Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 27, 2011 18:16 

We hebben posters.. WE HEBBEN POSTERS!!!!
En het zijn character posters!

#hypert

Peeta
Spoiler:
Afbeelding


Gale
Spoiler:
Afbeelding


Rue (!!)
Spoiler:
Afbeelding


Haymitch
Spoiler:
Afbeelding


Effie
Spoiler:
Afbeelding


Cinna (!!)
Spoiler:
Afbeelding


Cato
Spoiler:
Afbeelding

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 28, 2011 8:29 

Awesome! : D Over het algemeen vind ik het wel mooie posters! Die van Peeta en Rue zijn mijn favoriet, ze zien er allebei zo mooi en onschuldig uit. Die van Gale vind ik een beetje apart, want hij kijkt zo boos... En Effie vind ik eng XD

Alleen... waar is de poster van Katniss?

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 14, 2011 15:14 

OMG de trailer is er en hij is zo zo zo zo zo awesome!


_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 14, 2011 15:24 

Ik wilde hem net ook hier plaatsen xD

Mijn reactie dan maar:
Spoiler:
Het ziet er allemaal goed en strak uit, daar ben ik blij om. Verder ben ik nog niet echt razend enthousiast. Ik moet het allemaal nog zien. Ik heb het wel afgeleerd met A:TLA dat trailers echt niks zeggen, dus ik ga het mezelf nog niet helemaal lekker maken.
Vond alle sets enzo er wel mooi uitzien. Het zag er allemaal uit zoals ik het me ook had voorgesteld. Ik moet nog wel HEEL erg wennen aan de acteurs/actrices, want ze komen op mij nog niet echt over als het personage uit het boek.

Ik ben heel benieuwd, in ieder geval!

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 14, 2011 16:11 

Ik zag hem net op Facebook en idd, so awesome. *_____*

Spoiler:
Het ziet er allemaal zooo mooi uit, echt zoals ik me het had voorgesteld. Vooral the reaping en the Capitol. Ik ben toevallig vandaag net opnieuw in boek 1 begonnen en het eerste wat me opviel, was dat (tot zover ik kan zien) ze goed aan het boek houden.

Het meisje dat Katniss speelt, vind ik erg goed gecast, ook al heeft ze een wat voller gezicht (wat ik wel kan snappen, want anders zou ze zich echt moeten uithongeren. xD) Peeta vind ik heel erg meevallen. :) Effie, Prim, Cinna en vooral Haymitch zien er ook goed uit!

Ik hoop dat de rest van de film ook zo is, want dan komt het vast helemaal goed, haha. Ook al vraag ik me nog steeds af hoe ze het moordaspect gaan doen, want anders wordt het wel een erg bloederige, gruwelijke film. Oh and I love the tagline! Nu heb ik zin om verder in boek 1 te lezen. :')

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Spinner's End
BerichtGeplaatst: wo nov 16, 2011 0:41 

Spoiler:
Ik ben het er mee eens, het ziet er echt allemaal goed uit! Ook het accent van het Capitol is ook duidelijk, ik moest even denken, maar ik herinnerde me iets over het Capitol accent en ze hebben er een leuk accent van gemaakt.

Ik hoop dat het er net zo goed uit komt te zien in de film. En ik vind ook dat iedereen goed gecast is (qua uiterlijk) want je kan natuurlijk nu nog niet spreken over de acteer prestaties. Het is wel inderdaad zo dat ze een voller gezichtje heeft, maar ik vind het niet storend. Ze ziet er ook naturel mooi uit, niet zo overdreven beeldschoon gemaakt, wat je vaak in films teveel ziet.

_________________
Don't cry because it's over, smile because it happened


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 15:53 

Ik ben nu bezig met De Honger Spelen te lezen, maar ik had even een vraagje voor de mensen die er meer vanaf weten enzo :') Ik wil namelijk de boeken hebben gelezen voor ik de films zie, maar is de eerste film gewoon het eerste boek, net als bij HP? Per boek een film, of is de film meteen alle 3 de boeken?

Misschien een domme vraag, maargoed :') Ik heb ook verder nog niet gekeken waar boek 2 en 3 over gaan, omdat ik anders misschien gespoilerd wordt over leven/dood etc.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 16:05 

Elk boek is inderdaad een film (:. De drie boeken zijn dus niet samen in Ă©Ă©n film gebundeld, dit lijkt me niet echt mogelijk. Ik heb ook ergens gelezen dat er vier films in totaal komen, dus de kans bestaat dat een van de films in twee delen wordt opgedeeld, net zoals HP en Twilight. Dit vind ik zelf een beetje raar.

Spoiler:
Moest dit waar zijn en ze delen het laatste boek op in twee delen... Dan vrees ik dat het eerste deel behoorlijk saai gaat zijn ^^'. Het eerste deel vond ik vreselijk saai en de laatste hoofdstukken waren een overdaad aan actie.


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: zo feb 05, 2012 17:17 



Deze staat nog niet in 't topic [A]
Spoiler:
I love it. I love Katniss. Niet superveel nieuwe beelden, maar wel allemaal erg intrigerend. Ik kan gewoon niet wachten <3 Simple as that.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 09, 2012 19:41 

Spoiler:
Uhu, hij lijkt idd heel erg op de eerste, daarom was ik ook niet echt super enthoussiast over deze trailer xD
Had graag wat nieuwere dingen gezien, hoewel we nu wel weten hoe Katniss aan haar Mockingjay pin is gekomen, aangezien Madge in de films niet bestaat (of iig geen rol heeft)

Ik zat trouwens te denken.. Denken jullie dat de Avox girl een rol speelt in de film? Want ik zie graag in Catching Fire dat Effie enthoussiast is over 'a set of Avoxes', aka dat roodharige meisje en Darius..

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: do maart 01, 2012 20:52 

@Patricia
Spoiler:
Ik weet niet of the Avox girl een rol zal spelen, maar er is wel een kans. In de eerste trailer, bij de 20 seconden zie je Katniss met Gale in the woods en dan komt er zo'n hovercraft tevoorschijn. Zo wordt in 't boek wel omschreven hoe ze zien dat dat meisje gevangen wordt. Of in ieder geval, soortgelijke situatie. Dus wie weet is het erin gestopt? voor hetzelfde geld, is het een totaal andere scene XD Ik hoop haar er wel in te hebben overigens, ben gewoon nieuwsgierig.


EDIT

FOTO'S
http://collider.com/hunger-games-images/149024/

Ooooooh, love them <3 Ik vind 't fijn om wat meer te zien en gelukkig weer niet teveel. Je ziet veel Capitol mensen en dat vind ik wel leuk om te zien. Ook staan er foto's op van de Champions, verschillende outfits. Dus als je niet veel wilt zien, niet klikken (;

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 23, 2012 11:53 

Nog helemaal geen filmreacties? Z0mg!

Spoiler:
OMG wat is dit een goede boekverfilming zeg! Er zijn maar een paar kleine dingen weggelaten, maar je krijgt als niet-lezer (volgens mij) wel heel goed door hoe de sfeer in het boek is.
Jennifer Lawrence is een perfecte Katniss (hoewel ze een beetje oud is, maar whatever), en Josh als Peeta is ook goed gecast. Had iemand Peeta trouwens gespot toen Katniss opzoek naar hem was? Ik iig niet xD
Heb de film dus gisteravond gezien en ben er nog helemaal hyper van. Dus nu even geen uitgebreid review (ook omdat ik over een half uur op de fiets moet zitten, en nog genoeg te doen heb).

Maar yay! De film is goedgekeurd xD

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 23, 2012 14:06 

Ik wilde wel een review schrijven, maar had er geen tijd voor. Nu heb ik wel eventjes, dus hieronder mijn reactie op de film. :)

Spoiler:
Mij viel ook al op hoe ongelooflijk goed ze zich aan het boek hebben gehouden. Echt bijna alles zat erin en als het er niet in zat, viel het niet op. Jennifer is de perfecte Katniss. Toen ze gecast werd, kon ik haar niet goed voorstellen als Katniss, maar ze deed het zo goed. Bovendien acteerde ze echt geweldig.

Even een lijstje van dingen die me opvielen:
- De reaping vond ik heel goed gedaan. De film die ze lieten zien, dat Prim gekozen wordt, dat Katniss zich aanbiedt als vrijwilliger, enz.
- Haymitch is briljant en precies zoals ik me had voorgesteld. Stiekem deed hij me een beetje denken aan Sawyer uit LOST.
- Cinna ook trouwens.
- De film had een lange aanloop naar het stuk in de arena. Alles wat vooraf in het boek gebeurd, zat ook in de film. Ik denk dat het arenagedeelte ook niet langer had moeten duren.
- Peeta's been was niet supergeĂŻnfecteerd ofzo? Maar misschien hebben ze dat wat milder gemaakt voor praktische redenen.
- Beetje rare Cornucopia, haha. Ik had me een enorme gouden hoorn voorgesteld, maar dit was meer een soort tunnel. Op zich wel logisch want op mijn hoorn had er nooit zo'n gevecht plaats kunnen vinden.
- Die honden. .______. Ik schrok me helemaal kapot toen de eerste hond tevoorschijn kwam. /shiver. En toen Cato werd verscheurd. D:
- De tracker-jackers vond ik ook heel naar, trouwens. Ik ben als de dood voor wespen, dus ja. XD Katniss' hallucinatie over haar vader was heel mooi gedaan.
- RUEEEEEEEE. ;__________; Ik hoefde niet te huilen, maar ik had het wel even moeilijk.
- Ik vond het goed dat ze wel lieten zien dat tributen doodgingen/elkaar vermoorden, maar dat het niet te gory was. Ik heb me maandenlang afgevraagd hoe ze dat gingen doen, want ik vind het boek redelijk luguber. Ik vond overigens het boek meer fast-paced dan de film. Ben ik de enige?
- De vormgeving is echt geweldig. De Capitol, de mode (ze hebben echt uitgepakt met Effie en Ceasar, haha), Katniss' jurken, het appartement. Wauw.
- Peeta's en Katniss' relatie vond ik ook goed gedaan, bijna precies zoals in het boek. :3

Ik vraag me overigens nog af of Peeta's nepbeen nog terugkomt in het tweede boek. Hij kon nog redelijk lopen toen ze van de Cornucopia afklommen, dus misschien hebben ze dat er helemaal uitgehaald? Ik kan me niet meer herinneren of het een grote rol speelt in de volgende boeken, though.

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: vr maart 23, 2012 15:57 

Gister gezien.
The hunger games
Spoiler:
Een zeer goeie film, spannend, meeslepend, vleugje romantiek, goeie gevechten.
Kostuums zijn wat minder, maar er zitten er een paar bij die mooi zijn, zeker de opkomst met het vuur. Goeie acteerpresentaties, al zijn de emoties vaak hetzelfde.
Jennifer lawrence is blijkbaar een nieuwkomer, maar ze doet het erg goed. Straalt kracht en pit uit met een natuurlijke schoonheid. Wordt vergeleken met meryl streep, moet ik eerst nog wat meer van haar zien.


Na de film gezien te hebben denk ik dat ik het boek wel ga kopen, ben benieuwd en weet wel dat het wat anders is dan de film.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: vr maart 23, 2012 22:27 

Ik ga ff met plusjes en minnetjes werken :D

Spoiler:
+ De film lag heel dicht bij het boek.
+ De meeste van de effecten waren echt heel gaaf.
+ De Capitol people zagen er zo awesome uit, mag dit ook nu de mode worden? D:
+ De enorm sterke emoties die de film opwekte. Bij de reaping zat ik al met tranen in m'n ogen, toen nog tijdens de flashback over Katniss' vader en als laatste bij Rue... oh gawd Rue D:
+ Caesar! XD Ik vond hem echt zo geweldig, die veel te witte tanden!
+ Haymitch en Effie! <3
+ Heel blij dat de romance op een laag pitje bleef, ik was heel bang dat de makers dat flink zouden gaan aandikken, aangezien de film overal als "de nieuwe Twilight" stond aangeschreven.

- Katniss' nare kant vond ik niet echt overtuigend overkomen, dat lag vooral aan het script. We zien Katniss Prim troosten, rondhangen met Gale, ect, waardoor ze best likable overkomt. Ik vond Katniss in de boeken geen aardig persoon.
- Er had van mij iets meer gore in mogen zitten, want in het boek werden sommige dingen heel nasty beschreven, die in de film nogal mild waren. Ik snap dat het voor de rating is gedaan, maar toch...

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 103 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme