Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Volgende

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 30, 2011 14:21 

The Dave Brubeck Quartet - Take Five

Nieuwe cd's gekocht gisteren, waaronder deze. Was maar vijf euro en één van mijn favoriete Jazz-albums.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 30, 2011 14:43 

The Art Of Forgiveness - Maria Mena

Dankzij Andreya xD
Eens een rustig liedje tussen al mijn andere muziek.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: vr dec 30, 2011 20:21 

Tanzwut - Bei dir

Geen woorden voor. :love:

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Hufflepuf spamtopic

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 30, 2011 22:46 

Leintje schreef:
The Art Of Forgiveness - Maria Mena

Dankzij Andreya xD
Eens een rustig liedje tussen al mijn andere muziek.

Ik ben blij !

Secrets - Maria Mena

_________________
BAM! HUFFLEPUFF MODE!


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Best
BerichtGeplaatst: ma jan 02, 2012 23:52 

Ik luister nu alweer People Help The People" van Birdy. Wat een prachtige plaat. Ontroerd me echt... Moeten jullie ook even horen!



 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 02, 2012 23:59 

Bon Iver - Skinny Love

Eigenlijk door de bovenposten, Birdy heeft dit nummer gecoverd. Ik vind het aardig, maar het origineel een stuk leuker. Birdy haar stem doet mij vrij weinig, misschien komt het omdat ze nog zo jong is.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 12:55 

@ Chris: En ''The Beast'' dan? @@

Laura Marling - Alpha Shallows

Ik ga naar het concert in maart. <3


 Profiel  

Wanted: Dead or Alive

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 13:07 

Guns N' Roses - Welcome to the jungle

Aan 't wachten tot de batterij van m'n ipod weer een beetje opgeladen is. En ik heb een zwak voor Axl Rose in zijn jonge jaren :")

_________________

Never give up on the things that make you smile


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Best
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 22:43 

Chris Gamgee schreef:
Bon Iver - Skinny Love

Eigenlijk door de bovenposten, Birdy heeft dit nummer gecoverd. Ik vind het aardig, maar het origineel een stuk leuker. Birdy haar stem doet mij vrij weinig, misschien komt het omdat ze nog zo jong is.


Wat een trutnummer zeg. Heb het geluisterd en die van Birdy is zoveel mooier!! Die man kan helemaal niet zingen en hij heeft een soort koortje op de achtergrond... Vreselijk! Ook dat gitaartje is veel minder mooi dan die piano en ik vind dat Birdy wel heel mooi kan zingen... Zeker als je bedenkt dat ze pas 15 is! Kan alleen nog maar beter worden...

Luister nu "Racoon - Don't Give Up The Fight". Een prachtig liedje over een kind dat een ongeneeslijke ziekte heeft dat zo weinig mensen hebben dat er geen onderzoek naar wordt gedaan en hij gewoon doodgaat. Het liedje is gemaakt voor Stichting Jayden en alle opbrengsten van de plaat gaan ook naar dat goede doel! Een prachtig liedje met een prachtige boodschap. Vooral de unplugged version is fantastisch. Zo breekbaar...



 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 22:50 

@AlbertRADIO: Ieder z'n smaak. Ik vind de versie van Bon Iver (het origineel dus) duizendmaal mooier dan de cover van Birdy. Ze heeft een prachtige stem maar ik vind juist dat zij het nummer in een 'trutnummer' heeft veranderd, to be honest. Het is echt zo'n gladde pop balad geworden, terwijl het origineel juist wat ruiger is. De manier waarop de zanger van Bon Iver zijn stem gebruikt (en hij kan echt wel zingen, luister maar naar hun meest recente album 'Bon Iver') past wat mij betreft véél beter bij de tekst van het nummer.

Sorry voor de preek, maar zodra iemand iets slechts over een origineel nummer van een van mijn favoriete bands zegt schiet ik in de verdediging :')


Anyway, back on topic. Op dit moment luister ik naar de stem van Henry Paker op BBC Three en hij is in één woord hilarisch.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


Laatst bijgewerkt door Pottergirl op di jan 03, 2012 23:01, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 22:55 

@ Albertradio: Hè een koortje? Ik dacht dat hij gewoon twee keer zijn stem achter elkaar had gezet, zodat de echo zijn eigen stem is. Heb ik het dan mis? Weet iemand hier het fijne van?
Ik ken de versie van Birdy niet maar ik vind het nummer van Bon Iver onwijs mooi. Maar ik begrijp wel dat zijn stem iets is waar je van moet houden.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Best
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 11:46 

@Sweet Hermione Dat zou ook kunnen... Het klinkt in elk geval meerstemmig... Vind het gewoon meer een liedje voor een meisje met een lief stemmetje... Hier is de versie van Birdy. Daar moet je dan ook weer van houden!



 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 18:32 

Wardruna - Heimta Thurs

Sinds kort deze band ontdekt en ik vind het heerlijk. Rustgevend en het past lekker op de achtergrond.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 19:45 

Josh Garrels - White Owl

Het album is gratis te downloaden op zijn website dus dat heb ik gedaan. Het bevalt me wel, het is een beetje pop-folk-ish met rockinvloeden en er staat zelfs een behoorlijk rapnummer tussen. Dat soort mix-and-matchmuziek, daar hou ik wel van (:

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 1:02 

@ Albert: Dat klinkt heel mooi, maar het origineel doet mij toch meer. Ik sta echt volledig open voor covers hoor, dat is het niet. Sommige covers vind ik zelfs beter dan het origineel, al is dat een beetje een taboe. Maar hier vind ik dat het origineel melancholischer klinkt en het einde vind ik heel mooi - een duidelijk tekstueel einde en daarna nog wat gemekker. Ik vind het jammer dat Birdy nog wat herhaalt, dat vind ik het minder sterk maken.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 473 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme