Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Favoriete Starkid-productie?
A Very Potter Musical 100%  100%  [ 1 ]
A Very Potter Sequel 0%  0%  [ 0 ]
Me And My Dick 0%  0%  [ 0 ]
Starship 0%  0%  [ 0 ]
Holy Musical B@man 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 1

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 01, 2011 21:43 

Ik vroeg me af of er al meer mensen waren die de nieuwste show van Starkid gezien heeft (Starship)? Ik ben namelijk helemaal obsessed, het zit ZO goed in elkaar en is zo ontzettend professioneel gedaan allemaal! Mochten ze ooit A Very Potter Threequel gaan maken (hoewel dat de komende tijd waarschijnlijk niet zal gebeuren door Darren's Glee-werkschema) dan wordt dat beter dan óóit, daar ben ik van overtuigd <3

Dennis zegt: Dit is een afgesplitst topic van het topic A Very Potter Musical/Sequel.

Edit 15-04-12: Ik heb hier een algemeen Starkid-topic van gemaakt. Vanaf nu kunnen hier dus alle producties van Starkid worden besproken. Let wel op spoilers!

_________________
.
    far over the misty mountains cold


Laatst bijgewerkt door Pottergirl op zo apr 15, 2012 10:57, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 01, 2011 21:46 

Pottergirl schreef:
Een beetje niet-Harry Potter gerelateerd maar ik vroeg me af of er al meer mensen waren die de nieuwste show van Starkid gezien heeft (Starship)? Ik ben namelijk helemaal obsessed, het zit ZO goed in elkaar en is zo ontzettend professioneel gedaan allemaal! Mochten ze ooit A Very Potter Threequel gaan maken (hoewel dat de komende tijd waarschijnlijk niet zal gebeuren door Darren's Glee-werkschema) dan wordt dat beter dan óóit, daar ben ik van overtuigd <3


AARGH. Ik heb er de tijd nog niet voor kunnen nemen! Ik wil het zo graag zien en ik heb vanmorgen de eerste twee delen van act 1 bekeken (als teaser voor mezelf) en ik vond het nú al heel erg awesome. Vooral in de zin van dat het er FANTASTISCH uitziet en vooral ook héél professioneel (beeld- en geluidskwaliteit an sich al zeker, maar voor de rest ook qua kostuums en muziek echt geniaal!).

Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar het verhaal. Het lijkt wel op een science-fiction versie van A Bug's Life ofzo, haha. Maar het ziet er heel hip uit. Verder heb ik nu alvast al heel hard luidop gejuicht toen Lauren Lopez on stage kwam, ik ben zo blij dat zij meedoet :') Maargoed, ik post hier nog wel een keertje wanneer ik het helemaal heb bekeken. (Misschien moeten we een apart non-HP Starkid-topic maken? :'))

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 01, 2011 22:51 

Oh wauw een apart topic (: Fancy heur.

@Niels: Wat tijd betreft - hij duurt ook drie uur dus je moet er inderdaad wel even voor gaan zitten XD
Ze hadden gezegd dat als je de film 'Starship Troopers' had gezien, de musical duidelijker zou zijn, maar volgens mij hebben ze slechts het hele Starship Academy + een planeet waar alien!insecten op leven daarvan geleend en niet het plot (: Dus het is niet noodzakelijk om die film gezien te hebben. Het plot gaf me een hele sterke Little Mermaid-vibe, ik denk dat je het daar het best mee kan vergelijken (:


Laat ik nog een iets uitgebreidere reactie geven nu dat er een speciaal topic voor is (:

Zoals ik al eerder zei vind ik de hele musical dus fantastisch <3 Ik vind alles van Starkid briljant (afgezien van AVPM en AVPS hebben ze ook nog Me And My Dick gemaakt, nogal 18+ maar zéker de moeite waard, ontzéttend grappig en hele goeie muziek) en nu zijn ze dankzij de verbeterde geluid- en beeldkwaliteit en de ongelooflijke kostuums en puppets nóg beter geworden. Ik wou dat ik 't live had kunnen zien (:

Joey Richter zong echt heel erg goed. Daar was ik namelijk nog een beetje bang voor, aangezien zijn stem in de eerdere musicals soms niet zo stabiel was. Maar hij deed het echt fantastisch <3 En iedereen weet hoe goed zijn comedic timing is, maar hij was ook in de meer serieuze stukken fenomenaal. Dat vind ik trouwens heel sterk aan Starkid - ze maken scenes die je op de grond doen rollen van het lachen maar je tegelijkertijd een brok in je keel geven.

Mijn favoriete personages zijn Taz (door Lauren Lopez), Pincer (door Dylan Saunders) en Junior (door Brian Holden). Taz is gewoon bad-ass en heeft een fantástisch accent, Pincer had het beste liedje van de hele musical en Dylans stem verraste me enorm (ik wist niet dat hij ZO goed kon zingen, moet 'ie vaker doen), en Junior was gewoon de meest fantastische bad guy ever (not to mention dat Brian Holden superrrrrrsexy was en óók heel goed zong - wat nou Lupin can't sing? XD).

Over de muziek gesproken: die was uiteraard ook weer helemaal geweldig. Ik weet niet waar Darren de tijd vond om de liedjes te schrijven maar hij heeft het zo goed gedaan. Ik moet alles nog een paar keer luisteren om te zien welk liedje ik het leukst ga vinden, maar Kick It Up A Notch is me echt bijgebleven. Dat is ook het langste liedje van de musical, en grappig genoeg vond ik de langste nummers van AVPM (Goin' Back To Hogwarts), AVPS (Harry Freakin' Potter) en MAMD (Ready To Go) ook allemaal het leukst :')

Mijn favoriete grapje moet toch wel de Glee-grap zijn XD Vooral de manier waarop Joe Walker dat bracht en het feit dat Darren die avond in het publiek zat maken het hilarisch :') Maar ik heb heel vaak hardop gelachen terwijl ik zat te kijken, er zaten echt hele grappige dingen in waarvan ik weet dat ze net zo vaak gequote gaan worden als dingen uit AVPM en AVPS (:


Anyway - voor de mensen die het nog niet gezien hebben:


_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 10, 2011 12:12 

Whiiiii. Ik heb het ondertussen ook eindelijk helemaal bekeken, BIG YAY!

Ik vond het echt geweldig. Echt waar. Het plot zit leuk ineen (het doet me echt gewoon aan een Pixarfilm denken ofzo) en de personages zijn geweldig. Vooral dat laatste. Ik vind heel veel personages heel erg hip. Het lijkt me best een grote productie, het steekt allemaal heel goed ineen. Die insecten zijn zoooo cool vormgegeven. En ohja, de muziek was ook weer heel erg hip.

Jaaaa. I loved it, ja :'D



Citaat:
Mijn favoriete personages zijn Taz (door Lauren Lopez), Pincer (door Dylan Saunders) en Junior (door Brian Holden). Taz is gewoon bad-ass en heeft een fantástisch accent, Pincer had het beste liedje van de hele musical en Dylans stem verraste me enorm (ik wist niet dat hij ZO goed kon zingen, moet 'ie vaker doen)


DIT! I LOVE LAUREN LOPEZ. Echt, haha, ik vind ze helemaal geweldig. Zowel in haar rol als Taz als in Bugget (hoe schrijf je het? xD). Dat meisje is zo getalenteerd. Speaking about talented. Dylan heeft me ook méér dan verrast. Als Dumbledore vond ik 'm wel oké, maar seriously, in Starship is ie in beide rollen gewoon helemaal geweldig. GENIAAL. En hij kan idd echt zoooo hip zingen. :')

En haha. Had Brian nu werkelijk zo'n roze Darren Criss-bril op? :')


Citaat:
Mijn favoriete grapje moet toch wel de Glee-grap zijn XD Vooral de manier waarop Joe Walker dat bracht en het feit dat Darren die avond in het publiek zat maken het hilarisch :') Maar ik heb heel vaak hardop gelachen terwijl ik zat te kijken, er zaten echt hele grappige dingen in waarvan ik weet dat ze net zo vaak gequote gaan worden als dingen uit AVPM en AVPS (:


Ik had die Glee-grap al tegengekomen op Tumblr en meer, maar hij bleef gewoon hilarisch. Haha, vooral hoe Joe Walker het bracht, met zo'n grimasje en zo'n kleine knipoog. GENIAAL. Haha. Hilarisch.


Voor de mensen die het nog niet gezien hebben: KIJKEN! :') Ik raakte ook gewoon echt weer even ontroerd bij deze - jaja!

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di mei 10, 2011 14:43 

Ik heb tot nu toe enkel nog maar Act I bekeken wegens tijdsgebrek maar ik kan niet wachten om het volledig te zien. Ik vond zowel AVPM als AVPS ook al geweldig en ik ben wel voor die humor. Ik vind het ook leuk om die acteurs te herkennen en te weten wie ze in de AVPM reeks waren. Getalenteerde mensen allemaal.

_________________
|What is this downside that you speak of?
|What is this feeling you're so sure of?
|lj • tumblr


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 14, 2012 13:44 

Anderen die de nieuwste Starkid-creatie, Holy Musical B@man, al gezien hebben? If not: DO SO IMMEDIATELY. Het is briljant.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 15, 2012 5:51 

Pottergirl schreef:
Anderen die de nieuwste Starkid-creatie, Holy Musical B@man, al gezien hebben? If not: DO SO IMMEDIATELY. Het is briljant.


NEE D: Ik heb er absoluut de tijd niet voor, maar ik wil het supergraag zien. Het ziet er echt weer geweldig uit - de kostuums alleen al. Ik zag Joe Walker in een heel erg strak Batman-pak, hnng xD. Ah! Ik ga het zo snel mogelijk kijken, ik ben echt heel benieuwd.

Misschien de titel van het topic aanpassen? Laten wer een een algemeen Starkid-topic van maken. :') En een poll met 'favoriete productie' ofzo lijkt me wel ook wel fijn, haha. Maar yay. Ik ga Holy Musical Batman (ook al heb ik absoluut niks met Batman of andere superheroes) heel binnekort kijken, al zal het pas voor mei zijn vrees ik.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 15, 2012 10:56 

Charlie schreef:
Ik ga Holy Musical Batman (ook al heb ik absoluut niks met Batman of andere superheroes)...


Maakt niet uit. Ik weet er ook vrijwel niets vanaf, afgezien van de recente Hollywood blockbusters die ik allemaal wel zo'n beetje gezien heb. Maar het maakt niet uit. Er zitten wel referenties in naar de fandom en mensen die er meer van weten krijgen waarschijnlijk echt ALLE grapjes mee, maar het is gewoon hilarisch, ook als je nog nooit van Batman of Robin gehoord zou hebben (:

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 05, 2012 23:34 

So.. This happened!

Afbeelding
Het is nog niet confirmed, maar F.A.C.T.S is in Gent, which is quite awesome!

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 06, 2012 9:04 

ALS DAT ECHT GAAT GEBEUREN MOET IK DAAR NAARTOE. Obviously.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme