Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 9:38 

Het kan je niet ontgaan zijn.
William en Kate gaan vandaag trouwen.
Persoonlijk vind ik het best erg leuk alleen kan ik helaas niet alles volgen op mijn werk. Ik heb vanochtend een klein stukje gezien op de engese maar helaas moest ik naar mijn werk. Wat ik gezien heb waren stukjes over de voorbereidingen. Ik had graag de wedding zelf willen zien maarja, dan maar de herhaling kijken.
Wat mij wel een beetje tegenviel was dat de NL tv er (nog) niks van heeft laten zien vandaag.

Wat doen jullie? volgen jullie alles of zeg je van doe me een lol, het is allemaal een ver van mijn bed show.

Link naar rtl nieuws

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 9:47 

Hier in Belgií« zijn ze al maanden aan het praten erover met specials op tv, artikels in magazines, iedere dag in het nieuws over de vorderingen, ...
Waardoor het eigenlijk voor mij echt wel genoeg is.

Ik zal blij zijn dat heel dat gedoe achter de rug is, want het loopt me de spuigaten uit. Zo overhyped en een heel gedoe.
Alhoewel ik het Britse koninkrijk knap vind, omdat dit één van de oudste ooit is met wetten die al eeuwen oud zijn.

Maar ik ben dus wel blij dat ik gewoon netjes op school zit en niets van heel die royal wedding zal meemaken.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 15:41 

Ik moet toegeven dat ik de hele mediahype er om heen gevolgd heb en dan wil ik uiteraard het huwelijk ook wel zien :') Vanochtend heb ik het gezien tot Kate in Westminister Abbey aankwam en toen moest ik naar school. Stiekem heb ik op internet wel al wat foto's gezien, maar ik ga het toch wel even terugkijken zo.

Nu vind ik al die koninklijke huwelijken sowieso toch wel gaaf. Ook die van Victoria & Daniel heb ik op televisie gezien en vond ik heel mooi (: Het is net een sprookje altijd. Dat klinkt heel kinderachtig, maar als je er naar kijkt voelt het wel een beetje zo..

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 19:07 

Nee, ik heb niet alles heel fanatiek gevolgd. xD Op de een of andere manier kan het me niet zoveel boeien dat ik alle details moet zien. Natuurlijk heb ik om half 8 wel even de nieuws-samenvatting gekeken, en Kate zag er echt prachtig uit!

Dus tja, ik vind het wel leuk om even de belangrijkste stukjes te kijken, maar het is niet dat ik vanmiddag aan de buis geplakt heb gezeten en iedere minuut heb gevolgd.

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 20:29 

Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed waarom dit zo enorm gehyped is, zeker in Nederland. Ik kan me het nog voorstellen van een evenement als de trouwerij van Willem-Alexander en Maxima, maar dat er van de trouwerij van een Brits koninklijk paar ook in Nederland zo'n enorm ding gemaakt moet worden ontgaat me een beetje.

Dat terzijde - ik heb helemaal niets gezien, behalve een glimp van de jurk toen ik vanmiddag door school liep en het grote televisiescherm het hele gedoe aan het uitzenden was (weer zoiets - wel bij deze trouwerij maar niet bij dingen als de ramp in Japan of het proces rond Wilders). Het was een hele mooie jurk, maar dat was dan ook alles wat ik hoefde te zien XD Ik heb het verder dus helemaal niet meegekregen, afgezien van wat foto's op internet. Het kan me eigenlijk niks schelen.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 21:16 

Helaas, helaas, heb ik het niet kunnen volgen omdat ik de hele dag colleges had.

En ik weet waarom het zo gehyped is in Nedderland, Janneke. Wat ik wel weet, is dat het voor mij wel speciaal is, aangezien ik een halfjaar in London, Engeland, heb gewoond, en dus ook tijdens de verloving alle kranten heb gelezen. Ik vind het echt wel jammer dat ik er niet bij ben. Het is niet alleen het huwelijk zelf, als wel de supersfeer die er moet zijn in London op dit moment: er zijn 850 vergunningen voor street parties aangevraagd en overal in de stad staan grote schermen! Er moet echt een enorme verbondenheid zijn.

Bovendien: iedereen is vrij. Wat vrienden van me zaten vandaag in Clapham Common na het huwelijk te kijken (fun fact, die hebben op dezelfde uni gezeten als het getrouwde paar, en kenden ze dus ook xD). En damn, wat had ik daar graag bij willen zijn:


Het huwelijk van onze Willem is een beetje lang geleden, maar ik kan me niet herinneren dat iedereen beelden van het huwelijk op grote schermen zat te kijken. Veel minder verbondenheid dan in de UK!


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 22:16 

Ik had deze voormiddag les, dus het hele gedoe in Westminster Abbey enz. heb ik niet kunnen volgen. Als ik thuis was geweest, had ik het waarschijnlijk wel op de achtergrond laten spelen, maar had ik er niet actief naar gekeken - daarvoor is het me net iets te saai. Een beetje jammer dat ik het ja-woord gemist heb, maar uiteindelijk valt dat achteraf wel weer te bekijken.

Ik heb deze namiddag wel via YouTube gewacht op de balcony appearance en de kus. Niet voor de livestream zitten wachten, maar toch wel het uur in het oog gehouden.

Ik vind het niet erg dat er veel aandacht aan besteed wordt op de dag zelf - het is eens wat vrolijker nieuws. Ik geef wel toe dat ik de hele hype voordien, over alle kleine details, een beetje irritant begon te vinden.

Ook ik zou best wel graag in London geweest zijn - de sfeer lijkt daar echt fantastisch. Zoals Pim al zei, één en al samenhorigheid (en in de UK is dat nogal wat :p). Dat zie je niet als er bij ons een prinsenpaar trouwt.

Wat ik wel overdreven vond, is dat het het huwelijk van de eeuw genoemd werd. Die duurt nog maar 11 jaar, dat kan je nu toch onmogelijk al zeggen?

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 30, 2011 17:07 

Ik heb het hele gebeuren in Westminster Abbey gekeken, omdat me dat wel leuk leek. Ik ben verder niet obsessed ofzo met buitenlandse koningshuizen en ik snap de hype ook niet zo in andere landen naast de UK. Vooral Amerikanen doen net alsof het hun koningshuis is. ._.

De bruiloft vond ik wel mooi om te zien, de jurk van Kate was echt prachtig <3 Maar alsnog vind ik de bruiloft van Willem-Alexander en Maxima mooier. Adios Nonino kan niet echt overtroffen worden @@

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The dark side of SPSS
BerichtGeplaatst: za apr 30, 2011 19:19 

Ik ben eigenlijk wel een beetje fan van koningshuizen! :propellor:

Het huwelijk van Willem-Alexander en Maxima was inderdaad mooier! De tv stond gister op de achtergrond aan. Ik heb de hele William-Kate hype sowieso niet echt gevolgd, omdat Catherine me totaal niet aanspreekt; maar misschien komt dat nog!

De obsessie van de Amerikanen vind ik ook wel een beetje vreemd, maar wellicht is het juist omdat zij géén monarchie hebben (:

_________________
EFFYEAHPATRICIAWINT


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 04, 2011 12:36 

Ik vind het echt zo jammer dat ik The Royal Wedding niet live kon kijken. Ik heb het de volgende dag de recaps gezien op tv, dus ik heb gelukkig wel iets van meegemaakt, maar dus niet live. Ik heb opzich niks met de Britse Royalty maar een paar jaar geleden was ik wel erg geí¯nteresseerd in Diana en dus indirect ook met William en Harry. En daarbij was dit toch wel HET event van het jaar, dus echt jammer dat ik het niet bewust meegemaakt heb. Ze zag er wel leuk uit. Ik vind het juist wel leuk dat het allemaal zo "simpel" was aangezien zij ook een gewoon meisje was.

De hype er om heen vond ik ergens wel irritant, maar ja dat hoort er wel gewoon bij. Klopt het trouwens dat er 2 miljard mensen er naar gekeken hebben? Ik meende zoiets te horen. Dat is wel uberveel.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 04, 2011 16:12 

Eén derde van de wereldbevolking heeft inderdaad iets meegepikt van de Royal Wedding, via tv of internet. Ik geloof dat 4 miljoen mensen het trouwens via YouTube gevolgd heeft en dat dat ook een record is.

Ze waren ook de hoofdpagina bij 87% van de kranten van de wereld.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo jun 12, 2011 13:11 

Zelfs een leek kon er niet onderuit dat er iets gebeurde, wist van helemaal niks n aantal dagen van te voren. Boem opeens zoveel aandacht ervoor, heb t niet echt gevolgd een stukje gekeken vooral t einde. Opgenomen wel dus kijk t wel een keer.
Wel een leuk koppel, en een stuk geschiedenis. Ben gek op geschiedenis en cultuur op bepaalde gebieden, dus ga zeker nog verdiepen in engeland.

Had gehoord dat heel Engeland die dag vrij was niemand die werkte? nou dat zou goed gaan op bepaalde gebieden.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: do aug 11, 2011 12:50 

Ik ben van nature fan van het Koningshuis dus ik heb het gezien en vond het heerlijk. Ik zat vrijwel de hele bruiloft op het puntje van mijn stoel.

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme