Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 04, 2011 20:13 

Ik hoorde het gisteren inderdaad ): Baal er best wel heel erg van, maar vergeleken met de fans van het eerste uur valt mijn wachttijd nog wel mee. Still, had wel gehoopt dat deze herfst het nieuwe seizoen uit zou komen dus het is natuurlijk wel een teleurstelling.

Ach, in de tussentijd zijn er altijd nog de set pictures en kijk ik gewoon alle bestaande afleveringen nog 72609234987 keer (tot ik ze echt allemaal zin voor zin uit m'n hoofd ken haha).

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 04, 2011 20:47 

Pottergirl schreef:
Ik hoorde het gisteren inderdaad ): Baal er best wel heel erg van, maar vergeleken met de fans van het eerste uur valt mijn wachttijd nog wel mee. Still, had wel gehoopt dat deze herfst het nieuwe seizoen uit zou komen dus het is natuurlijk wel een teleurstelling.

Ach, in de tussentijd zijn er altijd nog de set pictures en kijk ik gewoon alle bestaande afleveringen nog 72609234987 keer (tot ik ze echt allemaal zin voor zin uit m'n hoofd ken haha).


Ik heb ook net de eerste aflevering teruggekeken. Door de vele details en het goede plot maakt het leuk om de afleveringen meerdere keren te bekijken. Jammer genoeg heb ik de derde aflevering niet op mijn computer staan. Ik durf hem ook niet te downloaden, want hier in Duitsland staan daar hoge boetes op. Dus misschien toch maar eens gaan kopen, zo duur is de serie volgens mij niet.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 04, 2011 21:03 

Ik zag laatst het eerste deel van Sherlock voorbij komen op TV, en omdat ik dit topic hier had gezien, besloot ik het te kijken. Daarna heb ik de andere afleveringen via internet gekeken. Wat een lekkere serie! Ik vond de film over Sherlock Holmes van een paar jaar geleden al zo interessant, maar dit is vele malen beter! Ik vind het echt heel erg goed hoe ze het gemoderniseerd hebben maar toch heel veel authentieke dingen hebben behouden. Ook is het fijn dat afleveringen anderhalf uur duren, zodat er tijd is om wat dingen verder uit te werken. Benedict Cumberbatch is wel echt de ster van deze show, zijn Sherlock is meesterlijk! Hij is nog nét te volgen, maar hij is je altijd een stap voor. En dat terwijl de dingen die hij bedenkt allemaal zo logisch klinken. En dat vind ik het fijne aan de serie, het is ontzettend slim en ingewikkeld, maar toch goed te volgen. Ik ben in ieder geval benieuwd naar een tweede seizoen.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: District 4

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 12:08 

Ik las het op Tumblr dat het pas in 2012 komt. Hmg. Ik vond een jaar wachten al veel! En nu 2 jaar. Woah. Nouja as long as it's good. En daar twijfel ik niet aan :') Maar ik had echt gehoopt dat het al uit zou komen :/

Maargoed net als Janneke ga ik dan maar mijn DVD box erbij pakken en de rest herkijken tot ik alles uit mijn hoofd ken! (:

_________________
BONES <3


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 18:04 

2012? Ik moet al zo lang wachten, nu komt daar nog 1,5 jaar bij? Ik moet the Hobbit denk ik maar 500 keer gaan kijken, om de acteurs toch nog te kunnen zien xD. Er moet gewoon een Sherlock/Doctor Who crossover komen.

Om jullie op te vrolijken, heb ik hier een plaatje voor jullie (spoiler, zodat het niet zoveel ruimte in beslag neemt):

Spoiler:
Afbeelding

En nu allemaal tegelijk: "Awwwww :3"
(Of misschien is dit een betere reactie? http://dft.ba/-Ppp)


 Profiel  

Mister Moneypenny

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 08, 2011 16:17 

Seizoen 2 zal beginnen op Nieuwjaarsdag:

Citaat:
Sherlock returns, Sunday,Jan 1st, 8.10pm, BBC1. First the woman, then the Hound and then, of course, the fall...


Bron: Steven Moffat op Twitter

Dus nog maar een paar weekjes wachten.

_________________
''Words are, in my not-so-humble opinion, our most inexhaustible source of magic. Capable of both inflicting injury, and remedying it.''


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 08, 2011 23:25 

Jaaaaaaaaa ik heb gisteren op Tumblr al gehyperd over deze (tot nog toe helaas onbevestigde maar hoogstwaarschijnlijk correcte) datum en yes yes yessss dat betekent nog minder dan een maand wachten! *danst*

Overigens is er gisteravond in Engeland een eerste screening geweest met publiek en hoewel ik mezelf tot nu toe bij de echte spoilers weg heb kunnen houden, zijn de reacties die ik tot nu toe gelezen heb niets dan lovend. IK KAN ECHT NIET MEER WACHTEN.

Edit: Grapje, het is inmiddels via Twitter bevestigd (door Mark Gatiss en Steven Moffat) dat Sherlock inderdaad op 1 januari terug komt, om 20:10 Britse tijd, op BBC1 : D

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Far Far Away

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 16, 2011 16:49 

Billy schreef:
2012? Ik moet al zo lang wachten, nu komt daar nog 1,5 jaar bij? Ik moet the Hobbit denk ik maar 500 keer gaan kijken, om de acteurs toch nog te kunnen zien xD.

Huh? Hoe kan je de Hobbit al gaan kijken? Die komt pas december volgend jaar uit toch? Ik mag toch hopen dat de nieuwe Sherlocks er toch wel eerder zijn! (Gezien de nieuwe berichten dus wel!)

_________________
Proud to be a Hufflepuff!^^
We are the Harry Potter generation!


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 20, 2011 9:11 

Er is inderdaad officieel bericht dat de BBC op 1 januari de eerste aflevering van het tweede seizoen uitzendt. Op 8 en 15 januari volgen de twee andere afleveringen en dan is seizoen 2 helaas alweer ten einde. IK KAN NIET WACHTEN.

Van de eerste aflevering van het nieuwe seizoen, A Scandal In Belgravia, zijn vandaag twee clips op het internet opgedoken. Voor mensen die echt niets willen weten is dit zwaar spoilermateriaal, maar wat plot en karakters betreft is het slechts mild spoilerish.

Spoiler:

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 7:26 

Tof, dat muziekje brengt mij al helemaal in de stemming. Ik kan helaas alleen de eerste aflevering op tv zien, want ik vind het risico niet waard om ze te gaan downloaden en alleen op 1 januari ben ik in Nederland. Dus ik denk dat ik de serie ga kopen, bij bbc.co.uk zijn ze niet al te duur.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 01, 2012 15:18 

Nog even voor de zekerheid - vanavond dus om 21:10 op BBC1, de eerste aflevering van de tweede serie, 'A Scandal In Belgravia' : D *hypert*

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 01, 2012 15:31 

Ik heb er zin in :D Ik heb hem alvast geprogrammeerd en ik ga wijselijk niet te veel op Tumblr kijken, want de momenten dat ik door de fout van Tumblr al gespoilerd ben, zijn ontelbaar.


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 01, 2012 22:51 

Hij was weer erg goed. Jammer dat er maar 3 afleveringen zijn, maar als ze zo goed als deze hoor je mij niet klagen. En dat ze anderhalf uur lang zijn maakt ook veel goed.

Spoiler:
Die ringtone van Sherlock vond ik geweldig, voor de rest weer leuke plotwendingen. Vond de boomerang wel wat vergezocht, maar dat was maar een klein detail.


Wil hem nog wel een keer terugzien, soms ging het wel erg snel, heb ook niet alles kunnen volgen omdat ik soms gestoord werd.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 01, 2012 23:22 

ASDFJKL;

Ik kan op dit moment nog niet echt coherent reageren maar ik heb tijdens het kijken een lijstje bijgehouden met dingen die me opvielen dat ik op Tumblr heb gezet. Ik zet 'm hier ook maar even neer XD

Obvious A Scandal In Belgravia spoilers.

Spoiler:
- STAYING ALIVE. BRB resetting my ringtone.
- SAY THAT AGAIN
- …skin you. Make you into a shoe. MORIARTY BE MORE SCARY I DARE YOU
- Nobody’s reading your website lol
- DEERSTALKER HAT
- Thumbs in the fridge lololol
- “Don’t be boring.â€
- the entire Buckingham Palace scene
- “THE QUEENâ€
- Fifth Northumberland Fusiliers
- recreational scolding
- young FEMALE person
- HE STOLE THE ASHTRAY
- Vatican cameos
- Sherlock calling the police by shooting LOL
- IRENE WHIPPING SHERLOCK
- “My measurements.â€
- Lestrade filmed you LOLOL
- back to bed
- THE LIPSTICK ON HIS CHEEK
- Mycroft telling Mrs Hudson to shut up
- CHRISTMAS PARTY
- SERIOUSLY MOLLY GET ANY HOTTER
- awww poor Molly
- SHERLOCK SAYS SORRY WTH WTH WTH
- MERRY CHRISTMAS MOLLY HOOPER
- cigarette kink cigarette kink cigarette kink
- a danger night? OH NO GOOD HEAVENS SAVE ME THIS BROKE MY HEART
- Sherlock composing his own music
- protective!John
- Mr Punchline
- jealous!John
- Sherlock overheard them oh NO
- NOT MRS HUDSON YOU BASTARDS
- KICK ASS SHERLOCK
- “I lost count.â€
- England would fall ooohh MY HEART
- John HAMISH Watson
- Moriarty has Mycrof’s phone number WAT
- “Have you ever had anyone?â€
- Sherlock’s American accent LOLOL
- The Ice Man and The Virgin
- I am SHER locked
- “He wanted to be a pirate.â€
- Mycroft/John cafe scene
- PLEASE

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 16, 2012 20:44 

Dubbelpost maar ASDFJKL; ik kan er nog steeds niet over uit dat het tweede seizoen alweer afgelopen is ;____; Ik heb geen zin om een uitgebreide review te schrijven maar iedereen die mij op Tumblr volgt weet wel hoe extatisch ik ben (en hoe in shock vanwege gisteravond en het gapende gat dat achterblijft wanneer een season finale geweest is).

Anyway, in other Sherlock news: ER KOMT EEN DERDE SEIZOEN. Mark Gatiss en Steven Moffat, trolls dat ze zijn, hebben gewacht met aankondigen tot het tweede seizoen was afgelopen (en degenen die The Reichenbach Fall hebben gezien snappen waarom), maar ze hebben beide op Twitter bevestigd dat er een derde seizoen komt. Wat, wanneer en waar is nog niet duidelijk en waarschijnlijk laten ze ons weer zo'n anderhalf jaar wachten maar a;lksjdf;lkajsdf! : D

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme