Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 18:27 

Cool filmpje Pim! En wat betreft die dude die over het water loopt: ik zat net de Mythbusters-uitzending te kijken waar ze laten zien dat het helemaal niet kan. xD En inderdaad, er zit gewoon een brug een paar centimeter onder het water. Door de hoek waaronder 't gefilmd is, kan je die niet zien.


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 20:35 

Mooi, precies wat ik dacht. xD En Lupos, daar hebben ze dat ook gedaan, ze rennen telkens over hetzelfde stuk, en die ene dude die snel valt stapt op gegeven moment gewoon naast de brug. Toch blijft het cool om te zien!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 21:59 

Velen zullen dit misschien al kennen, maar ik ben pas dit weekend in de kunde gekomen met het trio The Lonely Island. Ze maken echt hi-la-rische muziek videos. Gewoon kijken, dan snap je wel wat ik bedoel.







Ik luister ze bijna iedere dag XD So funny!!

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 6:44 

Ik heb ze al vermeld, maar met een plaatje worden dingen altijd aantrekkelijker: Second City Network.







 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 16, 2011 18:36 

Charlie schreef:
Charlie schreef:
Ik wil deze leuke 12-jarige jongeman toch ook even met jullie delen.




Want oooooh, ik ben echt verliefd op dat liedje sinds dit filmpje. En hij zingt het gewoon zo mooi en zo geweldig. En hij is best een beetje cute, echt zo'n klein homootje lijkt het wel, haha :'). En ik weet wel hoe opgezet heel dat Britain's Got Talent shizzle gedoe is, maar whatever. Ik vind het hip :').



En om er maar even mee verder te gaan, zijn performance uit de semi-final:



Ook weer helemaal awesome en mooi en zuiver en naturel en alles, als je het mij vraagt. Ja, ik ben denk ik helemaal fan enzo :').



Nou, nu ik hier toch ongeveer een reeksje aan het starten ben.. You all remember bovenstaande Ronan? Wel, dit is de nieuwe/onderstaande Ronan. Hij is wel een beetje heel erg gay en fierce geworden. Maar zijn stem blijft *hngggg*!


_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo jul 17, 2011 8:07 

Wat een leuke filmpjes zitten er tussen.
@BeeGee Kenobi
Ben zo blij dat je dat gepost hebt, ze zijn geweldig.
En wat een stem heeft Michael bolton, dacht dat ie in film bezig was en hoor nu ook welke liedjes van hem afkomstig zijn, kan ze eindelijk plaatsen.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 17, 2011 8:54 

OMG, the cuteness:


_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2011 16:21 



Dit is van dezelfde dude als Harry Potter in 99 Seconds. En ik vind 't wel redelijk geniaal :') Pas Op! Er zit blood in en een dooie XD Maar verder is 't volledig normaal. :')

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2011 21:13 

@Catie: Haha, die gast is echt geniaal. :') Zijn Glee auditie is ook leuk.
@Charlie: Whoa, boy can sing. .____.

Ik vind dit filmpje nog steeds geniaal. :') Het is een choose-your-own-adventure-song, oftewel: je mag zelf bepalen hoe het avontuur verder gaat, haha.


_________________
Life's too short to even care at all.


Laatst bijgewerkt door Changetje op do aug 04, 2011 21:55, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do aug 04, 2011 19:48 



Haha, dit filmpje is zo fout maar Ă©cht lachwekkend! xD
Niet dat ik iets heb tegen mollige mensen, want ik ben zelf niet van de magerste.
Dus, er is totaal geen sprake van uitlachen.

Dit filmpje is gewoon te freaking grappig.


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 10:29 

Charlie schreef:
Ik wil deze leuke 12-jarige jongeman toch ook even met jullie delen.




Want oooooh, ik ben echt verliefd op dat liedje sinds dit filmpje. En hij zingt het gewoon zo mooi en zo geweldig. En hij is best een beetje cute, echt zo'n klein homootje lijkt het wel, haha :'). En ik weet wel hoe opgezet heel dat Britain's Got Talent shizzle gedoe is, maar whatever. Ik vind het hip :').


Hiervan stromen de tranen serieus over mijn wangen. Jemig, wat een geweldige stem. Ik mag toch hopen dat hij die talentenshow gewonnen heeft hè?

Edit: Goeie god, ik heb net zijn finale filmpje even bekeken en er komen alleen nog maar meer tranen. Ik geloof niet dat ik dat ooit eerder gehad heb. Misschien komt het door de schattigheid van dit jongetje, maar hierbij verbleken echt alle talentenjacht-deelnemers die de wereld (helaas) rijk is.

_________________
It does not do to dwell on dreams and forget to live, remember that.


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 18:44 

Wow. Ik heb niks met talentenshows, maar die jongen is echt goed.

Deze moet hier toch echt een plekje hebben:


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 10:58 

@Trijn; Ew, dat filmpje is gewoon onsmakelijk D:


Twee Baby's in gesprek over Justin Bieber XD


Iemand die het concept van Mama Appelsap kent? Dat is een liedje in een buitenlandse taal gezongen, maar waarin plotseling een random Nederlandse zin in voorkomt. Hier een compilatie. WAARSCHUWING; Hierna zul je waarschijnlijk nooit meer normaal de originele tekst kunnen horen. XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 13:33 

Ik kwam een tijd geleden op dit YouTube kanaal. Zij hebben filmpjes met kinderen die een reactie geven op video's/beroemdheden. Ik vind sommige echt heel grappig. xD


Opvallend dat voornamelijk de jonge kinderen Rebecca Black helemaal geweldig vinden. xD


Morgan FTW! <3 Oh en Nyan Cat FTW natuurlijk! <3


"I wanna be in Ravenclaw so I can sit back and relax. They're not even part of the story." xD Ik vind het voornamelijk grappig als ze over het geschreeuw praten van Voldemort. xD

En nu mijn favoriete YouTube video of all time:

Ik heb deze video echt zo ubervaak gezien en ik moet elke keer weer lachen. Ik vind het gewoon te grappig. xD Dit filmpje is gewoon te verkeerd. xD

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 16:52 

Eva, ik vond echt alle filmpjes zoooo leuk, thanks so much! <3 Bij Kids' Reaction is dat Slyterin jongetje echt superleuk. En dan dat meisje bij het kattenfilmpje ''it's sooo cute! nooo it stoppeed!''. xD

Deze blijft ook goud:



 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme