Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Jouw favoriete Pixar-films?
A Bug's Life 0%  0%  [ 0 ]
Brave 23%  23%  [ 6 ]
Cars (2) 0%  0%  [ 0 ]
Finding Nemo 19%  19%  [ 5 ]
Monsters Inc. 4%  4%  [ 1 ]
Ratatouille 8%  8%  [ 2 ]
The Incredibles 4%  4%  [ 1 ]
Toy Story 8%  8%  [ 2 ]
Toy Story 2 4%  4%  [ 1 ]
Toy Story 3 8%  8%  [ 2 ]
Up 12%  12%  [ 3 ]
Wall-E 12%  12%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 26

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 20:30 

Omg! wat ik nu weer voor geruchten lees! staat bijv in de veronica gids.
Denk je dat toy story 3 het einde is, en die was al het toppunt en geweldig einde van de reeks. Zitten ze te denken aan een deel 4! :shock: Nou het zal moeilijk worden om 3 te overtreffen!
WAAROM! zeker omdat 3 zo goed was en veel geld opleverde!
argh! al die sequels. xP

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 23:51 

2daemon schreef:
Omg! wat ik nu weer voor geruchten lees! staat bijv in de veronica gids.
Denk je dat toy story 3 het einde is, en die was al het toppunt en geweldig einde van de reeks. Zitten ze te denken aan een deel 4! :shock: Nou het zal moeilijk worden om 3 te overtreffen!
WAAROM! zeker omdat 3 zo goed was en veel geld opleverde!
argh! al die sequels. xP


Het eerste wat ik dacht: zeg alsjeblieft dat je een grapje maakt! Begrijp me niet verkeerd, want ik vond Toy Story echt geweldig, maar ze hebben het met deel 3 juist op zo'n mooie manier afgesloten. Voor mij is het na deel 3 gezien te hebben gewoon klaar.

Toen ging ik even op internet zoeken en toen vond ik dit:
Citaat:
"Well, I really tried my best to end the story of Andy and his toys and bring that story to a close in a really nice way at the end of this film," Unkrich said. "That being said, we know that people love the characters, love Woody and Buzz, and would hate to say good-bye to them completely. I don't know that there would ever be a [Toy Story 4]. We don't have any plans for one -- but we are trying to find ways to keep the characters alive. We have announced we're going to do a short film in front of Cars 2 that uses the Toy Story characters. We're going to keep them alive; they're not going away forever."

Bron: http://www.entertainmentbeacon.com/news/movies/5703-rumor-toy-story-4-in-the-works

Dit vind ik al een ander verhaal. Dit zou best leuk uit kunnen pakken; de characters zijn niet voor altijd weg, maar verschijnen zo nu en dan eens in korte filmpjes waarin te zien is wat ze nu beleven. Dit is echt een veel beter idee dan die Toy Story 4. Ik hoop met heel mijn hart dat ze daar nooit aan beginnen.

Nog even over Brave:
Hier had ik nog helemaal niet over gehoord! De trailer ziet er onwijs goed uit. De animatie vind ik echt supermooi (dat haar!) en dat accent van de voice-over vind ik echt heerlijk. Dit zou wel eens een nieuw toppertje kunnen worden.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 5:54 

Ja dat is idd beter ik heb Cars 2 gezien daar zaten ze in en het was leuk.
Voorfilmpjes en stukjes reclame in op tv, zoals dispicable me, roadrunner&coyote en toy story. Om ze zo nog te laten zien dat is wel leuk en altijd wel grappig.

Hoop ook echt niet op een deel 4, want 3 was eigenlijk het perfecte einde voor een reeks zo ongeveer. En zoals ik al zei zou lastig te overtreffen zijn.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Breda
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 22:16 

Oeh, ik hou van Pixar. Ik heb alle films gezien muv een Luizenleven. Die wil ik lenen bij de bieb, maar juist die dvd is kwijt. :roll: Up wil ik nog een keertje kijken, maar dan in het Engels. Heb hem afgelopen december in het Nederlands in de bus gekeken toen we naar Disneyland gingen. xP

Ohh, de Crushcoaster in Disneyland was trouwens helemaal geweldig. : D

Mijn favoriet is Monsters en Co. Deze film kan ik wel blijven kijken. xD Vind het verhaal en de characters zo leuk. Mike en Sulley ftw. xD Boo is natuurlijk super schattig. Ben ook blij dat er een 'vervolg' (prequel) aan komt. <3

Laatste Pixarfilm die ik heb gezien was Cars 2 in de bios. Het wordt omschreven als de slechtste Pixarfilm, maar ik vond hem iig super leuk. Jammer dat het Italiaanse stadje Porto Corso niet bestond. Zou een mooie vakantiebestemming zijn geweest. :love:

[X] (1995) Toy Story
[0] (1998) A Bug's Life
[X] (1999) Toy Story 2
[X] (2001) Monsters Inc.
[X] (2003) Finding Nemo
[X] (2004) The Incredibles
[X] (2006) Cars
[X] (2007) Ratatouille
[X] (2008) Wall-E
[X] (2009) Up
[X] (2010) Toy Story 3
[X] (2011) Cars 2

_________________
    You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking.

    - Gregory House


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 23, 2011 7:46 

[x] (1995) Toy Story
[0] (1998) A Bug's Life
[x] (1999) Toy Story 2
[0] (2001) Monsters Inc.
[x] (2003) Finding Nemo
[0] (2004) The Incredibles
[0] (2006) Cars
[0] (2007) Ratatouille
[0] (2008) Wall-E
[0] (2009) Up
[0] (2010) Toy Story 3


Zoveel heb ik niet van Pixar gezien. :S Toen Monsters Inc. in de bios draaide had ik het ergens wel leuk gevonden om die te gaan zien. Maar het is er nooit echt van gekomen. Toy Story 3 moet ik nog een keer gaan zien, puur om te kijken of Pixar hun eerste echte filmreeks goed weet af te sluiten. Naast Toy Story vind ik Finding Nemo erg leuk. Sterker nog: ik heb gewoon een clownvis pluche knuffel thuis liggen :P Zo'n vrolijke film met kleurrijke animaties. Qua verhaal is het niet vrolijk, maar de manier waarop alles voorbij komt: dat brengt mij echt in zo'n happy bui xD

Brave ziet er interessant uit. En dat ik maar zo weinig Pixar films gezien heb komt ook een beetje doordat ik er een haat/liefde verhouding mee heb. Of je vind ze leuk of niet. Want bijv. Cars of the Incredibles trekt mij niet. Wall-E + Ratatouille lijkt mij wel leuk om nog een keer te gaan kijken. Maar het trok mij niet richting de bioscoop so to say. De trailer/teaser van Brave daarentegen belooft wel wat en maakt mij dan wel weer nieuwsgierig naar het eindresultaat. Grote kans dus dat ik die gewoon meteen ga zien.

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 23, 2011 21:46 

I love PIXAR!
Ik hou vooral van Sully het blauwe monster uit Monsters Inc.

Afbeelding

Nuja, hier mijn lijstje:

Spoiler:
[x] (1995) Toy Story
[x] (1998) A Bug's Life
[0] (1999) Toy Story 2
[x] (2001) Monsters Inc.
[x] (2003) Finding Nemo
[x] (2004) The Incredibles
[0] (2006) Cars
[x] (2007) Ratatouille
[x] (2008) Wall-E
[0] (2009) Up
[x] (2010) Toy Story 3

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 16, 2011 19:07 

Er is een volledige trailer van Brave uitgekomen vandaag (:


_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Hufflepuf spamtopic

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 16, 2011 19:57 

[x] (1995) Toy Story
[x] (1998) A Bug's Life
[x] (1999) Toy Story 2
[x] (2001) Monsters Inc.
[x] (2003) Finding Nemo
[x] (2004) The Incredibles
[x] (2006) Cars
[x] (2007) Ratatouille
[x] (2008) Wall-E
[x] (2009) Up
[x] (2010) Toy Story 3
[0] (2011) Cars 2

_________________
BAM! HUFFLEPUFF MODE!


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 16, 2011 20:12 

Ik heb nog lang niet alle Pixar films gezien. Heb dit jaar wel alle Toy Stories gezien, dus dat was het begin van een inhaalslag. Moet die inhaalslag alleen nog even voortzetten.

[x] (1995) Toy Story
[x] (1998) A Bug's Life
[x] (1999) Toy Story 2
[x] (2001) Monsters Inc.
[x] (2003) Finding Nemo
[] (2004) The Incredibles
[] (2006) Cars
[] (2007) Ratatouille
[] (2008) Wall-E
[x] (2009) Up
[x] (2010) Toy Story 3
[] (2011) Cars 2

Hoewel ik me van A Bug's Life niks meer kan herinneren, wéét ik dat ik hem ooit gezien heb. Ik denk dat ie nooit zoveel indruk heeft gemaakt. Toy Story was awesome, maar UP is denk ik mijn favoriet. God, wat heb ik me met die film vermaakt. Ik kan me herinneren dat ik hem ooit eens midden in de nacht opgezet had, omdat ik niet kon slapen. Ik dacht dat ik even een kwartiertje zou kijken en dan weer zou proberen te gaan slapen. Mooi niet. Heb de film tot na 3en lekker af zitten kijken. ZO zielig en zo grappig xD Finding Nemo was natuurlijk ook super. Echt een lieve, leuke film.

Monsters Inc. heb ik ook van genoten, maar die heb ik al in geen jaaaaaren meer gezien. En ik moet echt nog eens Cars gaan kijken @@

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 27, 2012 6:49 

Ondertussen zijn Cars 2 en Brave uitgekomen (al een tijdje), dus het leek me geen slecht idee om een nieuwe poll in te voeren. Stemmen kan je opnieuw op je drie favoriete Pixar-films. (Cars 1 en 2 zijn samengevoegd in één optie omdat er anders teveel opties waren voor deze poll). Dit was trouwens de uitslag van de vorige:

Afbeelding


En verder vroeg ik me af wie Brave al heeft gezien ondertussen en wat jullie ervan vonden? Werden jullie verwachtingen ingelost? Of vond je het, net als mij stiekem, een beetje te weinig Pixar (en teveel Disney?). En wat vond je van de kortfilm 'La Luna' die voor de hoofdfilm werd gespeeld? Want persoonlijk vond ik die geweldig. En wat verwachten jullie van Monsters University, de prequel van Monsters Inc.?

EN. Er zijn serieus veel geruchten over een Finding Nemo-sequel. Ik kan echter nergens een echt goede bron vinden om dit te bevestigen. Maar, puur hypothetisch: hoe staan jullie tegenover een tweede Finding Nemo-film? Persoonlijk vind ik het een beetje absurd. Hoe groot mijn liefde voor de film en voor Dory ook is. Ik zou het enerzijds fantastisch vinden om de personages nog eens terug te zien in een nieuw avontuur, maar... No way dat het een evengoede film wordt als de eerste en ik heb ook geen zin in een slap aftreksel.

Daarbij lijkt Finding Nemo me nu net een plot dat je niet twee keer kan herhalen. Niet dat ik verwacht dat ze nog een keer Nemo verloren zouden laten lopen (of zwemmen, whatever) - maar sowieso wordt het een plot dat niet zo boeiend kan zijn. Toch? Ahja.

On a happier note: in september komt Finding Nemo nog eens in de bioscopen. In 3D weliswaar. Wie gaat? :')

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: vr jul 27, 2012 13:50 

Heb Brave gisteren gezien met daarbovenop het filmpje 'La Luna', vond ze beiden echt geweldig!

La Luna
Spoiler:
Zeer mooi filmpje, in het begin weet je niet goed wat te verwachten maar je weet na een tijdje plots wat de bedoeling is. Dat ze op de maan kruipen en de sterren wegvegen was een aangename verrassing, ik dacht eerder dat ze gingen vissen ofzo. XD Maar de naam van de boot had het misschien al kunnen verraden. :') Vond die sterren trouwens ook heel mooi, zo'n paar zou ik ook eigelijk willen hebben. XD Maar soit, verhaallijn, animatie, idee, etc vond ik echt mooi, Pixar heeft weer fantastisch werk geleverd! : )


Brave
Spoiler:
Eigelijk net hetzelfde zoals bij 'La Luna', alleen dat ik niet echt wist wat ik ervan moest verwachten. Ik dacht dus echt eerlijk dat Merida zou vluchten en dan bevriend zou worden met een beer ofzo XD Ik had al verschillende prenten gezien met haar en een grote beer, ik had echt geen idee dat haar moeder die beer zou worden. XD Oh well, ik was daardoor aangenaam verrast, da's toch iets dat Pixar/Disney nog nooit heeft gedaan geloof ik. Ik heb ook eerlijk gezegd bijna een traantje moeten wegpinken op het einde, het was net op het randje. :') Oh, voor ik het vergeet, de soundtrack was echt geweldig! Heb zowieso al een zwak voor Schotse muziek dus dat alles zich ook afspeelde in Schotland vond ik sowieso al awesome! : ) I need the OST in my life right now
Ook geweldige personages trouwens, Merida zelf, haar vader en vooral haar moeder zijn echt awesome. Heb er echt van genoten!


In ieder geval, ik vond ze beiden super! Moest een van mijn vrienden die nog niet hebben gezien en ze vragen mij mee dan zou ik er geen nee op kunnen zeggen vrees ik. XD Vind het echt een aanrader!

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 27, 2012 17:54 

Heeft iemand de documentaire 'The Pixar Story' van Leslie Iwerks wel eens gezien? Ik heb 'm hier op DVD liggen en ben heel benieuwd.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 17, 2013 15:19 

Ik heb echt nét Finding Nemo nog een keer gezien XD. Ik ga dan ook maar eens het lijstje afwerken...[0] (1995) Toy Story
[0] (1998) A Bug's Life
[X] (1999) Toy Story 2
[X] (2001) Monsters Inc.
[X] (2003) Finding Nemo
[X] (2004) The Incredibles
[0] (2006) Cars
[X] (2007) Ratatouille
[X] (2008) Wall-E
[X] (2009) Up
[X] (2010) Toy Story 3
[0] (2011) Cars 2
[X] (2012) Brave
A Bug's Life: Ik heb net even de trailer gezien, en mij lijkt het best wel leuk. Natuurlijk kan ik dat niet met zekerheid zeggen omdat ik hem niet heb gezien, maar ik denk dat hij leuk is!
Toy Story 2: Echt een grappige film die ik al vaker heb gezien. Ik vind hem echt wel leuk gemaakt met allemaal komische momenten erin! Ik wil hem wel nog eens zien!
Monsters Inc.: Oei, dat is wel een tijdje geleden... Maar ik dacht dat het een leuke film was, dus dat zal ik dan maar aannemen XD.
Finding Nemo: Heel leuk verhaal, heel mooi geanimeerd, en ook heel grappig! De zee is ook heel mooi gemaakt, en de stemmen; gewoonweg super!
The Incredibles: Dat is ook een super vette film, al was dat ook alweer een tijd geleden. Mooie film.
Cars: Ik heb hem niet helemaal afgekeken, maar wel 3/4. Ik geef alles een "mooi", maar dat komt omdat Pixar ook mooie films maakt. Dus Cars krijgt ook een "mooi".
Ratatouille: Mooi, leuk, grappig, super! Leuke film dus! Hij zit niet in mijn top 3, maar dat betekent niet dat ik hem niet mooi vind.
Wall-E: Echt grappig! Leuk verhaal, ja, echt een leuke film!
Up: Leuk, leuk! Ik wil hem nog eens zien, want ook deze film was al een tijdje geleden.
Toy Story 3: En ook dit is een leuke film! Leuk geanimeerd, eigenlijk hetzelfde als de andere Toy Story's.
Cars 2: Niet gezien, zal wel hetzelfde zijn als de andere Cars.
Brave: Heel mooi en realistisch, zeker met dat haar enzo.
Lijstje afgewerkt. Ik heb het kort gehouden omdat mijn toetsenbord de rare neiging heeft om als ik een a type dit: ajjaj te typen, en allerlei van die dingen. Y = helemaal uitvallen... Wacht, ik dwaal af..

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: vr nov 29, 2013 13:49 

Pixar is geweldig!!
Vooral Brave, Ratatouille en Finding Nemo (Dory is mijn favo! :D )

Ik heb ze allemaal (op cars na) gezien!
Ik ben er wel aan begonnen maar heb hem nooit afgekeken. Ik vond het niet gewedig..

Pixar Shorts heb ik ook gezien
One Man Band en Jack-Jack Attack zijn mijn favorieten :)


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme