he's heard of me. My fame grows." -Puck


Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 11:25 

Ik kijk te veel TVseries. [a]

Charmed
Eerste televisieserie die echt volgde, afgezien van GTST (kuch). Ik heb het nooit echt chronologisch gevolgd en ik las ook gewoon spoilers enzo. XD Mijn favoriete personage is Paige.

Friends
Mí¯jn favoriete serie <3. Ik heb inmiddels alle DVDs, kijk ze nog vaak en als het op TV zap ik meestal niet verder en kijk ik het ook. Can't get enough. Voor mij is het de beste citcom out there. <3

Desperate Housewives
Dit volg ik ook al vijf jaar of zo! Ik heb de laatste vier/vijf afleveringen nog niet gezien, dat moet ik even inhalen in de vakantie. Maar ik hou van de humor en de situaties.. <3

One Tree Hill
Ben ik pas vorig jaar mei ofzo begonnen met kijken! En nu loop ik al gelijk met de Amerikaanse uitzendingen, haha [/addict]. Ik vond wel dat de serie een dip heeft gehad, maar ze zijn er nu al weer wat bovenop, hoewel de earlier years nog wel mijn favorieten zijn. Mijn favoriete personage is Brooke. <3

Will & Grace
Toen ik Friends nog op TV keek, was dit er na dus dit keek ik ook vaak XD. Ik heb seizoen 1-3 op DVD en heb Seizoen 4 ook al wat gezien. Ben hierbij niet echt bang voor spoilers, want ik heb de latere series wel al gezien.

White Collar
Seizoen 1 <3. Seizoen 2 is iets minder, ik hoop dat ze hun pace weer oppikken, want seizoen 1 vond ik echt heel goed. En ik hou van Neal. <3

Gossip Girl
Ik heb sinds september niet meer gekeken, wil het eigenlijk wel weer inhalen. Ik vind seizoen 1 nog het leuks en vind de serie niet meer zo leuk eigenlijk. Maar als ik misschien het weer een keer kijk dan komt het enthousiasme weer terug.

Pretty Little Liars
Waah, ik hou van deze serie <3! Sinds de zomer ben ik hier echt verslaafd aan, heerlijk <3. Heb de boeken ook gelezen, erg vermakelijk. ^^

Dexter
Ik kijk deze serie pas net (halverwege seizoen 1) en ik hou ervan. Ik vind Dexter echt geweldig en het verhaal om de Ice Truck Killer is ook epic.

LOST
Ja ja, ik ben ook verslaafd aan LOST geraak XD. Zit nu halverwege seizoen 1, but can't get enough. Sterke verhaallijn, leuke personages... ik vind Ian Somerhalder als Boone veel leuker dan Damon. [a]

Grey's Anatomy
Ik keek volgens het Amerikaanse uitzendschema, maar het is er erg bij in geschoten. Ik vind het niet meer zo leuk als eerder, ik mis Izzie & George te veel... En spoiler:
Spoiler:
Een musicalaflevering? Ik ga die hoe dan ook zien, maar ik weet niet wat ik er van moet vinden. XD


Glee
Ik ben een Gleek. Ik vind de verhaallijn soms wel te... ja, gek. XD Maar het is wel vermakelijk, ik kijk het ook niet voor de drama, maar voor het vermaak. En de liedjes.

Mr. Sunshine
Door Malou hier indirect op gewezen, ik vond de pilot erg leuk XD. Sowieso hou ik van Matthew Perry <3. Ook precies mijn humor.

How I Met Your Mother
Volgens Amerikaans uitzendschema. Leuk, grappig, misschien een klein beetje een vervanging voor Friends? Hoewel Friends wel number one blijft. <3
Maar vooral de eerdere seizoenen van HIMYM vond ik erg geslaagd.

Cougar Town
Simpel vermaak <3. Kijkt lekker weg, hoef je je niet op te concentreren en ik vind het goede humor.

Entourage
Oooh, Entourage <3. Ik wil dit echt weer inhalen, ik had t/m seizoen 5 gekeken ofzo, en toen een paar online, maar ik heb liever de DVDs, want het is echt een beetje bij in geschoten. Heb seizoen 4 voor m'n verjaardag gevraagd, who knows.

Supernatural
Ik loop met de DVDs gelijk, zo als ze in Nederland uitkomen. Moet de laatste aflevering van seizoen 4 nog zien. Ik hou van Sam en Dean (en van Cass! En Bobby), de humor, de actie, het is wel mijn serie.

Prison Break
Yay! Ik vind seizoen 1 nog steeds het beste, maar ik vind de andere 2 seizoenen ook erg goed. <3
Moet het laatste seizoen nog zien, dus daar heb ik nog niet echt een mening over, hoewel ik wel denk dat het epic gaat worden. <3

True Blood
Nieuwe verslaving <3. Heb pas een paar afleveringen gezien, maar vind het erg leuk. Jason vind ik erg tof en Tara ook.

Misfits
Net klaar met seizoen 1, wil even doorkijken, hoewel ik wel rustig aan kan doen want ik hoorde dat seizoen 3 pas in November wordt uitgezonden ?! Nou, puh.
Ik hou van Simon & Nathan <3

Sex and the City
Ik weet het niet, maar ik kan deze serie herkijken en het blijft me boeien. XD
Lovely.

Bones
Rawr <3. Ik heb in de afgelopen vakantie heel veel gezien, 1 heel seizoen. XD
Maar toen kwam die droom van Booth en toen ben ik afgehaakt O_o
Het was me echt even te 'WTH!' maar ik wil wel weer verder kijken. ^^

Heroes
Ik vond Seizoen 1 + 2 het beste, vier moet ik nog veel van zien. XD
Weet niet of ik het ooit ga afkijken, ik vind het zo als veel anderen wel minder worden.

Veronica Mars
Waaah, how I miss you Veronica <3. Ik vind het opzich best vreemd dat het gecancelled is, een paar jaar terug. Volgens mij had het best goede ratings, maar ja, jammer.

Friday Night Lights
Erg sterke serie. Heb tot nu toe alleen het eerste seizoen gezien, maar het is zó goed. Maar ik kan het nergens online kijken, dat is wel deprimerend. <3

Verder doe ik een poging tot het kijken van The Walking Dead. Ik hoor er wel goede verhalen over, maar moet er nog even voor gaan zitten en de pilot nog maals bekijken. Ik ben gestopt met The Vampire Diaries, het komt er bij mij echt niet door XD. Ik vind het gewoon niet interessant genoeg.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Far Far Away

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 9:31 

Mijn favoseries:
Flikken Maastricht Elke vrijdag lekker politiewerk met een verhaal eromheen :)
Sherlock Hetzelfde als Dine, heerlijk fascinerend en geniaal.
America's next top model Tja, gewoon ubergrappig hoe al die meiden denken en denken dat ze super goed zijn.
Op zoek naar.. Tja, ik hou wel van musicals :love:
Wie is de mol? Ik ben er nog steeds niet uit..
Boer zoekt vrouw Kalverliefde.. Heeerlijk..

Verder kijk ik gewoon per dag of er nog iets boeiends is. :mrgreen:

_________________
Proud to be a Hufflepuff!^^
We are the Harry Potter generation!


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 23:31 

De series die ik op de voet volg (lees: volgens het Amerikaanse uitzendschema) op dit moment zijn How I Met Your Mother, The Big Bang Theory en Glee. HIMYM is briljant en een van de grappigste series die ik ken, en TBBT begint steeds beter te worden naarmate de karakters verder worden uitgediept. Glee is een verhaal apart, kijk daarvoor maar in het Gleetopic :')

Series die al afgelopen zijn maar die ik erg goed vind zijn LOST, Friends en Gilmore Girls. LOST is een van de briljantste series qua plots en scripts (en cast), Friends is gewoon hilarisch (ik ben net begonnen bij Seizoen 1 met het voornemen om echt ALLE afleveringen te kijken) en ik keek altijd Gilmore Girls met mijn moeder toen het nog 's avonds op de Nederlandse tv was. Heerlijke serie (:

Oh en ik volg Wie Is De Mol? (:


Mijn to-watch-lijst wat betreft series is vrij lang, maar namen die er onder andere op staan zijn Firefly, The Pacific, 30 Rock, Modern Family en Misfits.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2011 22:41 

Je hoeft het maar te noemen en ik kijk het of heb het wel eens gezien. Ik ben enorm serieverslaafd en zoek altijd naar nieuwe dingen om uit te proberen. Mijn nieuwste ingehaalde serie is Terminator: The Sarah Connor Chronicles. Maar ik hou ook enorm van The Vampire Diaries, Fringe, Shameless, Dexter, Misfits, Chuck, Doctor Who, Torchwood, Psych, HIMYM, Nikita, Lost Girl, Spartacus,... noem het maar op. Van afgelopen series is het vooral Joss Whedon series, Pillars of the Earth, Lost en zo. Dingen die ik onder anderen gevolgd heb maar toen heb opgegeven omdat ik ze beu werd zijn Supernatural (S6), Glee (S2) en Gossip Girl (S3).

Ik hou van al m'n series op een aparte manier maar m'n absolute favorieten zijn toch wel Dollhouse, Legend of the Seeker en Merlin. Puur omdat die allen mijn favorite personages allertijden hebben, en personages maken voor mij echt veel uit.


_________________
|What is this downside that you speak of?
|What is this feeling you're so sure of?
|lj • tumblr


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo jun 12, 2011 12:50 

Man kijk zoveel series kan zo een hele lijst plaatsen. Maar ik zet degene wel neer die ik de beste vond, zijn er een paar die geweldig zijn. En nog wat maar die laat ik maar.

-Buffy the vampire slayer
-Angel
-Charmed
-Gilmore girls
-Lost
-Heroes
-Glee
-grey's anatomy
-Nog wat superman en Scifi (ruimte spul)
En nog meer.

Wat ik momenteel volg
Glee
Heroes
Grey's anatomy
Private practice
Desperate housewives
Spartacus

Tussendoor wat sitcoms en comedy central.

Waar ik op zit te wachten en een stop heeft (en of ze nog terug komen?)
The vampire diaries
Supernatural
Gossip girl
90210

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 12, 2011 13:06 

Ik volg momenteel alleen Game of Thrones, maar ik ben van plan om wat meer series van HBO te gaan volgen. O.a. Rome en The Sopranos staan in de planning. En ik volg Sherlock, maar daar is tot nu toe nog maar één seizoen van 3 afleveringen uitgezonden. Vroeger heb ik Lost gevolgd, daarnaast een paar seizoenen van Heroes en Prison break. Die laatste twee series werden na één of een paar seizoenen saai, dus die heb ik niet afgekeken.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: do aug 11, 2011 12:49 

As the World Turns
Mijn favoriete serie allertijden. Ik leef altijd helemaal mee met de personages uit deze serie, die zich in Amerika afspeelt.

Goede Tijden, Slechte Tijden
De oude klassieker. Generatie op generatie volgt deze serie. Ik vind het heerlijk en kijk er bijna elka avond naar.

Wallander
Mijn favoriete detective. Het is een Zweedse detectiveserie die erg spannend is en moeilijk te ontrafelen valt.

Flikken Maastricht
Ik vond de voorganger hierop die ''Flikken Gent'' heetten echt ontzettend amateuristisch daarom verwachtte ik van ''Flikken Maastricht'' eigenlijk hetzelfde maar dat gebeurde niet. ''Flikken Maastricht'' is echt heel erg spannend en de acteurs en actrices zijn heerlijk om naar te kijken.

Bones
Ik kijkt het niet vaak, maar het is wel één van mijn favoriete series. Heerlijk om naar te kijken vanuit je luie bank na een drukke dag.

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 11, 2011 13:14 

Vampire Diaries: Dat vind ik echt leuk. Het is een fantasie serie en dat heb je toch niet zo veel. Of ik ken er misschien niet zo heel veel. Ik vind het een leuk verhaal en de rivaliteit tussen de twee broer is interessant.

Army Wives:: dat is zo'n luchtige serie. Goed om te ontspannen. En het zijn tot nu toe altijd dubbele afleveringen dus extra veel kijk plezier.

Lipstick Jungle: nog zo'n serie zonder inhoud. Maar echt ideaal om je zinnen te verzetten.

Sex and the city: misschien wel mijn favoriete serie. Ik ben echt weg van die serie. En de films zijn ook nog eens super.

Navy NCIS: ik ben die serie beginnen volgen door mijn zus. Zij is echt fan. En ik hou er ook echt wel van. Gibbs is echt super. Ik ga ook echt op in het onderzoek naar de moorden.

En om mij in het weekend te amuseren kijk ik naar Spangas. Ik vind dat eigenlijk echt wel een toffe serie :D

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 04, 2014 20:57 

Ik was even te lui om op te zoeken of dit het juiste topic is, maar weet iemand nog een aanrader? Ik heb een serietekort nu de zomer er aan komt.

Serie die ik met veel plezier keek/kijk:
Game of Thrones
Once Upon A Time
Grimm
The Originals (En ook tvd)
The Walking Dead
Lost
Misfits
Being Human
Robin Hood
Sleepy Hollow
Reign
Supernatural
Pretty Little Liars

Qua anime zijn mijn favorieten
Fullmetal Alchemist
Death Note
Dragonball Z
Wolf's Rain
Attack on Titan
Sword Art Online
Fairy Tail

Zoals je misschien wel kunt zien, ben ik vooral gek op fantasie en avontuur.

Ik houd NIET van series als CSI of Bones.

Aanraders? Please tell me!

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 04, 2014 21:31 

Jessica, heb je Salem al geprobeerd? American Horror Story? Van Devious Maids heb ik ook al goede dingen gehoord, maar dat heb ik zelf nog niet gezien. Dracula vond ik ook wel leuk. Het tweede seizoen van Under The Dome komt er ook aan.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 04, 2014 21:37 

Nope, nog niets van Salem gezien, dus die ga ik eens proberen!

American Horror Story moet ik seizoen 3 nog van zien, was ik uit het zicht verloren, thanks for the reminder =) Hoe vond je het derde seizoen? Beter/Gelijkwaardig/Minder goed dan voorgaande seizoenen? En hoe is de ''engheid''factor vergeleken met Horror House en Asylum?

Under the Dome seizoen 1 vond ik niet zo leuk, dus seizoen 2 sla ik over. Van Devious Maids heb ik nog nooit gehoord, dus daar ga ik eens iets van opzoeken.

Thanks =D

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 06, 2014 17:09 

Salem had voor mij een beetje tijd nodig, maar het is zo ongewoon en het wordt met elke aflevering beter. Ik heb zelf seizoen 3 van AHS helaas nog niet gezien, dus daar kan ik niets over vertellen.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 14, 2014 18:55 

Lily_flower schreef:
De titel maakt het al duidelijk, wat zijn je favoriete serie's!

De mijne:
Stipt op nummer 1: Jersey Shore, kent iemand het? Ik volg het elke week op internet, het is vreselijk ordinair (dat maakt het zo leuk :P ) maar ik vind het geweldig! en je voelt je even zo heerlijk normaal en gewoon hahah
2: Gossip Girl, deze volg ik ook elke week via internet, van deze kan ik dus ook echt genieten!!
3: Criminal Minds, kijk ik altijd gezellig op woensdag avond met mijn vader, moeder en broer en dan kijk ik ook vooral om die heerlijke vent Derek Morgen te zien :D :shock: verder ben ik verplicht om alle maar dan ook werkelijk alle amerikaanse misdaad serie's te kijken als ik thuis ben, niet dat ik het heel erg vind :P maar ik kijk dus vaak ook Bones, Numbers, CSI en al die aantakkingen, NCIS bla bla bla.
&verder kijk ik af en toe als ik toevallig langs zap Teen Moms.

Nu is het jullie beurt? Kijken jullie veel serie's?


Degene die ik echt volg nu zijn:

The Big Bang theory
Sons of Anarchy
Call the Midwife
Pretty Little Liars
& mijn persoonlijke favoriet: GAME OF THRONES

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme