Kijk nu komen we ergens krijg bijna nooit zulke reacties op zo'n topic, daarom zet ik ook meestal eerst mijn lijst neer. Wil erover praten met andere.
Nu had ik er natuurlijk nog wat info erbij moeten zetten, dat zal ik nu wel even doen maar dat gaat niet in t begin. Dan wordt het een heel verhaal en te lang en misschien niet te lezen.
Als ik films slecht vind of niet meer wil zien is het omdat ik ze:
Saai, slecht, vervelend, teveel fout, of veel nadenken, niet snap, niks in gebeurt etc.. En zoals eerder ik al eerder zei alleen maar gepraat, over vroeger gaat en niks gebeurt! En ook die films waarin opeens t einde afgekapt wordt dat maakt de film ook minder. Of dat ze open eindes hebben maar dat verschilt per film.
Chris Gamgee schreef:
Roonil Wazlib schreef:
Graag een toelichting waarom je de films slecht vind. Aan zo'n lijst hebben we niks. Overigens snap ik totaal niet waarom je Memento een slechte film vond. Begreep je de film wel? Kijk hem nog eens een keer en let dan goed op.
Trouwens als een film Frans is, betekent dat hij hij per definitie slecht is? Er zijn volgens mij genoeg goede Franse films gemaakt, o.a. Amelie, Asterix & Obelix. Of is het gewoon je smaak niet?
@2deamon: Als je van film gruwelt, dan moet er toch wel iets goed zijn aan de film? Ik vind een film pas echt slecht als het helemaal niks met je doet.
Zie boven uitleg.
Waarom ik Memento niks vind iedergeval snap ik m wel, ik moest eerst flink nadenken en herkijken op n ander manier. Ik kom niet in de film. Uiteindelijk kom ik tegen t einde en dan pas merk je dat de film andersom is gemaakt. Ik snapte m toen wel maar het had maar weinig inhoud. Geen film voor mij.
Franse films zijn idd niet slecht ken wel enkele die erg goed zijn. Amelie is super.
Ja als je gruwelt moet het eng zijn zoals thriller en horror.
Maar er zijn 2 of meerdere verschillende manieren van gruwelijken. Ergens naar kijken wat eng is omdat je wil griezelen, de ander weet ik zo niet echt. En de manier bijv van Passion is omdat het te erg is en nogal meeleef. Oke men zegt dan dat de film goed is kan kloppen! maar vaak vind ik het niks of niet bij de film passen.
Maar besef het is niet zo bij elke film, het is altijd weer anders op een bepaalde manier.
@Maria Antionette wordt genoemd.
Het is niet zo vanwege Kirsten dunst want die is er meesterlijk in, maar er gebeurt te weinig alleen maar gepraat. Wil wat meer actie erin. Daarom vind ik een aantal films over vroeger niks aan.
@De film Pride en Prejustice ben ik voor de 1e erin gestonken, omdat het me wel een leuke film zou zijn. Uiteindelijk was alleen het landschap, Keira knigtley en het einde goed. Had bijna me geld terug gevraagd in de bios.