Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Favoriete personage?
Brian 47%  47%  [ 7 ]
Justin 20%  20%  [ 3 ]
Michael 0%  0%  [ 0 ]
Emmett 7%  7%  [ 1 ]
Ted 0%  0%  [ 0 ]
Lindsay 0%  0%  [ 0 ]
Melanie 7%  7%  [ 1 ]
Ben 0%  0%  [ 0 ]
Debbie 20%  20%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 15

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 17, 2011 8:47 

Ik zag net een totally random en totally kort, maar wel heel awesome filmpje op Tumblr. Het is een beetje een backstage filmpje, maar het interessantste gebeurt op 0:03 ennnn op 0:12 <333. Die rawtch-heid in zijn stem als hij (lees: Randy) dat zingt/zegt, OMG!



Dat dit een trigger mag zijn voor een bepaald iemand om hier eindelijk eens te posten.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 04, 2011 21:49 

Ik heb eeeeindelijk seizoen 1 afgekeken vandaag! :D (Ja, na drie maanden ofzo. Mijn laptop is een hele tijd kapot geweest en ik vond de site waarop ik de serie keek een beetje sketchy, maar gelukkig kwam ik een masterpost tegen op Tumblr. ILU Tumblr.)

Anyway, spoilers voor S1!
Spoiler:
kdl;sakd;sakd;lsa WHAT THE appeltaart. D: Dat zag ik echt zo niet aankomen. Arme Justin en arme Brian. ): Ik was zooo blij dat Brian toch nog naar prom was gekomen en de dans met Justin was echt geweldig (made me think of another certain gay couple...) en toen kwam die asshole opeens uit het niets en ramde Justin tegen de grond. ;_____; OMG, toen Brian over hem heenboog en dacht dat hij dood was en die scene in het ziekenhuis en kdls;kadl;sakd;as. ;____;

Maar wat een gewéldige serie. *_____* Lovelovelove it. Het is echt zo goed geschreven en de acteurs spelen allemaal zo goed. Justin is nog steeds m'n favoriet, maar Brian komt er echt meteen achteraan. Ik vind zooo leuk samen. It should be illigal to look so good together, omfg. Ik wil eigenlijk dat Brian gewoon Justin's vriendje wordt, maar hun relatie nu vind ik ook interessant. Gives me loads of inspiration for fic.
Ted is echt een idioot en ik ben zooo blij dat we eindelijk van die stomme Blake af zijn. >_> Ik spoelde hun seksscenes steeds door, omdat ik me zo ergerde aan ze. Gah, glad he's gone.
Micheal vind ik eigenlijk een beetje vervelend nu. :') Hij kan zo zeuren, haha. Maar ik vond hem wel leuk met David, cause the doctor's hot. Maar ik vond hun relatie de laatste tijd wel een beetje mwah worden. Ik wil niet dat Micheal naar Portland gaat (ook al weet ik al wat er gebeurd, wat ik heb al 30 min van S201 gezien, haha).
Emmett en Debbie zijn nog steeds briljant, ik ben blij dat dat gedoe met Lindsey en Melanie over is en dat ze weer samen zijn en dat Justin's mom bijgetrokken is. :)


Ik kan niet wachten om met het volgende seizoen te beginnen! :D

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Assiah.
BerichtGeplaatst: di nov 29, 2011 17:38 

Buhuu. I love QaF. ^^ Ik ben bij S5 en moet die dus even afmaken. Bijna klaar dus. <3 Het is zeker één van mijn favoriete series. Ze behandelen veel zaken die in het homo-leven veel voorkomen. Het verbaast me echter wel dat ze dit uit 'durven' te zenden op de Amerikaanse televisie. Maar afijn. Mijn favoriete personage is (zoals bij velen) Brian. De asshole met een hart.

@Charlie: Dat filmpje is leuk. xD Randy lijkt me een geweldig persoon IRL (zo'n beetje de hele crew, eigenlijk). Ik vind het nog steeds moeilijk te geloven dat Gale überhaupt 100% straight is.

Debbie vindt ik trouwens ook cool. Ik wil ook zo'n open-minded moeder. Ik vond haar in het begin een beetje extravert en een beetje 'meh', maar na verloop van de serie is zij toch wel één van mijn favoriete chars geworden.

_________________
T S U N A G A R I


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 18:47 

Ik kom het topic een beetje opfleuren met wat moois dat ik net tegenkwam.

Afbeelding

Ook wel: OTP of all OTP's.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme