Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: District 4

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 8:49 

Afbeelding
Citaat:
Bones is een Amerikaanse dramatelevisieserie, die sinds 2005 wordt uitgezonden door de Amerikaanse zender FOX. De serie gaat over Temperance Brennan en Seeley Booth, die samenwerken om moorden op te lossen met slechts botresten van de slachtoffers. De serie heeft door het gedetailleerde forensische onderzoek wat weg van CSI: Crime Scene Investigation. In Nederland werd de serie uitgezonden door RTL 5, later door RTL 4. In Belgií« wordt de serie uitgezonden door 2be. Op 31 december 2006 is daar de laatste aflevering van seizoen één uitgezonden. In de Verenigde Staten ging op 30 augustus 2006 het tweede seizoen van start. Inmiddels heeft seizoen zes een aanvang genomen.
De serie is licht gebaseerd op de boeken van schrijfster Kathy Reichs. Zij adviseert de makers van het programma altijd, en ze leest de scripts van de afleveringen door, om alle wetenschappelijke onmogelijkheden eruit te halen. Reichs zei ooit over CSI: "Ik kijk zelden naar CSI omdat ik me erger aan de wetenschappelijke onwaarheden."

bron: wikipedia

Bones komt in Amerika op FOX en komt op Donderdag op tv. Amerika is nu bij Episode 6x16.(Die vannacht uit komt)

Bones komt In Nederland op Maandag op rtl4 om 21.25 en is nu bij Episode 6x13.(Die Maandag op tv komt)

_________________
BONES <3


Laatst bijgewerkt door Savan op do maart 17, 2011 10:44, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 10:34 

Oeh ... Bones :D
Dat is leuk.

De humor, de spanning tussen die twee, de lugubere moorden. Helemaal fantastisch.
Ik heb uit verveling ooit eens 1 of 2 afleveringen gezien en dat beviel me prima. Het was alleen jammer dat ik nooit het begin heb gezien. Gelukkig had mijn schoonzus seizoen 1 t/m 3 dus die kon ik lenen.
Nu heb ik seizoen 4 in huis alleen ben ik er nog niet aan toe gekomen die te bekijken. Op tv volg ik het ook niet helemaal meer helaas.
Heerlijke serie vind ik het.

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 10:38 

Ik volg Bones al wel een aantal jaar, vanaf het begin misschien wel en ik vind het ontzettend leuk! Naast het feit dat David natuurlijk hot hot hot is, vind ik de personages fantastisch.

Mijn favoriet is toch wel Hodgins denk ik.

Ik volg de Amerikaanse versie, maar ik heb als laatste 6x14 gezien en ga vandaag 6x15 en 6x16 kijken, dus dan update ik de post nog wel.

6x14

Spoiler:
Valentine's day! Ik vind het wel leuk dat Hannah er eindelijk uit is, zodat er weer meer Brennan/Booth komt. Ik vond haar echter wel een leuk personage, maarja.

Wat Hodgins had gemaakt was super romantisch :O. I want something like that! A mad scientist-boyfriend ofzo.

Voor de rest vond ik deze ep niet zo heel erg interessant moet ik eerlijk zeggen xD.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme