Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 08, 2012 21:38 

Ook hier kick een ik inactief topic, beter laat dan nooit heb ik zojuist de film ook gezien in de bioscoop :') Nadat ik het boek had uitgelezen kon ik er eindelijk naar toe!

Willekeurige opmerkingen:
Spoiler:
Spotgaai-speldje door Prim i.p.v. Madge, in de As i.p.v. burgemeesterswoning.
De kostuums, de sfeer, aankleding van the capitol is top!
Ik had de hoorn des overvloeds anders ingebeeld. Echt als een hoorn, niet als een omgevallen gehavende spaceshuttle :P
Bij het ontsnappen aan het 1e gevecht een botsing met vossesnuit? :S
Oh look, there's she is! [/voordat Katniss in de poel valt] :S
Waar is de pijl die op Katniss werd afgeschoten? :S Die gebruikt ze om verband bij Peeta te stutten
Wespennest waar de bloedzoekers al actief zijn, like whut?
Hallucinatie is wel goed gefilmd
Geen net over de piramide met voorraad, jongen blijft gewoon achter... en gaat vossensnuit achterna, like whut?
Geen bloedend linkeroor, Katniss heeft geen last van haar gehoor
You're okay, it's okay.. nogal anders dan het boek waar ze dat juist niet wou zeggen
Revolte in district 11 als scene toegevoegd die niet voor komt in het boek.
Telkens overleg tussen Snow en een spelmaker (Senata Crane?) vind ik vreemd overkomen.
Haymitch zijn gelobby bij sponsoren is wel een goede opvulling van shots + de uitleg van Caesar over het spel zelf
Waar is de slaapsiroop bij de grot?
Wtf met Tresh en het einde van Glinster :S Tresh zou toch een steen tegen haar slaap gooien :roll:
Onweer en regen blijft achterwege
Geen picknick met wat restjes brood uit district 11, geitenkaas e.d. maar alleen nachtschot en vossesnuit ligt dood er naast.
Geen notie van Katniss dat de mutilanten in feite de dode strijders zijn
Geen nachtschot uitspugen, voordat ze iets kunnen innemen is het al ‘stop, stop!’


:love: De casting van Rue, Trash, Glinster, Katniss, Effie, Haymitch kwamen aardig overeen met hoe ik ze had ingebeeld.
:-| De casting van Peeta, Cinna en Gale had ik anders voorgesteld bij het lezen.

Maar zoals gezegd.. juist omdat ze zoveel mogelijk de gore buiten de deur hebben gehouden, voelt het nep aan. De onrecht die de districten aangedaan worden, de wreedheid van de Capitol komt hiermee niet goed aan bod. Door het lezen van het boek kwam dat veel beter over. Omwille van de rating die ze perse op 12+ wilden laten uitkomen, heeft de film veel aan zijn kracht in moeten boeten t.o.v. het boek waarin het verhaal echt harder overkomt. En toch hebben ze goed hun best gedaan zich aan het boek te houden. Het hele eerste uur liep aardig gelijk aan het boek. Tot het gevecht begon in de arena zeg maar.

Spoiler:
Al sloegen ze wel dingen over, zoals Peeta die Haymitch zou wassen, Haymitch die ladderzat v/h podium zou moeten vallen, Madge die Katniss het speldje zou moeten geven. Verder was het camerawerk nu niet echt fijn om naar te kijken. Dat hadden ze toch mooier kunnen monteren wardoor het minder goedkoop oogt lijkt me dan zo met de huidige stand van zaken in cinematische wereld. Ook viel de opmerking van Peeta over Katniss haar jagerskwaliteiten uit de lucht, simpelweg omdat ze in het begin onvoldoende lieten zien hoe goed ze kon jagen. Had Katniss dan wat wild laten schieten, maar nee dan komt Gale eraan waardoor het hert ontsnapt. Hoe kan Peeta dan zo out of the blue zeggen dat Katniss zo goed jaagt omdat ze de dieren rechtstreeks in het oog raakt? De kalverliefde spatte niet van het scherm, noch dat het vooropgezet spel was om zo de sponsors voor hun te winnen. Ja, het werd kort genoemd door Haymitch na hun interview met Caesar maar er bleek niets van in de arena. Maargoed, zulke dingen zijn kleinigheden.


Al met al 7,5 als cijfer. Prima boekverfilming, maar hij kwam voor mijn gevoel nep over. En dat heeft veel te maken met de 12+ rating. De gruwelijkheden die in het boek tot in details worden beschreven kon men niet dusdanig rauw presenteren op het witte doek. Begrijpelijk, want de makers wilden de doelgroep zo groot mogelijk houden. Zodoende geen 8+ Ja, prima boekverfilming, ik ben geen moment afgeleid geweest, laat staan dat het op momenten saai/langdradig begon te worden. Ze hadden de rating gewoon op 16+ moeten zetten, dan had de film beter tot zijn recht kunnen komen. Dat èn een betere cameraploeg in dienst nemen, ik heb het niet vaak zo goedkoop zien ogen. (dat of the shaky cam techniek doet te gedateerd/goedkoop aan...)

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 04, 2012 18:39 

Ik vond het een prachtige film die zeer dicht bij de boeken ligt. Ik vond het in 1 woord fantastisch.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


Laatst bijgewerkt door Lilly op wo jul 11, 2012 12:12, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 05, 2012 9:35 

Harry, Ron & Hermione schreef:
Spoiler:
Geen bloedend linkeroor, Katniss heeft geen last van haar gehoor

Dat heeft ze wel degelijk, niet zo als in het boek helemaal, maar op het moment dat ze haar gehoor verliest is er een raar gepiep in de film en hoort de kijker ook amper iets.

Harry, Ron & Hermione schreef:
Spoiler:
Revolte in district 11 als scene toegevoegd die niet voor komt in het boek.

Ik vind dit juist wel een goede toevoeging (ik weet niet of jij dit zo ook bedoelde Joost?), ze hadden waarschijnlijk (denk ik?) al in de planning om ook Catching Fire al te gaan verfilmen en dan vind ik dit al een mooie stap om te laten zien dat niemand het er mee eens is.

Harry, Ron & Hermione schreef:
Spoiler:
Wtf met Tresh en het einde van Glinster :S Tresh zou toch een steen tegen haar slaap gooien :roll:

Volgens mij haal je hier een paar dingen door elkaar :') Glinster gaat al dood bij de Trackerjackers en Tresh slaat een steen tegen Clove haar slaap. Er vanuitgaande dat je het over Clove hebt: was dat niet zo in de film dan? Tis al weer even geleden dat ik hem heb gezien..

Harry, Ron & Hermione schreef:
Spoiler:
Geen notie van Katniss dat de mutilanten in feite de dode strijders zijn

Dat vond ik ook stom ja @@

Harry, Ron & Hermione schreef:
Ze hadden de rating gewoon op 16+ moeten zetten, dan had de film beter tot zijn recht kunnen komen. Dat èn een betere cameraploeg in dienst nemen, ik heb het niet vaak zo goedkoop zien ogen. (dat of the shaky cam techniek doet te gedateerd/goedkoop aan...)

Zoals Catie op de vorige pagina al zegt, hebben ze er waarschijnlijk bewust voor gekozen een 12+ rating te nemen in plaats van 16+. Het blijft een tienerboek, als ze er een 16+ film van hadden gemaakt konden echt ontzettend veel fans van de boeken niet naar de film.
En over het camerawerk, ook dat is bewust gedaan denk ik. Het boek verteld vanuit Katniss' POV, en door het camerawerk een beetje shaky te maken lijkt het net of je haar bent soms. Al was het soms wel ietsje té, dat geef ik toe.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 06, 2012 15:36 

Indian Violet schreef:
Harry, Ron & Hermione schreef:
Spoiler:
Geen bloedend linkeroor, Katniss heeft geen last van haar gehoor

Dat heeft ze wel degelijk, niet zo als in het boek helemaal, maar op het moment dat ze haar gehoor verliest is er een raar gepiep in de film en hoort de kijker ook amper iets.


Laat ik het er dan op houden dat ik het niet sterk vond overkomen en mij anders had voorgesteld.

Indian Violet schreef:
Harry, Ron & Hermione schreef:
Spoiler:
Revolte in district 11 als scene toegevoegd die niet voor komt in het boek.

Ik vind dit juist wel een goede toevoeging (ik weet niet of jij dit zo ook bedoelde Joost?), ze hadden waarschijnlijk (denk ik?) al in de planning om ook Catching Fire al te gaan verfilmen en dan vind ik dit al een mooie stap om te laten zien dat niemand het er mee eens is.


Akkoord, als je het zo beschouwt als sneak-preview naar de tweede verfilming: ja, dan heeft het nut. Op het moment dat ik de film bekeek had ik boek twee nog niet uitgelezen, dus zodoende vond ik het gek staan in de film. Maar met de kennis van nu, maakt het zo'n scene veel logischer om tussen te plaatsen :')

Indian Violet schreef:
Harry, Ron & Hermione schreef:
Spoiler:
Wtf met Tresh en het einde van Glinster :S Tresh zou toch een steen tegen haar slaap gooien :roll:

Volgens mij haal je hier een paar dingen door elkaar :') Glinster gaat al dood bij de Trackerjackers en Tresh slaat een steen tegen Clove haar slaap. Er vanuitgaande dat je het over Clove hebt: was dat niet zo in de film dan? Tis al weer even geleden dat ik hem heb gezien..


Ja, excusez-moi, ik doelde op Clove ja, beide personages vind ik inwisselbaar hoe ze althans beschreven zijn dus vandaar de verwarring. Nou nee, verre van :P Geen steen tegen haar slaap, maar Tresh draait Clove de nek om in de film. It's super effective, but a bit unexpected you see ;)

Indian Violet schreef:
Harry, Ron & Hermione schreef:
Ze hadden de rating gewoon op 16+ moeten zetten, dan had de film beter tot zijn recht kunnen komen. Dat èn een betere cameraploeg in dienst nemen, ik heb het niet vaak zo goedkoop zien ogen. (dat of the shaky cam techniek doet te gedateerd/goedkoop aan...)

Zoals Catie op de vorige pagina al zegt, hebben ze er waarschijnlijk bewust voor gekozen een 12+ rating te nemen in plaats van 16+. Het blijft een tienerboek, als ze er een 16+ film van hadden gemaakt konden echt ontzettend veel fans van de boeken niet naar de film. En over het camerawerk, ook dat is bewust gedaan denk ik. Het boek verteld vanuit Katniss' POV, en door het camerawerk een beetje shaky te maken lijkt het net of je haar bent soms. Al was het soms wel ietsje té, dat geef ik toe.


Het mag dan wel zo zijn al dan niet goede redenen hebben, ik blijf er wel bij dat ze met 16+ de mogelijkheid hadden meer kracht bij te zetten bij het rauwe verhaal, juist op de momenten zoals je ze las in het boek. En de gekozen camera-techniek: tja, true, zo krijg je meer mee vanuit Katniss haar perspectief, maar prettig ogen is anders ;)

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 06, 2012 18:03 

De camera-techniek is niet goedkoop ofzo, dat zie ik tegenwoordig vaker, dat is 'in'. Ik vind het zelf ook niet echt prettig, maar dat is nu eenmaal de keuze van de regisseur.

Verder zit je wel heeeel erg op de details, Joost. Ja, ze hebben wat dingetjes veranderd, maar het grootste deel van de verhaallijn en nog wel meer is bewaard gebleven. Zo zit de Peeta-Katniss-broodlijn erin, evenals de dood van Katniss' vader en de reactie daarop van haar moeder. En ook de communicatie tussen Haymitch en Katniss en waarom zei wel pakketjes keek, Rue en haar dood zit er uitgebreid in, hoe Tresh Katniss spaart enz enz enz. Ik vind het echt een heel toffe verfilming.

Verder vind ik niet dat het 16+ had gehoeven. Je ziet nu minder expliciete doden, maar er zit nog steeds veel geweld in en je ziet veel dode kinderen en gruwelijke beelden (terugblik waarin iemand aan ander met een baksteen doodslaat, Glimmer na haar bloedzoekersteken..) Dus ik vind het fijn dat het nu een breder publiek bereikt.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 10, 2012 8:43 

Iedereen kent ondertussen 'the hunger games' al, na de eerste succesfilm komt de 2de nu ook uit in 2013.

Hoe onwaarschijnlijk ook, Katniss en Peeta hebben de hongerspelen gewonnen. Maar ze hebben met hun overwinning de toorn van het Capitool over zich afgeroepen en de consequenties zijn afschuwelijk...

Het boek, vlammen gaat over de 75ste hongerspelen, een kwartskwelling, de 3de. Om de 25 jaar is er een editie van de spelen die dubbel zo spannend moet worden, dit keer... worden de tributen gekozen uit de eerdere winnaars, om de rebellen er aan te herinneren dat zelfs hun sterkste mensen niet opgewassen zijn tegen de macht van het Capitool. Aangezien district 12 enkel Katniss heeft als vrouwelijke tribuut, is het voor iedereen duidelijk dat zij de arena weer in moet. Zou jij het kunnen overleven, met 22 volwassenen, op leven en dood vechten?

Spoiler:
Volgens verschillende bronnen zou Jena Malone gecast zijn als Johanna Mason.


Afbeelding
Afbeelding

Ik moet wel zeggen dat zij dozen make- up op haar gezicht zal moeten eer ze op mijn Johanna lijkt...


Af en toe zie ik Grant Gustin (toch zeker zoals hij op deze foto staat) als Finnick:

Afbeelding

Wat verwachten jullie van deze tweede verfilming van deze succesvolle boekenreeks?


Pottergirl zegt: Ik heb je nieuwe topic bij het al bestaande Hunger Games-topic gevoegd, aangezien dit topic gaat over de gehele trilogie.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Lioness of Casterly Rock

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: King's Landing
BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 18:15 

Mockingjay gaat in 2 delen verfilmd worden: de prognose voor de release is dat het eerste deel 21 november 2014 uit zal komen en dat het tweede deel 20 november 2015 uit zal komen. (Bron)

Wat vinden jullie daarvan? Geldmelkerij? Of denken jullie dat 2 films de beste manier zijn om het verhaal tot zijn recht te doen komen?

Mijn reactie is een beetje neutraal - het boek zelf is vrij duidelijk in 2 helften op te splitsen (pre-Capitol en het stuk in het Capitol), maar ik weet niet of ik het nou zo nodig vind om dat dan ook in 2 films op te delen, vooral omdat Mockingjay op zich niet heel veel verhaal bevat. Ik hoop wel dat de splitsing betekent dat ze hopelijk meer aandacht besteden aan de onderliggende politieke complexiteit en we ook dingen zullen zien die niet vanuit Katniss' perspectief zijn.

-

Over de casting van Catching Fire: meh, ik vind het jammer dat ze een wit iemand voor Johanna gecast hebben (ik had graag een woman of color in de rol gezien, bijv. Naya Rivera), maar op zich ben ik niet verrast. Teleurgesteld, maar niet verrast. :') Jenna Malone voor Johanna is dan op zich wel okay - ik heb haar in Sucker Punch gezien en ze deed het redelijk goed, dus ik heb wel vertrouwen in haar acteerprestaties.

Oh, en dit betekent dat ze voor Finnick wss ook een standaard white dude zullen casten. *sigh*

_________________
I remember the color of music
and how forever
all the trembling bells of you
were mine.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 18:23 

Die Naya Rivera is iemand net zoals ik me Johanna had voorgesteld, misschien een ietsje donkere huidskleur, maar die lijkt er in elk geval al veel meer op dan die Jena Malone, het kan dan wel zijn dat ze een zeer goede actrice is, wat het belangrijkste is, maar ze blijft niet lijken op mijn Johanna. Dan, over spotgaai, ik heb het boek nog niet gelezen, dus is het of geldklopperij, of is het echt nodig. Daarbovenop, is het ook een beetje een 'rage' geworden om films in 2 delen te verfilmen. Denk aan HP, Twiglight, nu Spotgaai, dus ik denk dat ze het ook doen voor het geld.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 23:53 

Urgh, als d'r één boek niet in tweeën moet dan is het wel Mockingjay. De eerste helft van het boek is zo saai... Ik moest me d'r echt doorheen slepen. Ik word een beetje van deze trend, bij HP sloeg het nog ergens op. Bij Twilight en HG gaat het overduidelijk om het geld.

Waar ik ook moe van wordt is de "Oh, Finnick moet persee een PoC worden." No offence, maar Finnick is ginger en dat nou eenmaal iets wat voornamelijk bij blanken voorkomt. Als ze zich aan de boeken houden (wat natuurlijk niet te garanderen is, maar wat ik wel hoop) wordt hij door een knappe blanke dude gespeeld. Helaas heb ik nog niet echt een dude gevonden die ik knap genoeg vind en ook nog de charm van Finnick heeft.

Naya Rivera als Johanna is wel het laatste wat ik me voorstel. Ik vind haar veel te girly voor de stoere Johanna. Johanna is misschien tenger, maar heeft in mijn hoofd toch wel een stevige kaaklijn. Jenna heeft die kaak en is vrij tenger, dus ik vind haar qua uiterlijk prima. Nu nog een kort kapsel.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 12, 2012 9:35 

Wat? Johanna met een kort kapsel? No way, toch niet in mijn gedachtes. En dan nog een vraagje, wat betekent PoC in vredesnaam? Spotgaai heb ik nog niet gelezen, maar ik weet bijna zeker dat ze het in 1 film zouden kunnen draaien, wat ze nu doen is gewoonweg geldklopperij.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: do jul 12, 2012 9:56 

Lilly schreef:
Wat? Johanna met een kort kapsel? No way, toch niet in mijn gedachtes. En dan nog een vraagje, wat betekent PoC in vredesnaam? Spotgaai heb ik nog niet gelezen, maar ik weet bijna zeker dat ze het in 1 film zouden kunnen draaien, wat ze nu doen is gewoonweg geldklopperij.


De beschrijving van Johanna in het boek zegt genoeg

Citaat:
Johanna Mason. From district 7. Lumber and paper, thus the tree. She won by very convincingly portraying herself as weak and helpless so that she would be ignored. Then she demonstrated a wicked ability to murder. She ruffles up her spiky hair and rolls her wide-set brown eyes. (Catching Fire page 258)


Spiky hair is pretty much een teken dat iemand kort haar heeft. Want met lang haar kan het niet spiky zijn. Nou moet ik bekennen dat ik de eerste keer me Johanna ook voorstelde met langer haar, maar dat komt omdat ik me elk meisje met lang haar voorstel als ik een boek lees XD Maar toen ik het na las en me dus echt concentreerde op het uiterlijk van Johanna vind ik dat kort haar veel beter bij haar persoonlijkheid past dan lang haar. Het is stoerder en dat is iets wat absoluut bij Johanna past.

En Mockingjay in 2 delen. HP is echt een trend gezet met het laatste deel in 2en te verfilmen, dus eigenlijk vind ik alles wat zich nu in 2en laat verfilmen geldklopperij XD Ik vind het niet echt nodig dat Mockingjay in 2en wordt verfilmd, maar un ze het toch doen hoop ik dat het politieke aspect iets meer naar boven komt en iets meer de gruwel van alles. Maar voor nu heb ik nog geen echte verwachtingen erover, want film 2 is nog niet eens uit XD


Citaat:
Tall, athletic, with golden skin and bronze-coloured hair and those incredible eyes. (Catching Fire page 250)


Ik denk dat het onmogelijk is om iemand te vinden die voldoet aan deze beschrijving voor Finnick :') Vooral omdat Finnick een duidelijke uitstraling heeft en die vind je niet snel. Ik ben heel erg benieuwd naar wie het wordt, maar als ze een heel donker iemand kiezen dan wordt 't voor mij toch wel verpest ^^'' Voor mij is Finnick, vooral met deze beschrijving, iemand die niet echt een donkere huidskleur heeft, zeker niet echt wit blank, maar meer iemand die door veel zon een gebruinde huid heeft (en dat is echt iets anders dan een donkere huidskleur) Hoe dan ook, ik denk dat Finnick heel veel mensen teleur gaat stellen qua uiterlijk omdat er zoveel verschillende gedachtes zijn over hem.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 12, 2012 10:14 

Catie schreef:

Johanna Mason. From district 7. Lumber and paper, thus the tree. She won by very convincingly portraying herself as weak and helpless so that she would be ignored. Then she demonstrated a wicked ability to murder. She ruffles up her spiky hair and rolls her wide-set brown eyes. (Catching Fire page 258)


Misschien wel, maar ik let niet altijd op de beschrijving in het boek, ik vorm ongeveer mijn eigen beeld van de mensen, en ik zie Johanna echt niet voor me met kort haar, half-lang, oké, maar kort? Nee, helemaal niet als mijn beeld. En wat betekent PoC eigenlijk?

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 12, 2012 10:45 

Lilly schreef:
Catie schreef:

Johanna Mason. From district 7. Lumber and paper, thus the tree. She won by very convincingly portraying herself as weak and helpless so that she would be ignored. Then she demonstrated a wicked ability to murder. She ruffles up her spiky hair and rolls her wide-set brown eyes. (Catching Fire page 258)


Misschien wel, maar ik let niet altijd op de beschrijving in het boek, ik vorm ongeveer mijn eigen beeld van de mensen, en ik zie Johanna echt niet voor me met kort haar, half-lang, oké, maar kort? Nee, helemaal niet als mijn beeld. En wat betekent PoC eigenlijk?


Person of Color. Iemand die niet blank is, basically.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 17, 2012 23:07 

Naast Johanna hebben we nu ook een Wiress en mister Odair!

Amanda Plummer als Wiress, dit is bevestigd door een press release van Lionsgate (foto in de spoiler)
Spoiler:
Afbeelding


en Sam Claflin als Finnick Odair, bevestigd door BoingBoing en Variety (dus nog niet door Lionsgate zelf..)(ook foto in spoiler)
Spoiler:
Afbeelding

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 18, 2012 11:08 

Oké, ik vind ze persoonlijk nog goed meevallen, Wiress ziet er in mijn verbeelding ook ongeveer zo uit, aangezien je niet kunt verwachten dat iedereen er perfect zo gaat uitzien, en Finnick, valt wel mee. Al denk ik dat vele mensen teleurgesteld gaan zijn over hem, aangezien hij in ieders verbeelding denk ik anders was. En, even om te vragen, die voor Finnick, is dat niet die ene uit Snow Withe and the huntsman?

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 103 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme