Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 12:00 

*Kopieert van Jessica*
Er komt nu aardig wat beweging in de film van The Hunger Games. En aangezien dit best wel populair is hier, een eigen topic!

Jennifer Lawrance is gecast als Katniss Everdeen.
Afbeelding
Afbeelding
Meer foto's onder de spoilers.
Spoiler:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Praat hier over de film en over de cast. Wat vind jij van Jennifer als Katniss? En wie heb je in gedachten voor de anderen personages? =D

[/Patricia]

-----------------------------------------------------------------------------

Yes, er is eindelijk nieuws over de film! Ik weet niet of het nodig is, maar voor de zekerheid heb ik het even onder spoilertags gezet.

Spoiler:
Volgens deze fansite is Jennifer Lawrance gecast als Katniss Everdeen. Zij speelt onder andere in Winter's Bone en veel mensen zeggen dat ze heel goed kan acteren.

Afbeelding

Ik weet niet 100% zeker of het waar is, want op iMDB staat het nog niet, maar ik heb het vanochtend al een aantal keer voorbij zien komen. Zelf vind ik het jammer dat ze voor Jennifer hebben gekozen, want ik vond Hailee Seinfeld (?) echt de perfecte Katniss. Maar haar, make-up en kleding doen ook heel veel, dus misschien weet ze ons nog te verrassen.

Wat vinden jullie van Jennifer?

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 12:12 

@actrice voor Katniss:
Spoiler:
Katniss heeft toch geen blond haar? oO I mean. Dit is meer Prim. Naja, ook niet. Maar sorry hoor. Ze lijkt in de verste verte niet op mijn Katniss oO

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 12:49 

Yep, ze is echt gecast, tenminste volgens alle fansites xD.. Ik vind eigenlijk niet dat het onder spoilers hoeft [a]

Ik vind het echt belachelijk dat Jennifer is gecast als Katniss. Ze is blond, Katniss is een brunette (nou kan je dat altijd oplossen met verf, maargoed). Jennifer is niet super dun, terwijl Katniss wel wordt beschreven als skinny. Maar het grootste probleem heb ik nog met het feit dat Jeniffer 20 is, terwijl Katniss 16 is, en in CF en Mockingjay is ze 17. Tegen de tijd dat Mockingjay uitkomt, is Jennifer waarschijnlijk 24-25.. Dat kan echt niet!

Jennifer zou vast en zeker een goede actrice zijn, maar voor mij is ze gewoon geen Katniss.

Ik ben dus erg teleurgesteld in deze casting..

Wat meer foto's van Jennifer staan in de spoilertag

Spoiler:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 13:32 

Ik had eigenlijk al verwacht dat ze iemand zouden casten die veel te oud zou zijn. =.= Dat vind ik echt heel dom. Er zijn heus wel actrices rond de 15/16 die geschikt zouden zijn.
Ik ben het met Patricia eens dat ze er ook gewoon niet op lijkt. En dat ze blond is, is nog niet eens het grote probleem. Maar dit meisje heeft een wat boller gezicht (en nee ik zeg niet dat ze dik is) en dat terwijl Katniss heel skinny hoort te zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt kan zien dat ze ''al'' 20 is. En nu kan ze best door voor jonger, maar wat Tries dus al zegt: over een paar jaar komt Mockingjay uit en dan is zij al veel ouder.
Dus ook ik ben teleurgesteld, maar ik ga er nog niet echt een mening over vormen tot ik meer informatie/beelden heb.

Ik heb trouwens nog steeds niet Mockingjay gelezen. (Alleen hoofdstuk 1). Vlammen wel. De eerste twee boeken heb ik dus in het Nederlands gelezen en ik wil de derde graag in het Engels lezen. Ik heb hem al op de laptop staan, maar vanaf je laptop lezen vind ik zo vervelend...

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 13:44 

Hoewel ik echt had gehoopt dat Hailee Steinfeld het zou worden, ben ik niet vreselijk teleurgesteld dat het Jennifer Lawrance geworden is. Ze lijkt jonger dan ze is en met dat bruine haar vind ik haar al echt op Katniss lijken. En zo'n 'rond' hoofd heeft ze nou ook weer niet:

Afbeelding

Eigenlijk vind ik haar wel heel geschikt want als ze geen make-up draagt lijkt ze jonger en is ze niet extreem opvallend ofzo (en dat was Katniss ook niet), maar zodra je haar photoshoots ziet waarbij ze helemaal opgedirkt en wel voor de camera staat is het wel echt een dame.

Wat haar acteerprestaties betreft: ik moet Winter's Bone nog zien, maar de trailer is veelbelovend.




Al met al: ik vind het eigenlijk wel een goeie keus (:

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 13:50 

Maar come on:
Afbeelding

Ze lijken niet eens op elkaar..
Nogmaals, ik ben ervan overtuigd dat ze goed kan acteren, ze heeft niet voor niets een Oscar nominatie gekregen, maar ik zie haar gewoon ní­et als Katniss. Misschien als Glimmer, maar gewoon niet als Katniss xD

Edit: Oh, ik zag dat Jennifers vorige film, Winter Bone, ook van Lionsgate is.. Figures.. >.<

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 13:59 

Ja of:

Afbeelding


Ik zie het probleem niet zo, eigenlijk. Filmmake-up kan ook een hoop doen. Ik denk dat ze een hele goeie Katniss kan zijn.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 14:06 

Naja, ik ben dus iig niet blij met deze casting.. Het enige goede puntje vind ik dat Jennifer een Southern accent kan doen, want Katniss komt uit het zuiden van de US..

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 16:26 

Ze is vast een goede actrice, daar niet van. Ze speelt ook vast goed in de film. Maar het punt is gewoon: ALLES moet zo'n beetje veranderd worden. Haar haarkleur klopt niet, kleur ogen niet. Katniss is lang en dun en dat is Jennifer niet. Ik vind in de meeste foto's haar gezicht namelijk ook wat bol. Ze is absoluut niet dik enzo, maar toch. Niet atletisch als Katniss. Ik hoop dus dat het nog verbeterd, doordat ze gaat trainen ofzo.

Verder ben ik het er persoonlijk niet mee eens dat ze er jonger uitziet. Ik vind haar op veel momenten in die trailer er juist totaal niet als 16 uitzien, maar een stuk ouder.

Ze kan het vast, maar ik geloof niet dat er geen jongere actrice was die tenminste een béétje op Katniss lijkt die ook goed speelt. Dit is gewoon bijna tegenovergesteld. Ik wacht wel op beelden enzo, maar in eerste instantie..

Kunnen we geen filmtopic openen? Is dat niet handiger?

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 18:01 

Thanks Tumblr!

The Daily What schreef:

The Wrap is reporting this morning that 20-year-old Oscar-nominee Jennifer Lawrence, best known for her role as Ree Dolly in Winter's Bone, has nabbed the coveted role of Katniss Everdeen in Gary Ross's live-action adaptation of Suzanne Collins' best-selling sci-fi series The Hunger Games.

According to The Wrap, Lawrence signed on yesterday after two days of negotiations. She had been the "clear frontrunner" for nearly a week.

Alex Pettyfer (I Am Number Four), Josh Hutcherson (The Kids Are All Right), and Hunter Parrish (Weeds) are reportedly being considered for the part of Peeta Mellark.

Bron.



Alex Pettyfer

Afbeelding


Josh Hutcherson

Afbeelding


Hunter Parrish

Afbeelding

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 18:08 

Josh is voor mij hetzelfde verhaal als Jennifer - Peeta? What? Dat zie ik totaal niet. De anderen vind ik nice, vooral Hunter.

Zoals ik al zei, ze hoeven niet sprekend te lijken, maar een béétje ervan weg hebben is toch wel een must. Ik ben zeeeeer benieuwd wie er wordt gecast als Gale. En Effie en Haymitch.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 18:08 

Kunnen ze dan serieus geen 16 jarige casten... Kom op zeg =.=
Deze jongens zijn toch veel te oud. Dat ziet toch iedereen...

Ik bedoel Hunter Parrish is 23.
Josh Hutcherson is 18
En Alex Pettyfer is 20.

Dan zou Josh het beste passen qua leeftijd. Maar hij is niet blond. Natuurlijk kunnen ze dat verven enzo, maar ik krijg alsnog geen Peeta-gevoel erbij. Ik hoop alleen heel erg NIET dat ze dus die Hunter doen. Want die is echt heel erg veel te oud xD Kom op zeg 23. Als ze straks Mockingjay gaan filmen moet Peeta 17 zijn en dan is hij straks bijna 10 jaar ouder @@
Er zijn HEUS wel acteurs die de juiste leeftijd hebben en goed kunnen acteren...

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 18:12 

@Jessica: Helemaal mee eens. Maar Katniss/Jennifer is ook al veel te oud. Dus dan moet Peeta dat ook zijn, anders is het raar. Ze moeten wel er even oud uitzien. Dus vandaar dat ik daar even niet naar keek.

Ik snap het echt niet hoor. Er zijn zat acteurs van 13 enzo die goed zijn. Dan zijn er ook heus van 16 jaar :S Of ze zijn van plan alleen Hunger Games te doen ofzo. Je kunt iemand van bijna 30 geen 17jarige laten spelen..

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 18:56 

Hunter is van deze drie toch het dichts bij de rol, volgens de fansites. Maar ik had er eerder met Jessica ook al een discussie over. Hunter is nu 23, dus tegen de tijd dat Mockingjay uitkomt is hij 27/28 in plaats van 17. Opzich ziet Hunter er niet uit als een 23 jarige, en heb ik hem ook liever dan Alex Pettyfer (want hij ziet er wél oud uit). En het klopt dat hij ook goed bij Jennifer past.

Maar mijn probleem is dat de acteurs straks dik in de twintig zijn met de tweede en derde film. Het zelfde probleem heb je met Twilight en The Vampire Diaries.. De vampieren uit deze series lijken ook geen tieners meer, hoewel ze dat wel moeten voorstellen.

Over Jennifer.. she's growing on me. Ze kan het emotionele van Katniss denk ik wel vertolken, wat ook erg belangrijk is voor de Katniss-actrice. Maar qua uiterlijk (en alleen qua uiterlijk, want voor de rest past ze op zich wel bij de rol) heeft ze niet de Katniss-factor.

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 19:09 

@Arianna: Daar zit natuurlijk ook wel wat in. Peeta en Katniss moeten wel bij elkaar passen. En ik zat daarnet even te spuwen op Hunter, maar hij is dan wel het oudste van de drie, maar hij ziet er redelijk jong uit, dus...

Over Jennifer als Katniss. Ik voel er nog steeds weinig voor, maar ik heb haar ook nog nooit zien acteren. En als ik jullie mag geloven dan is ze wel goed. En natuurlijk is dat ook belangrijk, maar ze heeft gewoon totaal niets van Katniss weg xD

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 103 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme