Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Best
BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 9:58 

@ hermoine Dat is heel leuk... Maar dit is gewoon een liedje voor een vrouw! Hij krijgt het liedje niet zo gevoelig als zij dat krijgt en ik vind de lading met piano ook vele malen mooier! Het was een vaag gitaarliedje en is een mooi gevoelig pianoliedje geworden!


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 11:16 

@AlbertRADIO: Wederom, to each their own, maar ik ben het absoluut niet met je eens. En het origineel een 'vaag gitaarliedje' noemen lijkt me ook niet nodig. Sommige mensen (waaronder ondergetekende) vinden het origineel duizend keer mooier dan de cover, en sommige mensen (waaronder jij, blijkbaar) vinden de cover mooier. Prima, maar het heeft weinig zin om te gaan discussiëren welke versie het beste is. Daar komen we toch niet uit.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 11:29 

PG: Je haalt de woorden uit mijn mond, dank je. Denegerend spreken over iemands anders mening is helemaal niet nodig in dit topic. En denegerend naar een artiest doen met 'vaag gitaarliedje' is nogal respectloos en onnodig.

On-topic:

Poets of the Fall - War

Een van mjin meest favoriete nummers van 't album Twilight Theater. Maar eerlijk gezegd, kan ik geen enkel nummer echt slecht vinden. De stem van de zanger is gewoon zo fijn om naar te luisteren.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 11:38 

@Skinny love discussie: Ik ga ook akkoord wat je daar zegt Pottergirl. Ook al vind je iets niet goed ga het aub niet afbreken , over smaken valt niet te twisten. Persoonlijk vind ik ook het origineel mooier. Maar dat neemt wel niet weg dat ik ook de cover absoluut niet slecht vind, en dat Birdy veel mooiere liedjes (in mijn mening dan) gecovered heeft zoals people helping people en shelter...

Otis redding-fa-fa-fa-fa-fa sad song
Ik heb elk jaar een CD die ik heel erg veel beluister tijdens de examens. Dit jaar is dat een CD van Otis geworden die ik voor Nieuwjaar kreeg. Het is echt fantastische ontspanning en een leuke 'examencd'.

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 12:24 

Air Traffic - Shooting Star

Een liedje uit de oude doos! Ik snap niet waarom ik ooit gestopt ben met het luisteren van hun nummers. This is just <3


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 12:33 

@Skinny love discussie: ik vind beide nummers allebei heel mooi en heb verder geen mening, maar ik vond deze comment op Youtube and it says it all:
Both Birdy and Bon Iver's versions are amazing in their own ways. To me, they are completely different songs, just with the same lyrics. Grow up, everyone. If you like Bon Iver, then you like Bon Iver. If you like Birdy, then you like Birdy. Just listen to the music and enjoy it.


Ik luister nu Jessie J - Domino, heerlijk nummer!

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Best
BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 17:56 

ik ben het absoluut niet eens met jullie. Als ik een liedje niet mooi vind kan ik dat gewoon zeggen... Jullie begonnen mij aan te vallen en dan stoot ik gewoon terug!


 Profiel  

Lioness of Casterly Rock

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: King's Landing
BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 18:23 

@Albert: er is echter een verschil tussen zeggen dat je een liedje niet mooi vindt, omdat [insert opbouwende kritiek hier], in plaats van wat jij zegt, 'trutnummer', 'vaag gitaarliedje', 'hij kan helemaal niet zingen'. Natuurlijk heb je recht op je mening, maar ik denk dat de manier waarop je je mening uit - niet opbouwend, dus - is wat de meeste mensen die op jou gereageerd hebben dwarszit. ;)

Persoonlijk vind ik het origineel mooier (ik hoor daar juist meer emotie in), maar Birdy's versie vind ik ook erg mooi en heb ik ook al regelmatig geluisterd.

Anyway, ik luister nu The Cinematic Orchestra - To Build A Home. Enorm mooi liedje, ik word er altijd heel emotioneel van. <3

_________________
I remember the color of music
and how forever
all the trembling bells of you
were mine.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 473 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme