Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 24, 2011 16:11 

Dit topic was er op HPF1 of FFF (of beide? Dunno), dus ik dacht dat het ook wel weer zou mogen hier. Basically is dit het topic waar je je laatste YouTube-ontdekkingen kwijt kan. Heb je net echt een geweldig leuk filmpje gevonden? Grappig? Geniaal? Gewoon belangrijk? Het maakt niet uit wat/waarom: post het hier (as long as it's suitable for all ages)!

Ik wil beginnen met deze te posten:



Ik vind dat filmpje namelijk helemaal geweldig en die jongen (die overigens al heel erg bekend is in YouTube-land) kan ook gewoon heel hip/goed zingen (al hou ik niet val zijn covers, eerlijk gezegd - maar oke). Ik heb het filmpje volgens mij nu echt al tien keer bekeken ofzo, het blijft echt leuk. Mijn favoriete deeltje is overigens als hij dat liedje van Scar zingt uit The Lion King xD.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 24, 2011 20:20 

@Charlie: Oooohja hij is geweldig - ik ken hem vooral van zijn versie van A Whole New World. Hij is zo goed! <3 Zijn stem is echt ongelooflijk. Volgens mij zou hij ook een goeie acteur zijn (:


Dit is meer een serie-achtig iets dan een enkel filmpje, maar ik wil het eerste stukje toch even posten voor de mensen die het niet kennen. Het is tenslotte verspreid en beschikbaar gemaakt via YouTube.

Dr Horrible's Sing Along Blog is een online musical die ontstaan is tijdens de Writer's Strike. Er werden nieuwe manieren gezocht om zo goedkoop en makkelijk mogelijk toffe dingen te maken en toen kwam Joss Whedon met deze musical. Zelf ben ik er echt helemaal weg van: de liedjes en de acteurs (Neil Patrick Harris van o.a. How I Met Your Mother, Nathan Fillion van o.a. Castle en Felicia Day die ik eigenlijk alleen maar hier van ken, haha) zijn fantastisch en het script is zowel onwijs grappig als ontroerend.

Anyway - ga het gewoon zien. De musical die draait om de supervillain Dr Horrible en zijn aartsvijand Captain Hammer.



Dit is het eerste gedeelte. De volgende delen moet je even op YouTube opzoeken (:

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 24, 2011 23:37 

Ik ben de laatste tijd nogal gek op The Second City (Network). Het is een comedy ''community'' die al meer dan vijftig jaar bestaat. Vroeger concentreerde zij zich voornamelijk op IRL theater met veel sketches en tegewoordig... is er niet veel veranderd, maar kunnen ze zich ook uitleven met YouTube en hun talent ook delen via het Internet.
Ik vind vooral de filmpjes van Sassy Gay Friend (hier: Romeo & Juliet) en Advice for Young Girls From A Cartoon Princess (hier: Snowwhite) erg leuk. En deze ook.

Ik vind Dr. Horrible ook een erg gave musical, Marije heeft het mij een keer opgedrongen en daar ben ik heel bij om. Ik wist helemaal niet dat Neil Patrick Harris beroemd was. Ik kende hem alleen van deze musical. Zelfde verhaal voor Darren Chriss van A Very Potter Musical, trouwens. Ik ben soms een beetje wereldvreemd...

@ Charlie: Dat doet me zooo denken aan A Very Potter Sequel: ''I'm someone called a douchebag. I make weird Disney covers... who does that?'' <3


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 14:06 

Sweet Hermione schreef:
@ Charlie: Dat doet me zooo denken aan A Very Potter Sequel: ''I'm someone called a douchebag. I make weird Disney covers... who does that?'' <3

Haha, dit ja xD.


Onderstaand filmpje wil ik hier persé ook toch even posten. Het is namelijk ook wel een beetje een deel van 'een reeks' zeg maar, het is een soort van concept. Men gaat ergens op pad met een camera en vraagt aan willekeurige mensen een antwoord te geven op één vraag. Zoals bijv. "Waar zou je morgen het liefste wakker worden?" of "Wat wil je dat er nog gebeurd voor het einde van de dag aanbreekt?" Het is heel simpel, maar om de één of andere manier zijn er altijd wel delen die me raken. Hoe eerlijk mensen zijn. En hoe je door dat éne antwoord een beetje in de ziel van die mensen kan kijken. Hoe cliché of melig dat ook mag klinken.



Deze vraagt naar 'je grootste geheim' en dit is nog één van de meest eerlijke van alle '50 people, 1 question'-filmpjes. Vooral het meisje op 3:31 vind ik een erg straf antwoord, heel eerlijk en je ziet gewoon aan haar gezicht hoeveel pijn het doet om dat te antwoorden. En ook het koppeltje op 3:44 is zo mooi eerlijk, en ik vond het erg aangrijpend de eerste keer dat ik het zag.

En dat wou ik toch even posten. :')

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 15, 2011 9:58 



Watch... just watch... XD

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 11:46 

Ik wil deze leuke 12-jarige jongeman toch ook even met jullie delen.




Want oooooh, ik ben echt verliefd op dat liedje sinds dit filmpje. En hij zingt het gewoon zo mooi en zo geweldig. En hij is best een beetje cute, echt zo'n klein homootje lijkt het wel, haha :'). En ik weet wel hoe opgezet heel dat Britain's Got Talent shizzle gedoe is, maar whatever. Ik vind het hip :').

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 17:55 

Agenia schreef:


Watch... just watch... XD



Haha, dit meen je toch niet?! xD

Und nu een stiekem héél leuk liedje maar tegelijkertijd zo'n fout!
Maar een vriendin en ik hebben het al dagen in ons hoofd steken, soms zo erg dat we het op random plaatsen beginnen te zingen waardoor mensen met een ontzette blik omkijken. Heerlijk. *Sweetface*



 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 19:29 

@Agenia: Lol, dat is echt hilarisch. xD Dan besef je nóg meer hoe belachelijk de tekst eigenlijk is.
@Niels: Jaah, ik had hem ook al gezien! Hij is echt supergoed, ik heb elke keer als ik het kijk weer kippenvel bij die laatste noten. En hij is inderdaad al een beetje heel erg verwijfd met zn 12 jaar. xD
@Trijn: Als ik het nu in m'n hoofd heb, is het jouw schuld! :o


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 31, 2011 20:26 

Charlie schreef:
Ik wil deze leuke 12-jarige jongeman toch ook even met jullie delen.




Want oooooh, ik ben echt verliefd op dat liedje sinds dit filmpje. En hij zingt het gewoon zo mooi en zo geweldig. En hij is best een beetje cute, echt zo'n klein homootje lijkt het wel, haha :'). En ik weet wel hoe opgezet heel dat Britain's Got Talent shizzle gedoe is, maar whatever. Ik vind het hip :').



En om er maar even mee verder te gaan, zijn performance uit de semi-final:



Ook weer helemaal awesome en mooi en zuiver en naturel en alles, als je het mij vraagt. Ja, ik ben denk ik helemaal fan enzo :').

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma jun 13, 2011 10:24 

Ik kwam net dit filmpje tegen en it cracks me up so much XD Er zijn 10000 acapella groepjes die Disney medley's doen, maar deze gasten zijn heel grappig. Ook doen ze naast de Cliche liedjes (Circle of Life, Go The Distance, Strangers like me, Kiss the Girl, I'll make a Man out of you) ook eens liedjes die andere accapella groepen niet doen (Gaston, Prince Ali, Part of your World) en de opening is gewoon heel grappig.


_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 13, 2011 10:37 

@Jalf: Haha, jaa, ik kwam dat filmpje ook al ergens tegen, ik geloof op Tumblr. Ik vond het ook best wel geniaal xD. Ook die opening met dat lijntje tekenen enzo. Ik hou van Disney medleys denk ik dan, maar deze is gewoon inderdaad grappig en leuk gedaan :'D

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 13, 2011 23:59 

@ Trijn: It freaks me out a little. xD

En die Disney liedjes - aaah, dat doet me denken aan één van mijn favoriete a capella performances EVER. Het dansen en het moment dat je voor het eerst het refrein hoort... <3




 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 17:11 

Nick Pitera, Dr. Horrible, a Very Potter Musical... Ik zie al dat jullie hier allemaal goede smaak hebben :). Zijn er op dit forum ook nerdfighters, mensen die de video's van de vlogbrothers volgen?


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 17:50 

Tijd voor iets anders dan muziek, dit moet jullie allemaal inspireren. Wij mensen zijn awesome. Ik vind vooral die dude die over water rent echt heel gaaf (ook al hebben ze waarschijnlijk een soort brug vlak onder het water zitten).



 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 18:25 



Watch this in verband met je water-lopen-vraag.

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme