Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 19, 2012 20:37 

Als ik me niet vergis is Finnick de jongen die ook in PotC 4 speelde? Ik vind hem wel okee, ik denk dat hij een prima Finnick kan zijn.

Over twee delen: ik hoop gewoon dat ze dan alles laten zien wat Katniss niet meemaakt, maar achteraf over vertelt, zoals Peeta's redding. Dan is er echt zat toffe actie en zal de film niet saai worden. Anders vind ik het echt zonde en is het echt onnodig om in twee delen te verfilmen.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 21, 2012 18:58 

Sam Claflin is inderdaad uit Snowwhite & the Huntsman en PotC4 :) ik moet zeggen, hij was niet meteen waar ik aan dacht voor Finnick maar ik ben erg blij als dit hem wordt :) Wiress heeft nooit echt een beeld gevormd en bleef bij mij altijd een beetje eeehm, ja uiterlijkloos ofzo, dus ik vind haar als Wiress prima, maar waarschijnlijk vond ik iedereen wel prima :P

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jul 22, 2012 12:39 

dus Finnick is eindelijk soort van gecast? Sam Claflin ziet er wel uit als een Finnick, maar toch had ik Finnick kanpper verwacht ik
ben wel blij dat het Robert Pattinson niet is geworden. En ik vind dat Sam goed acteerde in Potc4 en snowwhite and the huntsman.
De andere castleden zijn ook super! Ik kan echt niet wachten tot volgend jaar november :)

_________________
"to love is to destroy, and that to be loved is to be the one destroyed."


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 14:27 

En ook Mags is er! Lynn Cohen as Mags(Foto onder spoiler)

Spoiler:
Afbeelding

Persoonlijk vind ik haar er nog niet echt 80 uitzien... Eerder een jaar of 60.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 17, 2013 19:20 

Ik had Mags meer heel tenger voorgesteld, niet zo vol, maar ik moet de film natuurlijk eerst zien voordat ik echt commentaar kan geven.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: zo jul 21, 2013 10:10 

FOTO'S

Katniss
Peeta
Finnick
Mags
Johanna
Wiress
Beetee
Brutus
Cashmere
Gloss
Enobaria

Deze foto's zorgen ervoor dat ik nu eindelijk een goed idee heb van hoe de acteurs en actrices eruit zullen zien in de film. Ik had het haar van Johanna korter verwacht (zoals ze het had in Sucker Punch bijv.) maar ik vind Jena Malone wel een goede actrice. Sam Clafin (Finnick) moet het nog waar gaan maken, maar voor nu ben ik tevreden met zijn uiterlijk. En ik vind de tanden van Enobaria goed, dit mochten ze gewoon niet weglaten in de film XD


TRAILER
http://movies.yahoo.com/video/hunger-ga ... play=false
Ik kan hem nog niet op youtube vinden [A]
MAAR WOW! De beelden zien er geweldig uit! Ik kreeg rillingen ervan <333

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 21, 2013 15:12 

Catie schreef:
FOTO'S

Katniss
Peeta
Finnick
Mags
Johanna
Wiress
Beetee
Brutus
Cashmere
Gloss
Enobaria

Deze foto's zorgen ervoor dat ik nu eindelijk een goed idee heb van hoe de acteurs en actrices eruit zullen zien in de film. Ik had het haar van Johanna korter verwacht (zoals ze het had in Sucker Punch bijv.) maar ik vind Jena Malone wel een goede actrice. Sam Clafin (Finnick) moet het nog waar gaan maken, maar voor nu ben ik tevreden met zijn uiterlijk. En ik vind de tanden van Enobaria goed, dit mochten ze gewoon niet weglaten in de film XD


TRAILER
http://movies.yahoo.com/video/hunger-ga ... play=false
Ik kan hem nog niet op youtube vinden [A]
MAAR WOW! De beelden zien er geweldig uit! Ik kreeg rillingen ervan <333


Oo hartelijk bedankt voor die foto's!!! En ik vind de trailer inderdaad fantastisch, net als jij! Hij is veelbelovend en ik kan niet wachten om de film te zien!!!

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo aug 11, 2013 16:31 

Ik vind de nieuw trailer FANTASTISCH!

Bij de eerste trailer was ik blij dat er niets over de Arena in zat, dus mijn eerste reactie was: "Oh... ze geven wel veel weg..." Maar toen bedacht ik dat niet-lezers door deze tailer juist enorm nieuwsgierig worden. Ik vind het sowieso nu echt een heel gave trailer. Ik kan niet wachten op de film. <3

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 11, 2013 17:15 

*steekt hand op*
Geachte professor Omber

Ik HOU van de nieuwe trailer <3
Amazing cool. Ik wil de film echt graag zien!

Gelezen en goedgekeurd door Dorothea Johanna Omber

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


Laatst bijgewerkt door Lilly op zo aug 11, 2013 20:34, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 11, 2013 20:24 

*steekt hand op*

Geachte professor Omber.

Off: Leah, waarom heb je geen respect meer voor professor Omber? (Nuttig punt.)

On: Ik houd ook van die nieuwe trailer! Nou moet ik gewoon meteen iets erbij zetten: Iemand van YouTube, een Engels persoon, maakt bij elke (game)trailer met de soundtrack een liedje erbij, dus ook bij Catching Fire! Klik hier! Deze is ech leuk, dus ik moest hem even melden...

Ik kan noet meer wachten op de film, gewoon veel te nieuwsgierig! Ik ben nou zelfs de trailer aan het quoten. Maar ik heb weer eens het geluk dat Catching Fire, Mockingjay part one en Mockingjay part two allemaal rons mijn verjaardag uitkomen! (CF: 22-11-13 MJ1: 20-11-14 MJ2: 20-11-15! Mijn verjaardag: 24-11! Ten minste als ik Wikipedia goed kan geloven kloppen de datums..)

Dus daar ga ik denk ik bij CF met mijn verjaardagsparty heen (daar komen, thg cupcakes eten, bios, thuis, maaltijd uit het capitool, slapen, opstaan, brood met krenten door Peeta Mellark, thg nadoen, houd in: training, rennen, op de trampoline balletjes ontwijken die tracker jackers voorstellen, waterpistolen training, etc., en dan de arena in, thuis komen alweer, weggaan. Haha.) dus ik ben blij. (En ik mag geen smileys plaatsen anders stonden er nu al tien.)

Gelezen en goedgekeurt door Dorothea Johanna Omber.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: zo aug 11, 2013 20:56 

Ik wist helemaal niet dat er al een nieuwe trailer was totdat ik dit las! Wauw, wat een trailer! Ik ben erg benieuwd. Heb genoten van de eerste film en de boeken. Dit is mijn favoriet!


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: zo nov 24, 2013 14:05 

Ik ben gisteren (eindelijk) naar Catching Fire geweest en ik denk dat een review wel op zijn plek is. Ik moet sowieso bekennen dat ik echt uitkeek naar deze film, al gewoon maanden zat ik hierop te wachten en eindelijk was het zover...

Spoiler:
IT WAS THE BEST. AMAZING. SPLENDID. GORGEOUS. GREAT. AWESOME. MARVELOUS. INCREDIBLE.

Oke, dat was even een eerste indruk en ik vond de film ook echt héél goed. Ik vond dat de film zich beter aan het boek hield dan de eerste film en voor mij ging niets te snel. De karakters zijn om van te houden en ik ben stapelverliefd op Johanna/Jena Malone. En ook Finnick beviel me prima en ondanks dat er duidelijk dingen zijn ingekort vind ik het niet heel erg. De monkeys kwamen erg snel na de mist en je mist een beetje de grapjes tussen Katniss & Finnick, maar ik kan de keuze goed begrijpen. Daarnaast denk ik dat ze logische veranderingen hebben gemaakt om de film duidelijk te houden (Gale die Thread aanvalt in plaats van het proberen te verkopen van wild). Ik denk ook dat in de arena het niet té kort was (sommige vonden dat wel) maar het boek was ook merendeel buiten de Arena en ze hebben nu een goede middenweg gevonden.

Pluspunten:
- Johanna!!! <333
- Finnick
- Mags
- District 11 speech
- Peeta's almost dead experience

Minpunten:
- Second Quarter Quell - ik miste dit echt. Een jonge Haymitch leek me geweldig)
- De hint van Plutarch Heavensbee: It starts at midnight.
- Niet zoveel eigenlijk :')

Ik wil in ieder geval heel graag de film nog een keer zien en als ik het geld ervoor had zat ik nu in de bioscoop, maar dat wordt wachten op de DVD. En ik hoop echt op zoveel extra's!

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo nov 24, 2013 16:58 

The hunger games 2
Ik laat het boek achterwegen want het wordt alleen maar gruwelijker. Ieder geval zijn er natuurlijk dingen weg gelaten (belangrijke) en veranderd.
En ik kan je zeker zeggen dat de helft van de gruwelijkheden niet te zien zijn, waardoor de film heel anders wordt en minder erg. Maar het houdt je zeker nog wel in z’n greep!
Hieronder valt de opbouw van personages.
Een mooie spannende film met een paar pracht scenes, emotioneel gezien heel diep.
Het had langer kunnen duren het gaat wat snel en zo mist er wat.
Goeie acteer skills ook al zie je sommige maar even, maar jennifer was weer top!

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 103 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme